Waarschijnlijk heb je de brontekst gepaktquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
Oh de OP in wiki klopt dus nog niet.
Ik sta te koken, dus komt later!
Oh een jachthond bedoel je?quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, zijn de Drunense duinen (vlakbij de efteling)
Sammy is een jagershond, zodra hij een spoor ruikt of heeft kijkt hij totaal nergens meer naar om.
Daarom staat de lijn ook vaak strak, maar daar ben ik mee bezig om af te leren aan de lijn. Maar wel erg lastig aangezien het jagen in zn instinct zit.
Ja pak bij andere topics ook altijd gewoon de brontekstquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:23 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je de brontekst gepakt![]()
Oh wat een mooi kiekjequote:Op zondag 10 oktober 2010 17:29 schreef oh-oh het volgende:
Mss wordt deze wel mn kerstkaart![]()
[ afbeelding ]
Hihi wat een tof voorbeeld zo met aquarium dingen en de 'tetra'quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:23 schreef Faithfulness het volgende:
In het Tropisch aquarium-topic heb ik trouwens afbeeldingen gemaakt per user, is dat niet een leuk idee voor deze op?
Zoiets:
[ afbeelding ]
Maar dan in andere kleuren?
Ohquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:02 schreef Faithfulness het volgende:
Bram a.k.a. GekkeBekBram.
[ afbeelding ]
Norah, altijd fotogeniek![]()
[ afbeelding ]
Norah bovenop Bram, gewoon, omdat het kan.
[ afbeelding ]
Norah en Bram in de tuin! Net echt spontaan, maar dan totaal niet.
[ afbeelding ]
Norah is een echte rashondquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhWat is Norah mooi, die kleuren, prachtig
En Bram vind ik zo stoer, geen standaard jasje qua vacht (bij zo'n klein hondje)
Leuke fotosquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:29 schreef oh-oh het volgende:
Als jij die wil maken, keileuk zeg ik
![]()
[..]
Oh een jachthond bedoel je?
Ik ken zat jachthonden die wel los kunnen, kwestie van opvoeding is dat![]()
Zichthonden zijn honden die vaak hun instinct niet kunnen onderdrukken , die mogen wettelijk ook nergens lost.
Wij waren naar Texel afgelopen week![]()
Ik had helemaal niet herkend dat Norah een Sheltie is, normaal zie ik altijd de versie met de bruine kleur.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:42 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Norah is een echte rashond![]()
Over een jaar d'r eerste nestje, hopelijk zit er een bi-color tussen voor mij![]()
Schoonmoeder doet hard haar best om een geschikte dekreu te vinden met bi-factor, maar het is niet zeker of Norah ook de bi-factor heeft. Afwachten dus![]()
Bicolor Shelties zijn zoooo prachtig
[ afbeelding ]
*plaatje van internet gepikt*
Zijn het een Australian Shepherds?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet herkend dat Norah een Sheltie is, normaal zie ik altijd de versie met de bruine kleur.
En die Bicolor, wat "gewoon" als je vergelijkt met de prachtkleuren van Norah![]()
Haar kleuren doen me (een beetje) denken aan deze, rechts (kan even niet op het ras komen)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:02 schreef Crazy-M het volgende:
Fotos in de op ... zijn dat van de honden die hier aanwezig zijn ?
dan mag er ons sammy wel inquote:
Ik droomde al bijna weg daar jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan mag er ons sammy wel in
de duinfoto
En pisces, omgeving daar is echt zeer mooi. Dit is maar een klein deel, genomen vanaf een berg.
Heldinquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
Nou ja zeg, hij staat er gewoon bij, tis me gelukt
Is vlak bij de eftelingquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik droomde al bijna weg daar ja
En welke foto bedoel je, die met het tuigje? [CENTRAAL] Honden met foto's #33
Ik sta er ook van te kijkenquote:
haha okquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijkenIk ga even kijken of ik hem in de Wiki kan plaatsen, dan gaat ze in het volgend deel automatisch mee. (Als ik niet in de Wiki mag rommelen, hoor ik het wel hier van de mods
).
Jij mag best in de Wiki rommelenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijkenIk ga even kijken of ik hem in de Wiki kan plaatsen, dan gaat ze in het volgend deel automatisch mee. (Als ik niet in de Wiki mag rommelen, hoor ik het wel hier van de mods
).
Ah oke, ik dacht dat het voor de mods was om dingen in te wijzigenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:36 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Jij mag best in de Wiki rommelenIedereen mag er dingen bijplaatsen zo ver ik weet, zo lang het maar ontopic is!
Mja echt heerlijk daarquote:Op maandag 11 oktober 2010 07:56 schreef Belana het volgende:
Crazy-M wat een mooie plek is dat in die duinen!! EN mooie foto's van Sammy natuurlijk
oh-oh ik miste je alwat een heerlijke foto's van je vakantie zeg!!
En Norah vind ik ik ook heeeeel mooi!
Ik kan binnenkort wel een keer naar het grote park hier en dan kan ik ook eens losloop foto's maken.
Gaat met Noes steeds beter met weer naar je toe komen enzo.
Ze is enorm gegroeid, zal ook snel weer even foto's uploaden.
Leuke fotoquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:06 schreef Lau. het volgende:
Nieuw deel gevonden
Meteen maar even een foto van Tessy erin gooien
[ afbeelding ]
Op een terrasje in Scheveningen
Aaaaah gefeliciteerdquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:22 schreef zeeeend het volgende:
Zo,vandaag 11 geworden![]()
![]()
Piepende karren ,.....
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:22 schreef zeeeend het volgende:
![]()
Piepende karren ,.....
[ afbeelding ]
Zie je NIKS van! Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:22 schreef zeeeend het volgende:
![]()
Piepende karren ,.....
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:22 schreef zeeeend het volgende:
![]()
Piepende karren ,.....
[ afbeelding ]
GEFELICITEERD!!!!!!!!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:22 schreef zeeeend het volgende:
![]()
Piepende karren ,.....
[ afbeelding ]
Het lijkt of ze gefocused zit te wachten op haar bestellingquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:06 schreef Lau. het volgende:
Nieuw deel gevonden
Meteen maar even een foto van Tessy erin gooien
[ afbeelding ]
Op een terrasje in Scheveningen
Ik had helemaal over Skip heen gescrolledquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:14 schreef Dandilion het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker rollen in het gras nadat ik Skip geborsteld had.. zie je dat witte plukje daar op het gras? zo lag het hele veld vol! Pff wat een haar zeg!
Ah dus toch de focus op ietsquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:23 schreef Lau. het volgende:
Ze zat gefocused te wachten op het koekje van het ijsje dat ik omhoog hield zodat ze keek![]()
Voor jullie ook dichterbij denk ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:46 schreef oh-oh het volgende:
Het lijkt heel erg op Soesterduinen daar, ik ben geloof ik ook 1 keer in de Loonse en Drunense geweest, maar we wandelen meestal in Soest omdat dat centraler ligt.
Nee ik denk dat jullie net een fractie dichterbij zitten, maar veel zal het niet schelen, beiden bijna 2 uur of zoquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Voor jullie ook dichterbij denk ik
ik zit in 15 min tijd daarquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik denk dat jullie net een fractie dichterbij zitten, maar veel zal het niet schelen, beiden bijna 2 uur of zo
![]()
Piepende karren ,.....
[ afbeelding ]
Wat een heerlijk beest,en zeer tevreden zo te zienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:23 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is erg blij met haar bankje
Whehehe lekker elegantquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:23 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is erg blij met haar bankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |