Nou zoveel zoden zet dat schaamhaar van hem nu ook weer niet aan de dijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ahwz fluffig konthaarwel fijn in de winter dat zn billen niet zo kaal zijn
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou zoveel zoden zet dat schaamhaar van hem nu ook weer niet aan de dijk
Ahhquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:50 schreef Nonneke het volgende:
Vandaag zulk prachtig weer dat ik dr shirtje heb opgeknoopt dat alles een beetje kon luchten enzo
[ afbeelding ]
Tessy is echt een poppetjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:01 schreef Lau. het volgende:
[ afbeelding ]
Tessy op het strand in het licht van de ondergaande zon
Kostte even moeite om een fatsoenlijke foto te maken, mevrouw wilde niet stilzitten
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet Chico zn kont weer es schelen, zijn bumfluff is ook alweer lang aan het groeien
Jaha, Tessy d'r oortjes zijn echt heel zachtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:50 schreef Nonneke het volgende:
Wat een leuk hondje is Tessy tochzijn die oortjes net zo zacht als ze eruit zien ?
![]()
Vandaag zulk prachtig weer dat ik dr shirtje heb opgeknoopt dat alles een beetje kon luchten enzo
[ afbeelding ]
Ahh toe wil je een beetje krabben ?
[ afbeelding ]
oeh ja maar dan een beetje harder
[ afbeelding ]
HARDER !!!
[ afbeelding ]
oeoeoeoe ja zo !
[ afbeelding ]
Mja, er was een tijd dat ik nogal een beetje hm erg geinteresseerd was in álle windhonden die ik tegenkwam. Dan stopte ik met de auto danwel met de fiets [piepende banden].quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:52 schreef oh-oh het volgende:
@ Mano: Ik was net ff een uurtje wandelen bij een van de drukke uitlaatplekken hier, en natuurlijk kwamen we Zeus tegen! Ik zei dat iemand m herkend had van een foto van me op een forum en ze noemde meteen jouw naam en die van je hondje , grappig he!
Staat hij daar op z'n achterpoten of lijkt dat maar zo?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Sjon ging de hele tijd lekker rellen bij de koeien, en de koeien vonden het geweldig...
[ afbeelding ]
Oh wat vreselijk leuk om te zienquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:07 schreef oh-oh het volgende:Ik gok dat de bovenste geen raszuivere is hoor, of dat er peruaan doorheen zit, de kop is niet typisch chinees. Overigens weet ik niet wie haar dat insmeerverhaal wijsgemaakt heeft, maar de donkere chinezen hoef je echt niet in te smeren, die worden lekker zwart in de zomer maar die verbranden niet!
En qua beharing kunnen ze wel varieren, van vrijwel niks tot wat Billy heeft ( en nog meer hoor ).
En dan heb je ook nog de langharige variant, de powder puff![]()
Billy heeft twee puff broers en 1 kale broer, en zn papa is kaal en zn mama puff.
Hier met broer en mama ( de zwarte ):
[ afbeelding ]
Wat een leuk duo heb jequote:Op zondag 22 augustus 2010 01:42 schreef piepie het volgende:
Wat leuk al die foto's van jullie honden.
Deze 2 schatjes zijn van mij.
Rechts Spunky en links Banjer (foto genomen in Normandië) vorig jaar.
[ afbeelding ]
Puffjes zijn ook echt heel leuk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat vreselijk leuk om te zienDe linkse en dan de moeder met platte oren. Leuk zeg
Zo'n puff is ook leuk
![]()
Geen idee eigenlijk!quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, komen die naakies meer voor dan de Puff, of is het ongeveer in evenwicht qua hoeveel er in Nederland van zijn?
Okeee, ineens herinner ik me dat het een 'andere' Naakthond was. Een Peruaan dus.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:07 schreef oh-oh het volgende:Ik gok dat de bovenste geen raszuivere is hoor, of dat er peruaan doorheen zit,
Ik zit ineens te denken hč, als jij je Nakies niet zou scheren, zijn die dan niet exact hetzelfde als de Puffs? Nee hč? Maar wat/waar is het verschil precies dan qua haar?quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Puffjes zijn ook echt heel leuk.
Als het goed is komt mijn lievelingspuff strakjes op visite, Karel zn girlfriend Jordan
[ afbeelding ]
Bij een puff mag je zelf kiezen, of je staande oren wil , of dat je ze wil laten hangen.
Naakten moeten staande oren hebben.
Deze eerste foto, wat een lekkere bonk al, zo grootquote:
Leuk om te zien welke het wordtquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:36 schreef Belana het volgende:
das ook echt de grootste van het nest hoor, de eerstgeborene en toch een teefje, misschien wordt het deze welWe moeten nog 3 weken wachten, maar over 2 weken gaan ze een gedragstest doen om te kijken welke het beste bij ons past .
Ah, leuke reactie!quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leuk duo heb jeHoe oud zijn ze?
Doet me denken aan Nina Hagenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Wij waren net weer ff heerlijk naar de eeuwige grasvelden , want het was te warm voor een stevige wandeling, en daar rijden we heen en dan is het los alles de auto uit, en kunnen ze rennen wat ze willen.
Ff op adem komen:
Had ik het toch goed gezien! Peruanen zie je nog veel minder dan chineesjes, en mexicanen nog minder.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:38 schreef Mano het volgende:
[..]
Okeee, ineens herinner ik me dat het een 'andere' Naakthond was. Een Peruaan dus.
Maar een powder puff is dus een naakthond mét haar
LOLquote:
Die eerste van Keesquote:
Wat een leukerdquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:06 schreef -CRASH- het volgende:
En mijn nieuwe hond(je) Dino (teef) kruising Chihuahua/dwerg Pinscher
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk, ze lijken op elkaar en toch ook weer erg eigen. En de ene staande oortjes en andere "geknakte" (zo noem ik het altijdquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:47 schreef piepie het volgende:
[..]
Ah, leuke reactie!
Spunky is nu 6 en Banjer 5.
Spunky is de vader van Banjer (dus die was al vader toen hij 1 jaar was ...).
Wij kregen ze toen ze 1,5 en 0,5 jaar oud waren. De vorige eigenaresse werd ongeneeslijk ziek en zocht een goed tehuis voor ze. Wij zaten toen een paar maanden zonder en dat ging niet lekker. Daarvoor hadden we 4 net zulke soort hondjes en misten ze vreselijk. Vanaf dag 1 ging het goed hier en het zijn ook net zulke lieverds als onze vorige.
Nog een foto:
[ afbeelding ]
Jaaaaa ze is leuk he, het hondenkindquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die eerste van Kees![]()
En wat gaaf zeg, Icon en Sjon, echt een tof gezicht zo samenEn het meisje met alle hondjes samen
![]()
En Texel![]()
Heerlijk als kinderen zo ontspannen tussen een hele bups hondjes zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaa ze is leuk he, het hondenkind
Ze is echt opgegroeid in onze roedel, zo heerlijk!
En Texel, nog maar een week of 5 , ik verheug me er alweer op, heerlijk uitwaaien daar weer
Ik probeer het hele jaar door kerstkaartfoto's te maken, dat is altijd een hele missiequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heerlijk als kinderen zo ontspannen tussen een hele bups hondjes zijn![]()
Heeft zij thuis nou ook hondjes? Of is er geen van (op) de foto's van haar?
Texel is heerlijkMaak je dan weer een kiekje voor de aankomende kerstkaart?
Ja het is ook niet alsof je verder nooit foto's maakt natuurlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik probeer het hele jaar door kerstkaartfoto's te maken, dat is altijd een hele missie
Ja, hij is 1 jaar vandaag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag 1 geworden?
Happy B-Day Magick![]()
Geboren op de sterfdag van Frits!
Wat een lieverd! Heb je al een naam?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:17 schreef Miam het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mogen wij donderdag verwelkomen in ons midden.
Bentley.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een lieverd! Heb je al een naam?
Lieve naamquote:
Ja dat deed ze hier ook niet elke keer via het opstapje hoor, en af al helemaal nietquote:
Ja..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:14 schreef RonaldV het volgende:
Is dat die bulldozer die chanty praktisch omver liep?
ff je post hersteld.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:14 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja..![]()
Hij is erg enthousiast en aandachtsgeil
Old Englishquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Am bul toch?
Echt een cutie![]()
Mijn kleintjes hebben een hele grote leuke overenthousiaste Am Bul vriendin
Jij noemt juist de punten op waarom wij voor de Old English zijn gegaanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
Ah ik vroeg het me al af, vond de poten ook kort maar de verhoudingen kun je zo moeilijk zien op de foto zonder verder referentiekader![]()
Ik vind bullen leuk als ze niet van die extreme korte bekken hebben en goed kunnen bewegen en zo
Ja, doe maar nieuwe foto's maken en plaatsenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal binnenkort even nieuwe foto maken, dees is jaartje oud
Mooi Tassiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:08 schreef Tassiepassie het volgende:
Mijn puppy is groot aan het worden![]()
Meneer is pas 1 geworden en weegt al meer dan 40 kilo![]()
Hier wat foto's (en zoals jullie zien is hij voor een bulldog erg actief![]()
)
Wat een mooie verjaardagskiekquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Hieperdepiep
[ afbeelding ]
voor Magic!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Hieperdepiep
[ afbeelding ]
voor Magic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |