Oh hallo, geef me ff de tijd ja!quote:
Neequote:Op donderdag 16 september 2010 09:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh hallo, geef me ff de tijd ja!
Nu wilde ik de foto's nog gaan doen maar daar heb ik geen zin meer in als t zo moetquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu wilde ik de foto's nog gaan doen maar daar heb ik geen zin meer in als t zo moet
Oh die Noesquote:Op donderdag 16 september 2010 09:56 schreef Belana het volgende:
zo dus.
stelt niks voor hoor dit filmpje, maar dan kunnen jullie haar wel ff zien
en nog ien, kun je mooi zien dat ik aan het IJsselmeer zit.
ow en zaterdag begin ik de puppy cursus
Hmm ow ja w8.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:17 schreef Belana het volgende:
kun je geen quote doen van de vorige OP en dan de quotes weg halen?
Maar ik heb geen nieuwe layout, dus daar heb ik niks aanquote:Op donderdag 16 september 2010 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
nieuwe layout is het makkelijker om de OP te maken
Alleen kopieren haha
Nee, en ik weet niet hoe dat moet en Hara die de OP gemaakt heeft was er te lui voorquote:Op donderdag 16 september 2010 10:22 schreef Belana het volgende:
er valt misschien ook een wiki van te maken, van de OP, of bestaat die al?
Ja het doet pijn om haar zo te zien, gezien hoe actief en levendig zij 2 maanden geleden nog was. Maar wij doen er alles aan om haar een zo fijn mogelijk leven te geven, dus lekker verzorgen en verwennen e.d..quote:Op donderdag 16 september 2010 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Nope, dat gaat ook niet![]()
Juup, wat erg van Senna...
Wat zijn ze lief met Evi![]()
En modderzito
Senna is nu 9 (is een schatting want in het asiel waar wij haar gehaald hebben wisten ze de leeftijd niet en is een schatting gemaakt door naar haar gebit e.d. te kijken) en Zito 10.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:37 schreef oh-oh het volgende:![]()
Die van mij liggen ook graag op elkaar en met de koppies tegen elkaar, echt lief is dat he![]()
Hoe oud is Senna?
Oh ik vind ze dr alletwee veel jonger uitzien!quote:Op donderdag 16 september 2010 10:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Senna is nu 9 (is een schatting want in het asiel waar wij haar gehaald hebben wisten ze de leeftijd niet en is een schatting gemaakt door naar haar gebit e.d. te kijken) en Zito 10.
Zegt men over mij ookquote:Op donderdag 16 september 2010 10:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik vind ze dr alletwee veel jonger uitzien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |