De laatste 2 kiekjes, liefquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:23 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
But I am soooooo sweet and innocent![]()
[ afbeelding ]
And so am I![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De laatste 2 kiekjes, lief
En het filmpje, ik blijf het zo leuk vinden als Chineesjes bewegen, dat "kwastje" op de staart die je steeds heen en weer ziet bewegen, zo leuk
Ik zeg doen!quote:
Vooral hoe die klojo bij 1 blafje van Bil al van schrik op de grond pleurt hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:45 schreef Belana het volgende:
whahahahaha, dat laatste filmpjegeweldig!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:48 schreef Maes het volgende:
Filmpjes kijk ik thuis maar die foto's weer, zo leuk![]()
Fiep rent overigens geen trap hier
ja en dan in een hoekje gaan staan kijken: WTF?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vooral hoe die klojo bij 1 blafje van Bil al van schrik op de grond pleurt he
Zo groot is een border nu ook weer niet hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg doen!
Ik zou zelf trouwens nooit twee grote honden willen hoor, maar met dat formaat wat ik heb kun je wel leuke roedeltjes bouwen.
Ik heb nu nog geen 22 kilo huis in hond
Dappere dodo is hetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:21 schreef Belana het volgende:
[..]
ja en dan in een hoekje gaan staan kijken: WTF?
Nee ik vind een border geen grote hond hoor , meer een middelmaatjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo groot is een border nu ook weer niet hoor.
En ja, we denken er serieus over na.
Oh, het duurt nog wel een half jaar voor er iets bij komt hier hoor, minstensquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik vind een border geen grote hond hoor , meer een middelmaatje![]()
Is Magick al volwassen qua gedrag?
Dat is voor mij wel altijd een minimumeis hoor, dat er geen pup/puberhondje meer in de roedel is als er iets nieuws bij komt.
Ik vind 1 pup in huis al erg zat
Nee dat was toch helemaal niet afgesprokenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou verdikkeme Non, nog een bult, dat was echt echt niet de bedoeling zeg!
Potver Nonnekequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:59 schreef Nonneke het volgende:
Maar wel weer gelijk een biopt genomen van een andere bult die ik gisteravond vond op dr borstDaar hopen we maandag de uitslag van te hebben, dus wéér afwachten
Psies, dat was heul de deal nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee dat was toch helemaal niet afgesproken
Nee zulke belachelijke deals zou ik nooit makenquote:
Wanneer weet je meer???quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee zulke belachelijke deals zou ik nooit maken![]()
Stiekem had ik gehoopt dat het een vetbult was net alsop dr bil, maar we wachten gewoon de uitslag af.
Dank Pisces
Ze hoopt maandag de uitslag te hebben (biopt word opgestuurd), vorige keer was het ook best snelquote:
Oh dat is idd wel lekker snel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ze hoopt maandag de uitslag te hebben (biopt word opgestuurd), vorige keer was het ook best snel
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is idd wel lekker snel.
Laat je t gelijk ff weten?
"Huh?"quote:
Neeeeeee daar kan nog wel wat bij hoorquote:
Heb je nog meer foto's?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:56 schreef bularax het volgende:
Mijn hond: Kane![]()
[ link | afbeelding ]
De snoetjes van de teckelsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:05 schreef Guess. het volgende:
Wat een leuke filmpjes Oh-Oh!
Lara weer even cute als altijd![]()
Dekentjes waren in de was dus tja dan kruipen we maar onder het grote kussen.
[ afbeelding ]
En Gijs snapt maar niet dat Sylvester zijn balletje niet gooit,hij legt em toch telkens netjes bij em neer..
[ afbeelding ]
Honderdenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nog meer foto's?
[..]
De snoetjes van de teckels![]()
En Gijs die het balletje gooitHerkenbaar, leuk is dat hè?
![]()
Wijs..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Sterkte Nonneke.
Ik heb eens wat foto's overgezet op de harde schijf en kwam nog wat leuks tegen.
Vooral zonnige foto's en dat kunnen we na vandaag wel gebruiken.
[ afbeelding ]
Lara de smikkelaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lara poseert om de instellingen van de camera te checken en of het statief wel goed staat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lara op de oprit, achter in de auto, terwijl het baasje in de voortuin aan het werken is.
Hij is bewogen en niet scherp, maar ze kijkt zo lekker sullig.
[ afbeelding ]
Boe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wij saampjes als Duo Penotti:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:36 schreef bularax het volgende:
[..]
Honderden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bobbel in zijn rug is een soort Hernia, waardoor mijn hond maximaal 2 uur kan lopen.
[ link | afbeelding ]
Bij die tweede foto. Achter bij zijn rug is het ingezakt. Toen die 4 was schoot ze rug tijdens het spelen in. Dierenarts zei dat het een soort hernia was.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 05:44 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
..
Bult zie ik niet!
Soort hernia?..
Voordeel: als je hem moddervet voert met die snoepjes, zie je straks die bult niet meer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:05 schreef bularax het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties. Voor elke leuke reactie krijgt ie van mij een kaas snoepje
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:05 schreef bularax het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties. Voor elke leuke reactie krijgt ie van mij een kaas snoepje
Dan loopt hij heel langzaam en stort soms van achter in. Ook gaat ie dan met zijn heupen wiebelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:26 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Voordeel: als je hem moddervet voert met die snoepjes, zie je straks die bult niet meer.
Als hij langer dan twee uur loopt, stort hij dan in ofzo?
Bijna goed, Lara is een Duitse Staande Langhaar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 05:30 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Wijs..![]()
Ierse setter toch? wat een mooi hond..
Dat was ook de reden dat we 'n donkere Golden wilden, iedereen loopt al met 'n waterstofperoxide-versiequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:27 schreef Burdie het volgende:
Oh wow, donkere goldens vind ik echt super mooi!
Veel plezier met Puck.
Wel wat karig trouwens, één foto![]()
Oh oke.. De hond van mijn ouders (engelse rode cocker spaniël) heeft een hernia gehad. Hij is er nogquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:04 schreef bularax het volgende:
[..]
Dan loopt hij heel langzaam en stort soms van achter in. Ook gaat ie dan met zijn heupen wiebelen.
Aaaaah wat ontzettend liefquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:Puck op vakantie, wat heerlijk dat ze mee was
![]()
Vandaag 10 jaar geleden:
[ afbeelding ]
Gingen Fritsje en ik samen naar Moerdijk voor een vriendje voor Frits, en haalden wij Kareltje op![]()
Samen in de trein op weg naar huis:
[ afbeelding ]
Let op mn mobiel, 10 jaar geleden even groot als een chihuahua![]()
Hij was echt zo een cute pup![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vandaag alweer 10 jaar mijn kleine grote vriendje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja goed gevonden hequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:33 schreef oh-oh het volgende:
En Sylvester met de hondjes , geweldig, wat een grote jongen lijkt ie al zeg![]()
Oh ja Guess, hebben jullie nou expres een kattennaam gekozen voor de zoon, omdat de honden van die stoere jongensnamen hebben? Ik vind het wel een gouden vondst
Wat een enorm zachtaardig koppie heeft zequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:24 schreef Miss_Isis het volgende:
Mooie foto's met mooie hondjes weer allemaal! En een mooie baby ook trouwensEn jouw Puck is ook leuk Eric_Cantona, bijna net zo leuk als de mijne
Dit was mijn Puck op vakantie in Duitsland:
Onderweg voor een uitje van het hotel naar Saarburg in de auto: ''zijn we d'r al bijna..?"
[ afbeelding ]
Pootjebaden in de Moezel samen met baasje:
[ afbeelding ]
Op schoot in de bus, ze zat de hele tijd lekker buiten boord te hangen met haar hoofd zodat ze alles goed kon zien:
[ afbeelding ]
Op de boot, ook hier zorgde ze er weer voor dat ze alles goed in de gaten kon houden, zonder dat haar hoofd te moe werd:
[ afbeelding ]
En even poseren in de beroemde Porta Nigra:
[ afbeelding ]
Wat lang alweer, 10 jaar, en wat snoezig die eerste foto'squote:Op zondag 29 augustus 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:Puck op vakantie, wat heerlijk dat ze mee was
![]()
Vandaag 10 jaar geleden:
[ afbeelding ]
Gingen Fritsje en ik samen naar Moerdijk voor een vriendje voor Frits, en haalden wij Kareltje op![]()
Samen in de trein op weg naar huis:
[ afbeelding ]
Let op mn mobiel, 10 jaar geleden even groot als een chihuahua![]()
Hij was echt zo een cute pup![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vandaag alweer 10 jaar mijn kleine grote vriendje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |