abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84544608
Laatste pagina:

quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:06 schreef mich1992 het volgende:

[..]

:o

Tommie wordt ook wel eens als matje gebruikt :'):

*Slechte foto maar het gaat om het idee :')*
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:48 schreef Lau. het volgende:
Tessy vliegt :')

quote:
Op maandag 26 juli 2010 09:30 schreef zeeeend het volgende:

quote:
Op maandag 26 juli 2010 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooooh Tessy O+
Billy duikt ook!

quote:
Op maandag 26 juli 2010 13:50 schreef Miss_Isis het volgende:
Mooie foto's weer! En veel hondjes in het water :) Wij hebben afgelopen weekend ook gewandeld en gezwommen:

Even een koekje komen halen:

En dan weer samen met je grote zus de horizon tegemoet!

quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 09:36 schreef Qwea het volgende:

O+.

[ Bericht 47% gewijzigd door mich1992 op 27-07-2010 12:56:14 ]
"People are stupid and just want to be loved. That's the only reason anyone does anything."
"Een toekomst was iets voor mensen die nog nergens waren."
pi_84546881
O+
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:41:09 #3
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84547210
TerugVindlogeerPuppy!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_84549158
Terugvindtessybijpapaopschoot O+

dinsdag 27 juli 2010 @ 20:44:51 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_84564504
:D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:21:33 #6
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_84568882
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
TerugVindlogeerPuppy!
[ afbeelding ]
Hee,heb je nou een Frits-look-a-like te logeer :D

Ik heb baby en doggy-pics O+

Even met z'n allen!

Joost vind de wipstoel ook leuk (En tegen alle verwachtingen in is hij juist zo lief en zacht met de kleine O+ ) O+
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_84569705
Ohh Guess... Ik weet eigenlijk niet welke ik het schattigst vind! Lieve foto's hoor O+
*rammel...*
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_84575258
Guess, wat een schattige foto's!
  woensdag 28 juli 2010 @ 08:45:18 #9
176471 oh-oh
pi_84577819
O+ Guess, die met zn allen foto is geweldig O+
Lukt het je ook alleen met wandelen, met de kinderwagen en de honden?
Hoe gaat het met je herstel en zo?
Ik denk dat het met de hondjes psies zo gaat als je gehoopt had he?
Zalig!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_84578465
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef Guess. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Even met z'n allen!
[ afbeelding ]
Joost vind de wipstoel ook leuk (En tegen alle verwachtingen in is hij juist zo lief en zacht met de kleine O+ ) O+
[ afbeelding ]
Wat een heul manneke al voor een maand oud Guess :o En wat een geweldige foto's O+ O+ O+
Die 2e foto met z'n allen lekker loungen *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_84578516
En een stokstaart-Billy :D

En die foto's van zeeeend, in de zee, vind ik echt prachtig _O_

En Qwea :D Was ie net wakker? :D

En kleine Tessy O+ Tis echt een plaatje!

En Miss_Isis wat heb je een leuk duo, die waar ze terug lopen vind ik ontroerend :@ O+
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:29:57 #12
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_84597363
quote:
-knip-
Even met z'n allen!

-knip-
Kwartet :D!

Wat een leuke foto's weer. Binnenkort weer eens de camera's leegtrekken voor wat Lara-pics.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:34:35 #13
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_84597488
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Even met z'n allen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O+ O+
wat lief O+
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_84601042

Dikke Twissie. oO<
"People are stupid and just want to be loved. That's the only reason anyone does anything."
"Een toekomst was iets voor mensen die nog nergens waren."
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:38:51 #15
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_84607652
Thanks allemaal :)

Pisces29, Sylvester was met zijn geboorte al een beertje O+

Oh-Oh,het herstel gaat op zich goed,ik wandel lekker veel met de kinderwagen of samen met m'n man en dan gaan de hondjes ook mee.alleen nog wat problemen met de wond van de keizersnee dus echt alleen wandelen met alle 3 de hondjes en de kinderwagen lukt niet jammer genoeg en de draagzak durf ik ook nog niet aan door het bloedverlies heb ik ijzer tekort en word ik wel es flauw

Vandaag m'n vriendin en kids op visite,kinderen houden van spelen en Gijs en Teun houden ook van spelen vooral met de belleblaas!

En toen moest Tante Guess heel vlug komen kijken O+
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:44:49 #16
176471 oh-oh
pi_84627554
( Groucho Marx )
pi_84663252
~O> geef die uggs aan chico
hij staat te vernikkelen
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  vrijdag 30 juli 2010 @ 13:49:25 #18
176471 oh-oh
pi_84664912
Gelukkig schijnt vandaag de zon alweer.
Chico wil uggs ja O+
( Groucho Marx )
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:01:28 #19
44200 Sjeekie_Beekie
pi_84790628
Lara heeft otitis externa -O-.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds gisteren stond ze onwijs met haar kop te schudden en was ze vooral aan haar rechteroor aan het krabben.

Vandaag dus naar de dierenarts gefietst om maar gelijk te laten kijken.

Ze huppelde zoals gewoonlijk vol enthousiasme de behandelkamer in, want de dierenarts is haar grote vriend. Maar dat was snel over toen hij in haar oren wilde kijken en er heeeeeeel in de diepte rechts wat haren uit moest trekken.

Ze lag op haar linkerzij en de assisente hield haar achterpoten vast, terwijl ik haar voorpoten met de ene hand vasthield en met mijn andere hand haar halsband om haar op de behandeltafel te laten liggen. Ze piepte enorm en dan is er echt wel wat aan de hand, is ook niet gek als ze met een tang in je oor je aan je haren aan het trekken zijn.

Ze vond het zo erg niet leuk dat ze zelfs in mijn hand wilde bijten. Daar was ik dus niet van gedient en ze kreeg een mep. De assisente vond dat ik wel heel kordaat reageerde, want ze kon ook wel een snoetje op als het niet ging. Ik zei dat ze maar gewoon normaal moest doen en dat ze het nu wel uit haar kop zou laten om nog een keer te bijten. En dat was ook zo ^O^.

De haren waren er uit, maar toen was Lara nog niet klaar. Ze kreeg er een klodder zalf in, die de dierenarts er lekker in masseerde. Toen werden ze alweer een beetje meer vriendjes. Dat was van korte duur, want vervolgens stopte hij een hele tod keukenpapier in haar oor om de rotzooi er uit te halen. En daar zat heel wat troep op. Hij propte het er ook wel heel erg ver in, nooit geweten daar zoveel ruimte voor was. Dat deed hij vervolgens nog een keer en toen zag het er al beter uit.

Toen kreeg ze tot slot nog een dot zalf in haar oor en voor de zekerheid links ook maar een portie. Dat masseerde de dierenarts er weer lekker in en ze hing weer als vanouds tegen hem aan en was alles weer goed. Ze moest wel weer onwijs schudden, maar dat is ook niet gek als je hele gehoorgangen vol zalf zitten.

Ze heeft voor een week zalf meegekregen, haar rechtse oor [waar ze het meeste last van had] moet iedere dag gezalft worden, haar linker om de dag. Ze mag een week niet zwemmen en het is maar goed dat ze dat niet beseft, want dan zou het nog veel erger zijn.

De dierenarts vroeg of ze graag zwemt, ik zei dat het soms wel een zeehond lijkt en toen wist hij genoeg. Ze kan het nooit meer krijgen of ze kan er over een paar weken weer last van krijgen. Dat is moeilijk te zeggen. Ze kan het ook niet van het zwemmen hebben gekregen, maar hij dacht van wel dat het daarvan was. Maar om haar het zwemmen te verbieden, dat vond hij ook niet leuk voor haar, dus hierna zien we wel wat de toekomst brengt.

Lara kreeg nog koekjes van hem en ze at ze ook op, dus het zit wel weer goed tussen die twee. Als ze heel kwaad was geweest op hem, had ze ze niet opgegeten. Zo'n trut is het dan ook weer wel.

Nu heeft ze van die lekkere vette plakoren, zoals het er bij mensen kan uitzien als ze een week hun haren niet hebben gewassen. Als ze over een week nog veel vetter zijn, dan moet het er misschien toch een keer van komen dat ze in bad gaat. Dan vraag ik mijn moeder wel of dat daar kan, die heeft de badkamer op de begane grond zitten, dan kan ze gelijk naar buiten om daar uit te schudden.
Oudste, Jongste en Lara
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:07:23 #20
176471 oh-oh
pi_84790955
Ik snap niet waarom ze op haar zij moest liggen daarvoor?
Ik pluk de oren van mijn honden altijd zelf, gewoon zittend, ff met een pincet, vinden ze heerlijk, en schoonmaken en kijken en zo doet de da ook altijd terwijl ze zitten. Op de zij gaan ze logisch meer worstelen en verzetten lijkt mij, dat is zo een onderdanige onnatuurlijke houding!
Gelukkig is oormijt goed te behandelen en zie ( en ruik ) je het snel als ze het hebben.
Ik hou zelf dus altijd de oren goed haarvrij, en ik clean ze ook, ze hebben het hier nog nooit gehad ( ff afkloppen op Sjon zn kop :P ).
Beterschap voor Lara!
( Groucho Marx )
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:30:25 #21
44200 Sjeekie_Beekie
pi_84792102
De dierenarts had het kijkding in haar oor en moest met er helemaal met een tangetje in wat wel een cm of 6 of 7 lang was in om dat weg te plukken. Daar was hij [of ik] nooit met een gewone pincet bijgekomen. En al helemaal niet als ze rechtop gezeten had, want dan kon haar kop alle kanten op. Ze moest goed stil zitten, of in dit geval dus liggen, anders zou hij misschien de binnenkant beschadigen.

Ik heb Lara's oorharen er nog nooit uitgetrokken :@, ze heeft er ook nog nooit last van gehad. Tenminste voor zover ik weet niet. Die lucht daar had de dierenarts het ook al over, maar ik kan zelf al 14 jaar niet ruiken, dus dat is ook niet zo handig. Volgende keer de neus van meneer Sjeekie_Beekie maar in die gehoorgangen stoppen!

Ze is nu wel superaanhankelijk, ze zou het liefst de hele dag op mijn schoot liggen. Maar dat gaat natuurlijk niet met een hond van 25 kilo. We gaan zo een rondje spatzieren, enveloppe posten en dan mag ze nog even bij mij op de bank komen liggen. Dan wachten we samen tot meneer Sjeekie_Beekie thuiskomt van zijn werk en gaan we bedenken wat we morgen gaan doen op onze gezamelijke vrije dag.
Oudste, Jongste en Lara
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:37:36 #22
176471 oh-oh
pi_84792441
:P die oorharen zitten heel los, die pluk je er echt wel zo met een pincet uit, gewoon voortaan zelf ff doen. Ik doe altijd nageltjes, tandjes en oortjes checken, bij de naakten elke week, bij de chi's om de week, want Kees dr nagels moeten om de week geknipt.
Maar de chi;s lebberen elkaars oren altijd goed uit.
Brrrrrrrr.
Ik heb echt nog nooit een da gehad die een hond op de zij legde om in de oren te kijken hoor.
Chico zn hangoor checkt mijn da ook altijd, Chico vindt dat helemaal niet fijn, maar gewoon ff koppie stil houden en klaar. Als ik zn oren schoonmaak vindt hij dat ook niet prettig, tenminste, cleaner er in doen niet, masseren wel, en eruit halen dan weer niet.
Maar hij weet dat ie ff stil moet zitten, dan gaat het snel en pijnloos :P
( Groucho Marx )
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:31:22 #23
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_84832211
Dat kontje in de lucht in de OP van Billy! O+

Ow en ik zag teckels! I love Teckels! O+

Joep zijn ego is ernstig gekrenkt.... }:|

Aan het begin van de middag ineens een helehoop gepiep, geblaf, gegil. Hij zat met zijn pielemuis vast tussen de tralies van zijn bench! :X Normaal ligt daar een matrasje in en kan hij óp zijn matrasje stappen. Echter had hij die afgelopen nacht ondergespuugd en het matrasje hing dus aan de waslijn. En toen moest hij óver de rand heen stappen om in zijn bench te komen en bleef hij dus ´hangen´ :X Trillend beesje op schoot genomen, die me maar in mijn gezicht bleef likken en al snel zag ik bloed. Direct naar de dierenarts gelopen (hier om de hoek!) en daar bleek hij een flinke schaafwand op zijn piel te hebben :'(

Nadat zijn matrasje weer in de bench lag hebben we hem er echt in moeten lokken met een kluifje, want hij durfde er dus niet meer in ;(

En hier zat ie dus tussen vast, heb de openingen nu dicht gemaakt met ducktape.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:36:59 #24
176471 oh-oh
pi_84832430
Ach gut arme Joep, geen kusje er op, maar wel veel sterkte met de zere pielemans :*
( Groucho Marx )
pi_84842097
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Even met z'n allen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O+ Wat lief! Allemaal waakzaam om het slapende kindje heen....

quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef Ireth het volgende:
Dat kontje in de lucht in de OP van Billy! O+

Ow en ik zag teckels! I love Teckels! O+

Joep zijn ego is ernstig gekrenkt.... }:|

Aan het begin van de middag ineens een helehoop gepiep, geblaf, gegil. Hij zat met zijn pielemuis vast tussen de tralies van zijn bench! :X Normaal ligt daar een matrasje in en kan hij óp zijn matrasje stappen. Echter had hij die afgelopen nacht ondergespuugd en het matrasje hing dus aan de waslijn. En toen moest hij óver de rand heen stappen om in zijn bench te komen en bleef hij dus ´hangen´ :X Trillend beesje op schoot genomen, die me maar in mijn gezicht bleef likken en al snel zag ik bloed. Direct naar de dierenarts gelopen (hier om de hoek!) en daar bleek hij een flinke schaafwand op zijn piel te hebben :'(

Nadat zijn matrasje weer in de bench lag hebben we hem er echt in moeten lokken met een kluifje, want hij durfde er dus niet meer in ;(

[ afbeelding ]

En hier zat ie dus tussen vast, heb de openingen nu dicht gemaakt met ducktape.
[ afbeelding ]
Ach! Het kind! :* Dapper dat hij er nu toch weer in ligt.

De hond van mijn ouders is inmiddels twaalf en als hij over een hekje springt, belandt tegenwoordig ook zijn klokkenspel *dingdong* op het hekje... Maar gek genoeg heeft hij er niks van...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 19:24:27 #26
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_84864123
ik heb echt nog nooit gehoord van haren uit de oren trekken :@ heb ik mijn hondjes nu altijd verwaarloosd met heul behaarde oortjes ? :@ vieze oren hebben ze eigenlijk nooit, en oormijt hebben ze volgens mij ooit 1x gehad *afklopt*, en als het wel vies is zit het meestal op het oor en niet erin

Ach arme Joep :o :X idd geen kusje erop maar wel beterschapjes :P held dat hij wel weer in zn bench durft O+
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 4 augustus 2010 @ 19:59:00 #27
176471 oh-oh
pi_84865577
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:24 schreef Nonneke het volgende:
ik heb echt nog nooit gehoord van haren uit de oren trekken :@ heb ik mijn hondjes nu altijd verwaarloosd met heul behaarde oortjes ? :@ vieze oren hebben ze eigenlijk nooit, en oormijt hebben ze volgens mij ooit 1x gehad *afklopt*, en als het wel vies is zit het meestal op het oor en niet erin

Ach arme Joep :o :X idd geen kusje erop maar wel beterschapjes :P held dat hij wel weer in zn bench durft O+
Mss hebben ze niet zo veel haar in hun oren , dat kan best, bij de chihuahua's en Chico valt er ook amper wat te plukken hoor, maar bij Sjon en Bil zit dr wel flink wat in en dat trek ik elke weer bij de scheerbeurt ff dr uit, kleine moeite groot plezier!
Hoe was het bij de da??????
:*
( Groucho Marx )
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:03:27 #28
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_84865757
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Mss hebben ze niet zo veel haar in hun oren , dat kan best, bij de chihuahua's en Chico valt er ook amper wat te plukken hoor, maar bij Sjon en Bil zit dr wel flink wat in en dat trek ik elke weer bij de scheerbeurt ff dr uit, kleine moeite groot plezier!
Hoe was het bij de da??????
morgenochtend gaan we ! :X :%
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:07:27 #29
176471 oh-oh
pi_84865924
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef Nonneke het volgende:

[..]

morgenochtend gaan we ! :X :%
Oh nu pas, ik dacht dat je al lang geweest was. Hou je me op de hoogte?
( Groucho Marx )
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:50:41 #30
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_84867868
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh nu pas, ik dacht dat je al lang geweest was. Hou je me op de hoogte?
mja dat was wel de bedoeling :{ jeps i will !

hier nog maar een heul oude foto van de terrorpubers, toen waren ze net zoals Sjon O+
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:44:53 #31
44200 Sjeekie_Beekie
pi_84976422
Lara is uitstekend om te kopen leergierig en gehaaid als het gaat om haar oren zalven.

Als ik de tube pak, en een pensstaaf, weet ze al hoe laat het is. Ze komt netjes tussen mijn benen zitten en legt haar hoofd op mijn bovenbeen. Dan kan ik op m'n gemak die zalf er in prutten en masseren en dan is het tijd voor de pensstaaf en is ze alles al weer vergeten.

Gelijk uit het werk heb ik de dummies in de tas gegooid en zijn we eerst een eindje wezen fietsen. Toen we drie kwartier later [zeiknat] bij het speelveldje aankwamen was er onze minst favoriete buurtgenoot die daar met zijn honden was. Hij heeft een Mastino Napolitano en een Turkse Herder. De vorige keer dat ik daar was en we elkaar voor het eerst zagen, was Lara niet blij met zijn honden. Ik ook niet trouwens. Die herder [formaat kalf] had er een handje van om ineens achter je te staan en dan in je nek te springen. En dat is niet leuk als je maar 1m58 bent. Lara vond ze ook niet leuk, omdat ze ergens toch niet helemaal begrepen hadden dat ze er niet van gediend was.

Ze was al een paar keer de andere kant op gerend en was daar haar eigen ding aan het doen. Toen keek ik het nog maar even aan. Maar toen ze iedere keer op haar afstormden en haar lastig bleven vallen, zijn we gegaan. Lara stond echt te grommen naar ze en liet haar tanden zien, maar dat snapten die anderen niet helemaal. Ik laat het Lara altijd oplossen, maar als er een hond van 70 kilo bovenop haar duikt en niet snapt dat ze dat niet leuk vind, is dat voor mij reden genoeg om te gaan.

Dus we fietsten verder en hebben geoefend op het veldje hier in de straat. Daar staan normaal gesproken wat kinderspeeltoestellen, en die waren nu ineens weg. Een mooi grasveldje, een meter of 15 in diameter, met aan de ene kant het fietspad en aan de andere kant een doorgang in de heb naar het bankje. Daar had ik mijn fiets voor gezet en de dummies uit de tas gehaald en Lara en ik hebben een half uur lang geoefend. Geen lange afstanden, want dat gaat daar dus niet, maar ze is wel de hele tijd los geweest en heeft geapporteerd alsof haar leven er vanaf hing.

Omdat ze al meegerend had, en geoefend, gingen we nog wat nieuws doen. Het laatste stukje naar de garage heeft ze los naast de fietst gevolgd. D'r tong hing zowat op de grond van de inspanning, maar ze deed het geweldig. Weer wat nieuws geleerd dus!

Thuis heeft ze haar waterbak leeggeslurpt, hebben we weer even de truc met de zalf gedaan en nu ligt ze prinsesheerlijk op de fatboy voor de schuifpui voor pampus. Haar kussenovertrek zit in de wasmachine, dus ze moet nog even geduld hebben.
Oudste, Jongste en Lara
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:57:58 #32
176471 oh-oh
pi_84988576
Oh dat probleem heb ik nou altijd in die losloopdingetjes, en we hebben zulke mooie hier, maar ik ga er zelden heen, dr zit altijd een hele kliek herders in, en er is een vent met een st. Bernard die een hekel heeft aan kleine reuen, maar die gaat dr wel altijd uren met zijn hond in staan, terwijl die hond niks doet daar, als naast zijn baas staan :')
Kickt die eigenaar op. Als je er dan ook in wil zegt ie ook nog "ik zou het niet doen als dat reutjes zijn hoor!".
Maar goed, wij wandelen ook liever gewoon in het veld of in het bos, daar kunnen ze gewoon heerlijk met zn allen rennen en dollen, veel fijner!
( Groucho Marx )
pi_85056094

Hondje op een hekje O+
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:18:30 #34
176471 oh-oh
pi_85056473
Ah gos!
Ze kijkt wel wat bangig :D
( Groucho Marx )
pi_85056853
Nah, bangig is een verkeerd woord. Tess kijkt geinteresseerd naar iets aan de andere kant van het weiland dat achter me lag... Daar was ze ineens op gefocused :')

Op een bankje O+

In het mandje (anders rent ze zichzelf hartstikke dood naast de fiets :') )

Op een ander bankje

En bij de vijver waar ze in viel toen ze een stok wilde pakken _O-
pi_85064701
Ohhh wat een schatje is Tessa. Ik had het tot voor kort helemaal niet op Jackies, maar begin langzaam aan in te zien dat het toch wel leuke hondjes zijn :@
Bram heeft een heus Jack-vriendinnetje in het park. We komen ze elke maandag tegen, en dan zijn ze allebei he-le-maal buiten zinnen. Zo schattig!

Bram was vandaag even helemaal in *shock*

Hij had nog nooit zulke rare hondjes gezien! :o
pi_85078871
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef Faithfulness het volgende:
Ohhh wat een schatje is Tessa. Ik had het tot voor kort helemaal niet op Jackies, maar begin langzaam aan in te zien dat het toch wel leuke hondjes zijn :@
Bram heeft een heus Jack-vriendinnetje in het park. We komen ze elke maandag tegen, en dan zijn ze allebei he-le-maal buiten zinnen. Zo schattig!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ahw Bram O+

Het is trouwens Tessy, niet Tessa, maar dat maakt niet uit. Ze luistert overal naar :9
Ik had het vroeger ook nooit op Jackies... Tot ik er zelf 1tje kreeg.
Maar het ligt ook wel aan de hond zelf, niet alle Jackies zijn zo leuk als Tess O+
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:57:20 #38
176471 oh-oh
pi_85083579
Psies, ik heb t ook helemaal niet zo op jr's, ik ken er te veel irl die echt irritant zijn, maar Tessy is er zo ene waar ik echt helemaal van smelt O+
Oh en die kop van Bram is goud waard :D
( Groucho Marx )
pi_85087530
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat probleem heb ik nou altijd in die losloopdingetjes, en we hebben zulke mooie hier, maar ik ga er zelden heen, dr zit altijd een hele kliek herders in,
Ja,en....... }:|
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:54:06 #40
176471 oh-oh
pi_85088061
Die opgefokte mechelaren zien mijn honden als levende dummies dus daar heb ik niet zo een trek in!
( Groucho Marx )
pi_85088278
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Die opgefokte mechelaren zien mijn honden als levende dummies dus daar heb ik niet zo een trek in!
Oh,Belgen :@
ik word al onrustig als ik ze bezig zie,mij te schichtig
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:02:27 #42
176471 oh-oh
pi_85088340
Ja doe mij ook maar Duitsers hoor, die mechelaren , en dan vooral zo een hele kliek ( dat is 1 nest, gefokt door een leuke buurtgenoot, en die zijn allemaal in de buurt blijven wonen en houden allemaal elke dag familiereunie in die losloopdingessen ) die ze tegen elkaar op aan het fokken zijn, hell, daar wil je niet eens langslopen met andere honden hoor :X
( Groucho Marx )
pi_85088977
Tessy! Past eigenlijk ook veel beter bij haar!

Mijn zoon vond de hertjes ook wel leuk, maar wil niet nog een keer van de week. Hij speelt liever World of Warcraft. Kleine jongetjes worden groot :(
pi_85092482
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef Faithfulness het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Whehehe!
En Tessy O+ die ogen!
pi_85105375
zwerfpuppies ;( O+ foto gemaakt in Irak.
weet alleen niet wat voor honden het zijn. iemand?

O+ :'(

dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:53:51 #46
176471 oh-oh
pi_85106098
Zwerfpuppen zijn zelden rashonden hoor, gewoon leuke mixjes.
Kan het zijn dat de foto's echt huge zijn?
( Groucho Marx )
pi_85106378
Ze lijken wel iets weg te hebben van een stabij met een herder ofzo...
Zwerfpuppies ;(
pi_85107585
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Zwerfpuppen zijn zelden rashonden hoor, gewoon leuke mixjes.
Kan het zijn dat de foto's echt huge zijn?
Ja, klopt.. weet niet hoe ik dat verander.. :@

ah mixjes, zo zien ze er ook uit :P
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:42:05 #49
24188 Belana
kloon van belana
pi_85135673
Wij hebben een leonberger pup gekocht, nog niet definitief uitgezocht, ze zijn net 3 weken, maar dit zijn ze O+

stormy waters...
sailin'
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:19:52 #50
176471 oh-oh
pi_85137156
Noeeeeeeeeeeeees O+
Doen ze een gedragstest en matchen ze nav daarvan pups aan baasjes?
( Groucho Marx )
  woensdag 11 augustus 2010 @ 17:24:57 #51
24188 Belana
kloon van belana
pi_85148172
ze kijkt iig wel heel erg naar gedrag en wil dat de pup gaat passen bij de familie ja, dus wij moeten er 1 die wel wat kan hebben, gezien het feit we 2 jonge kinderen hebben :)
Is daar een speciale test voor? (dat hoort vast weer niet hier he zulke vragen?)
stormy waters...
sailin'
  woensdag 11 augustus 2010 @ 17:26:47 #52
176471 oh-oh
pi_85148249
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:24 schreef Belana het volgende:
ze kijkt iig wel heel erg naar gedrag en wil dat de pup gaat passen bij de familie ja, dus wij moeten er 1 die wel wat kan hebben, gezien het feit we 2 jonge kinderen hebben :)
Is daar een speciale test voor? (dat hoort vast weer niet hier he zulke vragen?)
Jawel dat mag zeker wel hier!
En ja, er zijn veel fokkers die een gedragstest doen, speciaal om te kijken hoe en wat, is heel leuk!
( Groucho Marx )
pi_85150196

The devil has done it again. He's on the couch.

Hond van m'n ouders dus, meesten zullen Dexter nog wel herkennen :P
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:16:13 #54
44200 Sjeekie_Beekie
pi_85154501
Tessy is O+.
Bram bij de Bambi's O+.
De Leonbergers zijn leuk! Begrijp ik van oh-oh dat hij/zij Noes gaat heten?
Dexter met z'n hangoren op de bank. Lara heeft ook vaak zo één van haar oren over haar hoofd liggen.

Vandaag tijdens het uitlaten kwamen we een man op wandelvacantie tegen.
Hij: "zo zeg, die zie je ook niet veel meer".
Ik: "inderdaad".
Hij: "wat een mooie Ierse Setter is dat. Die had ik vroeger ook één".
Ik: "deze zie je nog minder, en bovendien spreekt ze alleen maar Duits".
Hij: :?.
Ik: "dit is namelijk een Duitse Staande Langhaar".
Hij: "sorry :@, ik dacht er echt een Ierse Setter in te zien".
Ik: "dat horen we wel vaker".
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:17:36 #55
176471 oh-oh
pi_85154567
:D ik vind Ierse Setter nog een tamelijk goede gelijkenis.
Je wil niet weten hoe vaak mijn chinezen voor chihuahua uitgemaakt worden, of voor poedel!
( Groucho Marx )
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:25:43 #56
24188 Belana
kloon van belana
pi_85154908
Onze leonberger gaat Noes heten ja O+ kwam zomaar in me op en het klinkt zo lief
even de duitse staande langhaar en de ierse setter opgezocht, maar dat snap ik wel ja :) prachtige honden trouwens! Hoe is het karakter daarvan? ze lijken me heel trots :)
stormy waters...
sailin'
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:26:35 #57
24188 Belana
kloon van belana
pi_85154940
ow en ik vind Dexter lief, zo'n hond wilde ik ook wel, maar dat kreeg ik er niet door bij mijn vent, die vond dat een wijvenhond :o
stormy waters...
sailin'
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:27:06 #58
176471 oh-oh
pi_85154958
Hoe kom je op die naam?
Ook via Molukkers of niet?
Die generatie van mn pa heten allemaal Nus / Noes of Eli :D
( Groucho Marx )
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:27:18 #59
44200 Sjeekie_Beekie
pi_85154971
Ze heeft er ook wat van weg, maar Ierse Setters zijn roder qua kleur, hebben een smallere kop en zijn veel sierlijker.

Lara is meer groffer qua bouw en van het ruigere werk. Maar die springt dan ook zonder pardon de bramenstruiken door om haar dummy op te halen.

Gisteren zijn we samen wezen knutselen bij mijn schoonmoeder. Die had nieuwe keukenstoelen gekocht bij de IKEA en wij mochten komen helpen in elkaar zetten. Lara heeft bij alle 6 de stoelen de hele tijd op haar manier geholpen. Dat bestond vooral uit in de weg liggen, midden op de doos tussen de onderdelen gaan staan of bovenop de dichte doos te gaan liggen slapen.

Op de weg terug begon het te regenen en hoe harder het regende, hoe sneller Lara ineens kon rennen naast de fiets. In het begin deed ze net alsof ze nog heel moe was van de heenweg, maar daar trapte ik niet in. Op een gegeven moment sprintte ze me in volle galop voorbij en moest ik nog flink doortrappen om haar bij te houden.
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:28:51 #60
176471 oh-oh
pi_85155035
:D ja ik zie het verschil ook wel hoor, maar ik kan me wel indenken dat veel mensen het eerder een setter vinden , vanwege haar kleur, bij Duitse Staandes denken de meeste mensen denk ik eerder aan die schimmelhonden ( geen idee hoe die kleur officieel heet :@ ) en mss ook sneller aan draadharen en kortharen!
( Groucho Marx )
pi_85155061
Leuke foto's weer allemaal, leuke Tessy op een hek en Bram bij de hertjes :) en zielige straathondjes uit Irak...

Ik heb vorige week deze foto gemaakt van Puck terwijl Savannah even lekker bij haar kwam liggen. Puck was er niet zo blij mee, ze voelde zich nogal ongemakkelijk door die opdringerige kat. Is ook wel verstandig, want als Savannah iets niet zint is ze niets te beroerd om dat met behulp van haar nageltjes duidelijk te maken. Vlak nadat ik de foto nam ging Puck er dan ook vandoor :')

"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:31:51 #62
24188 Belana
kloon van belana
pi_85155167
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kom je op die naam?
Ook via Molukkers of niet?
Die generatie van mn pa heten allemaal Nus / Noes of Eli :D
Ik vond Nora eigenlijk erg leuk, maar daar kreeg ik een lauwe reactie op hier en toen ging ik verder denken in de N... dat zeg ik, het kwam zomaar in me op :)

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:29 schreef Miss_Isis het volgende:
Leuke foto's weer allemaal, leuke Tessy op een hek en Bram bij de hertjes :) en zielige straathondjes uit Irak...

Ik heb vorige week deze foto gemaakt van Puck terwijl Savannah even lekker bij haar kwam liggen. Puck was er niet zo blij mee, ze voelde zich nogal ongemakkelijk door die opdringerige kat. Is ook wel verstandig, want als Savannah iets niet zint is ze niets te beroerd om dat met behulp van haar nageltjes duidelijk te maken. Vlak nadat ik de foto nam ging Puck er dan ook vandoor :')

[ afbeelding ]
ow, dat hondje O+
stormy waters...
sailin'
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:06:49 #63
44200 Sjeekie_Beekie
pi_85156758
@ Belana:
Ik kan niet voor alle DSL spreken, maar Lara heeft een uitgesproken karakter. We hebben echt drie verschillende honden in één lijf [en ze heeft geen schizofrenie].

Thuis is ze rustig, mits ze genoeg beweging krijgt op een dag. Vandaar dat we iedere dag of fietsen of een flink eind gaan wandelen met haar. Bovendien doen we iedere dag wel wat oefeningen van de jachttraining en gehoorzaamheidsoefeningen. Ze heeft een goed stel hersens en ze houdt van uitdagingen en niet 10 keer achter elkaar hetzelfde doen. En ze is een echte waterrat, vandaar dat ze vorige week ineens oorontsteking had. Zodra ze bij onze vaste zwemstekken in de buurt komt, is ze niet te houden. Ze jumpt zo vanaf de kant een meter lager het water in.

Ze is waaks, jaagt de katten van de plaats af en haar kennel uit, maar ze blaft verders bijna nooit. Niet als de postbode langskomt, als er mensen over de straat lopen of als er visite komt. De eerste 5 minuten is ze enthousiast en wil ze ook aandacht [maar ze weet donders goed dat ze dat pas krijgt als alle tweebenigen zijn begroet EN ze zich rustig gedraagd]. Met kinderen is ze geweldig. De onze zijn 11 en bijna 15, mijn nichtjes die hier regelmatig komen zijn 3 [sinds mei] en bijna 8 weken.

Zodra die twee kleinsten er zijn, is ze constant bij ze in de buurt om ze in de gaten te houden. Eigenlijk niet hen, maar meer de andere personen er omheen. Niemand vreemds komt zomaar in de buurt van die kleintjes. Dan moeten ze eerst langs Lara en als mensen daar niets te zoeken hebben, laat ze zich wel horen. Maar eigen volk is altijd welkom en Lara komt met alles graag meehelpen. Ze is een kei in speelgoed terugvinden onder kasten, tafels en banken, ze kan heel goed mee voetballen, door de ramen van speelhuisjes naar buiten springen en zoekspelletjes doen. En mijn schoonzusje vind het heel handig dat Lara tijdens de borstvoeding de op de grond gevallen spulletjes als spuugdoekjes en mutsjes weer aan kan geven.

Ook kan ze één of twee schouders bieden als je niet zo lekker bent:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de jachttraining is ze één en al concentratie. Dan heeft ze alleen maar oog voor haar dummy, het wild en eventueel de helpers en schutters. Ze sprint er altijd vandoor als een Maserati om dan weer terug te komen in volle vaart. We trainen sinds april vorig jaar bij de jachtgroep, nu ligt dat stil, maar in november begint het weer. Langharen staan er om bekend dat ze een eigen mening hebben en die ook niet onder stoelen of banken steken. Als de voorjager [baasje van de hond] ze links het bos in sturen, omdat daar iets zou liggen, gaan ze gerust toch rechtsaf omdat ze het hebben zien of horen vallen. Het zijn ruime jagers die de breedte en diepte van een veld of bos gebruiken om bij het doel te komen.

Lara doet het goed op de training, alleen is haar neus soms wat te goed. In december ging ze achter de reeën aan, en kwam een hele nacht niet thuis. Sindsdien gaat ze niet meer los in het bos, alleen bij het zwemwater waar ze niet te veel eigen initiatief kan tonen. Zodra ze onder appèl staat en aan het werk is, gaat het goed, maar zodra ze echt vrij is, trekt ze haar eigen plan en daar pas ik dan niet altijd in.

We gaan samen vaak op pad, even op de fiets naar het centrum om een boodschapje te doen, of een terrasje pikken. Of ze gaat mee op visite bij vrienden en familie en dat is geen probleem. Wel is ze net als thuis de eerste 5 minuten nogal aanwezig, maar dat is dan snel over. Ook in de winkels waar ze wel binnen mag, heeft niemand last van haar. Ik leg haar vaak af onder een een tafel zoals bij de Bruna of bij een rek waar bijna niemand komt zoals bij de Intertoys of de Etos. Vaak hebben mensen niet eens in de gaten dat ik haar bij me heb, totdat we weer samen de winkel uitlopen.

Vorig jaar is ze meegeweest naar Ouwehands dierenpark in Rhenen, daar was ze de hele dag rustig. Wel moest ze voorstaan op iedere vogel die ze zag [dat doen staande honden nu eenmaal], maar voor de rest was ze rustig. Kinderen die voorbij lopen met een boterham of een koekje die vindt ze wel intressant, maar ze zal geen boterham of koekje uit hun handen jatten.

Ook op vacantie vorig jaar ging ze overal mee naar toe. Ik ga niet als ik eindelijk drie weken tijd heb om met haar ook leuke dingen te doen, haar naar een pension brengen. Mijn voorwaarde was dat ze ook gewoon mee zou gaan op vacantie. De enige keer dat ze niet mee kon, was naar de bioscoop. O+ is toen met de kids naar de film geweest, wij gingen samen de kroeg in met een goed boek, een lekker bot en een lekker pilsje.

Vroeger hadden wij thuis een Schotse Collie en later een Sheltie, maar voor mij is een DSL toch wel DE hond. Als het aan mij ligt, nemen we er over een jaar of 2 eentje bij, dat zou dan weer een DSL moeten zijn.

Veel plezier met de voorpret!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 11-08-2010 21:13:29 ]
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:12:23 #64
24188 Belana
kloon van belana
pi_85156978
wat een liefdevol verhaal O+
stormy waters...
sailin'
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:24:37 #65
176471 oh-oh
pi_85157566
Vandaag op kantoor:

Maandagavond:

( Groucho Marx )
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:29:53 #66
24188 Belana
kloon van belana
pi_85157800
ow die foto van die 2 springend in het gras O+
stormy waters...
sailin'
pi_85160528
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:42 schreef Belana het volgende:
Wij hebben een leonberger pup gekocht, nog niet definitief uitgezocht, ze zijn net 3 weken, maar dit zijn ze O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat leuk Belana, een nieuw gezinslid erbij, straks *O* En tof een Leonberger :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Pisces29 op 11-08-2010 22:33:15 ]
pi_85160807
Kleine Tessy O+

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:28 schreef Faithfulness het volgende:

Hond van m'n ouders dus, meesten zullen Dexter nog wel herkennen :P
Jaaaaaaaa :Y *O* Vaker posten please O+ ;)

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:06 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

Ook kan ze één of twee schouders bieden als je niet zo lekker bent:
[ afbeelding ]

Oh ik smelt zo van dit soort foto's en wat lief van haar O+

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:24 schreef oh-oh het volgende:

Maandagavond:
[ afbeelding ]

Ah gos, komt bijna niet boven het groen uit :D En ik krijg altijd zo'n vakantiegevoel bij die heuvels en achtergrond op je foto's oh-oh O+

En je hele roedel én logee op je werk, ik moet elke keer grijnzen bij de gedachte dat je gewoon altijd dat hele spul mee op je werk hebt. O+

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:29 schreef Miss_Isis het volgende:

[ afbeelding ]
Toch, hoe kort ook, samen op de kiek O+

Is Puck ook net naar de kapper geweest?
pi_85163371

op deze foto wil hij zeggen "baasje ik krijg geen lucht, het bandje zit een paar gaatjes te strak
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_85172563
Bult leuke foto's weer! En een mooi verhaal over Lara!
Ik zag ook nog pups voorbij komen O+

Tessy moest even opdrogen in het zonnetje nadat ze in de zee had gespeeld met 'opa' (mijn vader).
Wat een koppie kan ze toch ook trekken O+
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:30:33 #71
176471 oh-oh
pi_85174187
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:28 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
op deze foto wil hij zeggen "baasje ik krijg geen lucht, het bandje zit een paar gaatjes te strak
Was dat maar waar, dat bandje zit dr nog veel te ruim _O-
( Groucho Marx )
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:36:55 #72
24188 Belana
kloon van belana
pi_85174280
oe Tessy is ook een leukerdje zeg O+

op deze site kun je van 10-12 en van 20-22 uur de puppies zien O+ www.leolenkos.nl
stormy waters...
sailin'
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:38:28 #73
176471 oh-oh
pi_85174305
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:36 schreef Belana het volgende:
oe Tessy is ook een leukerdje zeg O+

op deze site kun je van 10-12 en van 20-22 uur de puppies zien O+ www.leolenkos.nl
Oeh, geef je om 10.00 nog es een gil?
( Groucho Marx )
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:39:38 #74
24188 Belana
kloon van belana
pi_85174333
doe ik! Ik ga meestal wel ff kijken ;)
stormy waters...
sailin'
pi_85175299
Hoeveel dagen heb je de kleine Fieps nog oh-oh? :)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:47:15 #76
176471 oh-oh
pi_85175755
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel dagen heb je de kleine Fieps nog oh-oh? :)
Volgens mij wordt ze zondag opgehaald maar ik weet t niet zeker :D
( Groucho Marx )
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:57:46 #77
24188 Belana
kloon van belana
pi_85176005
de wegcam staat aan hoor op www.leolenkos.nl maar ze liggen te slapen ;)
stormy waters...
sailin'
  donderdag 12 augustus 2010 @ 10:01:14 #78
176471 oh-oh
pi_85176093
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:57 schreef Belana het volgende:
de wegcam staat aan hoor op www.leolenkos.nl maar ze liggen te slapen ;)
Bel es dat ze ze wakker schudden ja!
( Groucho Marx )
  donderdag 12 augustus 2010 @ 10:26:38 #79
24188 Belana
kloon van belana
pi_85176785
ze worden een beetje wakker geloof ik :)
stormy waters...
sailin'
pi_85187979
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag op kantoor:
[ afbeelding ]
Ohh, wat een droom. Ik hou erg van Chinese Naakthondjes.

Vraagje aan oh-oh: kom je weleens op de Pietersberg je hond[en] uitlaten?

Ik heb zelf een windhondje, een Galgo.
Paar foto's:

donderdag 12 augustus 2010 @ 15:04:45 #81
176471 oh-oh
pi_85188059
Nee daar kom ik nooit, ik wandel altijd in het veld bij de Heeg, keertje daten?
Ik ben DOL op galgo's O+
( Groucho Marx )
pi_85188427
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Nee daar kom ik nooit, ik wandel altijd in het veld bij de Heeg, keertje daten?
Ik ben DOL op galgo's O+
Okee, dan ga je het losloopgebied ook niet missen als het verdwijnt ... -O-

[ben actie aant voeren voor behoud]

Ik ben ook dolll op Galgo's :)

Ik ga eigenlijk altijd naar 'de berg'. Toevallie geen zin om daar eens te komen kijken?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 15:13:51 #83
176471 oh-oh
pi_85188477
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:12 schreef Mano het volgende:

[..]

Okee, dan ga je het losloopgebied ook niet missen als het verdwijnt ... -O-

[ben actie aant voeren voor behoud]

Ik ben ook dolll op Galgo's :)

Ik ga eigenlijk altijd naar 'de berg'. Toevallie geen zin om daar eens te komen kijken?
Het is voor mij best een gedoe met het OV met alle hondjes om daar te komen vanuit de Heeg , terwijl ik in 5 minuutjes de Rijksweg oversteek en in het veld sta...
( Groucho Marx )
pi_85189182
Of ik naar de Heeg kom om te wandelen weet ik niet goed hoor .. op de berg is het zo supertof!

Ik stap volgende keer dat ik je zie lopen [vaker op de Auw Brok] wel van de fiets af en kom je hondjes van dichtbij zien
O+
  donderdag 12 augustus 2010 @ 15:31:14 #85
176471 oh-oh
pi_85189269
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:29 schreef Mano het volgende:
Of ik naar de Heeg kom om te wandelen weet ik niet goed hoor .. op de berg is het zo supertof!

Ik stap volgende keer dat ik je zie lopen [vaker op de Auw Brok] wel van de fiets af en kom je hondjes van dichtbij zien
O+
In mijn veld is het ook echt geweldig, al mijn vrienden uit Nederland en Belgie komen altijd speciaal hier heen om te wandelen bij mij :D
En aaien vinden ze geweldig!
( Groucho Marx )
pi_85191479
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:03 schreef Mano het volgende:

Paar foto's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh wów _O_ Jee, wat een prachtige hond O+ En die 2e foto O+
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:10:04 #87
24188 Belana
kloon van belana
pi_85249943

dees hieronder is momenteel onze favoriet

stormy waters...
sailin'
pi_85253478
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:03 schreef Mano het volgende:

[..]

Ohh, wat een droom. Ik hou erg van Chinese Naakthondjes.

Vraagje aan oh-oh: kom je weleens op de Pietersberg je hond[en] uitlaten?

Paar foto's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Whoa, die is mooi O+
Die een na laatste foto, met die zon, geweldig!

quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:10 schreef Belana het volgende:
[ afbeelding ]

dees hieronder is momenteel onze favoriet

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Puppieeees O+
pi_85262152
nog 4 weekjes en dan komt deze kleine vriend ons vergezellen in ons nieuwe huis

pi_85262323
Oh Belana wat een lekker hoopje pup zeg O+
pi_85262342
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef NeoDweezil het volgende:

[ afbeelding ]
Leuk! *O* Aftellen :Y En ook al zo'n klein hoopje pup O+
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 14:05:04 #92
24188 Belana
kloon van belana
pi_85278258
quote:

[ afbeelding ]
ow kijk! ook al zo'n hompie!! O+
stormy waters...
sailin'
pi_85291719
quote:

[ afbeelding ]
Ahwwww, wat een propje O+
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:13:20 #94
176471 oh-oh
pi_85323214
Ik was gisteren weer es lekker in mn uppie met mijn eigen vijftal in het veld.
Mn kleine sjeeskees:

Die was geloof ik stiekem toch wel blij dat ze haar Sjon niet meer hoefde te delen met Phoepe:

Heen en weer vlogen ze met zn tweetjes:

Karel lag lekker te rollen:

En gewoon Kareltje zoals ie is:

Billy was op jacht:

De kleine diva die blij is dat ze weer de enige dame in de roedel is:

De wawa's samen:

De ouwe chef had er ook heel veel zin in:

Maar het was wel warm!

Na bijna 3 uur gingen we weer naar huis, twas heerlijk!
( Groucho Marx )
pi_85323660
Mooie foto's van je roedeltje weer O+
pi_85324383
Ze zien er wel heel gelukkig uit Oh-oh Elke keer als ik de foto's zie van je roedel krijg ik het idee dat Puck hartstikke leuk mee zou kunnen spelen met jouw honden Volgens mij zou ze Sjon echt leuk vinden!
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:43:08 #97
176471 oh-oh
pi_85324886
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:35 schreef Miss_Isis het volgende:
Ze zien er wel heel gelukkig uit Oh-oh :) Elke keer als ik de foto's zie van je roedel krijg ik het idee dat Puck hartstikke leuk mee zou kunnen spelen met jouw honden O+ Volgens mij zou ze Sjon echt leuk vinden!
Sjon zou idd wel leuk met dr spelen, Billy mss ook wel!
Jammer dat je zo ver weg woont, anders kwam ik een keer geitjes en schaapjes kijken met ze :D
( Groucho Marx )
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:46:17 #98
24188 Belana
kloon van belana
pi_85325027
wat lekekr man zoals ze kunnen rennen!!
stormy waters...
sailin'
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:47:47 #99
176471 oh-oh
pi_85325103
Heerlijk ja!
Ik loop hier de straat uit en dan lopen we in het veld de heuvels op O+
Echt luxe is dat. We kunnen wandeltochten van 4 uur maken, gewoon van huis uit.
En vaak kom ik niemand tegen, gisteren alleen 1 jogger!
( Groucho Marx )
pi_85326089
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Sjon zou idd wel leuk met dr spelen, Billy mss ook wel!
Jammer dat je zo ver weg woont, anders kwam ik een keer geitjes en schaapjes kijken met ze :D
Als je nog eens in Twente komt ben je van harte welkom! ;)

Alleen nu ff niet want de tuttebel is loops en ik hoef geen mini-hooligans :') Al zou het misschien wel ergens op lijken, want zo te zien heeft Sjon trouwens wel net als een Havanezer een wat lang lijfje en een hogere achterhand dan voorhand :D
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:04:50 #101
24188 Belana
kloon van belana
pi_85326130
heerlijk dat me. ik kan hier straks gelukkig wel het park inlopen aan het IJsselmeer, ook met een veld waar ze los mogen, maar het zal er wel druk zijn en de rest van het park moeten ze vast.
stormy waters...
sailin'
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:08:45 #102
176471 oh-oh
pi_85326375
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:04 schreef Belana het volgende:
heerlijk dat me. ik kan hier straks gelukkig wel het park inlopen aan het IJsselmeer, ook met een veld waar ze los mogen, maar het zal er wel druk zijn en de rest van het park moeten ze vast.
Het is geen officieel losloopgebied , en ik geloof zelfs dat ze in het bos eigenlijk aan de lijn moeten, maar ik woon hier nu al 10 jaar en we wandelen al die tijd al los , en alle andere mensen ook , nooit problemen gelukkig.
En dan woon ik wel echt in de stad , en heb ik een winkelcentrum voor de deur en zo, dus alle luxe van de stad maar ook het platteland op een steenworp afstand, echt ideaal is dat O+
Het enige dat we hier missen is water voor de honden, maar die van mij zwemmen toch niet allemaal even graag, dus dat is geen ramp.
( Groucho Marx )
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:13:08 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_85326571
leonbergers zijn notoire zwemmers, dus gelukkig water zat hier :D
en ach, over een tijdje wonen we vrijer en hebben we meer ruimte
stormy waters...
sailin'
pi_85343372
Geweldig, die foto's, Oh-oh.
Ben zó weg van je Naakthondjes O+ O+ O+
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:31:21 #105
176471 oh-oh
pi_85343718
Volgend weekend komt een vriendin uit Lelystad logeren met haar honden, mss wil ik dan wel es naar jouw berg, mijn berg kent ze inmiddels wel.
Ik weet alleen niet hoe ik er kom :D
Kan jouw galgo eigenlijk overal los of loopt ze weg als ze wild ziet?
( Groucho Marx )
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:33:44 #106
176471 oh-oh
pi_85343808
Bij ons aan de overkant woont trouwens echt de mooiste galgo die ik ken, Zues, en mijn honden zijn dol op hem:

O+
( Groucho Marx )
pi_85343931
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:

De kleine diva die blij is dat ze weer de enige dame in de roedel is:

Ik wilde net vragen of je nog wat merkte nu Fieps weg is :D
En leuke foto's as always :)

Ik loop nu heel vaak om de hoek langs dat huis waar dat Chineesje woont, ik vind het zo leuk er eentje in de buurt te hebben :D Laatst stond hij helemaal hupsend voor het raam, ik heb echt een minuut schaamteloos staan kijken, vond het zo leuk O+ Hopelijk een keertje buiten tegenkomen om te aaien.
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:37:52 #108
176471 oh-oh
pi_85343979
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik wilde net vragen of je nog wat merkte nu Fieps weg is :D
En leuke foto's as always :)

Ik loop nu heel vaak om de hoek langs dat huis waar dat Chineesje woont, ik vind het zo leuk er eentje in de buurt te hebben :D Laatst stond hij helemaal hupsend voor het raam, ik heb echt een minuut schaamteloos staan kijken, vond het zo leuk O+
:D nou mocht je ooit in Maastricht zijn dat daten we he!
( Groucho Marx )
pi_85344015
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:33 schreef oh-oh het volgende:
Bij ons aan de overkant woont trouwens echt de mooiste galgo die ik ken, Zues, en mijn honden zijn dol op hem:
[ afbeelding ]
O+
Wow wat een aparte! :)
pi_85344069
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:37 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D nou mocht je ooit in Maastricht zijn dat daten we he!
Oh daar hou ik je aan :D, als ik ooit in de buurt ben zou ik echt leuk vinden om al je doggies te kunnen zien O+ (en jou ook ;))
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:40:47 #111
176471 oh-oh
pi_85344113
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wow wat een aparte! :)
Hij is echt HUUUUUUGE ook, de mooiste windhond die ik irl ken , en lief O+
En kom maar langs :D
( Groucho Marx )
pi_85345521
Bij windhonden word ik soms een beetje emo :') :@ omdat ze zo lief zijn en zoveel rust uitstralen. Ik zie ze niet vaak maar vind ze zo tof en mooi. Als ik die foto zie heb ik dat gevoel al meteen (weer) :D
pi_85351958
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Volgend weekend komt een vriendin uit Lelystad logeren met haar honden, mss wil ik dan wel es naar jouw berg, mijn berg kent ze inmiddels wel.
Ik weet alleen niet hoe ik er kom :D
Kan jouw galgo eigenlijk overal los of loopt ze weg als ze wild ziet?
Hee, Zeus ken ik ook! Jaa, die is mooi en lief. Kwam eerder ook wel op 'de berg', laatste tijd weinig meer.

Mijn Galgo kan wel redelijk los. Op bepaalde plaatsen kan ze niet los. Ze luistert behoorlijk maar niet altijd. Ze is gek van vogels zeg maar :{ Gelukkig kan ze die moeilijk vangen. Ik wandel toch wel liefst op -groot- terrein waar ze niet weg kan omdat ze zo snel is he.

Zeker doen, naar de berg komen! Nu het er nog bij ligt zoals het nu is.

Paar fotootjes van mijn hondje Licia en twee Salukivriendjes die ze kent:
[ook uit Maastricht]

[ik ben van de windhonden, zeg maar O+ ]
pi_85352040
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
Bij windhonden word ik soms een beetje emo :')
Ik heb dat ook, dat was waarom ik -na mijn twee herdershonden- voor een windhond heb gekozen.
Ik ben er inmiddels achter wat het is dat dat bij mij oproept: dat smalle lange snuitje. Ik wil daar zó graag voor zorgen he [zorgdrift]

O+
  maandag 16 augustus 2010 @ 18:11:21 #115
176471 oh-oh
pi_85357921
Oh saluki's, dat vind ik echt de tofste windhonden O+
Maar die zijn vrij pittig van karakter dus das niks voor mij.
Ik zou echt wel windhonden willen, ware het niet dat los kunnen lopen voor mij een onvoorwaardelijke pre is...
Zeus is geweldig he!
( Groucho Marx )
pi_85358199
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:44 schreef Mano het volgende:

[..]

Hee, Zeus ken ik ook! Jaa, die is mooi en lief. Kwam eerder ook wel op 'de berg', laatste tijd weinig meer.

Mijn Galgo kan wel redelijk los. Op bepaalde plaatsen kan ze niet los. Ze luistert behoorlijk maar niet altijd. Ze is gek van vogels zeg maar :{ Gelukkig kan ze die moeilijk vangen. Ik wandel toch wel liefst op -groot- terrein waar ze niet weg kan omdat ze zo snel is he.

Zeker doen, naar de berg komen! Nu het er nog bij ligt zoals het nu is.

Paar fotootjes van mijn hondje Licia en twee Salukivriendjes die ze kent:
[ook uit Maastricht]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ik ben van de windhonden, zeg maar O+ ]
Wat is ze mooi O+ En straalt zo'n zachtheid uit.
En de andere 2 vind ik ook erg leuk, met die "donzige" oortjes O+

Zijn windhonden nou vaak een beetje terughoudend en verlegen, of is dat puur toeval geweest bij de paar (Whippets o.a) die ik heb gezien? :)
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:26:39 #117
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85360612
Wat een lieve hondjes allemaal O+

Belana wat leuk een leonberger ! O+ m'n tante had er vroeger ook een O+

Hier is Sylver vandaag geopereerd aan een tumortje in dr zij, die hebben ze ruim weg kunnen snijden. Gelukkig was ze snel weer helemaal bij kennis, en kwam ze bij thuiskomst zelfs aandraven, zo blij dat ze weer thuis was :D Voor de thuisblijvende hondjes was het wel heul spannend vandaag, die hebben een beetje met hun ziel onder hun pootje achter me aangesjokt de hele dag :')

:o hoorde ik dr nou ?

pfff duurt wel lang voor ze weer thuis is hoor :6 nee hij heeft niks aan zn tong :') hij is deels chow chow :')

waar blijft ze nou toch -O-

en weer lekker thuis *O* met dr mooie MedPetShirt _O_ aan we hopen dat ze niet eraan gaat kauwen dan moet ze alsnog een kap om, en dat zou toch zielig zijn !
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:34:12 #118
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_85360995
Beterschap met Sylver, Non en ik hoop met je dat ze niet aan haar medpetshirt gaat kauwen ^O^
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:35:48 #119
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_85361061
Ik heb even op Leonberger gegoogled en mijn hemel Belana, wat een GROTE hond :D daar past ons fiepje wel 50x in :D
Ow O+
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:45:28 #120
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85361512

Chico, Billy, Karel, Kees, Sjon en Phoebe, bedankt voor het kaartje O+
Sylver was er erg blij mee, en had zeer veel aan de wijze raad van ome Chico ! ^O^
de flits was stom, beetje licht gevoelig nog denk ik :P
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_85362271
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 19:26 schreef Nonneke het volgende:

Hier is Sylver vandaag geopereerd aan een tumortje in dr zij, die hebben ze ruim weg kunnen snijden. Gelukkig was ze snel weer helemaal bij kennis, en kwam ze bij thuiskomst zelfs aandraven, zo blij dat ze weer thuis was :D Voor de thuisblijvende hondjes was het wel heul spannend vandaag, die hebben een beetje met hun ziel onder hun pootje achter me aangesjokt de hele dag :')

Veel beterschap en sterkte voor Sylver :* , Nonneke. Altijd weer spannend zo'n operatie.
Ik hoop ook dat het shirt een succes is ^O^ , dat is wel veel prettiger dan zo'n kap idd.
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:04:10 #122
176471 oh-oh
pi_85362330
Graag gedaan, arme Sylver, hopenlijk is ze weer snel de oude.
En oh hoe herkenbaar, dat de andere hondjes zo uit hun doen zijn als dr eentje bij de da is!
Toen Chico de laatste keer onder het mes ging, 5 jaar geleden, dacht ik afleiding te vinden thuis in Frits en Karel...
Die alleen maar naar de deur bleven kijken en pas weer hun leuke zelf werden toen ik Chico opgehaald had en met hem binnen kwam. Arme hond lag nog half in coma op de bank en die twee chihuahuas maar over hem heen rennen en blij doen en hem likjes geven :D O+
Ik vind dat zo mooi als je een roedeltje hebt!
( Groucho Marx )
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:51:30 #123
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85364676
Dank voor de beterschapswensen ! Ze heeft wel wat verlatingsangst, maar dat gaat vanzelf wel over, ze probeerde al heel tactisch langs de kattenbak te lopen :') dus ik verwacht dat ze snel weer de oude is ;)

quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Graag gedaan, arme Sylver, hopenlijk is ze weer snel de oude.
En oh hoe herkenbaar, dat de andere hondjes zo uit hun doen zijn als dr eentje bij de da is!
Toen Chico de laatste keer onder het mes ging, 5 jaar geleden, dacht ik afleiding te vinden thuis in Frits en Karel...
Die alleen maar naar de deur bleven kijken en pas weer hun leuke zelf werden toen ik Chico opgehaald had en met hem binnen kwam. Arme hond lag nog half in coma op de bank en die twee chihuahuas maar over hem heen rennen en blij doen en hem likjes geven :D O+
Ik vind dat zo mooi als je een roedeltje hebt!
Ja tis echt sneu hoor voor de thuisblijvers, Fa Shi zie je overdag eigenlijk alleen binnen als het vreselijk giet, die ligt het liefste in de tuin, maar vandaag heeft ze zowat de hele dag langs de bank gelegen. Pim liep de hele tijd piepend naar het raam en de deur, en dan mij weer aankijken van "ze blijft wel lang weg he..." ze hadden zelfs geen zin om te gaan plassen.
Maar gelukkig is ze weer lekker thuis O+ ze gingen tekeer alle 3 O+
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_85364974
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn windhonden nou vaak een beetje terughoudend en verlegen, of is dat puur toeval geweest bij de paar (Whippets o.a) die ik heb gezien? :)
Windhonden zijn wel vaker terughoudend van aard. Wat ik merk bij mijn eigen hondje is dat ze snel onder de indruk is, snel bang is [ze is mishandeld in het verleden]. Dat zorgt dan voor nog meer terughoudendheid. Maar dat is heel vaak niet het geval gelukkig!
pi_85414929
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:46 schreef Mano het volgende:

[..]

Ik heb dat ook, dat was waarom ik -na mijn twee herdershonden- voor een windhond heb gekozen.
Ik ben er inmiddels achter wat het is dat dat bij mij oproept: dat smalle lange snuitje. Ik wil daar zó graag voor zorgen he [zorgdrift]

O+
Niet negatief bedoeld maar is het geen hele omschakeling van een herder naar een windhond ?
Ik vind Afghanen prachtig ,maar ze schijnen niet echt samen met een baas/eigenaar te werken.
Ik ken ook een Saluki prima hond maar de eigenaar moet nog wel eens een rondje extra met de fiets erachteraan .
  woensdag 18 augustus 2010 @ 04:21:07 #126
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_85423618
Rufus

Moelie

:)
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 04:22:09 #127
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_85423622
oeps
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_85426172
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:42 schreef zeeeend het volgende:Niet negatief bedoeld maar is het geen hele omschakeling van een herder naar een windhond ?
Jazeker is dat een hele omschakeling. Herders zijn meer 'echte honden' terwijl ik mijn eigen windhond meer een kat-achtige vind. [ik kan niet over de meeste andere windhonden praten he, maar vooral over mijn eigen hondje]

Licia is overwegend rustig en lijkt wel over dingen na te denken. Ze blaft niet, springt niet, kwijlt niet, trekt niet aan de lijn, valt niet uit naar andere honden, dus ik hoef haar helemaal niet te corrigeren. Enn ze wil graag bediend worden ipv braaf te gehoorzamen.
Ik behandel haar niet als een hond [hoewel wel als het nodig is! want mevrouw kan een enkel keertje dominant zijn] en loop haar zelfs met kussentjes achterna [ja, lach maar, maar deze hond roept dat echt in mij op]

Ik ben met herdershonden 'begonnen' omdat een stoere hond me wel aanspreekt maar nu heb ik mijn hart toch echt verloren aan een rustige Galgo
O+
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:10:20 #129
176471 oh-oh
pi_85426716
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:49 schreef Mano het volgende:

[..]

Jazeker is dat een hele omschakeling. Herders zijn meer 'echte honden' terwijl ik mijn eigen windhond meer een kat-achtige vind. [ik kan niet over de meeste andere windhonden praten he, maar vooral over mijn eigen hondje]

Licia is overwegend rustig en lijkt wel over dingen na te denken. Ze blaft niet, springt niet, kwijlt niet, trekt niet aan de lijn, valt niet uit naar andere honden, dus ik hoef haar helemaal niet te corrigeren. Enn ze wil graag bediend worden ipv braaf te gehoorzamen.
Ik behandel haar niet als een hond [hoewel wel als het nodig is! want mevrouw kan een enkel keertje dominant zijn] en loop haar zelfs met kussentjes achterna [ja, lach maar, maar deze hond roept dat echt in mij op]

Ik ben met herdershonden 'begonnen' omdat een stoere hond me wel aanspreekt maar nu heb ik mijn hart toch echt verloren aan een rustige Galgo
O+
:D O+
Ik weet zeker dat een chineesje ook echt wat voor jou zou zijn!
( Groucho Marx )
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:29:56 #130
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_85427200
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:10 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Chineesjes O+ (vooral Billy die bij mij op schoot heeft gezeten en mij een voorzichtig kusje, in de vorm van een nat neusje, heeft gegeven O+ )
Ow O+
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:46:07 #131
176471 oh-oh
pi_85427622
Chico is echt van het windhondenkarakter meer O+
Je hebt mazzel dat Billy je nog niet goed kent Maes, normaal hapt ie in neuzen en lebbert ie zijn lievelingsmensen heeeeeeeeelemaal af. En niet alleen als je binnenkomt, dat doet ie dan de hele tijd zo ff ineens lekker random, alsof ie je weer voor het eerst ziet :D

Bij mij weet ie dat ie dat niet mag dus doet ie het niet maar bij sommige mensen blijft ie bezig :')
( Groucho Marx )
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:59:44 #132
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_85428021
Hahaha ik heb dus eigenlijk meer geluk gehad _O-
Ow O+
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:06:23 #133
176471 oh-oh
pi_85428211
Fieps is dr ook zo ene he!
Die heb ik bij menig mensen aan oorlellen zien knabbelen van vreugde _O-
( Groucho Marx )
pi_85428271
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Dat denk ik ook wel :9

Zie vaker bij mensen dat ze zowel windhonden als 'Chineesjes' hebben.
[Italiaanse windhondjes hebben ook dat lievige, fragiele]
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:12:53 #135
176471 oh-oh
pi_85428389
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:08 schreef Mano het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel :9

Zie vaker bij mensen dat ze zowel windhonden als 'Chineesjes' hebben.
[Italiaanse windhondjes hebben ook dat lievige, fragiele]
Toen ik mn eerste hond ging kopen heb ik heel lang getwijfeld tussen een chihuahua en een Italiaantje.
Uiteindelijk is het een chihuahua geworden omdat Italiaantjes zo vaak een poot breken en zo.
Ik ken heel veel mensen met chineesjes maar eigenlijk maar 1 iemand met een windhond ( podenco ) en chineesjes :D
Chinezenmensen zijn vaak paardenmensen, en de combi chihuahua chinees komt ook veel voor in mijn kennissenkring.
( Groucho Marx )
pi_85430604
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:57 schreef Mano het volgende:

[..]

Windhonden zijn wel vaker terughoudend van aard. Wat ik merk bij mijn eigen hondje is dat ze snel onder de indruk is, snel bang is [ze is mishandeld in het verleden]. Dat zorgt dan voor nog meer terughoudendheid. Maar dat is heel vaak niet het geval gelukkig!
Oh dus toch :) En wat fijn dat ze het nu bij jou wel goed heeft O+

Ik zat net in de bus, staat er een man met een windhond bij het zebrapad, rood-wit :D , nooit eerder in zo'n kleur gezien, wat baal ik dan op zo'n moment dat ik in de bus zit.
Maar het was ook weer een hele mooie :) Zo zie ik ze nóóit en spreek ik dat uit, en 2 dagen erna zie je er dan eentje :D
pi_85430676
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Chico is echt van het windhondenkarakter meer O+
Je hebt mazzel dat Billy je nog niet goed kent Maes, normaal hapt ie in neuzen en lebbert ie zijn lievelingsmensen heeeeeeeeelemaal af. En niet alleen als je binnenkomt, dat doet ie dan de hele tijd zo ff ineens lekker random, alsof ie je weer voor het eerst ziet :D
[ afbeelding ]
Bij mij weet ie dat ie dat niet mag dus doet ie het niet maar bij sommige mensen blijft ie bezig :')
Whehe :D , actiefoto's zijn het tofst O+
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:29:29 #138
176471 oh-oh
pi_85430993
Malo, ken jij deze twee dan ook?

Die zie ik wel vaker in het park O+
Ik ken die mensen verder niet hoor, maar die barzois zijn zooooo mooi !
En in Wyck kom ik wel vaker mensen tegen met twee Ieren O+

Die zijn zoooooooo lief en mooi en leuk O+
( Groucho Marx )
pi_85434836
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:29 schreef oh-oh het volgende:

En in Wyck kom ik wel vaker mensen tegen met twee Ieren O+
[ afbeelding ]
Die zijn zoooooooo lief en mooi en leuk O+
Zo eentje heb ik in de buurt laatst gespot, maar ik wist niet wat voor ras het was, wat een leuk ding :D Wel groot :D
pi_85445103
De Barzoi's ken ik niet. Wat hebben die adellijke neuzen he O+

Er komen weleens Ierse Wolfshonden in het losloopgebied, kan goed zijn dat het deze twee zijn. Maar ik zou er de baasjes bij moeten zien hihi.
Trouwens, ik kan geen Ierse Windhond van een Deerhound onderscheiden, dus ook bij de hond op de foto zelf weet ik het nog niet zeker.

Prachtig ^O^
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:47:18 #141
176471 oh-oh
pi_85445661
De
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:27 schreef Mano het volgende:
De Barzoi's ken ik niet. Wat hebben die adellijke neuzen he O+

Er komen weleens Ierse Wolfshonden in het losloopgebied, kan goed zijn dat het deze twee zijn. Maar ik zou er de baasjes bij moeten zien hihi.
Trouwens, ik kan geen Ierse Windhond van een Deerhound onderscheiden, dus ook bij de hond op de foto zelf weet ik het nog niet zeker.

Prachtig ^O^
De Ieren heten Sheamus en Liam ieg O+
( Groucho Marx )
  donderdag 19 augustus 2010 @ 17:42:41 #142
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85481624

Fijn een stukje buiten liggen Pim mocht binnenblijven, Fa Shi is loops, dus oervervelend :')
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:07:43 #143
176471 oh-oh
pi_85486527
Hoe gaat het met Sylvertje nu?
Pak werkt nog steeds zo te zien?
Zijn ze allemaal niet geholpen bij jullie?
Ik ben zo blij dat Kees gefixt was en dat ze dr totaal niet als teef beschouwen _O-
( Groucho Marx )
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:28:11 #144
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85487204
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Hoe gaat het met Sylvertje nu?
Pak werkt nog steeds zo te zien?
Zijn ze allemaal niet geholpen bij jullie?
Ik ben zo blij dat Kees gefixt was en dat ze dr totaal niet als teef beschouwen _O-
Gaat lekker ! ze heeft gister dr laatste pijnstilling gehad en krijgt nu alleen nog 2x per dag antibiotica.
Jep pak werkt nogsteeds, gelukkig wel ! Al krijgt ze wel langzaam jeuk, en das alleen maar goed want dan geneest het maar voor haar best ongemakkelijk ;)
Alleen Sylver is geholpen !
De uitslag was er wel al, mastocytoom 2e/3e graad, maar ze had nu wel alles weggesneden gelukkig dus daar zit niks meer, over verdere onderzoeken e.d hebben we het volgende week als dr hechtingen eruit worden gehaald. Maar ben iig erg blij dat ze alles heeft weg kunnen krijgen ^O^
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:29:19 #145
176471 oh-oh
pi_85487248
Ik ga es ff opzoeken wat Chico ook alweer had destijds, monumentje!
( Groucho Marx )
pi_85487573
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:28 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Gaat lekker ! ze heeft gister dr laatste pijnstilling gehad en krijgt nu alleen nog 2x per dag antibiotica.
Jep pak werkt nogsteeds, gelukkig wel ! Al krijgt ze wel langzaam jeuk, en das alleen maar goed want dan geneest het maar voor haar best ongemakkelijk ;)
Alleen Sylver is geholpen !
De uitslag was er wel al, mastocytoom 2e/3e graad, maar ze had nu wel alles weggesneden gelukkig dus daar zit niks meer, over verdere onderzoeken e.d hebben we het volgende week als dr hechtingen eruit worden gehaald. Maar ben iig erg blij dat ze alles heeft weg kunnen krijgen ^O^
Fijn dat ze alles weg heeft kunnen snijden en dat het ook goed gaat! O+ Zo te zien zit het shirtje ook goed? ^O^
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:50:14 #147
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85488059
Ja die shirtjes kan ik echt iedereen aanraden ! _O_
We hebben er nu 2, maar omdat ik dr eigenlijk 2x per dag (na de grote wandelingen ivm zandjes ed uit het bos) een schone aandoe heb ik er nog maar 2 bij besteld :')
de DA vroeg er ook nog naar toen ze belde vanmiddag, zij is er ook zo enthousiast over dat zij ze ook gaat aanbieden in de praktijk ^O^
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_85488134
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:50 schreef Nonneke het volgende:
Ja die shirtjes kan ik echt iedereen aanraden ! _O_
We hebben er nu 2, maar omdat ik dr eigenlijk 2x per dag (na de grote wandelingen ivm zandjes ed uit het bos) een schone aandoe heb ik er nog maar 2 bij besteld :')
de DA vroeg er ook nog naar toen ze belde vanmiddag, zij is er ook zo enthousiast over dat zij ze ook gaat aanbieden in de praktijk ^O^
Wat fijn, zoiets is echt prettig als het werkt en blijft zitten. :)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:54:00 #149
176471 oh-oh
pi_85488184
Oh wat fijn dat die shirtjes zo goed werken!
Ik heb voor Chico ooit zelf een heel pak gemaakt dat bijna helemaal dicht is, ook superfijn, van lekker dun stof.
Chico had twee keer een tweede graads mastodinges.
In 2005 en mei 2006.
En nu nergens meer last van *O* ^O^
( Groucho Marx )
  donderdag 19 augustus 2010 @ 21:17:36 #150
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85489064
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat fijn dat die shirtjes zo goed werken!
Ik heb voor Chico ooit zelf een heel pak gemaakt dat bijna helemaal dicht is, ook superfijn, van lekker dun stof.
Chico had twee keer een tweede graads mastodinges.
In 2005 en mei 2006.
En nu nergens meer last van *O* ^O^
deze is van katoen en lycra ofzo dunne tshirt stof lijkt het op, gelukkig lekker snel droog ook :D
2x 2e graads zelfs ! Wel heel fijn dat hij nu nergens meer last van heeft *O* Ik hoop dat het voor Sylvertje klaar is met de mastodingesen, arm schaap.
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_85513511

Tessy op het strand in het licht van de ondergaande zon O+
Kostte even moeite om een fatsoenlijke foto te maken, mevrouw wilde niet stilzitten _O-
pi_85513921
Tessy O+
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:52:33 #153
176471 oh-oh
pi_85519678
O+ Tessebes!
@ Mano: Ik was net ff een uurtje wandelen bij een van de drukke uitlaatplekken hier, en natuurlijk kwamen we Zeus tegen! Ik zei dat iemand m herkend had van een foto van me op een forum en ze noemde meteen jouw naam en die van je hondje , grappig he!
Ik heb nieuwe foto's , zal zo ff zien of er een leuke bij zit :P
( Groucho Marx )
pi_85520367
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 15:01 schreef Lau. het volgende:
[ afbeelding ]

Kostte even moeite om een fatsoenlijke foto te maken, mevrouw wilde niet stilzitten _O-
Zeikmodes AAN]
Anderhalve meter meer naar links en er had geen gebouw uit haar hoofd gegroeid :P
[Zeikmodes UIT]
pi_85520538
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 18:19 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Zeikmodes AAN]
Anderhalve meter meer naar links en er had geen gebouw uit haar hoofd gegroeid :P
[Zeikmodes UIT]
Geloof me, ik ben allang blij dat ze eens bleef zitten! ;)
Hier zijn een hele rits mislukte foto's aan vooraf gegaan namelijk omdat ze niet bleef zitten...
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:50:39 #156
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85521084
Wat een leuk hondje is Tessy toch O+ zijn die oortjes net zo zacht als ze eruit zien ? O+

Vandaag zulk prachtig weer dat ik dr shirtje heb opgeknoopt dat alles een beetje kon luchten enzo

Ahh toe wil je een beetje krabben ?

oeh ja maar dan een beetje harder

HARDER !!!

oeoeoeoe ja zo !
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:52:01 #157
176471 oh-oh
pi_85521126
O+ Ik wil dr ook krabben O+
Gaat ze er aan als je het shirt uitdoet als je er bij bent?
( Groucho Marx )
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:11:35 #158
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85521568
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 18:52 schreef oh-oh het volgende:
O+ Ik wil dr ook krabben O+
Gaat ze er aan als je het shirt uitdoet als je er bij bent?
ja als hij omhoog zit wil ze er stiekem aan knabbelen, de stinkerd, maar als hij gewoon naar beneden zit niet, dus tis wel heel goed opletten als hij omhoog is.
het begint nu echt te jeuken want ze heeft ook alweer flinke stoppels :D
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:17:49 #159
176471 oh-oh
pi_85521738
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:11 schreef Nonneke het volgende:

[..]

ja als hij omhoog zit wil ze er stiekem aan knabbelen, de stinkerd, maar als hij gewoon naar beneden zit niet, dus tis wel heel goed opletten als hij omhoog is.
het begint nu echt te jeuken want ze heeft ook alweer flinke stoppels :D
_O-
Ik moet Chico zn kont weer es schelen, zijn bumfluff is ook alweer lang aan het groeien :P
( Groucho Marx )
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:25:25 #160
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85521951
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:17 schreef oh-oh het volgende:

[..]

_O-
Ik moet Chico zn kont weer es schelen, zijn bumfluff is ook alweer lang aan het groeien :P
ahwz fluffig konthaar O+ wel fijn in de winter dat zn billen niet zo kaal zijn :P
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:27:10 #161
176471 oh-oh
pi_85522000
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:25 schreef Nonneke het volgende:

[..]

ahwz fluffig konthaar O+ wel fijn in de winter dat zn billen niet zo kaal zijn :P
Nou zoveel zoden zet dat schaamhaar van hem nu ook weer niet aan de dijk :D
( Groucho Marx )
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:30:06 #162
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85522092
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou zoveel zoden zet dat schaamhaar van hem nu ook weer niet aan de dijk :D
_O- _O-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_85522145
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 18:50 schreef Nonneke het volgende:

Vandaag zulk prachtig weer dat ik dr shirtje heb opgeknoopt dat alles een beetje kon luchten enzo
[ afbeelding ]

Ahh O+ Wat fijn dat ze het zo goed doet als het shirtje helemaal aan is. Zal wel lekker geweest zijn even zo half luchten :)

quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 15:01 schreef Lau. het volgende:
[ afbeelding ]

Tessy is echt een poppetje O+
En leuk als je na een beetje moeite wel een mooie foto hebt gemaakt ^O^
pi_85522154
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:17 schreef oh-oh het volgende:

[..]

_O-
:'( :D _O-
pi_85534715
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 18:50 schreef Nonneke het volgende:
Wat een leuk hondje is Tessy toch O+ zijn die oortjes net zo zacht als ze eruit zien ? O+

[ afbeelding ]

Ahh toe wil je een beetje krabben ?
[ afbeelding ]

oeh ja maar dan een beetje harder
[ afbeelding ]

HARDER !!!
[ afbeelding ]

oeoeoeoe ja zo !
[ afbeelding ]
Jaha, Tessy d'r oortjes zijn echt heel zacht ;)

Ooooh, lekker krabben. Je ziet haar gewoon genieten O+
pi_85535036
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:52 schreef oh-oh het volgende:
@ Mano: Ik was net ff een uurtje wandelen bij een van de drukke uitlaatplekken hier, en natuurlijk kwamen we Zeus tegen! Ik zei dat iemand m herkend had van een foto van me op een forum en ze noemde meteen jouw naam en die van je hondje , grappig he!
Mja, er was een tijd dat ik nogal een beetje hm erg geinteresseerd was in álle windhonden die ik tegenkwam. Dan stopte ik met de auto danwel met de fiets [piepende banden].
Toen ik mijn windhondje net had was ik gewoon verliefd op haar. Zeg maar zowat geobsedeerd :X
Ik ken veel windhonden[mensen] in Maastricht wel
:@
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:59:37 #167
176471 oh-oh
pi_85552235
Wij waren net weer ff heerlijk naar de eeuwige grasvelden , want het was te warm voor een stevige wandeling, en daar rijden we heen en dan is het los alles de auto uit, en kunnen ze rennen wat ze willen.
Billy gaat altijd helemaal uit zijn plaat daar:

ff checken of de appels al rijp zijn, maar nee, helaas...

Blije stoute huppel:

Karel was heel erg in zijn sas:

Kees ligt lekker te rollen en Sjon krijgt de koeien in zijn vizier:

Racekees:

Karel nog es:

Ff op adem komen:

Oh daar heb je haar ook weer:

Koetjes kijken:

Ff goed kijken wat de broer doet:

Oh dat kan ik ook!

Tis knap dat ie niet struikelt he!

Chicootje:

Sjon ging de hele tijd lekker rellen bij de koeien, en de koeien vonden het geweldig...

Kees en Bil haakten gezellig in:

BOE!

En Bil sprint nog ff lekker op weg naar de auto:
( Groucho Marx )
pi_85552488
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:59 schreef oh-oh het volgende:

Sjon ging de hele tijd lekker rellen bij de koeien, en de koeien vonden het geweldig...
[ afbeelding ]

Staat hij daar op z'n achterpoten of lijkt dat maar zo? :D

En wat is dat toch een prachtig stuk natuur O+ Wat heerlijk voor de hondjes om daar te kunnen rauzen.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:52:34 #169
176471 oh-oh
pi_85553802
Ja, Billy deed dat ook telkens, al blaffend , ze hadden echt dikke pret, en de koeien stonden eerst allemaal boven in de wei, maar die kwamen allemaal naar beneden om beter te kunnen kijken :D
( Groucho Marx )
pi_85560692
Wat leuk al die foto's van jullie honden.

Deze 2 schatjes zijn van mij.
Rechts Spunky en links Banjer (foto genomen in Normandië) vorig jaar.

pi_85561659
Die 'Chineesjes' blijven me fascineren.

Ik keek even terug in mijn fotomappen en vond een ander Chineesje. Ooit gezien bij een windhondenrenwedstrijd in Beringen Belgie:

Die ziet er toch anders uit als deze van oh-oh:

Ik moet waarschijnlijk beter 'door het haar heen' kijken hihi.

Of zijn het twee verschillende soorten?

De eigenares van bovenstaand ander Chineesje vertelde dat haar hondje steeds ingesmeerd moest worden met zonnebrandcreme.

Trouwens een prachtige aandoenlijke foto, oh-oh O+ O+
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:07:21 #172
176471 oh-oh
pi_85564772
:@ Ik gok dat de bovenste geen raszuivere is hoor, of dat er peruaan doorheen zit, de kop is niet typisch chinees. Overigens weet ik niet wie haar dat insmeerverhaal wijsgemaakt heeft, maar de donkere chinezen hoef je echt niet in te smeren, die worden lekker zwart in de zomer maar die verbranden niet!
En qua beharing kunnen ze wel varieren, van vrijwel niks tot wat Billy heeft ( en nog meer hoor ).
En dan heb je ook nog de langharige variant, de powder puff :D
Billy heeft twee puff broers en 1 kale broer, en zn papa is kaal en zn mama puff.
Hier met broer en mama ( de zwarte ):

Hier met mama en twee broers:
( Groucho Marx )
pi_85564859
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:07 schreef oh-oh het volgende:
:@ Ik gok dat de bovenste geen raszuivere is hoor, of dat er peruaan doorheen zit, de kop is niet typisch chinees. Overigens weet ik niet wie haar dat insmeerverhaal wijsgemaakt heeft, maar de donkere chinezen hoef je echt niet in te smeren, die worden lekker zwart in de zomer maar die verbranden niet!
En qua beharing kunnen ze wel varieren, van vrijwel niks tot wat Billy heeft ( en nog meer hoor ).
En dan heb je ook nog de langharige variant, de powder puff :D
Billy heeft twee puff broers en 1 kale broer, en zn papa is kaal en zn mama puff.
Hier met broer en mama ( de zwarte ):
[ afbeelding ]

Oh wat vreselijk leuk om te zien :D De linkse en dan de moeder met platte oren. Leuk zeg :) Zo'n puff is ook leuk O+
pi_85564883
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 01:42 schreef piepie het volgende:
Wat leuk al die foto's van jullie honden.

Deze 2 schatjes zijn van mij.
Rechts Spunky en links Banjer (foto genomen in Normandië) vorig jaar.

[ afbeelding ]
Wat een leuk duo heb je :) Hoe oud zijn ze?
pi_85564922
oh-oh, komen die naakies meer voor dan de Puff, of is het ongeveer in evenwicht qua hoeveel er in Nederland van zijn? :)
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:16:46 #176
176471 oh-oh
pi_85564929
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh wat vreselijk leuk om te zien :D De linkse en dan de moeder met platte oren. Leuk zeg :) Zo'n puff is ook leuk O+
Puffjes zijn ook echt heel leuk.
Als het goed is komt mijn lievelingspuff strakjes op visite, Karel zn girlfriend Jordan O+

Bij een puff mag je zelf kiezen, of je staande oren wil , of dat je ze wil laten hangen.
Naakten moeten staande oren hebben.
( Groucho Marx )
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:19:09 #177
176471 oh-oh
pi_85564961
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, komen die naakies meer voor dan de Puff, of is het ongeveer in evenwicht qua hoeveel er in Nederland van zijn? :)
Geen idee eigenlijk!
Interessante vraag, ik ga m es op ons forum gooien.
Ik ken hele puffnesten en hele naakte nesten die geboren worden, en alles er tussen in, dus ik gok wel dat het ongeveer 50/50 moet zijn, maar wss toch wel iets meer naakt, want er wordt meer met naakten gefokt dan met puffjes ( je kan wel naakt x naakt doen en naakt x puff, maar puff x Puff geeft nooit naakt dus dat doet niemand bewust ).
( Groucho Marx )
pi_85566706
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:07 schreef oh-oh het volgende:
:@ Ik gok dat de bovenste geen raszuivere is hoor, of dat er peruaan doorheen zit,
Okeee, ineens herinner ik me dat het een 'andere' Naakthond was. Een Peruaan dus.

Maar een powder puff is dus een naakthond mét haar :7
pi_85566786
Geweldige foto's trouwens weer.

Vraagje: blaffen Chineesjes veel?

Het is dat ik van de windhonden ben, anders leek zo'n Chineesje mij ook wel iets O+
[je kunt alleen niet meer low profile over straat? nu met mijn Galgo word ik al zo vaak aangesproken op straat]
pi_85573822
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:16 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Puffjes zijn ook echt heel leuk.
Als het goed is komt mijn lievelingspuff strakjes op visite, Karel zn girlfriend Jordan O+
[ afbeelding ]
Bij een puff mag je zelf kiezen, of je staande oren wil , of dat je ze wil laten hangen.
Naakten moeten staande oren hebben.
Ik zit ineens te denken hè, als jij je Nakies niet zou scheren, zijn die dan niet exact hetzelfde als de Puffs? Nee hè? Maar wat/waar is het verschil precies dan qua haar? :)
  zondag 22 augustus 2010 @ 19:28:17 #181
24188 Belana
kloon van belana
pi_85579011
pups worden al groot!!

mijn zoon Liam vind ze zo geweldig

stormy waters...
sailin'
pi_85579183
met dit soort puppys weet je al dat je vrouwtje je tot een aankoop dwingt ;) :D
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_85579227
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:28 schreef Belana het volgende:
pups worden al groot!!

[ afbeelding ]

Deze eerste foto, wat een lekkere bonk al, zo groot :D Leuk Belana O+ Hoeveel weken wachten nog?
  zondag 22 augustus 2010 @ 19:36:20 #184
24188 Belana
kloon van belana
pi_85579281
das ook echt de grootste van het nest hoor, de eerstgeborene en toch een teefje, misschien wordt het deze wel :) We moeten nog 3 weken wachten, maar over 2 weken gaan ze een gedragstest doen om te kijken welke het beste bij ons past .
stormy waters...
sailin'
  zondag 22 augustus 2010 @ 19:37:02 #185
24188 Belana
kloon van belana
pi_85579307
moet je die chineesjes scheren om ze kaal te houden? dat zijn ze niet van zichzelf? da wisk nie.
stormy waters...
sailin'
pi_85579364
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:36 schreef Belana het volgende:
das ook echt de grootste van het nest hoor, de eerstgeborene en toch een teefje, misschien wordt het deze wel :) We moeten nog 3 weken wachten, maar over 2 weken gaan ze een gedragstest doen om te kijken welke het beste bij ons past .
Leuk om te zien welke het wordt :)
pi_85584610
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat een leuk duo heb je :) Hoe oud zijn ze?
Ah, leuke reactie!
Spunky is nu 6 en Banjer 5.
Spunky is de vader van Banjer (dus die was al vader toen hij 1 jaar was ... :) ).
Wij kregen ze toen ze 1,5 en 0,5 jaar oud waren. De vorige eigenaresse werd ongeneeslijk ziek en zocht een goed tehuis voor ze. Wij zaten toen een paar maanden zonder en dat ging niet lekker. Daarvoor hadden we 4 net zulke soort hondjes en misten ze vreselijk. Vanaf dag 1 ging het goed hier en het zijn ook net zulke lieverds als onze vorige.

Nog een foto:
pi_85585692
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Wij waren net weer ff heerlijk naar de eeuwige grasvelden , want het was te warm voor een stevige wandeling, en daar rijden we heen en dan is het los alles de auto uit, en kunnen ze rennen wat ze willen.

Ff op adem komen:

Doet me denken aan Nina Hagen :')
------------------------------------------------------------------------------------------

En mijn nieuwe hond(je) Dino (teef) kruising Chihuahua/dwerg Pinscher

&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]ESTOFEX[/b]&lt;/a&gt;
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:10:04 #189
176471 oh-oh
pi_85603911
Dino is goed gegroeid!
En Belana, die pups zijn echt nu al huge he :o
Wat gaat daar aan voer in als ze volwassen zijn?
Goed dat ze een gedragstest doen om de pups de matchen !
Piepie wat een leuk duo, wat voor merk zijn ze? Niet gewoon jack russel toch?
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:38 schreef Mano het volgende:

[..]

Okeee, ineens herinner ik me dat het een 'andere' Naakthond was. Een Peruaan dus.

Maar een powder puff is dus een naakthond mét haar :7
Had ik het toch goed gezien! Peruanen zie je nog veel minder dan chineesjes, en mexicanen nog minder.
Ik vind chineesjes niet erg blafferig. OP Sjon na dan :') Maar goed, die valt dan ook wel weer mee naast de gemiddelde chihuahua bijvoorbeeld :P
Puffjes hebben een ondervacht en bovenvacht, naakten hebben geen ondervacht, en de beharing van een naakte kan dan wel weer variëren, van true hairless ( dat is Chico ) tot medium en hairy hairless.
Sjon en Bil zijn beide hhl, die moet ik wel scheren om ze kaal te houden, maar als je het haar laat groeien wordt het nooit een dekkende vacht zoals bij een puff.
Gisteren kwam Sjon zn beste vriendje Icon op bezoek, en we gingen met vrienden met hun peruaan en chinees weer naar de eeuwige grasvelden. We hebben er uuuuuuuren gezeten en de honden hadden de grootste lol.
Baasje van Icon heeft een goede cam, dus mooie foto's!
Mn sjeeskees:

De vriendjes ( Sjon achter, Icon voor ):

Naast zo een mooi gebouwde hond is Sjon echt lelijk _O-

Mooie Icon O+

Spelen!

En nog wat eigen plaatjes:
Op naar die koeien weer!

Check die Kees _O-

Bink ( media peruaan):

Ff rusten:

Onze kleine dogwhisperer:

Mooi staan Sjon en Bil!

Lean on me :

Ze leken de hele dag wel een tweekoppig monster O+

WHOA!

Mn ouwe koekiemonster O+

Stoere Bil en Stoere Bink:

In oktober gaan we met Icon en zn mama een weekje naar Texel, dat wordt echt genieten *O*
( Groucho Marx )
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:20:08 #190
24188 Belana
kloon van belana
pi_85604285
wat een heerlijke foto's weer allemaal O+

van de fokster kreeg ik ook de tip om een grasveld oid op te zoeken en Noes zo snel mogelijk los te laten, moeten ze aan wennen. er is hier redelijk vlakbij zo'n veld gelukkig, maar ik vind het wel eng hoor, direct loopt ze weg :@ maargoed, ik neem de raad wel aan, ze moet natuurlijk leren dat ze op mij let.
In het begin eerst maar even wennen aan de riem en het feit dat ik het baasje ben lijkt me.
stormy waters...
sailin'
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:24:48 #191
176471 oh-oh
pi_85604486
Ik laat pups en nieuwe honden juist altijd meteen los mee lopen, maar als je meer honden hebt is dat een stuk makkelijker moet ik zeggen.
Juist als ze nieuw zijn dan rennen ze naar je toe ipv weg, dan leren ze dat het snelste.
Phoebe heeft dr hele vakantie de rondjes in de buurt los gemaakt hier, en Sjon heeft de eerste drie weken overal los gelopen, zelfs in de stad, die bleef bij Chico en Billy in de buurt hangen O+
( Groucho Marx )
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:35:46 #192
24188 Belana
kloon van belana
pi_85604969
ok, gewoon meteen doen dus :)
wel fijn dat ik hier nog es om raad kan vragen *noob is op hondengebied
stormy waters...
sailin'
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:43:23 #193
176471 oh-oh
pi_85605321
Nou ja, als je er zelf niet zeker over bent moet je het zeker niet doen hoor.
Zo liep Sjon dr bij in zn eerste week O+
Kleine marmot _O-
( Groucho Marx )
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:51:16 #194
24188 Belana
kloon van belana
pi_85605688
aaahh wat lief :D
nee, ik ga het zeker doen, ze moet dat zo snel mogelijk leren gewoon, en ik ook ;)
ik vind het mega spannend allemaal hoor ineens, het komt zo dichtbij!
stormy waters...
sailin'
pi_85608187
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:06 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Doet me denken aan Nina Hagen :')

LOL _O-
pi_85608367
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:10 schreef oh-oh het volgende:

Mn sjeeskees:
[ afbeelding ]

Die eerste van Kees _O_

En wat gaaf zeg, Icon en Sjon, echt een tof gezicht zo samen :) En het meisje met alle hondjes samen O+

En Texel O+ *O*
pi_85608436
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:06 schreef -CRASH- het volgende:

En mijn nieuwe hond(je) Dino (teef) kruising Chihuahua/dwerg Pinscher

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een leukerd O+ , net even wat groter dan een chihuahua, tof :)
pi_85608498
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:47 schreef piepie het volgende:

[..]

Ah, leuke reactie!
Spunky is nu 6 en Banjer 5.
Spunky is de vader van Banjer (dus die was al vader toen hij 1 jaar was ... :) ).
Wij kregen ze toen ze 1,5 en 0,5 jaar oud waren. De vorige eigenaresse werd ongeneeslijk ziek en zocht een goed tehuis voor ze. Wij zaten toen een paar maanden zonder en dat ging niet lekker. Daarvoor hadden we 4 net zulke soort hondjes en misten ze vreselijk. Vanaf dag 1 ging het goed hier en het zijn ook net zulke lieverds als onze vorige.

Nog een foto:
[ afbeelding ]

Leuk, ze lijken op elkaar en toch ook weer erg eigen. En de ene staande oortjes en andere "geknakte" (zo noem ik het altijd ;) ) O+
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:56:47 #199
176471 oh-oh
pi_85608653
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die eerste van Kees _O_

En wat gaaf zeg, Icon en Sjon, echt een tof gezicht zo samen :) En het meisje met alle hondjes samen O+

En Texel O+ *O*
Jaaaaa ze is leuk he, het hondenkind O+
Ze is echt opgegroeid in onze roedel, zo heerlijk!
En Texel, nog maar een week of 5 , ik verheug me er alweer op, heerlijk uitwaaien daar weer *O*
( Groucho Marx )
pi_85608832
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:56 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Jaaaaa ze is leuk he, het hondenkind O+
Ze is echt opgegroeid in onze roedel, zo heerlijk!
En Texel, nog maar een week of 5 , ik verheug me er alweer op, heerlijk uitwaaien daar weer *O*
Heerlijk als kinderen zo ontspannen tussen een hele bups hondjes zijn :Y
Heeft zij thuis nou ook hondjes? Of is er geen van (op) de foto's van haar?
Texel is heerlijk :Y Maak je dan weer een kiekje voor de aankomende kerstkaart? :D
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:04:52 #201
176471 oh-oh
pi_85609029
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Heerlijk als kinderen zo ontspannen tussen een hele bups hondjes zijn :Y
Heeft zij thuis nou ook hondjes? Of is er geen van (op) de foto's van haar?
Texel is heerlijk :Y Maak je dan weer een kiekje voor de aankomende kerstkaart? :D
Ik probeer het hele jaar door kerstkaartfoto's te maken, dat is altijd een hele missie _O-
En ja, zij had thuis eerst twee chineesjes, hun BamBam is vorig jaar vlak na Frits overleden, en nu hebben ze Bink erbij, de grote stoere peruaan.
( Groucho Marx )
pi_85609278
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik probeer het hele jaar door kerstkaartfoto's te maken, dat is altijd een hele missie _O-

Ja het is ook niet alsof je verder nooit foto's maakt natuurlijk _O- Maar ik moest er aan denken, omdat die van vorig jaar me zo is bijgebleven O+

En is die Peruaan van haar, wat tof :D
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:32:53 #203
176471 oh-oh
pi_85610270
Bink heette eerst Billy en was eigenlijk van die vriendin van mij waar ook Sjon vandaan komt.
Bij haar hadden ze ook BamBam gekocht destijds, en zij vond het zo erg dat die dood ging zo jong en plotseling, en het was ook zo sneu voor hun andere hondje, dat die alleen was ineens, dat ze eigenlijk Bink te logeren zouden krijgen ( zo kon hij ook fijn wat zekerder worden en lekker socializeren en zo ) tot ze een pup zouden vinden die ze graag wilden kopen.
Maar Bink was meteen zo op zn plek daar, en dus konden ze het niet meer over hun hart verkrijgen en mochten ze hem zomaar hebben.
Hij is de enige media reu in NL geloof ik, en ze showen hem wel nog voor haar en hij blijft van haar kennel, maar hij mag voor altijd bij hun blijven wonen ja O+
( Groucho Marx )
pi_85639702

Mogen wij donderdag verwelkomen in ons midden. O+
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:53:32 #205
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85640948
Magic is jarig! *O*

KuikenGuppy
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:58:41 #206
176471 oh-oh
pi_85641119
Vandaag 1 geworden?
Happy B-Day Magick *O*
Geboren op de sterfdag van Frits!
( Groucho Marx )
pi_85641948
Gefeliciteerd mooie Magic *O* :*

En oh-oh :*
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:28:30 #208
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85641952
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag 1 geworden?
Happy B-Day Magick *O*
Geboren op de sterfdag van Frits!
Ja, hij is 1 jaar vandaag.
Fritsie ;(.
KuikenGuppy
pi_85642917
Gefeliciteerd!

Bram met Gratis Bal #3 - Waar we wachten op onze blauwe ballen

;)

Hij vindt die bal maar niets :( Hij past heul niet in z'n giechel :( :{w
pi_85664297
Haha, die kleine met die grote bal ... _O-

Gefeliciteerd met Magic, wat een lieve snoet heeft die ... ;)
pi_85665538
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:17 schreef Miam het volgende:
[ link | afbeelding ]

Mogen wij donderdag verwelkomen in ons midden. O+
Wat een lieverd! Heb je al een naam?
pi_85665633
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat een lieverd! Heb je al een naam?
Bentley. O+
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_85666034
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:07 schreef Miam het volgende:

[..]

Bentley. O+
Ah .... O+
pi_85666363
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:07 schreef Miam het volgende:

[..]

Bentley. O+
Lieve naam :)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:23:34 #215
44200 Sjeekie_Beekie
pi_85666479
Hieperdepiep

voor Magic!

En een dikke :* voor oh-oh, de jongens en de meid!

Bram heeft duidelijk grotere ogen dan z'n bek groot is!
En welkom Bentley.
Oudste, Jongste en Lara
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 25 augustus 2010 @ 19:51:26 #216
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_85701133

Zal binnenkort even nieuwe foto maken, dees is jaartje oud :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:03:56 #217
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_85701652
Oh-oh :* En bedankt voor de foto's :* :* :* Post is naar je onderweg ;)

Leuk nieuwe hondjes *O*

Ik doe altijd iets fout met de knoppen hier (digibeet die ik ben) met het gevolg dat ik de topics niet meer goed kan volgen -O-
Ow O+
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:07:57 #218
176471 oh-oh
pi_85701817
Maes O+
Hoe gaat het met de kleine Fieps???
Stiekem mis ik dr soms wel een beetje hoor :D
( Groucho Marx )
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:25:14 #219
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_85702516
Het gaat goed! Ze eet als een slootgraver en is de hele dag actief *O* Soms heel soms kan ze Bob verleiden tot een spelletje. Ze haalt alle takjes naar binnen en afgevallen blaadjes en eikeltjes.

Volgens mij mist ze jou ook hoor en de hondjes en vooral Sjon als Bob weer niet achter haar aan wil rennen.
Ow O+
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:27:15 #220
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_85702608
En ze kan op de bank springen *O* :D
Ow O+
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:27:37 #221
176471 oh-oh
pi_85702629
Ja het is een echt takkehondje he O+
Wat leuk dat Bobje toch eindelijk wil spelen met dr, dat komt heus wel goed hoor *O*
Maak je foto's als het weer es gebeurd?
( Groucho Marx )
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:28:13 #222
176471 oh-oh
pi_85702651
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:27 schreef Maes het volgende:
En ze kan op de bank springen *O* :D
Ja dat deed ze hier ook niet elke keer via het opstapje hoor, en af al helemaal niet :P
( Groucho Marx )
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:28:46 #223
176471 oh-oh
pi_85702684
Ik ben wel heel benieuwd of ze zit op commando en of ze nu thuis ook de trappen zo bestormd?
( Groucho Marx )
pi_85707282
Mijn puppy is groot aan het worden :D
Meneer is pas 1 geworden en weegt al meer dan 40 kilo :7
Hier wat foto's (en zoals jullie zien is hij voor een bulldog erg actief :Y O-) )

Ja mam, ik zit toch netjes?

Deejay de stoere bull

Lekker rennen

En dan uitrusten :+

In de hoogte is hij nu uitgegroeid,maar tot hij ruim 2 is zal hi nog breder worden qua kop en borst :Y
Nu ziet het er best grappig uit zo niet echt in verhouding nog :D

O+ O+ O+
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:10:34 #225
268410 Sistyria
Bleed like me
pi_85707380
OMG Wat een cutie O+
‎"Do I get a bonus if I act like I care?"
pi_85707563
Tas, wat een poppetje O+
Ja en dus?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:14:04 #228
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_85707601
Is dat die bulldozer die chanty praktisch omver liep?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_85707655
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 22:14 schreef RonaldV het volgende:
Is dat die bulldozer die chanty praktisch omver liep?
Ja.. :@

Hij is erg enthousiast en aandachtsgeil O-)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:16:02 #230
176471 oh-oh
pi_85707718
Am bul toch?
Echt een cutie O+
Mijn kleintjes hebben een hele grote leuke overenthousiaste Am Bul vriendin :D
( Groucho Marx )
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:17:07 #231
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_85707804
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 22:14 schreef Tassiepassie het volgende:

[..]

Ja.. :@

Hij is erg enthousiast en aandachtsgeil O-)
ff je post hersteld. :P

Tis een tof beest. Volgens mij doet ie stiekum aan krachtsport, want hij is bere sterk.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_85708106
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Am bul toch?
Echt een cutie O+
Mijn kleintjes hebben een hele grote leuke overenthousiaste Am Bul vriendin :D
Old English :)

Korter op de poten dan een Am.

Overenthousiast staat wel in hun woordenboek ja :P

@Ronald: ik weeg maar 10 kilo meer en kan blij zijn dat hij luistert _O-
Het is een schatje O+ voor alles en iedereen :Y
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:23:32 #233
176471 oh-oh
pi_85708197
Ah ik vroeg het me al af, vond de poten ook kort maar de verhoudingen kun je zo moeilijk zien op de foto zonder verder referentiekader :D
Ik vind bullen leuk als ze niet van die extreme korte bekken hebben en goed kunnen bewegen en zo ^O^
( Groucho Marx )
pi_85708403
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
Ah ik vroeg het me al af, vond de poten ook kort maar de verhoudingen kun je zo moeilijk zien op de foto zonder verder referentiekader :D
Ik vind bullen leuk als ze niet van die extreme korte bekken hebben en goed kunnen bewegen en zo ^O^
Jij noemt juist de punten op waarom wij voor de Old English zijn gegaan :Y (leavitt klasse dan)
Ze zijn juist gefokt op langere snuit en dus betere luchtwegen, normale staart en kortere poten :Y
pi_85708509
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal binnenkort even nieuwe foto maken, dees is jaartje oud :)
Ja, doe maar nieuwe foto's maken en plaatsen *O*

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 22:08 schreef Tassiepassie het volgende:
Mijn puppy is groot aan het worden :D
Meneer is pas 1 geworden en weegt al meer dan 40 kilo :7
Hier wat foto's (en zoals jullie zien is hij voor een bulldog erg actief :Y O-) )

Mooi Tassie O+ Ben benieuwd hoe hij over een lange tijd is als hij klaar is met in de breedte groeien, maar dat duurt nog even ;)

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Hieperdepiep
[ afbeelding ]
voor Magic!

Wat een mooie verjaardagskiek :D O+
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:29:02 #236
176471 oh-oh
pi_85708555
Psies ja, zelf kunnen voortplanten vind ik ook echt een vereiste.
Jolie, die Am Bul die ik ken, die heeft ook nergens last van, das een heerlijk actief ding O+
( Groucho Marx )
  donderdag 26 augustus 2010 @ 04:41:27 #237
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_85717119
gister moelie een bad gegeven, heb zo'n ding met shampoo cartridge die aan de tuinslang vastschroeft :) daarna met de shopvac (nat+droog stofzuiger?) drooggemaakt, vind de sukkel ook niet erg, heel relaxed blijft hij staan tot het klaar is :')
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:18:37 #238
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85722578
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Hieperdepiep
[ afbeelding ]
voor Magic!
_O- ik zie 'm nu pas!

Bedankt, Lara *O* .
KuikenGuppy
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:23:35 #239
176471 oh-oh
pi_85722773
Ik zag net nog wat leuke speelfoto's van maandag in mn fotoalbum staan :P
Sinds Fieps dr nie meer is spelen Sjon en Bil eindelijk ook gewoon thuis binnen samen *O*
Niet handig als ze dat net gaan doen als je de bank schoon wil gaan opleggen maar ach.

Als ze maar lol hebben he!

Ze lijken wel haast gevaarlijk zo _O-

Maar het zijn zulke leuke vriendjes O+

Tandjes bloot:

Aanvalluh:

But I am soooooo sweet and innocent O-)

And so am I O-)

Thuis spelen ze met meer geluid dan op kantoor :D
( Groucho Marx )
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:36:28 #240
24188 Belana
kloon van belana
pi_85723278
sjeekie, pino en tassie, wat een leuke foto's van jullie honden O+

en oh-oh, die beessies van jou O+ dat filmpje is helemaal leuk, maakt dat ik ook 2 honden wil :@
maargoed, eerst maar eens meer ruimte hebben dan :D
stormy waters...
sailin'
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:37:28 #241
176471 oh-oh
pi_85723314
Twee honden is echt een ziljoen keer leuker dan 1 hond, en helemaal niet twee keer meer werk dan 1 hond *O*
( Groucho Marx )
pi_85723361
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:23 schreef oh-oh het volgende:

[ afbeelding ]
But I am soooooo sweet and innocent O-)
[ afbeelding ]
And so am I O-)

De laatste 2 kiekjes, lief O+

En het filmpje, ik blijf het zo leuk vinden als Chineesjes bewegen, dat "kwastje" op de staart die je steeds heen en weer ziet bewegen, zo leuk :D
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:41:08 #243
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85723458
Ik wil ook een hond erbij O+!
KuikenGuppy
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:41:28 #244
176471 oh-oh
pi_85723470
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

De laatste 2 kiekjes, lief O+

En het filmpje, ik blijf het zo leuk vinden als Chineesjes bewegen, dat "kwastje" op de staart die je steeds heen en weer ziet bewegen, zo leuk :D
En zo ligt Sjon de hele boel dan op te jutten als zelfs Billy ff niet wil spelen :')
( Groucho Marx )
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:43:15 #245
176471 oh-oh
pi_85723530
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:41 schreef Burdie het volgende:
Ik wil ook een hond erbij O+!
Ik zeg doen!
Ik zou zelf trouwens nooit twee grote honden willen hoor, maar met dat formaat wat ik heb kun je wel leuke roedeltjes bouwen.
Ik heb nu nog geen 22 kilo huis in hond _O-
( Groucho Marx )
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:45:18 #246
24188 Belana
kloon van belana
pi_85723600
whahahahaha, dat laatste filmpje :D geweldig!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:48:02 #247
176471 oh-oh
pi_85723698
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:45 schreef Belana het volgende:
whahahahaha, dat laatste filmpje :D geweldig!
Vooral hoe die klojo bij 1 blafje van Bil al van schrik op de grond pleurt he _O-
( Groucho Marx )
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:48:33 #248
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_85723719
Filmpjes kijk ik thuis maar die foto's weer, zo leuk *O*

Fiep rent overigens geen trap hier _O-
Ow O+
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:50:22 #249
176471 oh-oh
pi_85723778
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:48 schreef Maes het volgende:
Filmpjes kijk ik thuis maar die foto's weer, zo leuk *O*

Fiep rent overigens geen trap hier _O-
:D Klein sekreet, hier rende ze zo tot op zolder, 4 hoog _O-
( Groucho Marx )
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:21:29 #250
24188 Belana
kloon van belana
pi_85724868
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Vooral hoe die klojo bij 1 blafje van Bil al van schrik op de grond pleurt he _O-
ja en dan in een hoekje gaan staan kijken: WTF?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:22:24 #251
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85724913
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik zeg doen!
Ik zou zelf trouwens nooit twee grote honden willen hoor, maar met dat formaat wat ik heb kun je wel leuke roedeltjes bouwen.
Ik heb nu nog geen 22 kilo huis in hond _O-
Zo groot is een border nu ook weer niet hoor :P.
En ja, we denken er serieus over na ;).
KuikenGuppy
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:22:25 #252
176471 oh-oh
pi_85724914
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:21 schreef Belana het volgende:

[..]

ja en dan in een hoekje gaan staan kijken: WTF?
Dappere dodo is het _O-
( Groucho Marx )
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:24:27 #253
176471 oh-oh
pi_85724990
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:22 schreef Burdie het volgende:

[..]

Zo groot is een border nu ook weer niet hoor :P.
En ja, we denken er serieus over na ;).
Nee ik vind een border geen grote hond hoor , meer een middelmaatje :P
Is Magick al volwassen qua gedrag?
Dat is voor mij wel altijd een minimumeis hoor, dat er geen pup/puberhondje meer in de roedel is als er iets nieuws bij komt.
Ik vind 1 pup in huis al erg zat :')
( Groucho Marx )
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:30:11 #254
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85725194
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:24 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nee ik vind een border geen grote hond hoor , meer een middelmaatje :P
Is Magick al volwassen qua gedrag?
Dat is voor mij wel altijd een minimumeis hoor, dat er geen pup/puberhondje meer in de roedel is als er iets nieuws bij komt.
Ik vind 1 pup in huis al erg zat :')
Oh, het duurt nog wel een half jaar voor er iets bij komt hier hoor, minstens ;).
Magic is wel wat meer volwassen aan het worden nu, maar is wel ook nog heel erg puberig :P.
Hij is echt super sociaal, dus ik denk dat we hem er heel groot plezier doen met een maatje er bij.
KuikenGuppy
  donderdag 26 augustus 2010 @ 13:59:08 #255
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85729206
3 middelgrote honden is ook leuk hoor :P

Nou de hechtingen zijn eruit gehaald vanmorgen, ze was erg tevreden, ondanks dat ze toch een paar dagen (overdag) zonder (of opgestroopt) shirtje had gelopen, was er aan 1 draadje alleen wat geknaagd (zo grappig ze corrigeerde zichzelf als ze wou knabbelen, dan draaide ze dr hoofd richting wond, en dan zag je dr denken "ohnee dat mocht niet" hup hoofd weer terug :D )
De DA was erg tevreden, maar als ze zonder toezicht is wel nog even dr truitje aan (gelukkig werk ik niet zoveel :D )
Maar wel weer gelijk een biopt genomen van een andere bult die ik gisteravond vond op dr borst :'( Daar hopen we maandag de uitslag van te hebben, dus wéér afwachten :{
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:01:05 #256
176471 oh-oh
pi_85729296
Oh nou verdikkeme Non, nog een bult, dat was echt echt niet de bedoeling zeg!
( Groucho Marx )
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:02:52 #257
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85729377
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou verdikkeme Non, nog een bult, dat was echt echt niet de bedoeling zeg!
Nee dat was toch helemaal niet afgesproken :o
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_85729449
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:59 schreef Nonneke het volgende:

Maar wel weer gelijk een biopt genomen van een andere bult die ik gisteravond vond op dr borst :'( Daar hopen we maandag de uitslag van te hebben, dus wéér afwachten :{
Potver Nonneke ;( Wachten is slopend, ik duim heel hard voor een goeie uitslag voor Maandag. Sterkte :*
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:08:26 #259
176471 oh-oh
pi_85729627
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Nee dat was toch helemaal niet afgesproken :o
Psies, dat was heul de deal niet :o
( Groucho Marx )
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:21:01 #260
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85730193
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:08 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Psies, dat was heul de deal niet :o
Nee zulke belachelijke deals zou ik nooit maken :o
Stiekem had ik gehoopt dat het een vetbult was net alsop dr bil, maar we wachten gewoon de uitslag af.

Dank Pisces :*
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:22:03 #261
176471 oh-oh
pi_85730236
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:21 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Nee zulke belachelijke deals zou ik nooit maken :o
Stiekem had ik gehoopt dat het een vetbult was net alsop dr bil, maar we wachten gewoon de uitslag af.

Dank Pisces :*
Wanneer weet je meer???
( Groucho Marx )
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:23:18 #262
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85730277
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Wanneer weet je meer???
Ze hoopt maandag de uitslag te hebben (biopt word opgestuurd), vorige keer was het ook best snel
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:25:25 #263
176471 oh-oh
pi_85730370
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:23 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Ze hoopt maandag de uitslag te hebben (biopt word opgestuurd), vorige keer was het ook best snel
Oh dat is idd wel lekker snel.
Laat je t gelijk ff weten?
( Groucho Marx )
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:43:22 #264
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85731175
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh dat is idd wel lekker snel.
Laat je t gelijk ff weten?
:Y uiteraard
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:29:23 #265
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85735203
Da's niet niks Nonneke! We duimen mee!
KuikenGuppy
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:23:40 #266
44200 Sjeekie_Beekie
pi_85749927
Sterkte Nonneke :*.

Ik heb eens wat foto's overgezet op de harde schijf en kwam nog wat leuks tegen.
Vooral zonnige foto's en dat kunnen we na vandaag wel gebruiken.

Lara de smikkelaar:

Lara poseert om de instellingen van de camera te checken en of het statief wel goed staat:

Lara op de oprit, achter in de auto, terwijl het baasje in de voortuin aan het werken is.
Hij is bewogen en niet scherp, maar ze kijkt zo lekker sullig.

Boe:

En wij saampjes als Duo Penotti:

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 26-08-2010 22:32:50 ]
Oudste, Jongste en Lara
pi_85750052
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

Boe:
[ afbeelding ]

"Huh?" :D Wat kijkt ze mooi vragend O+

Leuke foto's weer Sjeekie :) Ook die van "het duo" ;)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:41:14 #268
44200 Sjeekie_Beekie
pi_85750802
Ze kan echt zulke leuke koppen trekken.
Ook al kan ze niet praten, ze kan verdomd goed duidelijk maken wat ze bedoeld.

Ik was gisterenavond vergeten om een Carnibest worst uit de vriezer te halen :@, dus Lara moest vanochtend nogal geduld hebben, voordat ze kon gaan eten. Toen hij een half uur in de magnetron moest om te ontdooien, bleef ze daar ook gerust een half uur voor de kast liggen wachten, totdat het piepertje afging.

Om daarna naar mij toe te komen en me duidelijk te maken dat de *PING* klaar was.
Oudste, Jongste en Lara
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:45:10 #269
176471 oh-oh
pi_85778461
Lieve Lara O+
Maes, dank je wel voor de coole magneet en de gave kaart O+ *O*
( Groucho Marx )
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:25:10 #270
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_85779501
Leuk hè, is de koelkast al vol?
Ow O+
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:06:59 #271
176471 oh-oh
pi_85780796
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:25 schreef Maes het volgende:
Leuk hè, is de koelkast al vol?
Neeeeeee daar kan nog wel wat bij hoor :P
( Groucho Marx )
pi_85782247
Mijn hond: Kane O+
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:05:40 #273
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_85790774
Wat een leuke filmpjes Oh-Oh!
Lara weer even cute als altijd O+

Dekentjes waren in de was dus tja dan kruipen we maar onder het grote kussen.

En Gijs snapt maar niet dat Sylvester zijn balletje niet gooit,hij legt em toch telkens netjes bij em neer..
pi_85791613
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:56 schreef bularax het volgende:
Mijn hond: Kane O+
[ link | afbeelding ]
Heb je nog meer foto's? :)

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:05 schreef Guess. het volgende:
Wat een leuke filmpjes Oh-Oh!
Lara weer even cute als altijd O+

Dekentjes waren in de was dus tja dan kruipen we maar onder het grote kussen.
[ afbeelding ]

En Gijs snapt maar niet dat Sylvester zijn balletje niet gooit,hij legt em toch telkens netjes bij em neer..
[ afbeelding ]
De snoetjes van de teckels O+

En Gijs die het balletje gooit :D Herkenbaar, leuk is dat hè? :) O+
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:32:40 #275
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_85791969
Wat een superleuke foto, Guess. Sylvester is een mooi binkie O+
Ow O+
pi_85792138
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Heb je nog meer foto's? :)
[..]

De snoetjes van de teckels O+

En Gijs die het balletje gooit :D Herkenbaar, leuk is dat hè? :) O+
Honderden :P

Die bobbel in zijn rug is een soort Hernia, waardoor mijn hond maximaal 2 uur kan lopen.
pi_85799277
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Sterkte Nonneke :*.

Ik heb eens wat foto's overgezet op de harde schijf en kwam nog wat leuks tegen.
Vooral zonnige foto's en dat kunnen we na vandaag wel gebruiken.

[ afbeelding ]

Lara de smikkelaar:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lara poseert om de instellingen van de camera te checken en of het statief wel goed staat:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lara op de oprit, achter in de auto, terwijl het baasje in de voortuin aan het werken is.
Hij is bewogen en niet scherp, maar ze kijkt zo lekker sullig.
[ afbeelding ]

Boe:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En wij saampjes als Duo Penotti:
[ afbeelding ]

Wijs.. :D

Ierse setter toch? wat een mooi hond.. :)
pi_85799296
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:36 schreef bularax het volgende:

[..]

Honderden :P
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bobbel in zijn rug is een soort Hernia, waardoor mijn hond maximaal 2 uur kan lopen.
[ link | afbeelding ]
O+ ..

Bult zie ik niet!

Soort hernia?.. :?
pi_85799489
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 05:44 schreef Watashiwa het volgende:

[..]

O+ ..

Bult zie ik niet!

Soort hernia?.. :?
Bij die tweede foto. Achter bij zijn rug is het ingezakt. Toen die 4 was schoot ze rug tijdens het spelen in. Dierenarts zei dat het een soort hernia was.
pi_85799823
Ik zie de bult ja, mooie hond Bularax :Y
pi_85800044
Mag ik jullie voorstellen aan:

Puck!

Puck is 'n Golden Retriever teefje van 15 weken oud, de foto is van 'n paar weken terug. Ze is alweer ruim 5 weken bij ons. 't Is een donkere versie, dus ze wordt echt goudbruin.

We zijn heel blij met 'r, ondanks dat ze af en toe 't gras behoorlijk omploegt en ik dan even flink moet optreden. Ze kan zo mooi zielig kijken O+
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:27:39 #282
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85800598
Oh wow, donkere goldens vind ik echt super mooi!
Veel plezier met Puck *O* .

Wel wat karig trouwens, één foto :{w ;)
KuikenGuppy
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:33:34 #283
176471 oh-oh
pi_85801636
Kane is mooi O+
Wel jammer dat ie al zo jong zo een blessure opgelopen heeft.
En Puck is kjoet!
Ik zie alleen al meteen zo een joekel van een lompe golden voor me die Puckje heet _O-
En Sylvester met de hondjes , geweldig, wat een grote jongen lijkt ie al zeg O+
Oh ja Guess, hebben jullie nou expres een kattennaam gekozen voor de zoon, omdat de honden van die stoere jongensnamen hebben? Ik vind het wel een gouden vondst :D
( Groucho Marx )
pi_85803917
Bedankt voor de leuke reacties. Voor elke leuke reactie krijgt ie van mij een kaas snoepje ^O^
pi_85807459
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:05 schreef bularax het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties. Voor elke leuke reactie krijgt ie van mij een kaas snoepje ^O^
Voordeel: als je hem moddervet voert met die snoepjes, zie je straks die bult niet meer. :P
Als hij langer dan twee uur loopt, stort hij dan in ofzo?
pi_85807785
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:05 schreef bularax het volgende:
:D :*
pi_85809521
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:26 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Voordeel: als je hem moddervet voert met die snoepjes, zie je straks die bult niet meer. :P
Als hij langer dan twee uur loopt, stort hij dan in ofzo?
Dan loopt hij heel langzaam en stort soms van achter in. Ook gaat ie dan met zijn heupen wiebelen.
pi_85812933
Mooie foto's met mooie hondjes weer allemaal! En een mooie baby ook trouwens ;) En jouw Puck is ook leuk Eric_Cantona, bijna net zo leuk als de mijne :P

Dit was mijn Puck op vakantie in Duitsland:

Onderweg voor een uitje van het hotel naar Saarburg in de auto: ''zijn we d'r al bijna..?"

Pootjebaden in de Moezel samen met baasje:

Op schoot in de bus, ze zat de hele tijd lekker buiten boord te hangen met haar hoofd zodat ze alles goed kon zien:

Op de boot, ook hier zorgde ze er weer voor dat ze alles goed in de gaten kon houden, zonder dat haar hoofd te moe werd:

En even poseren in de beroemde Porta Nigra:

Het was trouwens echt leuk om haar op vakantie mee te hebben, ze was echt super braaf! Ze lag keurig onder de tafel tijdens het eten 's ochtends en 's avonds en als we op een terrasje zaten, ze was mooi stil in de auto (5 uur met regelmatige stops voor water en een plasje, ze zat in de achterbak in haar bench) en ze gedroeg zich keurig bij de rondritten, rondvaarten en het algehele rondlopen door de stad. Enig nadeel was het slapen, dat deed ze op bed en daar werd mijn vriend af en toe wakker van. En volgens mij heeft Puck ook erg genoten van de vakantie :)
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:23:47 #289
44200 Sjeekie_Beekie
pi_85836424
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 05:30 schreef Watashiwa het volgende:

[..]

Wijs.. :D

Ierse setter toch? wat een mooi hond.. :)
Bijna goed, Lara is een Duitse Staande Langhaar.
Oudste, Jongste en Lara
pi_85837483
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:27 schreef Burdie het volgende:
Oh wow, donkere goldens vind ik echt super mooi!
Veel plezier met Puck *O* .

Wel wat karig trouwens, één foto :{w ;)
Dat was ook de reden dat we 'n donkere Golden wilden, iedereen loopt al met 'n waterstofperoxide-versie ;)

Ik zal eens in 't archief kijken, ik zal binnenkort eens updaten :D

@oh-oh: daarom wordt 't ook 'n echte Puck he ;) Ze is nu 15 wkn en 15 kg, als 't goed is wordt ze zo'n 30 kg. En als je de poten bekijkt dan wordt 't een flinke :D

Bedankt voor de reacties!
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:00:04 #291
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_85842102
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 17:04 schreef bularax het volgende:

[..]

Dan loopt hij heel langzaam en stort soms van achter in. Ook gaat ie dan met zijn heupen wiebelen.
Oh oke.. De hond van mijn ouders (engelse rode cocker spaniël) heeft een hernia gehad. Hij is er nog :) Die rug is een beetje gebogen, maar hij loopt gerust nog een lekkere stevige wandeling in Duitsland. Twaalf jaar hé? Mijn lieve ADHD-hondje O+
Ik zal eens een recente foto aan mijn ouders vragen en die komen posten :Y
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:25:25 #292
176471 oh-oh
pi_85842931
O+ Puck op vakantie, wat heerlijk dat ze mee was *O*
Vandaag 10 jaar geleden:

Gingen Fritsje en ik samen naar Moerdijk voor een vriendje voor Frits, en haalden wij Kareltje op O+
Samen in de trein op weg naar huis:

Let op mn mobiel, 10 jaar geleden even groot als een chihuahua _O-
Hij was echt zo een cute pup O+

En vandaag alweer 10 jaar mijn kleine grote vriendje O+

[ Bericht 2% gewijzigd door oh-oh op 29-08-2010 19:36:25 ]
( Groucho Marx )
  zondag 29 augustus 2010 @ 21:06:12 #293
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_85847792
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag 10 jaar geleden:
[ afbeelding ]
Gingen Fritsje en ik samen naar Moerdijk voor een vriendje voor Frits, en haalden wij Kareltje op O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaaaah wat ontzettend lief O+

quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:33 schreef oh-oh het volgende:
En Sylvester met de hondjes , geweldig, wat een grote jongen lijkt ie al zeg O+
Oh ja Guess, hebben jullie nou expres een kattennaam gekozen voor de zoon, omdat de honden van die stoere jongensnamen hebben? Ik vind het wel een gouden vondst :D
Ja goed gevonden he :P Syl is een flinke(lange vooral)knul voor z'n leeftijd maar papa is ook 205cm.

Puck op vakantie,so sweet O+
Puck de Golden pup,cutie O+
Lara het model met de mooie oren O+
En de rest van de honden ook allemaal lief en leuk O+
  zondag 29 augustus 2010 @ 21:30:15 #294
176471 oh-oh
pi_85849357
Ja ik vind het echt een hele gave vondst die naam, ik dacht echt meteen aan :

Blegh, wij hebben vandaag twee uur lang heerlijk gewandeld, en nu vind ik net een stomme teek op Billy zn kop, dus nu maar ff alle honden panisch checken :r
( Groucho Marx )
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:42:34 #295
24188 Belana
kloon van belana
pi_85866244
aaaah!!! O+ van harte oh-oh!!

wij krijgen Noes 11 september hebben we gisteren afgesproken. Mijn hemel wat worden ze al groot!!

stormy waters...
sailin'
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:55:17 #296
176471 oh-oh
pi_85866689
O+ Oh die eerste twee foto's heerlijk zeg!
Vind je het niet een beetje jammer dat de hond echt te groot gaat zijn voor de kids om dr mee aan de riem te lopen?
11 september is al bijna, wat spannend zeg *O*
( Groucho Marx )
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:02:35 #297
24188 Belana
kloon van belana
pi_85866925
nee dat vind ik niet erg, ze kunnen lekker met 'r stoeien en d'r aaien en knuffelen. als ze groter zijn en Noes is ook volwassen zal het misschien wel gaan.

ja, leuk zijn die foto's met Liam he :D hij vind het o geweldig allemaal!
komende zaterdag wordt de test gedaan trouwens. de fokker neigt voor ons aar deze dame met het roze bandje, ze is lekker onverstoorbaar.
stormy waters...
sailin'
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:27:01 #298
176471 oh-oh
pi_85869757
Mijn nichtje kon al drie van mijn honden uitlaten toen ze net kon lopen :D
Spannend hoor, welke het gaat worden *O*
( Groucho Marx )
pi_85869889
Wat een prachthondje, die Noes <3
pi_85930692
Miepie mag hier niet ontbreken ~O>
ze is bijna 1 ondertussen *O*

[ Bericht 12% gewijzigd door Balsam op 31-08-2010 22:47:12 ]
pi_85998099
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 19:24 schreef Miss_Isis het volgende:
Mooie foto's met mooie hondjes weer allemaal! En een mooie baby ook trouwens ;) En jouw Puck is ook leuk Eric_Cantona, bijna net zo leuk als de mijne :P

Dit was mijn Puck op vakantie in Duitsland:

Onderweg voor een uitje van het hotel naar Saarburg in de auto: ''zijn we d'r al bijna..?"
[ afbeelding ]

Pootjebaden in de Moezel samen met baasje:
[ afbeelding ]

Op schoot in de bus, ze zat de hele tijd lekker buiten boord te hangen met haar hoofd zodat ze alles goed kon zien:
[ afbeelding ]

Op de boot, ook hier zorgde ze er weer voor dat ze alles goed in de gaten kon houden, zonder dat haar hoofd te moe werd:
[ afbeelding ]

En even poseren in de beroemde Porta Nigra:
[ afbeelding ]

Wat een enorm zachtaardig koppie heeft ze O+

quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag 10 jaar geleden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat lang alweer, 10 jaar, en wat snoezig die eerste foto's O+ En die laatste van jullie samen, ontroerend mooi :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')