Zeikmodes AAN]quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:01 schreef Lau. het volgende:
[ afbeelding ]
Tessy op het strand in het licht van de ondergaande zon
Kostte even moeite om een fatsoenlijke foto te maken, mevrouw wilde niet stilzitten
Geloof me, ik ben allang blij dat ze eens bleef zitten!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:19 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Zeikmodes AAN]
Anderhalve meter meer naar links en er had geen gebouw uit haar hoofd gegroeid
[Zeikmodes UIT]
ja als hij omhoog zit wil ze er stiekem aan knabbelen, de stinkerd, maar als hij gewoon naar beneden zit niet, dus tis wel heel goed opletten als hij omhoog is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:52 schreef oh-oh het volgende:Ik wil dr ook krabben
![]()
Gaat ze er aan als je het shirt uitdoet als je er bij bent?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja als hij omhoog zit wil ze er stiekem aan knabbelen, de stinkerd, maar als hij gewoon naar beneden zit niet, dus tis wel heel goed opletten als hij omhoog is.
het begint nu echt te jeuken want ze heeft ook alweer flinke stoppels
ahwz fluffig konthaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet Chico zn kont weer es schelen, zijn bumfluff is ook alweer lang aan het groeien
Nou zoveel zoden zet dat schaamhaar van hem nu ook weer niet aan de dijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ahwz fluffig konthaarwel fijn in de winter dat zn billen niet zo kaal zijn
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou zoveel zoden zet dat schaamhaar van hem nu ook weer niet aan de dijk
Ahhquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:50 schreef Nonneke het volgende:
Vandaag zulk prachtig weer dat ik dr shirtje heb opgeknoopt dat alles een beetje kon luchten enzo
[ afbeelding ]
Tessy is echt een poppetjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:01 schreef Lau. het volgende:
[ afbeelding ]
Tessy op het strand in het licht van de ondergaande zon
Kostte even moeite om een fatsoenlijke foto te maken, mevrouw wilde niet stilzitten
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet Chico zn kont weer es schelen, zijn bumfluff is ook alweer lang aan het groeien
Jaha, Tessy d'r oortjes zijn echt heel zachtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:50 schreef Nonneke het volgende:
Wat een leuk hondje is Tessy tochzijn die oortjes net zo zacht als ze eruit zien ?
![]()
Vandaag zulk prachtig weer dat ik dr shirtje heb opgeknoopt dat alles een beetje kon luchten enzo
[ afbeelding ]
Ahh toe wil je een beetje krabben ?
[ afbeelding ]
oeh ja maar dan een beetje harder
[ afbeelding ]
HARDER !!!
[ afbeelding ]
oeoeoeoe ja zo !
[ afbeelding ]
Mja, er was een tijd dat ik nogal een beetje hm erg geinteresseerd was in álle windhonden die ik tegenkwam. Dan stopte ik met de auto danwel met de fiets [piepende banden].quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:52 schreef oh-oh het volgende:
@ Mano: Ik was net ff een uurtje wandelen bij een van de drukke uitlaatplekken hier, en natuurlijk kwamen we Zeus tegen! Ik zei dat iemand m herkend had van een foto van me op een forum en ze noemde meteen jouw naam en die van je hondje , grappig he!
Staat hij daar op z'n achterpoten of lijkt dat maar zo?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Sjon ging de hele tijd lekker rellen bij de koeien, en de koeien vonden het geweldig...
[ afbeelding ]
Oh wat vreselijk leuk om te zienquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:07 schreef oh-oh het volgende:Ik gok dat de bovenste geen raszuivere is hoor, of dat er peruaan doorheen zit, de kop is niet typisch chinees. Overigens weet ik niet wie haar dat insmeerverhaal wijsgemaakt heeft, maar de donkere chinezen hoef je echt niet in te smeren, die worden lekker zwart in de zomer maar die verbranden niet!
En qua beharing kunnen ze wel varieren, van vrijwel niks tot wat Billy heeft ( en nog meer hoor ).
En dan heb je ook nog de langharige variant, de powder puff![]()
Billy heeft twee puff broers en 1 kale broer, en zn papa is kaal en zn mama puff.
Hier met broer en mama ( de zwarte ):
[ afbeelding ]
Wat een leuk duo heb jequote:Op zondag 22 augustus 2010 01:42 schreef piepie het volgende:
Wat leuk al die foto's van jullie honden.
Deze 2 schatjes zijn van mij.
Rechts Spunky en links Banjer (foto genomen in Normandië) vorig jaar.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |