abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 augustus 2010 @ 17:24:57 #51
24188 Belana
kloon van belana
pi_85148172
ze kijkt iig wel heel erg naar gedrag en wil dat de pup gaat passen bij de familie ja, dus wij moeten er 1 die wel wat kan hebben, gezien het feit we 2 jonge kinderen hebben :)
Is daar een speciale test voor? (dat hoort vast weer niet hier he zulke vragen?)
stormy waters...
sailin'
  woensdag 11 augustus 2010 @ 17:26:47 #52
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_85148249
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:24 schreef Belana het volgende:
ze kijkt iig wel heel erg naar gedrag en wil dat de pup gaat passen bij de familie ja, dus wij moeten er 1 die wel wat kan hebben, gezien het feit we 2 jonge kinderen hebben :)
Is daar een speciale test voor? (dat hoort vast weer niet hier he zulke vragen?)
Jawel dat mag zeker wel hier!
En ja, er zijn veel fokkers die een gedragstest doen, speciaal om te kijken hoe en wat, is heel leuk!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_85150196

The devil has done it again. He's on the couch.

Hond van m'n ouders dus, meesten zullen Dexter nog wel herkennen :P
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:16:13 #54
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_85154501
Tessy is O+.
Bram bij de Bambi's O+.
De Leonbergers zijn leuk! Begrijp ik van oh-oh dat hij/zij Noes gaat heten?
Dexter met z'n hangoren op de bank. Lara heeft ook vaak zo één van haar oren over haar hoofd liggen.

Vandaag tijdens het uitlaten kwamen we een man op wandelvacantie tegen.
Hij: "zo zeg, die zie je ook niet veel meer".
Ik: "inderdaad".
Hij: "wat een mooie Ierse Setter is dat. Die had ik vroeger ook één".
Ik: "deze zie je nog minder, en bovendien spreekt ze alleen maar Duits".
Hij: :?.
Ik: "dit is namelijk een Duitse Staande Langhaar".
Hij: "sorry :@, ik dacht er echt een Ierse Setter in te zien".
Ik: "dat horen we wel vaker".
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:17:36 #55
176471 oh-oh
pi_85154567
:D ik vind Ierse Setter nog een tamelijk goede gelijkenis.
Je wil niet weten hoe vaak mijn chinezen voor chihuahua uitgemaakt worden, of voor poedel!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:25:43 #56
24188 Belana
kloon van belana
pi_85154908
Onze leonberger gaat Noes heten ja O+ kwam zomaar in me op en het klinkt zo lief
even de duitse staande langhaar en de ierse setter opgezocht, maar dat snap ik wel ja :) prachtige honden trouwens! Hoe is het karakter daarvan? ze lijken me heel trots :)
stormy waters...
sailin'
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:26:35 #57
24188 Belana
kloon van belana
pi_85154940
ow en ik vind Dexter lief, zo'n hond wilde ik ook wel, maar dat kreeg ik er niet door bij mijn vent, die vond dat een wijvenhond :o
stormy waters...
sailin'
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:27:06 #58
176471 oh-oh
pi_85154958
Hoe kom je op die naam?
Ook via Molukkers of niet?
Die generatie van mn pa heten allemaal Nus / Noes of Eli :D
( Groucho Marx )
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:27:18 #59
44200 Sjeekie_Beekie
pi_85154971
Ze heeft er ook wat van weg, maar Ierse Setters zijn roder qua kleur, hebben een smallere kop en zijn veel sierlijker.

Lara is meer groffer qua bouw en van het ruigere werk. Maar die springt dan ook zonder pardon de bramenstruiken door om haar dummy op te halen.

Gisteren zijn we samen wezen knutselen bij mijn schoonmoeder. Die had nieuwe keukenstoelen gekocht bij de IKEA en wij mochten komen helpen in elkaar zetten. Lara heeft bij alle 6 de stoelen de hele tijd op haar manier geholpen. Dat bestond vooral uit in de weg liggen, midden op de doos tussen de onderdelen gaan staan of bovenop de dichte doos te gaan liggen slapen.

Op de weg terug begon het te regenen en hoe harder het regende, hoe sneller Lara ineens kon rennen naast de fiets. In het begin deed ze net alsof ze nog heel moe was van de heenweg, maar daar trapte ik niet in. Op een gegeven moment sprintte ze me in volle galop voorbij en moest ik nog flink doortrappen om haar bij te houden.
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:28:51 #60
176471 oh-oh
pi_85155035
:D ja ik zie het verschil ook wel hoor, maar ik kan me wel indenken dat veel mensen het eerder een setter vinden , vanwege haar kleur, bij Duitse Staandes denken de meeste mensen denk ik eerder aan die schimmelhonden ( geen idee hoe die kleur officieel heet :@ ) en mss ook sneller aan draadharen en kortharen!
( Groucho Marx )
pi_85155061
Leuke foto's weer allemaal, leuke Tessy op een hek en Bram bij de hertjes :) en zielige straathondjes uit Irak...

Ik heb vorige week deze foto gemaakt van Puck terwijl Savannah even lekker bij haar kwam liggen. Puck was er niet zo blij mee, ze voelde zich nogal ongemakkelijk door die opdringerige kat. Is ook wel verstandig, want als Savannah iets niet zint is ze niets te beroerd om dat met behulp van haar nageltjes duidelijk te maken. Vlak nadat ik de foto nam ging Puck er dan ook vandoor :')

"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:31:51 #62
24188 Belana
kloon van belana
pi_85155167
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kom je op die naam?
Ook via Molukkers of niet?
Die generatie van mn pa heten allemaal Nus / Noes of Eli :D
Ik vond Nora eigenlijk erg leuk, maar daar kreeg ik een lauwe reactie op hier en toen ging ik verder denken in de N... dat zeg ik, het kwam zomaar in me op :)

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:29 schreef Miss_Isis het volgende:
Leuke foto's weer allemaal, leuke Tessy op een hek en Bram bij de hertjes :) en zielige straathondjes uit Irak...

Ik heb vorige week deze foto gemaakt van Puck terwijl Savannah even lekker bij haar kwam liggen. Puck was er niet zo blij mee, ze voelde zich nogal ongemakkelijk door die opdringerige kat. Is ook wel verstandig, want als Savannah iets niet zint is ze niets te beroerd om dat met behulp van haar nageltjes duidelijk te maken. Vlak nadat ik de foto nam ging Puck er dan ook vandoor :')

[ afbeelding ]
ow, dat hondje O+
stormy waters...
sailin'
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:06:49 #63
44200 Sjeekie_Beekie
pi_85156758
@ Belana:
Ik kan niet voor alle DSL spreken, maar Lara heeft een uitgesproken karakter. We hebben echt drie verschillende honden in één lijf [en ze heeft geen schizofrenie].

Thuis is ze rustig, mits ze genoeg beweging krijgt op een dag. Vandaar dat we iedere dag of fietsen of een flink eind gaan wandelen met haar. Bovendien doen we iedere dag wel wat oefeningen van de jachttraining en gehoorzaamheidsoefeningen. Ze heeft een goed stel hersens en ze houdt van uitdagingen en niet 10 keer achter elkaar hetzelfde doen. En ze is een echte waterrat, vandaar dat ze vorige week ineens oorontsteking had. Zodra ze bij onze vaste zwemstekken in de buurt komt, is ze niet te houden. Ze jumpt zo vanaf de kant een meter lager het water in.

Ze is waaks, jaagt de katten van de plaats af en haar kennel uit, maar ze blaft verders bijna nooit. Niet als de postbode langskomt, als er mensen over de straat lopen of als er visite komt. De eerste 5 minuten is ze enthousiast en wil ze ook aandacht [maar ze weet donders goed dat ze dat pas krijgt als alle tweebenigen zijn begroet EN ze zich rustig gedraagd]. Met kinderen is ze geweldig. De onze zijn 11 en bijna 15, mijn nichtjes die hier regelmatig komen zijn 3 [sinds mei] en bijna 8 weken.

Zodra die twee kleinsten er zijn, is ze constant bij ze in de buurt om ze in de gaten te houden. Eigenlijk niet hen, maar meer de andere personen er omheen. Niemand vreemds komt zomaar in de buurt van die kleintjes. Dan moeten ze eerst langs Lara en als mensen daar niets te zoeken hebben, laat ze zich wel horen. Maar eigen volk is altijd welkom en Lara komt met alles graag meehelpen. Ze is een kei in speelgoed terugvinden onder kasten, tafels en banken, ze kan heel goed mee voetballen, door de ramen van speelhuisjes naar buiten springen en zoekspelletjes doen. En mijn schoonzusje vind het heel handig dat Lara tijdens de borstvoeding de op de grond gevallen spulletjes als spuugdoekjes en mutsjes weer aan kan geven.

Ook kan ze één of twee schouders bieden als je niet zo lekker bent:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de jachttraining is ze één en al concentratie. Dan heeft ze alleen maar oog voor haar dummy, het wild en eventueel de helpers en schutters. Ze sprint er altijd vandoor als een Maserati om dan weer terug te komen in volle vaart. We trainen sinds april vorig jaar bij de jachtgroep, nu ligt dat stil, maar in november begint het weer. Langharen staan er om bekend dat ze een eigen mening hebben en die ook niet onder stoelen of banken steken. Als de voorjager [baasje van de hond] ze links het bos in sturen, omdat daar iets zou liggen, gaan ze gerust toch rechtsaf omdat ze het hebben zien of horen vallen. Het zijn ruime jagers die de breedte en diepte van een veld of bos gebruiken om bij het doel te komen.

Lara doet het goed op de training, alleen is haar neus soms wat te goed. In december ging ze achter de reeën aan, en kwam een hele nacht niet thuis. Sindsdien gaat ze niet meer los in het bos, alleen bij het zwemwater waar ze niet te veel eigen initiatief kan tonen. Zodra ze onder appèl staat en aan het werk is, gaat het goed, maar zodra ze echt vrij is, trekt ze haar eigen plan en daar pas ik dan niet altijd in.

We gaan samen vaak op pad, even op de fiets naar het centrum om een boodschapje te doen, of een terrasje pikken. Of ze gaat mee op visite bij vrienden en familie en dat is geen probleem. Wel is ze net als thuis de eerste 5 minuten nogal aanwezig, maar dat is dan snel over. Ook in de winkels waar ze wel binnen mag, heeft niemand last van haar. Ik leg haar vaak af onder een een tafel zoals bij de Bruna of bij een rek waar bijna niemand komt zoals bij de Intertoys of de Etos. Vaak hebben mensen niet eens in de gaten dat ik haar bij me heb, totdat we weer samen de winkel uitlopen.

Vorig jaar is ze meegeweest naar Ouwehands dierenpark in Rhenen, daar was ze de hele dag rustig. Wel moest ze voorstaan op iedere vogel die ze zag [dat doen staande honden nu eenmaal], maar voor de rest was ze rustig. Kinderen die voorbij lopen met een boterham of een koekje die vindt ze wel intressant, maar ze zal geen boterham of koekje uit hun handen jatten.

Ook op vacantie vorig jaar ging ze overal mee naar toe. Ik ga niet als ik eindelijk drie weken tijd heb om met haar ook leuke dingen te doen, haar naar een pension brengen. Mijn voorwaarde was dat ze ook gewoon mee zou gaan op vacantie. De enige keer dat ze niet mee kon, was naar de bioscoop. O+ is toen met de kids naar de film geweest, wij gingen samen de kroeg in met een goed boek, een lekker bot en een lekker pilsje.

Vroeger hadden wij thuis een Schotse Collie en later een Sheltie, maar voor mij is een DSL toch wel DE hond. Als het aan mij ligt, nemen we er over een jaar of 2 eentje bij, dat zou dan weer een DSL moeten zijn.

Veel plezier met de voorpret!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 11-08-2010 21:13:29 ]
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:12:23 #64
24188 Belana
kloon van belana
pi_85156978
wat een liefdevol verhaal O+
stormy waters...
sailin'
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:24:37 #65
176471 oh-oh
pi_85157566
Vandaag op kantoor:

Maandagavond:

( Groucho Marx )
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:29:53 #66
24188 Belana
kloon van belana
pi_85157800
ow die foto van die 2 springend in het gras O+
stormy waters...
sailin'
pi_85160528
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:42 schreef Belana het volgende:
Wij hebben een leonberger pup gekocht, nog niet definitief uitgezocht, ze zijn net 3 weken, maar dit zijn ze O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat leuk Belana, een nieuw gezinslid erbij, straks *O* En tof een Leonberger :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Pisces29 op 11-08-2010 22:33:15 ]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_85160807
Kleine Tessy O+

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:28 schreef Faithfulness het volgende:

Hond van m'n ouders dus, meesten zullen Dexter nog wel herkennen :P
Jaaaaaaaa :Y *O* Vaker posten please O+ ;)

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:06 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

Ook kan ze één of twee schouders bieden als je niet zo lekker bent:
[ afbeelding ]

Oh ik smelt zo van dit soort foto's en wat lief van haar O+

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:24 schreef oh-oh het volgende:

Maandagavond:
[ afbeelding ]

Ah gos, komt bijna niet boven het groen uit :D En ik krijg altijd zo'n vakantiegevoel bij die heuvels en achtergrond op je foto's oh-oh O+

En je hele roedel én logee op je werk, ik moet elke keer grijnzen bij de gedachte dat je gewoon altijd dat hele spul mee op je werk hebt. O+

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:29 schreef Miss_Isis het volgende:

[ afbeelding ]
Toch, hoe kort ook, samen op de kiek O+

Is Puck ook net naar de kapper geweest?
pi_85163371

op deze foto wil hij zeggen "baasje ik krijg geen lucht, het bandje zit een paar gaatjes te strak
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_85172563
Bult leuke foto's weer! En een mooi verhaal over Lara!
Ik zag ook nog pups voorbij komen O+

Tessy moest even opdrogen in het zonnetje nadat ze in de zee had gespeeld met 'opa' (mijn vader).
Wat een koppie kan ze toch ook trekken O+
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:30:33 #71
176471 oh-oh
pi_85174187
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:28 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
op deze foto wil hij zeggen "baasje ik krijg geen lucht, het bandje zit een paar gaatjes te strak
Was dat maar waar, dat bandje zit dr nog veel te ruim _O-
( Groucho Marx )
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:36:55 #72
24188 Belana
kloon van belana
pi_85174280
oe Tessy is ook een leukerdje zeg O+

op deze site kun je van 10-12 en van 20-22 uur de puppies zien O+ www.leolenkos.nl
stormy waters...
sailin'
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:38:28 #73
176471 oh-oh
pi_85174305
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:36 schreef Belana het volgende:
oe Tessy is ook een leukerdje zeg O+

op deze site kun je van 10-12 en van 20-22 uur de puppies zien O+ www.leolenkos.nl
Oeh, geef je om 10.00 nog es een gil?
( Groucho Marx )
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:39:38 #74
24188 Belana
kloon van belana
pi_85174333
doe ik! Ik ga meestal wel ff kijken ;)
stormy waters...
sailin'
pi_85175299
Hoeveel dagen heb je de kleine Fieps nog oh-oh? :)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:47:15 #76
176471 oh-oh
pi_85175755
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel dagen heb je de kleine Fieps nog oh-oh? :)
Volgens mij wordt ze zondag opgehaald maar ik weet t niet zeker :D
( Groucho Marx )
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:57:46 #77
24188 Belana
kloon van belana
pi_85176005
de wegcam staat aan hoor op www.leolenkos.nl maar ze liggen te slapen ;)
stormy waters...
sailin'
  donderdag 12 augustus 2010 @ 10:01:14 #78
176471 oh-oh
pi_85176093
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:57 schreef Belana het volgende:
de wegcam staat aan hoor op www.leolenkos.nl maar ze liggen te slapen ;)
Bel es dat ze ze wakker schudden ja!
:D
( Groucho Marx )
  donderdag 12 augustus 2010 @ 10:26:38 #79
24188 Belana
kloon van belana
pi_85176785
ze worden een beetje wakker geloof ik :)
stormy waters...
sailin'
pi_85187979
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag op kantoor:
[ afbeelding ]
Ohh, wat een droom. Ik hou erg van Chinese Naakthondjes.

Vraagje aan oh-oh: kom je weleens op de Pietersberg je hond[en] uitlaten?

Ik heb zelf een windhondje, een Galgo.
Paar foto's:

donderdag 12 augustus 2010 @ 15:04:45 #81
176471 oh-oh
pi_85188059
Nee daar kom ik nooit, ik wandel altijd in het veld bij de Heeg, keertje daten?
Ik ben DOL op galgo's O+
( Groucho Marx )
pi_85188427
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Nee daar kom ik nooit, ik wandel altijd in het veld bij de Heeg, keertje daten?
Ik ben DOL op galgo's O+
Okee, dan ga je het losloopgebied ook niet missen als het verdwijnt ... -O-

[ben actie aant voeren voor behoud]

Ik ben ook dolll op Galgo's :)

Ik ga eigenlijk altijd naar 'de berg'. Toevallie geen zin om daar eens te komen kijken?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 15:13:51 #83
176471 oh-oh
pi_85188477
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:12 schreef Mano het volgende:

[..]

Okee, dan ga je het losloopgebied ook niet missen als het verdwijnt ... -O-

[ben actie aant voeren voor behoud]

Ik ben ook dolll op Galgo's :)

Ik ga eigenlijk altijd naar 'de berg'. Toevallie geen zin om daar eens te komen kijken?
Het is voor mij best een gedoe met het OV met alle hondjes om daar te komen vanuit de Heeg , terwijl ik in 5 minuutjes de Rijksweg oversteek en in het veld sta...
( Groucho Marx )
pi_85189182
Of ik naar de Heeg kom om te wandelen weet ik niet goed hoor .. op de berg is het zo supertof!

Ik stap volgende keer dat ik je zie lopen [vaker op de Auw Brok] wel van de fiets af en kom je hondjes van dichtbij zien
O+
  donderdag 12 augustus 2010 @ 15:31:14 #85
176471 oh-oh
pi_85189269
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:29 schreef Mano het volgende:
Of ik naar de Heeg kom om te wandelen weet ik niet goed hoor .. op de berg is het zo supertof!

Ik stap volgende keer dat ik je zie lopen [vaker op de Auw Brok] wel van de fiets af en kom je hondjes van dichtbij zien
O+
In mijn veld is het ook echt geweldig, al mijn vrienden uit Nederland en Belgie komen altijd speciaal hier heen om te wandelen bij mij :D
En aaien vinden ze geweldig!
( Groucho Marx )
pi_85191479
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:03 schreef Mano het volgende:

Paar foto's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh wów _O_ Jee, wat een prachtige hond O+ En die 2e foto O+
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:10:04 #87
24188 Belana
kloon van belana
pi_85249943

dees hieronder is momenteel onze favoriet

stormy waters...
sailin'
pi_85253478
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:03 schreef Mano het volgende:

[..]

Ohh, wat een droom. Ik hou erg van Chinese Naakthondjes.

Vraagje aan oh-oh: kom je weleens op de Pietersberg je hond[en] uitlaten?

Paar foto's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Whoa, die is mooi O+
Die een na laatste foto, met die zon, geweldig!

quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:10 schreef Belana het volgende:
[ afbeelding ]

dees hieronder is momenteel onze favoriet

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Puppieeees O+
pi_85262152
nog 4 weekjes en dan komt deze kleine vriend ons vergezellen in ons nieuwe huis

pi_85262323
Oh Belana wat een lekker hoopje pup zeg O+
pi_85262342
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef NeoDweezil het volgende:

[ afbeelding ]
Leuk! *O* Aftellen :Y En ook al zo'n klein hoopje pup O+
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 14:05:04 #92
24188 Belana
kloon van belana
pi_85278258
quote:

[ afbeelding ]
ow kijk! ook al zo'n hompie!! O+
stormy waters...
sailin'
pi_85291719
quote:

[ afbeelding ]
Ahwwww, wat een propje O+
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:13:20 #94
176471 oh-oh
pi_85323214
Ik was gisteren weer es lekker in mn uppie met mijn eigen vijftal in het veld.
Mn kleine sjeeskees:

Die was geloof ik stiekem toch wel blij dat ze haar Sjon niet meer hoefde te delen met Phoepe:

Heen en weer vlogen ze met zn tweetjes:

Karel lag lekker te rollen:

En gewoon Kareltje zoals ie is:

Billy was op jacht:

De kleine diva die blij is dat ze weer de enige dame in de roedel is:

De wawa's samen:

De ouwe chef had er ook heel veel zin in:

Maar het was wel warm!

Na bijna 3 uur gingen we weer naar huis, twas heerlijk!
( Groucho Marx )
pi_85323660
Mooie foto's van je roedeltje weer O+
pi_85324383
Ze zien er wel heel gelukkig uit Oh-oh Elke keer als ik de foto's zie van je roedel krijg ik het idee dat Puck hartstikke leuk mee zou kunnen spelen met jouw honden Volgens mij zou ze Sjon echt leuk vinden!
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:43:08 #97
176471 oh-oh
pi_85324886
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:35 schreef Miss_Isis het volgende:
Ze zien er wel heel gelukkig uit Oh-oh :) Elke keer als ik de foto's zie van je roedel krijg ik het idee dat Puck hartstikke leuk mee zou kunnen spelen met jouw honden O+ Volgens mij zou ze Sjon echt leuk vinden!
Sjon zou idd wel leuk met dr spelen, Billy mss ook wel!
Jammer dat je zo ver weg woont, anders kwam ik een keer geitjes en schaapjes kijken met ze :D
( Groucho Marx )
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:46:17 #98
24188 Belana
kloon van belana
pi_85325027
wat lekekr man zoals ze kunnen rennen!!
stormy waters...
sailin'
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:47:47 #99
176471 oh-oh
pi_85325103
Heerlijk ja!
Ik loop hier de straat uit en dan lopen we in het veld de heuvels op O+
Echt luxe is dat. We kunnen wandeltochten van 4 uur maken, gewoon van huis uit.
En vaak kom ik niemand tegen, gisteren alleen 1 jogger!
( Groucho Marx )
pi_85326089
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Sjon zou idd wel leuk met dr spelen, Billy mss ook wel!
Jammer dat je zo ver weg woont, anders kwam ik een keer geitjes en schaapjes kijken met ze :D
Als je nog eens in Twente komt ben je van harte welkom! ;)

Alleen nu ff niet want de tuttebel is loops en ik hoef geen mini-hooligans :') Al zou het misschien wel ergens op lijken, want zo te zien heeft Sjon trouwens wel net als een Havanezer een wat lang lijfje en een hogere achterhand dan voorhand :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')