quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:06 schreef mich1992 het volgende:
[..]
![]()
Tommie wordt ook wel eens als matje gebruikt:
*Slechte foto maar het gaat om het idee*
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:50 schreef Miss_Isis het volgende:
Mooie foto's weer! En veel hondjes in het waterWij hebben afgelopen weekend ook gewandeld en gezwommen:
Even een koekje komen halen:
En dan weer samen met je grote zus de horizon tegemoet!
quote:
Hee,heb je nou een Frits-look-a-like te logeerquote:
Wat een heul manneke al voor een maand oud Guessquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef Guess. het volgende:
[..]
Hee,heb je nou een Frits-look-a-like te logeer![]()
Ik heb baby en doggy-pics![]()
[ afbeelding ]
Even met z'n allen!
[ afbeelding ]
Joost vind de wipstoel ook leuk (En tegen alle verwachtingen in is hij juist zo lief en zacht met de kleine)
![]()
[ afbeelding ]
Kwartetquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef Guess. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even met z'n allen!
[ afbeelding ]
Joost vind de wipstoel ook leuk (En tegen alle verwachtingen in is hij juist zo lief en zacht met de kleine)
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds gisteren stond ze onwijs met haar kop te schudden en was ze vooral aan haar rechteroor aan het krabben.
Vandaag dus naar de dierenarts gefietst om maar gelijk te laten kijken.
Ze huppelde zoals gewoonlijk vol enthousiasme de behandelkamer in, want de dierenarts is haar grote vriend. Maar dat was snel over toen hij in haar oren wilde kijken en er heeeeeeel in de diepte rechts wat haren uit moest trekken.
Ze lag op haar linkerzij en de assisente hield haar achterpoten vast, terwijl ik haar voorpoten met de ene hand vasthield en met mijn andere hand haar halsband om haar op de behandeltafel te laten liggen. Ze piepte enorm en dan is er echt wel wat aan de hand, is ook niet gek als ze met een tang in je oor je aan je haren aan het trekken zijn.
Ze vond het zo erg niet leuk dat ze zelfs in mijn hand wilde bijten. Daar was ik dus niet van gedient en ze kreeg een mep. De assisente vond dat ik wel heel kordaat reageerde, want ze kon ook wel een snoetje op als het niet ging. Ik zei dat ze maar gewoon normaal moest doen en dat ze het nu wel uit haar kop zou laten om nog een keer te bijten. En dat was ook zo.
De haren waren er uit, maar toen was Lara nog niet klaar. Ze kreeg er een klodder zalf in, die de dierenarts er lekker in masseerde. Toen werden ze alweer een beetje meer vriendjes. Dat was van korte duur, want vervolgens stopte hij een hele tod keukenpapier in haar oor om de rotzooi er uit te halen. En daar zat heel wat troep op. Hij propte het er ook wel heel erg ver in, nooit geweten daar zoveel ruimte voor was. Dat deed hij vervolgens nog een keer en toen zag het er al beter uit.
Toen kreeg ze tot slot nog een dot zalf in haar oor en voor de zekerheid links ook maar een portie. Dat masseerde de dierenarts er weer lekker in en ze hing weer als vanouds tegen hem aan en was alles weer goed. Ze moest wel weer onwijs schudden, maar dat is ook niet gek als je hele gehoorgangen vol zalf zitten.
Ze heeft voor een week zalf meegekregen, haar rechtse oor [waar ze het meeste last van had] moet iedere dag gezalft worden, haar linker om de dag. Ze mag een week niet zwemmen en het is maar goed dat ze dat niet beseft, want dan zou het nog veel erger zijn.
De dierenarts vroeg of ze graag zwemt, ik zei dat het soms wel een zeehond lijkt en toen wist hij genoeg. Ze kan het nooit meer krijgen of ze kan er over een paar weken weer last van krijgen. Dat is moeilijk te zeggen. Ze kan het ook niet van het zwemmen hebben gekregen, maar hij dacht van wel dat het daarvan was. Maar om haar het zwemmen te verbieden, dat vond hij ook niet leuk voor haar, dus hierna zien we wel wat de toekomst brengt.
Lara kreeg nog koekjes van hem en ze at ze ook op, dus het zit wel weer goed tussen die twee. Als ze heel kwaad was geweest op hem, had ze ze niet opgegeten. Zo'n trut is het dan ook weer wel.
Nu heeft ze van die lekkere vette plakoren, zoals het er bij mensen kan uitzien als ze een week hun haren niet hebben gewassen. Als ze over een week nog veel vetter zijn, dan moet het er misschien toch een keer van komen dat ze in bad gaat. Dan vraag ik mijn moeder wel of dat daar kan, die heeft de badkamer op de begane grond zitten, dan kan ze gelijk naar buiten om daar uit te schudden.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef Guess. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even met z'n allen!
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ach! Het kind!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef Ireth het volgende:
Dat kontje in de lucht in de OP van Billy!
Ow en ik zag teckels! I love Teckels!
Joep zijn ego is ernstig gekrenkt....![]()
Aan het begin van de middag ineens een helehoop gepiep, geblaf, gegil. Hij zat met zijn pielemuis vast tussen de tralies van zijn bench!Normaal ligt daar een matrasje in en kan hij óp zijn matrasje stappen. Echter had hij die afgelopen nacht ondergespuugd en het matrasje hing dus aan de waslijn. En toen moest hij óver de rand heen stappen om in zijn bench te komen en bleef hij dus ´hangen´
Trillend beesje op schoot genomen, die me maar in mijn gezicht bleef likken en al snel zag ik bloed. Direct naar de dierenarts gelopen (hier om de hoek!) en daar bleek hij een flinke schaafwand op zijn piel te hebben
![]()
Nadat zijn matrasje weer in de bench lag hebben we hem er echt in moeten lokken met een kluifje, want hij durfde er dus niet meer in![]()
[ afbeelding ]
En hier zat ie dus tussen vast, heb de openingen nu dicht gemaakt met ducktape.
[ afbeelding ]
Mss hebben ze niet zo veel haar in hun oren , dat kan best, bij de chihuahua's en Chico valt er ook amper wat te plukken hoor, maar bij Sjon en Bil zit dr wel flink wat in en dat trek ik elke weer bij de scheerbeurt ff dr uit, kleine moeite groot plezier!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:24 schreef Nonneke het volgende:
ik heb echt nog nooit gehoord van haren uit de oren trekkenheb ik mijn hondjes nu altijd verwaarloosd met heul behaarde oortjes ?
vieze oren hebben ze eigenlijk nooit, en oormijt hebben ze volgens mij ooit 1x gehad *afklopt*, en als het wel vies is zit het meestal op het oor en niet erin
Ach arme Joep![]()
idd geen kusje erop maar wel beterschapjes
held dat hij wel weer in zn bench durft
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss hebben ze niet zo veel haar in hun oren , dat kan best, bij de chihuahua's en Chico valt er ook amper wat te plukken hoor, maar bij Sjon en Bil zit dr wel flink wat in en dat trek ik elke weer bij de scheerbeurt ff dr uit, kleine moeite groot plezier!
Hoe was het bij de da??????
Oh nu pas, ik dacht dat je al lang geweest was. Hou je me op de hoogte?quote:
mja dat was wel de bedoelingquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nu pas, ik dacht dat je al lang geweest was. Hou je me op de hoogte?
Ahw Bramquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef Faithfulness het volgende:
Ohhh wat een schatje is Tessa. Ik had het tot voor kort helemaal niet op Jackies, maar begin langzaam aan in te zien dat het toch wel leuke hondjes zijn
Bram heeft een heus Jack-vriendinnetje in het park. We komen ze elke maandag tegen, en dan zijn ze allebei he-le-maal buiten zinnen. Zo schattig!
Bram was vandaag even helemaal in *shock*
[ afbeelding ]
Hij had nog nooit zulke rare hondjes gezien!
[ afbeelding ]
Ja,en.......quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat probleem heb ik nou altijd in die losloopdingetjes, en we hebben zulke mooie hier, maar ik ga er zelden heen, dr zit altijd een hele kliek herders in,
Oh,Belgenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Die opgefokte mechelaren zien mijn honden als levende dummies dus daar heb ik niet zo een trek in!
Whehehe!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef Faithfulness het volgende:
Ohhh wat een schatje is Tessa. Ik had het tot voor kort helemaal niet op Jackies, maar begin langzaam aan in te zien dat het toch wel leuke hondjes zijn
Bram heeft een heus Jack-vriendinnetje in het park. We komen ze elke maandag tegen, en dan zijn ze allebei he-le-maal buiten zinnen. Zo schattig!
Bram was vandaag even helemaal in *shock*
[ afbeelding ]
Hij had nog nooit zulke rare hondjes gezien!
[ afbeelding ]
Ja, klopt.. weet niet hoe ik dat verander..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Zwerfpuppen zijn zelden rashonden hoor, gewoon leuke mixjes.
Kan het zijn dat de foto's echt huge zijn?
Jawel dat mag zeker wel hier!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:24 schreef Belana het volgende:
ze kijkt iig wel heel erg naar gedrag en wil dat de pup gaat passen bij de familie ja, dus wij moeten er 1 die wel wat kan hebben, gezien het feit we 2 jonge kinderen hebben
Is daar een speciale test voor? (dat hoort vast weer niet hier he zulke vragen?)
Ik vond Nora eigenlijk erg leuk, maar daar kreeg ik een lauwe reactie op hier en toen ging ik verder denken in de N... dat zeg ik, het kwam zomaar in me opquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kom je op die naam?
Ook via Molukkers of niet?
Die generatie van mn pa heten allemaal Nus / Noes of Eli
ow, dat hondjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:29 schreef Miss_Isis het volgende:
Leuke foto's weer allemaal, leuke Tessy op een hek en Bram bij de hertjesen zielige straathondjes uit Irak...
Ik heb vorige week deze foto gemaakt van Puck terwijl Savannah even lekker bij haar kwam liggen. Puck was er niet zo blij mee, ze voelde zich nogal ongemakkelijk door die opdringerige kat. Is ook wel verstandig, want als Savannah iets niet zint is ze niets te beroerd om dat met behulp van haar nageltjes duidelijk te maken. Vlak nadat ik de foto nam ging Puck er dan ook vandoor
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de jachttraining is ze één en al concentratie. Dan heeft ze alleen maar oog voor haar dummy, het wild en eventueel de helpers en schutters. Ze sprint er altijd vandoor als een Maserati om dan weer terug te komen in volle vaart. We trainen sinds april vorig jaar bij de jachtgroep, nu ligt dat stil, maar in november begint het weer. Langharen staan er om bekend dat ze een eigen mening hebben en die ook niet onder stoelen of banken steken. Als de voorjager [baasje van de hond] ze links het bos in sturen, omdat daar iets zou liggen, gaan ze gerust toch rechtsaf omdat ze het hebben zien of horen vallen. Het zijn ruime jagers die de breedte en diepte van een veld of bos gebruiken om bij het doel te komen.
Lara doet het goed op de training, alleen is haar neus soms wat te goed. In december ging ze achter de reeën aan, en kwam een hele nacht niet thuis. Sindsdien gaat ze niet meer los in het bos, alleen bij het zwemwater waar ze niet te veel eigen initiatief kan tonen. Zodra ze onder appèl staat en aan het werk is, gaat het goed, maar zodra ze echt vrij is, trekt ze haar eigen plan en daar pas ik dan niet altijd in.
We gaan samen vaak op pad, even op de fiets naar het centrum om een boodschapje te doen, of een terrasje pikken. Of ze gaat mee op visite bij vrienden en familie en dat is geen probleem. Wel is ze net als thuis de eerste 5 minuten nogal aanwezig, maar dat is dan snel over. Ook in de winkels waar ze wel binnen mag, heeft niemand last van haar. Ik leg haar vaak af onder een een tafel zoals bij de Bruna of bij een rek waar bijna niemand komt zoals bij de Intertoys of de Etos. Vaak hebben mensen niet eens in de gaten dat ik haar bij me heb, totdat we weer samen de winkel uitlopen.
Vorig jaar is ze meegeweest naar Ouwehands dierenpark in Rhenen, daar was ze de hele dag rustig. Wel moest ze voorstaan op iedere vogel die ze zag [dat doen staande honden nu eenmaal], maar voor de rest was ze rustig. Kinderen die voorbij lopen met een boterham of een koekje die vindt ze wel intressant, maar ze zal geen boterham of koekje uit hun handen jatten.
Ook op vacantie vorig jaar ging ze overal mee naar toe. Ik ga niet als ik eindelijk drie weken tijd heb om met haar ook leuke dingen te doen, haar naar een pension brengen. Mijn voorwaarde was dat ze ook gewoon mee zou gaan op vacantie. De enige keer dat ze niet mee kon, was naar de bioscoop.is toen met de kids naar de film geweest, wij gingen samen de kroeg in met een goed boek, een lekker bot en een lekker pilsje.
Vroeger hadden wij thuis een Schotse Collie en later een Sheltie, maar voor mij is een DSL toch wel DE hond. Als het aan mij ligt, nemen we er over een jaar of 2 eentje bij, dat zou dan weer een DSL moeten zijn.
Veel plezier met de voorpret!
[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 11-08-2010 21:13:29 ]Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Wat leuk Belana, een nieuw gezinslid erbij, straksquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:42 schreef Belana het volgende:
Wij hebben een leonberger pup gekocht, nog niet definitief uitgezocht, ze zijn net 3 weken, maar dit zijn ze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:28 schreef Faithfulness het volgende:
Hond van m'n ouders dus, meesten zullen Dexter nog wel herkennen
Oh ik smelt zo van dit soort foto's en wat lief van haarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:06 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ook kan ze één of twee schouders bieden als je niet zo lekker bent:
[ afbeelding ]
Ah gos, komt bijna niet boven het groen uitquote:
Toch, hoe kort ook, samen op de kiekquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:29 schreef Miss_Isis het volgende:
Leuke foto's weer allemaal, leuke Tessy op een hek en Bram bij de hertjesen zielige straathondjes uit Irak...
Ik heb vorige week deze foto gemaakt van Puck terwijl Savannah even lekker bij haar kwam liggen. Puck was er niet zo blij mee, ze voelde zich nogal ongemakkelijk door die opdringerige kat. Is ook wel verstandig, want als Savannah iets niet zint is ze niets te beroerd om dat met behulp van haar nageltjes duidelijk te maken. Vlak nadat ik de foto nam ging Puck er dan ook vandoor
[ afbeelding ]
Was dat maar waar, dat bandje zit dr nog veel te ruimquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:28 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
op deze foto wil hij zeggen "baasje ik krijg geen lucht, het bandje zit een paar gaatjes te strak
Oeh, geef je om 10.00 nog es een gil?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:36 schreef Belana het volgende:
oe Tessy is ook een leukerdje zeg
op deze site kun je van 10-12 en van 20-22 uur de puppies zienwww.leolenkos.nl
Volgens mij wordt ze zondag opgehaald maar ik weet t niet zekerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel dagen heb je de kleine Fieps nog oh-oh?
Bel es dat ze ze wakker schudden ja!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:57 schreef Belana het volgende:
de wegcam staat aan hoor op www.leolenkos.nl maar ze liggen te slapen
Ohh, wat een droom. Ik hou erg van Chinese Naakthondjes.quote:
Okee, dan ga je het losloopgebied ook niet missen als het verdwijnt ...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Nee daar kom ik nooit, ik wandel altijd in het veld bij de Heeg, keertje daten?
Ik ben DOL op galgo's
Het is voor mij best een gedoe met het OV met alle hondjes om daar te komen vanuit de Heeg , terwijl ik in 5 minuutjes de Rijksweg oversteek en in het veld sta...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:12 schreef Mano het volgende:
[..]
Okee, dan ga je het losloopgebied ook niet missen als het verdwijnt ...![]()
[ben actie aant voeren voor behoud]
Ik ben ook dolll op Galgo's![]()
Ik ga eigenlijk altijd naar 'de berg'. Toevallie geen zin om daar eens te komen kijken?
In mijn veld is het ook echt geweldig, al mijn vrienden uit Nederland en Belgie komen altijd speciaal hier heen om te wandelen bij mijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:29 schreef Mano het volgende:
Of ik naar de Heeg kom om te wandelen weet ik niet goed hoor .. op de berg is het zo supertof!
Ik stap volgende keer dat ik je zie lopen [vaker op de Auw Brok] wel van de fiets af en kom je hondjes van dichtbij zien
Oh wówquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:03 schreef Mano het volgende:
Ik heb zelf een windhondje, een Galgo.
Paar foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whoa, die is mooiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:03 schreef Mano het volgende:
[..]
Ohh, wat een droom. Ik hou erg van Chinese Naakthondjes.
Vraagje aan oh-oh: kom je weleens op de Pietersberg je hond[en] uitlaten?
Ik heb zelf een windhondje, een Galgo.
Paar foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puppieeeesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:10 schreef Belana het volgende:
[ afbeelding ]
dees hieronder is momenteel onze favoriet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef NeoDweezil het volgende:
nog 4 weekjes en dan komt deze kleine vriend ons vergezellen in ons nieuwe huis
[ afbeelding ]
ow kijk! ook al zo'n hompie!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef NeoDweezil het volgende:
[ afbeelding ]
Ahwwww, wat een propjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef NeoDweezil het volgende:
[ afbeelding ]
Sjon zou idd wel leuk met dr spelen, Billy mss ook wel!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:35 schreef Miss_Isis het volgende:
Ze zien er wel heel gelukkig uit Oh-ohElke keer als ik de foto's zie van je roedel krijg ik het idee dat Puck hartstikke leuk mee zou kunnen spelen met jouw honden
Volgens mij zou ze Sjon echt leuk vinden!
Als je nog eens in Twente komt ben je van harte welkom!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sjon zou idd wel leuk met dr spelen, Billy mss ook wel!
Jammer dat je zo ver weg woont, anders kwam ik een keer geitjes en schaapjes kijken met ze
Het is geen officieel losloopgebied , en ik geloof zelfs dat ze in het bos eigenlijk aan de lijn moeten, maar ik woon hier nu al 10 jaar en we wandelen al die tijd al los , en alle andere mensen ook , nooit problemen gelukkig.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:04 schreef Belana het volgende:
heerlijk dat me. ik kan hier straks gelukkig wel het park inlopen aan het IJsselmeer, ook met een veld waar ze los mogen, maar het zal er wel druk zijn en de rest van het park moeten ze vast.
Ik wilde net vragen of je nog wat merkte nu Fieps weg isquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
De kleine diva die blij is dat ze weer de enige dame in de roedel is:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of je nog wat merkte nu Fieps weg is
En leuke foto's as always
Ik loop nu heel vaak om de hoek langs dat huis waar dat Chineesje woont, ik vind het zo leuk er eentje in de buurt te hebbenLaatst stond hij helemaal hupsend voor het raam, ik heb echt een minuut schaamteloos staan kijken, vond het zo leuk
Wow wat een aparte!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:33 schreef oh-oh het volgende:
Bij ons aan de overkant woont trouwens echt de mooiste galgo die ik ken, Zues, en mijn honden zijn dol op hem:
[ afbeelding ]
Oh daar hou ik je aanquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
nou mocht je ooit in Maastricht zijn dat daten we he!
Hij is echt HUUUUUUGE ook, de mooiste windhond die ik irl ken , en liefquote:
Hee, Zeus ken ik ook! Jaa, die is mooi en lief. Kwam eerder ook wel op 'de berg', laatste tijd weinig meer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Volgend weekend komt een vriendin uit Lelystad logeren met haar honden, mss wil ik dan wel es naar jouw berg, mijn berg kent ze inmiddels wel.
Ik weet alleen niet hoe ik er kom
Kan jouw galgo eigenlijk overal los of loopt ze weg als ze wild ziet?
Ik heb dat ook, dat was waarom ik -na mijn twee herdershonden- voor een windhond heb gekozen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
Bij windhonden word ik soms een beetje emo![]()
Wat is ze mooiquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:44 schreef Mano het volgende:
[..]
Hee, Zeus ken ik ook! Jaa, die is mooi en lief. Kwam eerder ook wel op 'de berg', laatste tijd weinig meer.
Mijn Galgo kan wel redelijk los. Op bepaalde plaatsen kan ze niet los. Ze luistert behoorlijk maar niet altijd. Ze is gek van vogels zeg maarGelukkig kan ze die moeilijk vangen. Ik wandel toch wel liefst op -groot- terrein waar ze niet weg kan omdat ze zo snel is he.
Zeker doen, naar de berg komen! Nu het er nog bij ligt zoals het nu is.
Paar fotootjes van mijn hondje Licia en twee Salukivriendjes die ze kent:
[ook uit Maastricht]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ik ben van de windhonden, zeg maar O+ ]
Veel beterschap en sterkte voor Sylverquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:26 schreef Nonneke het volgende:
Hier is Sylver vandaag geopereerd aan een tumortje in dr zij, die hebben ze ruim weg kunnen snijden. Gelukkig was ze snel weer helemaal bij kennis, en kwam ze bij thuiskomst zelfs aandraven, zo blij dat ze weer thuis wasVoor de thuisblijvende hondjes was het wel heul spannend vandaag, die hebben een beetje met hun ziel onder hun pootje achter me aangesjokt de hele dag
![]()
Ja tis echt sneu hoor voor de thuisblijvers, Fa Shi zie je overdag eigenlijk alleen binnen als het vreselijk giet, die ligt het liefste in de tuin, maar vandaag heeft ze zowat de hele dag langs de bank gelegen. Pim liep de hele tijd piepend naar het raam en de deur, en dan mij weer aankijken van "ze blijft wel lang weg he..." ze hadden zelfs geen zin om te gaan plassen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Graag gedaan, arme Sylver, hopenlijk is ze weer snel de oude.
En oh hoe herkenbaar, dat de andere hondjes zo uit hun doen zijn als dr eentje bij de da is!
Toen Chico de laatste keer onder het mes ging, 5 jaar geleden, dacht ik afleiding te vinden thuis in Frits en Karel...
Die alleen maar naar de deur bleven kijken en pas weer hun leuke zelf werden toen ik Chico opgehaald had en met hem binnen kwam. Arme hond lag nog half in coma op de bank en die twee chihuahuas maar over hem heen rennen en blij doen en hem likjes geven![]()
Ik vind dat zo mooi als je een roedeltje hebt!
Windhonden zijn wel vaker terughoudend van aard. Wat ik merk bij mijn eigen hondje is dat ze snel onder de indruk is, snel bang is [ze is mishandeld in het verleden]. Dat zorgt dan voor nog meer terughoudendheid. Maar dat is heel vaak niet het geval gelukkig!quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn windhonden nou vaak een beetje terughoudend en verlegen, of is dat puur toeval geweest bij de paar (Whippets o.a) die ik heb gezien?
Niet negatief bedoeld maar is het geen hele omschakeling van een herder naar een windhond ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:46 schreef Mano het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, dat was waarom ik -na mijn twee herdershonden- voor een windhond heb gekozen.
Ik ben er inmiddels achter wat het is dat dat bij mij oproept: dat smalle lange snuitje. Ik wil daar zó graag voor zorgen he [zorgdrift]
Jazeker is dat een hele omschakeling. Herders zijn meer 'echte honden' terwijl ik mijn eigen windhond meer een kat-achtige vind. [ik kan niet over de meeste andere windhonden praten he, maar vooral over mijn eigen hondje]quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:42 schreef zeeeend het volgende:Niet negatief bedoeld maar is het geen hele omschakeling van een herder naar een windhond ?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:49 schreef Mano het volgende:
[..]
Jazeker is dat een hele omschakeling. Herders zijn meer 'echte honden' terwijl ik mijn eigen windhond meer een kat-achtige vind. [ik kan niet over de meeste andere windhonden praten he, maar vooral over mijn eigen hondje]
Licia is overwegend rustig en lijkt wel over dingen na te denken. Ze blaft niet, springt niet, kwijlt niet, trekt niet aan de lijn, valt niet uit naar andere honden, dus ik hoef haar helemaal niet te corrigeren. Enn ze wil graag bediend worden ipv braaf te gehoorzamen.
Ik behandel haar niet als een hond [hoewel wel als het nodig is! want mevrouw kan een enkel keertje dominant zijn] en loop haar zelfs met kussentjes achterna [ja, lach maar, maar deze hond roept dat echt in mij op]
Ik ben met herdershonden 'begonnen' omdat een stoere hond me wel aanspreekt maar nu heb ik mijn hart toch echt verloren aan een rustige Galgo
Chineesjesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Ik weet zeker dat een chineesje ook echt wat voor jou zou zijn!
Dat denk ik ook welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:10 schreef oh-oh het volgende:![]()
Ik weet zeker dat een chineesje ook echt wat voor jou zou zijn!
Toen ik mn eerste hond ging kopen heb ik heel lang getwijfeld tussen een chihuahua en een Italiaantje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:08 schreef Mano het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel![]()
Zie vaker bij mensen dat ze zowel windhonden als 'Chineesjes' hebben.
[Italiaanse windhondjes hebben ook dat lievige, fragiele]
Oh dus tochquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:57 schreef Mano het volgende:
[..]
Windhonden zijn wel vaker terughoudend van aard. Wat ik merk bij mijn eigen hondje is dat ze snel onder de indruk is, snel bang is [ze is mishandeld in het verleden]. Dat zorgt dan voor nog meer terughoudendheid. Maar dat is heel vaak niet het geval gelukkig!
Whehequote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Chico is echt van het windhondenkarakter meer
Je hebt mazzel dat Billy je nog niet goed kent Maes, normaal hapt ie in neuzen en lebbert ie zijn lievelingsmensen heeeeeeeeelemaal af. En niet alleen als je binnenkomt, dat doet ie dan de hele tijd zo ff ineens lekker random, alsof ie je weer voor het eerst ziet
[ afbeelding ]
Bij mij weet ie dat ie dat niet mag dus doet ie het niet maar bij sommige mensen blijft ie bezig
Zo eentje heb ik in de buurt laatst gespot, maar ik wist niet wat voor ras het was, wat een leuk dingquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:29 schreef oh-oh het volgende:
En in Wyck kom ik wel vaker mensen tegen met twee Ieren
[ afbeelding ]
Die zijn zoooooooo lief en mooi en leuk
De Ieren heten Sheamus en Liam iegquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:27 schreef Mano het volgende:
De Barzoi's ken ik niet. Wat hebben die adellijke neuzen he![]()
Er komen weleens Ierse Wolfshonden in het losloopgebied, kan goed zijn dat het deze twee zijn. Maar ik zou er de baasjes bij moeten zien hihi.
Trouwens, ik kan geen Ierse Windhond van een Deerhound onderscheiden, dus ook bij de hond op de foto zelf weet ik het nog niet zeker.
Prachtig
Gaat lekker ! ze heeft gister dr laatste pijnstilling gehad en krijgt nu alleen nog 2x per dag antibiotica.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Hoe gaat het met Sylvertje nu?
Pak werkt nog steeds zo te zien?
Zijn ze allemaal niet geholpen bij jullie?
Ik ben zo blij dat Kees gefixt was en dat ze dr totaal niet als teef beschouwen
Fijn dat ze alles weg heeft kunnen snijden en dat het ook goed gaat!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:28 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Gaat lekker ! ze heeft gister dr laatste pijnstilling gehad en krijgt nu alleen nog 2x per dag antibiotica.
Jep pak werkt nogsteeds, gelukkig wel ! Al krijgt ze wel langzaam jeuk, en das alleen maar goed want dan geneest het maar voor haar best ongemakkelijk
Alleen Sylver is geholpen !
De uitslag was er wel al, mastocytoom 2e/3e graad, maar ze had nu wel alles weggesneden gelukkig dus daar zit niks meer, over verdere onderzoeken e.d hebben we het volgende week als dr hechtingen eruit worden gehaald. Maar ben iig erg blij dat ze alles heeft weg kunnen krijgen
Wat fijn, zoiets is echt prettig als het werkt en blijft zitten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:50 schreef Nonneke het volgende:
Ja die shirtjes kan ik echt iedereen aanraden !![]()
We hebben er nu 2, maar omdat ik dr eigenlijk 2x per dag (na de grote wandelingen ivm zandjes ed uit het bos) een schone aandoe heb ik er nog maar 2 bij besteld
de DA vroeg er ook nog naar toen ze belde vanmiddag, zij is er ook zo enthousiast over dat zij ze ook gaat aanbieden in de praktijk![]()
deze is van katoen en lycra ofzo dunne tshirt stof lijkt het op, gelukkig lekker snel droog ookquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat fijn dat die shirtjes zo goed werken!
Ik heb voor Chico ooit zelf een heel pak gemaakt dat bijna helemaal dicht is, ook superfijn, van lekker dun stof.
Chico had twee keer een tweede graads mastodinges.
In 2005 en mei 2006.
En nu nergens meer last van![]()
Zeikmodes AAN]quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:01 schreef Lau. het volgende:
[ afbeelding ]
Tessy op het strand in het licht van de ondergaande zon
Kostte even moeite om een fatsoenlijke foto te maken, mevrouw wilde niet stilzitten
Geloof me, ik ben allang blij dat ze eens bleef zitten!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:19 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Zeikmodes AAN]
Anderhalve meter meer naar links en er had geen gebouw uit haar hoofd gegroeid
[Zeikmodes UIT]
ja als hij omhoog zit wil ze er stiekem aan knabbelen, de stinkerd, maar als hij gewoon naar beneden zit niet, dus tis wel heel goed opletten als hij omhoog is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:52 schreef oh-oh het volgende:Ik wil dr ook krabben
![]()
Gaat ze er aan als je het shirt uitdoet als je er bij bent?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja als hij omhoog zit wil ze er stiekem aan knabbelen, de stinkerd, maar als hij gewoon naar beneden zit niet, dus tis wel heel goed opletten als hij omhoog is.
het begint nu echt te jeuken want ze heeft ook alweer flinke stoppels
ahwz fluffig konthaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet Chico zn kont weer es schelen, zijn bumfluff is ook alweer lang aan het groeien
Nou zoveel zoden zet dat schaamhaar van hem nu ook weer niet aan de dijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ahwz fluffig konthaarwel fijn in de winter dat zn billen niet zo kaal zijn
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou zoveel zoden zet dat schaamhaar van hem nu ook weer niet aan de dijk
Ahhquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:50 schreef Nonneke het volgende:
Vandaag zulk prachtig weer dat ik dr shirtje heb opgeknoopt dat alles een beetje kon luchten enzo
[ afbeelding ]
Tessy is echt een poppetjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:01 schreef Lau. het volgende:
[ afbeelding ]
Tessy op het strand in het licht van de ondergaande zon
Kostte even moeite om een fatsoenlijke foto te maken, mevrouw wilde niet stilzitten
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet Chico zn kont weer es schelen, zijn bumfluff is ook alweer lang aan het groeien
Jaha, Tessy d'r oortjes zijn echt heel zachtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:50 schreef Nonneke het volgende:
Wat een leuk hondje is Tessy tochzijn die oortjes net zo zacht als ze eruit zien ?
![]()
Vandaag zulk prachtig weer dat ik dr shirtje heb opgeknoopt dat alles een beetje kon luchten enzo
[ afbeelding ]
Ahh toe wil je een beetje krabben ?
[ afbeelding ]
oeh ja maar dan een beetje harder
[ afbeelding ]
HARDER !!!
[ afbeelding ]
oeoeoeoe ja zo !
[ afbeelding ]
Mja, er was een tijd dat ik nogal een beetje hm erg geinteresseerd was in álle windhonden die ik tegenkwam. Dan stopte ik met de auto danwel met de fiets [piepende banden].quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:52 schreef oh-oh het volgende:
@ Mano: Ik was net ff een uurtje wandelen bij een van de drukke uitlaatplekken hier, en natuurlijk kwamen we Zeus tegen! Ik zei dat iemand m herkend had van een foto van me op een forum en ze noemde meteen jouw naam en die van je hondje , grappig he!
Staat hij daar op z'n achterpoten of lijkt dat maar zo?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Sjon ging de hele tijd lekker rellen bij de koeien, en de koeien vonden het geweldig...
[ afbeelding ]
Oh wat vreselijk leuk om te zienquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:07 schreef oh-oh het volgende:Ik gok dat de bovenste geen raszuivere is hoor, of dat er peruaan doorheen zit, de kop is niet typisch chinees. Overigens weet ik niet wie haar dat insmeerverhaal wijsgemaakt heeft, maar de donkere chinezen hoef je echt niet in te smeren, die worden lekker zwart in de zomer maar die verbranden niet!
En qua beharing kunnen ze wel varieren, van vrijwel niks tot wat Billy heeft ( en nog meer hoor ).
En dan heb je ook nog de langharige variant, de powder puff![]()
Billy heeft twee puff broers en 1 kale broer, en zn papa is kaal en zn mama puff.
Hier met broer en mama ( de zwarte ):
[ afbeelding ]
Wat een leuk duo heb jequote:Op zondag 22 augustus 2010 01:42 schreef piepie het volgende:
Wat leuk al die foto's van jullie honden.
Deze 2 schatjes zijn van mij.
Rechts Spunky en links Banjer (foto genomen in Normandië) vorig jaar.
[ afbeelding ]
Puffjes zijn ook echt heel leuk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat vreselijk leuk om te zienDe linkse en dan de moeder met platte oren. Leuk zeg
Zo'n puff is ook leuk
![]()
Geen idee eigenlijk!quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, komen die naakies meer voor dan de Puff, of is het ongeveer in evenwicht qua hoeveel er in Nederland van zijn?
Okeee, ineens herinner ik me dat het een 'andere' Naakthond was. Een Peruaan dus.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:07 schreef oh-oh het volgende:Ik gok dat de bovenste geen raszuivere is hoor, of dat er peruaan doorheen zit,
Ik zit ineens te denken hè, als jij je Nakies niet zou scheren, zijn die dan niet exact hetzelfde als de Puffs? Nee hè? Maar wat/waar is het verschil precies dan qua haar?quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Puffjes zijn ook echt heel leuk.
Als het goed is komt mijn lievelingspuff strakjes op visite, Karel zn girlfriend Jordan
[ afbeelding ]
Bij een puff mag je zelf kiezen, of je staande oren wil , of dat je ze wil laten hangen.
Naakten moeten staande oren hebben.
Deze eerste foto, wat een lekkere bonk al, zo grootquote:
Leuk om te zien welke het wordtquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:36 schreef Belana het volgende:
das ook echt de grootste van het nest hoor, de eerstgeborene en toch een teefje, misschien wordt het deze welWe moeten nog 3 weken wachten, maar over 2 weken gaan ze een gedragstest doen om te kijken welke het beste bij ons past .
Ah, leuke reactie!quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leuk duo heb jeHoe oud zijn ze?
Doet me denken aan Nina Hagenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Wij waren net weer ff heerlijk naar de eeuwige grasvelden , want het was te warm voor een stevige wandeling, en daar rijden we heen en dan is het los alles de auto uit, en kunnen ze rennen wat ze willen.
Ff op adem komen:
Had ik het toch goed gezien! Peruanen zie je nog veel minder dan chineesjes, en mexicanen nog minder.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:38 schreef Mano het volgende:
[..]
Okeee, ineens herinner ik me dat het een 'andere' Naakthond was. Een Peruaan dus.
Maar een powder puff is dus een naakthond mét haar
LOLquote:
Die eerste van Keesquote:
Wat een leukerdquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:06 schreef -CRASH- het volgende:
En mijn nieuwe hond(je) Dino (teef) kruising Chihuahua/dwerg Pinscher
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk, ze lijken op elkaar en toch ook weer erg eigen. En de ene staande oortjes en andere "geknakte" (zo noem ik het altijdquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:47 schreef piepie het volgende:
[..]
Ah, leuke reactie!
Spunky is nu 6 en Banjer 5.
Spunky is de vader van Banjer (dus die was al vader toen hij 1 jaar was ...).
Wij kregen ze toen ze 1,5 en 0,5 jaar oud waren. De vorige eigenaresse werd ongeneeslijk ziek en zocht een goed tehuis voor ze. Wij zaten toen een paar maanden zonder en dat ging niet lekker. Daarvoor hadden we 4 net zulke soort hondjes en misten ze vreselijk. Vanaf dag 1 ging het goed hier en het zijn ook net zulke lieverds als onze vorige.
Nog een foto:
[ afbeelding ]
Jaaaaa ze is leuk he, het hondenkindquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die eerste van Kees![]()
En wat gaaf zeg, Icon en Sjon, echt een tof gezicht zo samenEn het meisje met alle hondjes samen
![]()
En Texel![]()
Heerlijk als kinderen zo ontspannen tussen een hele bups hondjes zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaa ze is leuk he, het hondenkind
Ze is echt opgegroeid in onze roedel, zo heerlijk!
En Texel, nog maar een week of 5 , ik verheug me er alweer op, heerlijk uitwaaien daar weer
Ik probeer het hele jaar door kerstkaartfoto's te maken, dat is altijd een hele missiequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heerlijk als kinderen zo ontspannen tussen een hele bups hondjes zijn![]()
Heeft zij thuis nou ook hondjes? Of is er geen van (op) de foto's van haar?
Texel is heerlijkMaak je dan weer een kiekje voor de aankomende kerstkaart?
Ja het is ook niet alsof je verder nooit foto's maakt natuurlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik probeer het hele jaar door kerstkaartfoto's te maken, dat is altijd een hele missie
Ja, hij is 1 jaar vandaag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag 1 geworden?
Happy B-Day Magick![]()
Geboren op de sterfdag van Frits!
Wat een lieverd! Heb je al een naam?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:17 schreef Miam het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mogen wij donderdag verwelkomen in ons midden.
Bentley.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een lieverd! Heb je al een naam?
Lieve naamquote:
Ja dat deed ze hier ook niet elke keer via het opstapje hoor, en af al helemaal nietquote:
Ja..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:14 schreef RonaldV het volgende:
Is dat die bulldozer die chanty praktisch omver liep?
ff je post hersteld.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:14 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja..![]()
Hij is erg enthousiast en aandachtsgeil
Old Englishquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Am bul toch?
Echt een cutie![]()
Mijn kleintjes hebben een hele grote leuke overenthousiaste Am Bul vriendin
Jij noemt juist de punten op waarom wij voor de Old English zijn gegaanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
Ah ik vroeg het me al af, vond de poten ook kort maar de verhoudingen kun je zo moeilijk zien op de foto zonder verder referentiekader![]()
Ik vind bullen leuk als ze niet van die extreme korte bekken hebben en goed kunnen bewegen en zo
Ja, doe maar nieuwe foto's maken en plaatsenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal binnenkort even nieuwe foto maken, dees is jaartje oud
Mooi Tassiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:08 schreef Tassiepassie het volgende:
Mijn puppy is groot aan het worden![]()
Meneer is pas 1 geworden en weegt al meer dan 40 kilo![]()
Hier wat foto's (en zoals jullie zien is hij voor een bulldog erg actief![]()
)
Wat een mooie verjaardagskiekquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Hieperdepiep
[ afbeelding ]
voor Magic!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Hieperdepiep
[ afbeelding ]
voor Magic!
De laatste 2 kiekjes, liefquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:23 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
But I am soooooo sweet and innocent![]()
[ afbeelding ]
And so am I![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De laatste 2 kiekjes, lief
En het filmpje, ik blijf het zo leuk vinden als Chineesjes bewegen, dat "kwastje" op de staart die je steeds heen en weer ziet bewegen, zo leuk
Ik zeg doen!quote:
Vooral hoe die klojo bij 1 blafje van Bil al van schrik op de grond pleurt hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:45 schreef Belana het volgende:
whahahahaha, dat laatste filmpjegeweldig!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:48 schreef Maes het volgende:
Filmpjes kijk ik thuis maar die foto's weer, zo leuk![]()
Fiep rent overigens geen trap hier
ja en dan in een hoekje gaan staan kijken: WTF?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vooral hoe die klojo bij 1 blafje van Bil al van schrik op de grond pleurt he
Zo groot is een border nu ook weer niet hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg doen!
Ik zou zelf trouwens nooit twee grote honden willen hoor, maar met dat formaat wat ik heb kun je wel leuke roedeltjes bouwen.
Ik heb nu nog geen 22 kilo huis in hond
Dappere dodo is hetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:21 schreef Belana het volgende:
[..]
ja en dan in een hoekje gaan staan kijken: WTF?
Nee ik vind een border geen grote hond hoor , meer een middelmaatjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo groot is een border nu ook weer niet hoor.
En ja, we denken er serieus over na.
Oh, het duurt nog wel een half jaar voor er iets bij komt hier hoor, minstensquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik vind een border geen grote hond hoor , meer een middelmaatje![]()
Is Magick al volwassen qua gedrag?
Dat is voor mij wel altijd een minimumeis hoor, dat er geen pup/puberhondje meer in de roedel is als er iets nieuws bij komt.
Ik vind 1 pup in huis al erg zat
Nee dat was toch helemaal niet afgesprokenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou verdikkeme Non, nog een bult, dat was echt echt niet de bedoeling zeg!
Potver Nonnekequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:59 schreef Nonneke het volgende:
Maar wel weer gelijk een biopt genomen van een andere bult die ik gisteravond vond op dr borstDaar hopen we maandag de uitslag van te hebben, dus wéér afwachten
Psies, dat was heul de deal nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee dat was toch helemaal niet afgesproken
Nee zulke belachelijke deals zou ik nooit makenquote:
Wanneer weet je meer???quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee zulke belachelijke deals zou ik nooit maken![]()
Stiekem had ik gehoopt dat het een vetbult was net alsop dr bil, maar we wachten gewoon de uitslag af.
Dank Pisces
Ze hoopt maandag de uitslag te hebben (biopt word opgestuurd), vorige keer was het ook best snelquote:
Oh dat is idd wel lekker snel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ze hoopt maandag de uitslag te hebben (biopt word opgestuurd), vorige keer was het ook best snel
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is idd wel lekker snel.
Laat je t gelijk ff weten?
"Huh?"quote:
Neeeeeee daar kan nog wel wat bij hoorquote:
Heb je nog meer foto's?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:56 schreef bularax het volgende:
Mijn hond: Kane![]()
[ link | afbeelding ]
De snoetjes van de teckelsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:05 schreef Guess. het volgende:
Wat een leuke filmpjes Oh-Oh!
Lara weer even cute als altijd![]()
Dekentjes waren in de was dus tja dan kruipen we maar onder het grote kussen.
[ afbeelding ]
En Gijs snapt maar niet dat Sylvester zijn balletje niet gooit,hij legt em toch telkens netjes bij em neer..
[ afbeelding ]
Honderdenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nog meer foto's?
[..]
De snoetjes van de teckels![]()
En Gijs die het balletje gooitHerkenbaar, leuk is dat hè?
![]()
Wijs..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Sterkte Nonneke.
Ik heb eens wat foto's overgezet op de harde schijf en kwam nog wat leuks tegen.
Vooral zonnige foto's en dat kunnen we na vandaag wel gebruiken.
[ afbeelding ]
Lara de smikkelaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lara poseert om de instellingen van de camera te checken en of het statief wel goed staat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lara op de oprit, achter in de auto, terwijl het baasje in de voortuin aan het werken is.
Hij is bewogen en niet scherp, maar ze kijkt zo lekker sullig.
[ afbeelding ]
Boe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wij saampjes als Duo Penotti:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:36 schreef bularax het volgende:
[..]
Honderden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bobbel in zijn rug is een soort Hernia, waardoor mijn hond maximaal 2 uur kan lopen.
[ link | afbeelding ]
Bij die tweede foto. Achter bij zijn rug is het ingezakt. Toen die 4 was schoot ze rug tijdens het spelen in. Dierenarts zei dat het een soort hernia was.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 05:44 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
..
Bult zie ik niet!
Soort hernia?..
Voordeel: als je hem moddervet voert met die snoepjes, zie je straks die bult niet meer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:05 schreef bularax het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties. Voor elke leuke reactie krijgt ie van mij een kaas snoepje
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:05 schreef bularax het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties. Voor elke leuke reactie krijgt ie van mij een kaas snoepje
Dan loopt hij heel langzaam en stort soms van achter in. Ook gaat ie dan met zijn heupen wiebelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:26 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Voordeel: als je hem moddervet voert met die snoepjes, zie je straks die bult niet meer.
Als hij langer dan twee uur loopt, stort hij dan in ofzo?
Bijna goed, Lara is een Duitse Staande Langhaar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 05:30 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Wijs..![]()
Ierse setter toch? wat een mooi hond..
Dat was ook de reden dat we 'n donkere Golden wilden, iedereen loopt al met 'n waterstofperoxide-versiequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:27 schreef Burdie het volgende:
Oh wow, donkere goldens vind ik echt super mooi!
Veel plezier met Puck.
Wel wat karig trouwens, één foto![]()
Oh oke.. De hond van mijn ouders (engelse rode cocker spaniël) heeft een hernia gehad. Hij is er nogquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:04 schreef bularax het volgende:
[..]
Dan loopt hij heel langzaam en stort soms van achter in. Ook gaat ie dan met zijn heupen wiebelen.
Aaaaah wat ontzettend liefquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:Puck op vakantie, wat heerlijk dat ze mee was
![]()
Vandaag 10 jaar geleden:
[ afbeelding ]
Gingen Fritsje en ik samen naar Moerdijk voor een vriendje voor Frits, en haalden wij Kareltje op![]()
Samen in de trein op weg naar huis:
[ afbeelding ]
Let op mn mobiel, 10 jaar geleden even groot als een chihuahua![]()
Hij was echt zo een cute pup![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vandaag alweer 10 jaar mijn kleine grote vriendje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja goed gevonden hequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:33 schreef oh-oh het volgende:
En Sylvester met de hondjes , geweldig, wat een grote jongen lijkt ie al zeg![]()
Oh ja Guess, hebben jullie nou expres een kattennaam gekozen voor de zoon, omdat de honden van die stoere jongensnamen hebben? Ik vind het wel een gouden vondst
Wat een enorm zachtaardig koppie heeft zequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:24 schreef Miss_Isis het volgende:
Mooie foto's met mooie hondjes weer allemaal! En een mooie baby ook trouwensEn jouw Puck is ook leuk Eric_Cantona, bijna net zo leuk als de mijne
Dit was mijn Puck op vakantie in Duitsland:
Onderweg voor een uitje van het hotel naar Saarburg in de auto: ''zijn we d'r al bijna..?"
[ afbeelding ]
Pootjebaden in de Moezel samen met baasje:
[ afbeelding ]
Op schoot in de bus, ze zat de hele tijd lekker buiten boord te hangen met haar hoofd zodat ze alles goed kon zien:
[ afbeelding ]
Op de boot, ook hier zorgde ze er weer voor dat ze alles goed in de gaten kon houden, zonder dat haar hoofd te moe werd:
[ afbeelding ]
En even poseren in de beroemde Porta Nigra:
[ afbeelding ]
Wat lang alweer, 10 jaar, en wat snoezig die eerste foto'squote:Op zondag 29 augustus 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:Puck op vakantie, wat heerlijk dat ze mee was
![]()
Vandaag 10 jaar geleden:
[ afbeelding ]
Gingen Fritsje en ik samen naar Moerdijk voor een vriendje voor Frits, en haalden wij Kareltje op![]()
Samen in de trein op weg naar huis:
[ afbeelding ]
Let op mn mobiel, 10 jaar geleden even groot als een chihuahua![]()
Hij was echt zo een cute pup![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vandaag alweer 10 jaar mijn kleine grote vriendje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |