quote:
Ja ik twijfelde al of je het wel wildequote:Op donderdag 2 september 2010 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Welja, knal mijn kop dr nog maar es bij![]()
Nah mag wel, kvind m zelf ook wel okquote:Op donderdag 2 september 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde al of je het wel wilde, maar hijs zo mooi. Maar dacht al dat ik je wel vanzelf zou horen als het weg moest
Zal ik hem weghalen?
Ja als je dan toch met een portretje in een OP moet staan, dan is dit wel een stijlvollequote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah mag wel, kvind m zelf ook wel ok
Hadden die mensen al vaker naakies gezien?quote:
Neuh, ze vonden ze wel leuk.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hadden die mensen al vaker naakies gezien?
En is dat met de trappen weer op je werk?
Sjon hypnotiseert
Ja dat is zo sfeervol die trappen en ramenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh, ze vonden ze wel leuk.
En ja, das op kantoor, ik heb thuis heul geen trappen
En de muffe tapijtenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is zo sfeervol die trappen en ramen
quote:
De uitslag was dat ze de 7e weer geopereerd mag wordenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben heel benieuwd of Nonneke al de uitslag binnen heeft, dat zou misschien afgelopen Maandag zijn geweest?
Oh getsquote:Op donderdag 2 september 2010 21:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
De uitslag was dat ze de 7e weer geopereerd mag worden![]()
ja sucks. de DA vond het ook een heel geruststellend idee als die vetbult was (ook al kan het (nu) geen kwaad).quote:Op donderdag 2 september 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh gets![]()
En begrijpelijk idd dat je dan liever hebt dat het ook weg is.
Aaaahwquote:Op donderdag 2 september 2010 23:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik had volgens mij beloofd om wat meer foto's te posten
[ afbeelding ]
Vorige week aan zee, natte dweil
[ afbeelding ]
's Avonds terug thuis, uitgeteld![]()
[ afbeelding ]
Gisteren 'n dagje door de Groote Peel (hier in de buurt) gelopen, op 't einde wilde ze wel 5 seconden poseren
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren 'n dagje door de Groote Peel (hier in de buurt) gelopen, op 't einde wilde ze wel 5 seconden poseren
Oh wat leuk, ze zit echt in de middenin-fase qua bouwquote:Op donderdag 2 september 2010 23:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 2 september 2010 22:15 schreef Nonneke het volgende:
Arme pilver, ik hoop maar dat ze snel weer het *ik ben vandaag zo vrolijk* melodietje hoort in dr hoofd en flink opknapt.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
Sinds 2 jaar samen met mijn ouders trotse eigenaar van een Engelse Cockers spaniel
Foto's toen hij nog een pup was in mn fobo.
Ik zal zo vanaf hyves even paar kleine fotos erbij zoeken
Ze is inderdaad goed aan 't groeien, maar je merkt ook dat ze dingen echt begint te snappen en goed uitkijkt waar je bent, etc. Leuke fasequote:Op vrijdag 3 september 2010 08:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat leuk, ze zit echt in de middenin-fase qua bouwDat vind ik altijd zo lief staan. Geen kleine pup maar ook nog helemaal niet volwassen
zullen we trouwen maar gewoon ?quote:
Oh ja graagquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zullen we trouwen maar gewoon ?kunnen onze 8 hondjes de ringen dragen en bloempjes strooien enzo
Leuk zo samenquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
De zwarte is van mn zus (van mei dit jaar) en de witte is van ons
Deze foto heb ik op canvas laten afdrukken en hangt nu bij ons in de huiskamer
Jah heeft me 6 of 7 fotos gekost via de telefoon eer ze zo leuk erbij lagen.quote:
Ik vind het zo'n lief klein krulliehondjequote:Op vrijdag 3 september 2010 21:46 schreef Miss_Isis het volgende:
Topic weer terug gevonden![]()
Ik vind die foto van oh-oh met karel ook zo leuk! En die puppies, Noes, die leuke cocker en natuurlijk Golden-Puck't is bijna jammer dat mijn Puck al weer zo groot is... en Nonneke, succes met de operatie van jouw hond!
En maar even een fotootje van Puck, in (een raampje van) de dom van Trier:
[ afbeelding ]
we hebben haar verplicht laten poseren bij allerlei dingen die we op vakantie tegen kwamen, ze is zo'n dankbaar foto onderwerpgelukkig vond ze het geen probleem zolang het vrouwtje maar in de buurt bleef
Plaats je nog eens wat foto's van je hondje solo als je een keertje tijd hebt?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah heeft me 6 of 7 fotos gekost via de telefoon eer ze zo leuk erbij lagen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n lief klein krulliehondje
Ik smelt echt zo voor Puckquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:46 schreef Miss_Isis het volgende:
Topic weer terug gevonden![]()
Ik vind die foto van oh-oh met karel ook zo leuk! En die puppies, Noes, die leuke cocker en natuurlijk Golden-Puck't is bijna jammer dat mijn Puck al weer zo groot is... en Nonneke, succes met de operatie van jouw hond!
En maar even een fotootje van Puck, in (een raampje van) de dom van Trier:
[ afbeelding ]
we hebben haar verplicht laten poseren bij allerlei dingen die we op vakantie tegen kwamen, ze is zo'n dankbaar foto onderwerpgelukkig vond ze het geen probleem zolang het vrouwtje maar in de buurt bleef
Wat leuk, ze ziet er dus precies zoals uit zoals ze is qua karakterquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:39 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]ja dat is ze ook echt! En gelukkig super makkelijk ook
gister was ze de hele dag bij het baasje op het werk, vandaag paste mijn moeder de hele dag op Puck op haar kantoor.. allemaal geen probleem. Ze kan overal mee naartoe, ze past zich super makkelijk aan, ook op vakantie was ze echt heel lief en goed gemanierd
![]()
Het is ook echt vanwege haar super lieve en makkelijke karakter dat we graag een keer een nestje met haar willen fokken ergens volgend jaar (mits ze natuurlijk voor haar patella en oog tests slaagt en we een goeie vent voor d'r kunnen vinden)
Hoe vond hij de sneeuw?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:31 schreef Crazy-M het volgende:
Nog even gezocht in mn verzameling
een foto van Sammy:
[ afbeelding ]
Is dus ook onze eigen hond en zal ik daarom meeste poste
Dit was het eerste echte jaar voor hem met veel sneeuw voor NL begrippen.
Ik was die dag alleen thuis en gelijk de hond uitgelaten toen het licht sneeuwde:
[ afbeelding ]
En jah sammy wil graag weten wat we eten, ik was weer in een gekke bui. En wat krijg je dan:
[ afbeelding ]
Paar seconde naar die foto waren Teun en Joost het beu en toen gebeurde er dus ditkijk naar dat gezicht van Sylvester..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |