Jawel dat mag zeker wel hier!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:24 schreef Belana het volgende:
ze kijkt iig wel heel erg naar gedrag en wil dat de pup gaat passen bij de familie ja, dus wij moeten er 1 die wel wat kan hebben, gezien het feit we 2 jonge kinderen hebben
Is daar een speciale test voor? (dat hoort vast weer niet hier he zulke vragen?)
Ik vond Nora eigenlijk erg leuk, maar daar kreeg ik een lauwe reactie op hier en toen ging ik verder denken in de N... dat zeg ik, het kwam zomaar in me opquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kom je op die naam?
Ook via Molukkers of niet?
Die generatie van mn pa heten allemaal Nus / Noes of Eli
ow, dat hondjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:29 schreef Miss_Isis het volgende:
Leuke foto's weer allemaal, leuke Tessy op een hek en Bram bij de hertjesen zielige straathondjes uit Irak...
Ik heb vorige week deze foto gemaakt van Puck terwijl Savannah even lekker bij haar kwam liggen. Puck was er niet zo blij mee, ze voelde zich nogal ongemakkelijk door die opdringerige kat. Is ook wel verstandig, want als Savannah iets niet zint is ze niets te beroerd om dat met behulp van haar nageltjes duidelijk te maken. Vlak nadat ik de foto nam ging Puck er dan ook vandoor
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de jachttraining is ze één en al concentratie. Dan heeft ze alleen maar oog voor haar dummy, het wild en eventueel de helpers en schutters. Ze sprint er altijd vandoor als een Maserati om dan weer terug te komen in volle vaart. We trainen sinds april vorig jaar bij de jachtgroep, nu ligt dat stil, maar in november begint het weer. Langharen staan er om bekend dat ze een eigen mening hebben en die ook niet onder stoelen of banken steken. Als de voorjager [baasje van de hond] ze links het bos in sturen, omdat daar iets zou liggen, gaan ze gerust toch rechtsaf omdat ze het hebben zien of horen vallen. Het zijn ruime jagers die de breedte en diepte van een veld of bos gebruiken om bij het doel te komen.
Lara doet het goed op de training, alleen is haar neus soms wat te goed. In december ging ze achter de reeën aan, en kwam een hele nacht niet thuis. Sindsdien gaat ze niet meer los in het bos, alleen bij het zwemwater waar ze niet te veel eigen initiatief kan tonen. Zodra ze onder appèl staat en aan het werk is, gaat het goed, maar zodra ze echt vrij is, trekt ze haar eigen plan en daar pas ik dan niet altijd in.
We gaan samen vaak op pad, even op de fiets naar het centrum om een boodschapje te doen, of een terrasje pikken. Of ze gaat mee op visite bij vrienden en familie en dat is geen probleem. Wel is ze net als thuis de eerste 5 minuten nogal aanwezig, maar dat is dan snel over. Ook in de winkels waar ze wel binnen mag, heeft niemand last van haar. Ik leg haar vaak af onder een een tafel zoals bij de Bruna of bij een rek waar bijna niemand komt zoals bij de Intertoys of de Etos. Vaak hebben mensen niet eens in de gaten dat ik haar bij me heb, totdat we weer samen de winkel uitlopen.
Vorig jaar is ze meegeweest naar Ouwehands dierenpark in Rhenen, daar was ze de hele dag rustig. Wel moest ze voorstaan op iedere vogel die ze zag [dat doen staande honden nu eenmaal], maar voor de rest was ze rustig. Kinderen die voorbij lopen met een boterham of een koekje die vindt ze wel intressant, maar ze zal geen boterham of koekje uit hun handen jatten.
Ook op vacantie vorig jaar ging ze overal mee naar toe. Ik ga niet als ik eindelijk drie weken tijd heb om met haar ook leuke dingen te doen, haar naar een pension brengen. Mijn voorwaarde was dat ze ook gewoon mee zou gaan op vacantie. De enige keer dat ze niet mee kon, was naar de bioscoop.is toen met de kids naar de film geweest, wij gingen samen de kroeg in met een goed boek, een lekker bot en een lekker pilsje.
Vroeger hadden wij thuis een Schotse Collie en later een Sheltie, maar voor mij is een DSL toch wel DE hond. Als het aan mij ligt, nemen we er over een jaar of 2 eentje bij, dat zou dan weer een DSL moeten zijn.
Veel plezier met de voorpret!
[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 11-08-2010 21:13:29 ]Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Wat leuk Belana, een nieuw gezinslid erbij, straksquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:42 schreef Belana het volgende:
Wij hebben een leonberger pup gekocht, nog niet definitief uitgezocht, ze zijn net 3 weken, maar dit zijn ze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:28 schreef Faithfulness het volgende:
Hond van m'n ouders dus, meesten zullen Dexter nog wel herkennen
Oh ik smelt zo van dit soort foto's en wat lief van haarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:06 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ook kan ze één of twee schouders bieden als je niet zo lekker bent:
[ afbeelding ]
Ah gos, komt bijna niet boven het groen uitquote:
Toch, hoe kort ook, samen op de kiekquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:29 schreef Miss_Isis het volgende:
Leuke foto's weer allemaal, leuke Tessy op een hek en Bram bij de hertjesen zielige straathondjes uit Irak...
Ik heb vorige week deze foto gemaakt van Puck terwijl Savannah even lekker bij haar kwam liggen. Puck was er niet zo blij mee, ze voelde zich nogal ongemakkelijk door die opdringerige kat. Is ook wel verstandig, want als Savannah iets niet zint is ze niets te beroerd om dat met behulp van haar nageltjes duidelijk te maken. Vlak nadat ik de foto nam ging Puck er dan ook vandoor
[ afbeelding ]
Was dat maar waar, dat bandje zit dr nog veel te ruimquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:28 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
op deze foto wil hij zeggen "baasje ik krijg geen lucht, het bandje zit een paar gaatjes te strak
Oeh, geef je om 10.00 nog es een gil?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:36 schreef Belana het volgende:
oe Tessy is ook een leukerdje zeg
op deze site kun je van 10-12 en van 20-22 uur de puppies zienwww.leolenkos.nl
Volgens mij wordt ze zondag opgehaald maar ik weet t niet zekerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel dagen heb je de kleine Fieps nog oh-oh?
Bel es dat ze ze wakker schudden ja!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:57 schreef Belana het volgende:
de wegcam staat aan hoor op www.leolenkos.nl maar ze liggen te slapen
Ohh, wat een droom. Ik hou erg van Chinese Naakthondjes.quote:
Okee, dan ga je het losloopgebied ook niet missen als het verdwijnt ...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Nee daar kom ik nooit, ik wandel altijd in het veld bij de Heeg, keertje daten?
Ik ben DOL op galgo's
Het is voor mij best een gedoe met het OV met alle hondjes om daar te komen vanuit de Heeg , terwijl ik in 5 minuutjes de Rijksweg oversteek en in het veld sta...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:12 schreef Mano het volgende:
[..]
Okee, dan ga je het losloopgebied ook niet missen als het verdwijnt ...![]()
[ben actie aant voeren voor behoud]
Ik ben ook dolll op Galgo's![]()
Ik ga eigenlijk altijd naar 'de berg'. Toevallie geen zin om daar eens te komen kijken?
In mijn veld is het ook echt geweldig, al mijn vrienden uit Nederland en Belgie komen altijd speciaal hier heen om te wandelen bij mijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:29 schreef Mano het volgende:
Of ik naar de Heeg kom om te wandelen weet ik niet goed hoor .. op de berg is het zo supertof!
Ik stap volgende keer dat ik je zie lopen [vaker op de Auw Brok] wel van de fiets af en kom je hondjes van dichtbij zien
Oh wówquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:03 schreef Mano het volgende:
Ik heb zelf een windhondje, een Galgo.
Paar foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whoa, die is mooiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:03 schreef Mano het volgende:
[..]
Ohh, wat een droom. Ik hou erg van Chinese Naakthondjes.
Vraagje aan oh-oh: kom je weleens op de Pietersberg je hond[en] uitlaten?
Ik heb zelf een windhondje, een Galgo.
Paar foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puppieeeesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:10 schreef Belana het volgende:
[ afbeelding ]
dees hieronder is momenteel onze favoriet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef NeoDweezil het volgende:
nog 4 weekjes en dan komt deze kleine vriend ons vergezellen in ons nieuwe huis
[ afbeelding ]
ow kijk! ook al zo'n hompie!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef NeoDweezil het volgende:
[ afbeelding ]
Ahwwww, wat een propjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef NeoDweezil het volgende:
[ afbeelding ]
Sjon zou idd wel leuk met dr spelen, Billy mss ook wel!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:35 schreef Miss_Isis het volgende:
Ze zien er wel heel gelukkig uit Oh-ohElke keer als ik de foto's zie van je roedel krijg ik het idee dat Puck hartstikke leuk mee zou kunnen spelen met jouw honden
Volgens mij zou ze Sjon echt leuk vinden!
Als je nog eens in Twente komt ben je van harte welkom!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sjon zou idd wel leuk met dr spelen, Billy mss ook wel!
Jammer dat je zo ver weg woont, anders kwam ik een keer geitjes en schaapjes kijken met ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |