Volgens mij wordt ze zondag opgehaald maar ik weet t niet zekerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel dagen heb je de kleine Fieps nog oh-oh?
Bel es dat ze ze wakker schudden ja!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:57 schreef Belana het volgende:
de wegcam staat aan hoor op www.leolenkos.nl maar ze liggen te slapen
Ohh, wat een droom. Ik hou erg van Chinese Naakthondjes.quote:
Okee, dan ga je het losloopgebied ook niet missen als het verdwijnt ...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Nee daar kom ik nooit, ik wandel altijd in het veld bij de Heeg, keertje daten?
Ik ben DOL op galgo's
Het is voor mij best een gedoe met het OV met alle hondjes om daar te komen vanuit de Heeg , terwijl ik in 5 minuutjes de Rijksweg oversteek en in het veld sta...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:12 schreef Mano het volgende:
[..]
Okee, dan ga je het losloopgebied ook niet missen als het verdwijnt ...![]()
[ben actie aant voeren voor behoud]
Ik ben ook dolll op Galgo's![]()
Ik ga eigenlijk altijd naar 'de berg'. Toevallie geen zin om daar eens te komen kijken?
In mijn veld is het ook echt geweldig, al mijn vrienden uit Nederland en Belgie komen altijd speciaal hier heen om te wandelen bij mijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:29 schreef Mano het volgende:
Of ik naar de Heeg kom om te wandelen weet ik niet goed hoor .. op de berg is het zo supertof!
Ik stap volgende keer dat ik je zie lopen [vaker op de Auw Brok] wel van de fiets af en kom je hondjes van dichtbij zien
Oh wówquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:03 schreef Mano het volgende:
Ik heb zelf een windhondje, een Galgo.
Paar foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whoa, die is mooiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:03 schreef Mano het volgende:
[..]
Ohh, wat een droom. Ik hou erg van Chinese Naakthondjes.
Vraagje aan oh-oh: kom je weleens op de Pietersberg je hond[en] uitlaten?
Ik heb zelf een windhondje, een Galgo.
Paar foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puppieeeesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:10 schreef Belana het volgende:
[ afbeelding ]
dees hieronder is momenteel onze favoriet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef NeoDweezil het volgende:
nog 4 weekjes en dan komt deze kleine vriend ons vergezellen in ons nieuwe huis
[ afbeelding ]
ow kijk! ook al zo'n hompie!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef NeoDweezil het volgende:
[ afbeelding ]
Ahwwww, wat een propjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef NeoDweezil het volgende:
[ afbeelding ]
Sjon zou idd wel leuk met dr spelen, Billy mss ook wel!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:35 schreef Miss_Isis het volgende:
Ze zien er wel heel gelukkig uit Oh-ohElke keer als ik de foto's zie van je roedel krijg ik het idee dat Puck hartstikke leuk mee zou kunnen spelen met jouw honden
Volgens mij zou ze Sjon echt leuk vinden!
Als je nog eens in Twente komt ben je van harte welkom!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sjon zou idd wel leuk met dr spelen, Billy mss ook wel!
Jammer dat je zo ver weg woont, anders kwam ik een keer geitjes en schaapjes kijken met ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |