abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84544608
Laatste pagina:

quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:06 schreef mich1992 het volgende:

[..]

:o

Tommie wordt ook wel eens als matje gebruikt :'):

*Slechte foto maar het gaat om het idee :')*
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:48 schreef Lau. het volgende:
Tessy vliegt :')

quote:
Op maandag 26 juli 2010 09:30 schreef zeeeend het volgende:

quote:
Op maandag 26 juli 2010 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooooh Tessy O+
Billy duikt ook!

quote:
Op maandag 26 juli 2010 13:50 schreef Miss_Isis het volgende:
Mooie foto's weer! En veel hondjes in het water :) Wij hebben afgelopen weekend ook gewandeld en gezwommen:

Even een koekje komen halen:

En dan weer samen met je grote zus de horizon tegemoet!

quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 09:36 schreef Qwea het volgende:

O+.

[ Bericht 47% gewijzigd door mich1992 op 27-07-2010 12:56:14 ]
"People are stupid and just want to be loved. That's the only reason anyone does anything."
"Een toekomst was iets voor mensen die nog nergens waren."
pi_84546881
O+
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:41:09 #3
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84547210
TerugVindlogeerPuppy!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_84549158
Terugvindtessybijpapaopschoot O+

dinsdag 27 juli 2010 @ 20:44:51 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_84564504
:D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:21:33 #6
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_84568882
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
TerugVindlogeerPuppy!
[ afbeelding ]
Hee,heb je nou een Frits-look-a-like te logeer :D

Ik heb baby en doggy-pics O+

Even met z'n allen!

Joost vind de wipstoel ook leuk (En tegen alle verwachtingen in is hij juist zo lief en zacht met de kleine O+ ) O+
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_84569705
Ohh Guess... Ik weet eigenlijk niet welke ik het schattigst vind! Lieve foto's hoor O+
*rammel...*
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_84575258
Guess, wat een schattige foto's!
  woensdag 28 juli 2010 @ 08:45:18 #9
176471 oh-oh
pi_84577819
O+ Guess, die met zn allen foto is geweldig O+
Lukt het je ook alleen met wandelen, met de kinderwagen en de honden?
Hoe gaat het met je herstel en zo?
Ik denk dat het met de hondjes psies zo gaat als je gehoopt had he?
Zalig!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_84578465
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef Guess. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Even met z'n allen!
[ afbeelding ]
Joost vind de wipstoel ook leuk (En tegen alle verwachtingen in is hij juist zo lief en zacht met de kleine O+ ) O+
[ afbeelding ]
Wat een heul manneke al voor een maand oud Guess :o En wat een geweldige foto's O+ O+ O+
Die 2e foto met z'n allen lekker loungen *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_84578516
En een stokstaart-Billy :D

En die foto's van zeeeend, in de zee, vind ik echt prachtig _O_

En Qwea :D Was ie net wakker? :D

En kleine Tessy O+ Tis echt een plaatje!

En Miss_Isis wat heb je een leuk duo, die waar ze terug lopen vind ik ontroerend :@ O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:29:57 #12
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_84597363
quote:
-knip-
Even met z'n allen!

-knip-
Kwartet :D!

Wat een leuke foto's weer. Binnenkort weer eens de camera's leegtrekken voor wat Lara-pics.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:34:35 #13
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_84597488
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Even met z'n allen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O+ O+
wat lief O+
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_84601042

Dikke Twissie. oO<
"People are stupid and just want to be loved. That's the only reason anyone does anything."
"Een toekomst was iets voor mensen die nog nergens waren."
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:38:51 #15
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_84607652
Thanks allemaal :)

Pisces29, Sylvester was met zijn geboorte al een beertje O+

Oh-Oh,het herstel gaat op zich goed,ik wandel lekker veel met de kinderwagen of samen met m'n man en dan gaan de hondjes ook mee.alleen nog wat problemen met de wond van de keizersnee dus echt alleen wandelen met alle 3 de hondjes en de kinderwagen lukt niet jammer genoeg en de draagzak durf ik ook nog niet aan door het bloedverlies heb ik ijzer tekort en word ik wel es flauw

Vandaag m'n vriendin en kids op visite,kinderen houden van spelen en Gijs en Teun houden ook van spelen vooral met de belleblaas!

En toen moest Tante Guess heel vlug komen kijken O+
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:44:49 #16
176471 oh-oh
pi_84627554
( Groucho Marx )
pi_84663252
~O> geef die uggs aan chico
hij staat te vernikkelen
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  vrijdag 30 juli 2010 @ 13:49:25 #18
176471 oh-oh
pi_84664912
Gelukkig schijnt vandaag de zon alweer.
Chico wil uggs ja O+
( Groucho Marx )
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:01:28 #19
44200 Sjeekie_Beekie
pi_84790628
Lara heeft otitis externa -O-.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds gisteren stond ze onwijs met haar kop te schudden en was ze vooral aan haar rechteroor aan het krabben.

Vandaag dus naar de dierenarts gefietst om maar gelijk te laten kijken.

Ze huppelde zoals gewoonlijk vol enthousiasme de behandelkamer in, want de dierenarts is haar grote vriend. Maar dat was snel over toen hij in haar oren wilde kijken en er heeeeeeel in de diepte rechts wat haren uit moest trekken.

Ze lag op haar linkerzij en de assisente hield haar achterpoten vast, terwijl ik haar voorpoten met de ene hand vasthield en met mijn andere hand haar halsband om haar op de behandeltafel te laten liggen. Ze piepte enorm en dan is er echt wel wat aan de hand, is ook niet gek als ze met een tang in je oor je aan je haren aan het trekken zijn.

Ze vond het zo erg niet leuk dat ze zelfs in mijn hand wilde bijten. Daar was ik dus niet van gedient en ze kreeg een mep. De assisente vond dat ik wel heel kordaat reageerde, want ze kon ook wel een snoetje op als het niet ging. Ik zei dat ze maar gewoon normaal moest doen en dat ze het nu wel uit haar kop zou laten om nog een keer te bijten. En dat was ook zo ^O^.

De haren waren er uit, maar toen was Lara nog niet klaar. Ze kreeg er een klodder zalf in, die de dierenarts er lekker in masseerde. Toen werden ze alweer een beetje meer vriendjes. Dat was van korte duur, want vervolgens stopte hij een hele tod keukenpapier in haar oor om de rotzooi er uit te halen. En daar zat heel wat troep op. Hij propte het er ook wel heel erg ver in, nooit geweten daar zoveel ruimte voor was. Dat deed hij vervolgens nog een keer en toen zag het er al beter uit.

Toen kreeg ze tot slot nog een dot zalf in haar oor en voor de zekerheid links ook maar een portie. Dat masseerde de dierenarts er weer lekker in en ze hing weer als vanouds tegen hem aan en was alles weer goed. Ze moest wel weer onwijs schudden, maar dat is ook niet gek als je hele gehoorgangen vol zalf zitten.

Ze heeft voor een week zalf meegekregen, haar rechtse oor [waar ze het meeste last van had] moet iedere dag gezalft worden, haar linker om de dag. Ze mag een week niet zwemmen en het is maar goed dat ze dat niet beseft, want dan zou het nog veel erger zijn.

De dierenarts vroeg of ze graag zwemt, ik zei dat het soms wel een zeehond lijkt en toen wist hij genoeg. Ze kan het nooit meer krijgen of ze kan er over een paar weken weer last van krijgen. Dat is moeilijk te zeggen. Ze kan het ook niet van het zwemmen hebben gekregen, maar hij dacht van wel dat het daarvan was. Maar om haar het zwemmen te verbieden, dat vond hij ook niet leuk voor haar, dus hierna zien we wel wat de toekomst brengt.

Lara kreeg nog koekjes van hem en ze at ze ook op, dus het zit wel weer goed tussen die twee. Als ze heel kwaad was geweest op hem, had ze ze niet opgegeten. Zo'n trut is het dan ook weer wel.

Nu heeft ze van die lekkere vette plakoren, zoals het er bij mensen kan uitzien als ze een week hun haren niet hebben gewassen. Als ze over een week nog veel vetter zijn, dan moet het er misschien toch een keer van komen dat ze in bad gaat. Dan vraag ik mijn moeder wel of dat daar kan, die heeft de badkamer op de begane grond zitten, dan kan ze gelijk naar buiten om daar uit te schudden.
Oudste, Jongste en Lara
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:07:23 #20
176471 oh-oh
pi_84790955
Ik snap niet waarom ze op haar zij moest liggen daarvoor?
Ik pluk de oren van mijn honden altijd zelf, gewoon zittend, ff met een pincet, vinden ze heerlijk, en schoonmaken en kijken en zo doet de da ook altijd terwijl ze zitten. Op de zij gaan ze logisch meer worstelen en verzetten lijkt mij, dat is zo een onderdanige onnatuurlijke houding!
Gelukkig is oormijt goed te behandelen en zie ( en ruik ) je het snel als ze het hebben.
Ik hou zelf dus altijd de oren goed haarvrij, en ik clean ze ook, ze hebben het hier nog nooit gehad ( ff afkloppen op Sjon zn kop :P ).
Beterschap voor Lara!
( Groucho Marx )
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:30:25 #21
44200 Sjeekie_Beekie
pi_84792102
De dierenarts had het kijkding in haar oor en moest met er helemaal met een tangetje in wat wel een cm of 6 of 7 lang was in om dat weg te plukken. Daar was hij [of ik] nooit met een gewone pincet bijgekomen. En al helemaal niet als ze rechtop gezeten had, want dan kon haar kop alle kanten op. Ze moest goed stil zitten, of in dit geval dus liggen, anders zou hij misschien de binnenkant beschadigen.

Ik heb Lara's oorharen er nog nooit uitgetrokken :@, ze heeft er ook nog nooit last van gehad. Tenminste voor zover ik weet niet. Die lucht daar had de dierenarts het ook al over, maar ik kan zelf al 14 jaar niet ruiken, dus dat is ook niet zo handig. Volgende keer de neus van meneer Sjeekie_Beekie maar in die gehoorgangen stoppen!

Ze is nu wel superaanhankelijk, ze zou het liefst de hele dag op mijn schoot liggen. Maar dat gaat natuurlijk niet met een hond van 25 kilo. We gaan zo een rondje spatzieren, enveloppe posten en dan mag ze nog even bij mij op de bank komen liggen. Dan wachten we samen tot meneer Sjeekie_Beekie thuiskomt van zijn werk en gaan we bedenken wat we morgen gaan doen op onze gezamelijke vrije dag.
Oudste, Jongste en Lara
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:37:36 #22
176471 oh-oh
pi_84792441
:P die oorharen zitten heel los, die pluk je er echt wel zo met een pincet uit, gewoon voortaan zelf ff doen. Ik doe altijd nageltjes, tandjes en oortjes checken, bij de naakten elke week, bij de chi's om de week, want Kees dr nagels moeten om de week geknipt.
Maar de chi;s lebberen elkaars oren altijd goed uit.
Brrrrrrrr.
Ik heb echt nog nooit een da gehad die een hond op de zij legde om in de oren te kijken hoor.
Chico zn hangoor checkt mijn da ook altijd, Chico vindt dat helemaal niet fijn, maar gewoon ff koppie stil houden en klaar. Als ik zn oren schoonmaak vindt hij dat ook niet prettig, tenminste, cleaner er in doen niet, masseren wel, en eruit halen dan weer niet.
Maar hij weet dat ie ff stil moet zitten, dan gaat het snel en pijnloos :P
( Groucho Marx )
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:31:22 #23
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_84832211
Dat kontje in de lucht in de OP van Billy! O+

Ow en ik zag teckels! I love Teckels! O+

Joep zijn ego is ernstig gekrenkt.... }:|

Aan het begin van de middag ineens een helehoop gepiep, geblaf, gegil. Hij zat met zijn pielemuis vast tussen de tralies van zijn bench! :X Normaal ligt daar een matrasje in en kan hij óp zijn matrasje stappen. Echter had hij die afgelopen nacht ondergespuugd en het matrasje hing dus aan de waslijn. En toen moest hij óver de rand heen stappen om in zijn bench te komen en bleef hij dus ´hangen´ :X Trillend beesje op schoot genomen, die me maar in mijn gezicht bleef likken en al snel zag ik bloed. Direct naar de dierenarts gelopen (hier om de hoek!) en daar bleek hij een flinke schaafwand op zijn piel te hebben :'(

Nadat zijn matrasje weer in de bench lag hebben we hem er echt in moeten lokken met een kluifje, want hij durfde er dus niet meer in ;(

En hier zat ie dus tussen vast, heb de openingen nu dicht gemaakt met ducktape.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:36:59 #24
176471 oh-oh
pi_84832430
Ach gut arme Joep, geen kusje er op, maar wel veel sterkte met de zere pielemans :*
( Groucho Marx )
pi_84842097
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Even met z'n allen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O+ Wat lief! Allemaal waakzaam om het slapende kindje heen....

quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef Ireth het volgende:
Dat kontje in de lucht in de OP van Billy! O+

Ow en ik zag teckels! I love Teckels! O+

Joep zijn ego is ernstig gekrenkt.... }:|

Aan het begin van de middag ineens een helehoop gepiep, geblaf, gegil. Hij zat met zijn pielemuis vast tussen de tralies van zijn bench! :X Normaal ligt daar een matrasje in en kan hij óp zijn matrasje stappen. Echter had hij die afgelopen nacht ondergespuugd en het matrasje hing dus aan de waslijn. En toen moest hij óver de rand heen stappen om in zijn bench te komen en bleef hij dus ´hangen´ :X Trillend beesje op schoot genomen, die me maar in mijn gezicht bleef likken en al snel zag ik bloed. Direct naar de dierenarts gelopen (hier om de hoek!) en daar bleek hij een flinke schaafwand op zijn piel te hebben :'(

Nadat zijn matrasje weer in de bench lag hebben we hem er echt in moeten lokken met een kluifje, want hij durfde er dus niet meer in ;(

[ afbeelding ]

En hier zat ie dus tussen vast, heb de openingen nu dicht gemaakt met ducktape.
[ afbeelding ]
Ach! Het kind! :* Dapper dat hij er nu toch weer in ligt.

De hond van mijn ouders is inmiddels twaalf en als hij over een hekje springt, belandt tegenwoordig ook zijn klokkenspel *dingdong* op het hekje... Maar gek genoeg heeft hij er niks van...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')