quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:06 schreef mich1992 het volgende:
[..]
![]()
Tommie wordt ook wel eens als matje gebruikt:
*Slechte foto maar het gaat om het idee*
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:50 schreef Miss_Isis het volgende:
Mooie foto's weer! En veel hondjes in het waterWij hebben afgelopen weekend ook gewandeld en gezwommen:
Even een koekje komen halen:
En dan weer samen met je grote zus de horizon tegemoet!
quote:
Hee,heb je nou een Frits-look-a-like te logeerquote:
Wat een heul manneke al voor een maand oud Guessquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef Guess. het volgende:
[..]
Hee,heb je nou een Frits-look-a-like te logeer![]()
Ik heb baby en doggy-pics![]()
[ afbeelding ]
Even met z'n allen!
[ afbeelding ]
Joost vind de wipstoel ook leuk (En tegen alle verwachtingen in is hij juist zo lief en zacht met de kleine)
![]()
[ afbeelding ]
Kwartetquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef Guess. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even met z'n allen!
[ afbeelding ]
Joost vind de wipstoel ook leuk (En tegen alle verwachtingen in is hij juist zo lief en zacht met de kleine)
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds gisteren stond ze onwijs met haar kop te schudden en was ze vooral aan haar rechteroor aan het krabben.
Vandaag dus naar de dierenarts gefietst om maar gelijk te laten kijken.
Ze huppelde zoals gewoonlijk vol enthousiasme de behandelkamer in, want de dierenarts is haar grote vriend. Maar dat was snel over toen hij in haar oren wilde kijken en er heeeeeeel in de diepte rechts wat haren uit moest trekken.
Ze lag op haar linkerzij en de assisente hield haar achterpoten vast, terwijl ik haar voorpoten met de ene hand vasthield en met mijn andere hand haar halsband om haar op de behandeltafel te laten liggen. Ze piepte enorm en dan is er echt wel wat aan de hand, is ook niet gek als ze met een tang in je oor je aan je haren aan het trekken zijn.
Ze vond het zo erg niet leuk dat ze zelfs in mijn hand wilde bijten. Daar was ik dus niet van gedient en ze kreeg een mep. De assisente vond dat ik wel heel kordaat reageerde, want ze kon ook wel een snoetje op als het niet ging. Ik zei dat ze maar gewoon normaal moest doen en dat ze het nu wel uit haar kop zou laten om nog een keer te bijten. En dat was ook zo.
De haren waren er uit, maar toen was Lara nog niet klaar. Ze kreeg er een klodder zalf in, die de dierenarts er lekker in masseerde. Toen werden ze alweer een beetje meer vriendjes. Dat was van korte duur, want vervolgens stopte hij een hele tod keukenpapier in haar oor om de rotzooi er uit te halen. En daar zat heel wat troep op. Hij propte het er ook wel heel erg ver in, nooit geweten daar zoveel ruimte voor was. Dat deed hij vervolgens nog een keer en toen zag het er al beter uit.
Toen kreeg ze tot slot nog een dot zalf in haar oor en voor de zekerheid links ook maar een portie. Dat masseerde de dierenarts er weer lekker in en ze hing weer als vanouds tegen hem aan en was alles weer goed. Ze moest wel weer onwijs schudden, maar dat is ook niet gek als je hele gehoorgangen vol zalf zitten.
Ze heeft voor een week zalf meegekregen, haar rechtse oor [waar ze het meeste last van had] moet iedere dag gezalft worden, haar linker om de dag. Ze mag een week niet zwemmen en het is maar goed dat ze dat niet beseft, want dan zou het nog veel erger zijn.
De dierenarts vroeg of ze graag zwemt, ik zei dat het soms wel een zeehond lijkt en toen wist hij genoeg. Ze kan het nooit meer krijgen of ze kan er over een paar weken weer last van krijgen. Dat is moeilijk te zeggen. Ze kan het ook niet van het zwemmen hebben gekregen, maar hij dacht van wel dat het daarvan was. Maar om haar het zwemmen te verbieden, dat vond hij ook niet leuk voor haar, dus hierna zien we wel wat de toekomst brengt.
Lara kreeg nog koekjes van hem en ze at ze ook op, dus het zit wel weer goed tussen die twee. Als ze heel kwaad was geweest op hem, had ze ze niet opgegeten. Zo'n trut is het dan ook weer wel.
Nu heeft ze van die lekkere vette plakoren, zoals het er bij mensen kan uitzien als ze een week hun haren niet hebben gewassen. Als ze over een week nog veel vetter zijn, dan moet het er misschien toch een keer van komen dat ze in bad gaat. Dan vraag ik mijn moeder wel of dat daar kan, die heeft de badkamer op de begane grond zitten, dan kan ze gelijk naar buiten om daar uit te schudden.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef Guess. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even met z'n allen!
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ach! Het kind!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef Ireth het volgende:
Dat kontje in de lucht in de OP van Billy!
Ow en ik zag teckels! I love Teckels!
Joep zijn ego is ernstig gekrenkt....![]()
Aan het begin van de middag ineens een helehoop gepiep, geblaf, gegil. Hij zat met zijn pielemuis vast tussen de tralies van zijn bench!Normaal ligt daar een matrasje in en kan hij óp zijn matrasje stappen. Echter had hij die afgelopen nacht ondergespuugd en het matrasje hing dus aan de waslijn. En toen moest hij óver de rand heen stappen om in zijn bench te komen en bleef hij dus ´hangen´
Trillend beesje op schoot genomen, die me maar in mijn gezicht bleef likken en al snel zag ik bloed. Direct naar de dierenarts gelopen (hier om de hoek!) en daar bleek hij een flinke schaafwand op zijn piel te hebben
![]()
Nadat zijn matrasje weer in de bench lag hebben we hem er echt in moeten lokken met een kluifje, want hij durfde er dus niet meer in![]()
[ afbeelding ]
En hier zat ie dus tussen vast, heb de openingen nu dicht gemaakt met ducktape.
[ afbeelding ]
Mss hebben ze niet zo veel haar in hun oren , dat kan best, bij de chihuahua's en Chico valt er ook amper wat te plukken hoor, maar bij Sjon en Bil zit dr wel flink wat in en dat trek ik elke weer bij de scheerbeurt ff dr uit, kleine moeite groot plezier!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:24 schreef Nonneke het volgende:
ik heb echt nog nooit gehoord van haren uit de oren trekkenheb ik mijn hondjes nu altijd verwaarloosd met heul behaarde oortjes ?
vieze oren hebben ze eigenlijk nooit, en oormijt hebben ze volgens mij ooit 1x gehad *afklopt*, en als het wel vies is zit het meestal op het oor en niet erin
Ach arme Joep![]()
idd geen kusje erop maar wel beterschapjes
held dat hij wel weer in zn bench durft
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss hebben ze niet zo veel haar in hun oren , dat kan best, bij de chihuahua's en Chico valt er ook amper wat te plukken hoor, maar bij Sjon en Bil zit dr wel flink wat in en dat trek ik elke weer bij de scheerbeurt ff dr uit, kleine moeite groot plezier!
Hoe was het bij de da??????
Oh nu pas, ik dacht dat je al lang geweest was. Hou je me op de hoogte?quote:
mja dat was wel de bedoelingquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nu pas, ik dacht dat je al lang geweest was. Hou je me op de hoogte?
Ahw Bramquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef Faithfulness het volgende:
Ohhh wat een schatje is Tessa. Ik had het tot voor kort helemaal niet op Jackies, maar begin langzaam aan in te zien dat het toch wel leuke hondjes zijn
Bram heeft een heus Jack-vriendinnetje in het park. We komen ze elke maandag tegen, en dan zijn ze allebei he-le-maal buiten zinnen. Zo schattig!
Bram was vandaag even helemaal in *shock*
[ afbeelding ]
Hij had nog nooit zulke rare hondjes gezien!
[ afbeelding ]
Ja,en.......quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat probleem heb ik nou altijd in die losloopdingetjes, en we hebben zulke mooie hier, maar ik ga er zelden heen, dr zit altijd een hele kliek herders in,
Oh,Belgenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Die opgefokte mechelaren zien mijn honden als levende dummies dus daar heb ik niet zo een trek in!
Whehehe!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef Faithfulness het volgende:
Ohhh wat een schatje is Tessa. Ik had het tot voor kort helemaal niet op Jackies, maar begin langzaam aan in te zien dat het toch wel leuke hondjes zijn
Bram heeft een heus Jack-vriendinnetje in het park. We komen ze elke maandag tegen, en dan zijn ze allebei he-le-maal buiten zinnen. Zo schattig!
Bram was vandaag even helemaal in *shock*
[ afbeelding ]
Hij had nog nooit zulke rare hondjes gezien!
[ afbeelding ]
Ja, klopt.. weet niet hoe ik dat verander..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Zwerfpuppen zijn zelden rashonden hoor, gewoon leuke mixjes.
Kan het zijn dat de foto's echt huge zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |