abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:04:50 #101
24188 Belana
kloon van belana
pi_85326130
heerlijk dat me. ik kan hier straks gelukkig wel het park inlopen aan het IJsselmeer, ook met een veld waar ze los mogen, maar het zal er wel druk zijn en de rest van het park moeten ze vast.
stormy waters...
sailin'
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:08:45 #102
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_85326375
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:04 schreef Belana het volgende:
heerlijk dat me. ik kan hier straks gelukkig wel het park inlopen aan het IJsselmeer, ook met een veld waar ze los mogen, maar het zal er wel druk zijn en de rest van het park moeten ze vast.
Het is geen officieel losloopgebied , en ik geloof zelfs dat ze in het bos eigenlijk aan de lijn moeten, maar ik woon hier nu al 10 jaar en we wandelen al die tijd al los , en alle andere mensen ook , nooit problemen gelukkig.
En dan woon ik wel echt in de stad , en heb ik een winkelcentrum voor de deur en zo, dus alle luxe van de stad maar ook het platteland op een steenworp afstand, echt ideaal is dat O+
Het enige dat we hier missen is water voor de honden, maar die van mij zwemmen toch niet allemaal even graag, dus dat is geen ramp.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:13:08 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_85326571
leonbergers zijn notoire zwemmers, dus gelukkig water zat hier :D
en ach, over een tijdje wonen we vrijer en hebben we meer ruimte
stormy waters...
sailin'
pi_85343372
Geweldig, die foto's, Oh-oh.
Ben zó weg van je Naakthondjes O+ O+ O+
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:31:21 #105
176471 oh-oh
pi_85343718
Volgend weekend komt een vriendin uit Lelystad logeren met haar honden, mss wil ik dan wel es naar jouw berg, mijn berg kent ze inmiddels wel.
Ik weet alleen niet hoe ik er kom :D
Kan jouw galgo eigenlijk overal los of loopt ze weg als ze wild ziet?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:33:44 #106
176471 oh-oh
pi_85343808
Bij ons aan de overkant woont trouwens echt de mooiste galgo die ik ken, Zues, en mijn honden zijn dol op hem:

O+
( Groucho Marx )
pi_85343931
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:

De kleine diva die blij is dat ze weer de enige dame in de roedel is:

Ik wilde net vragen of je nog wat merkte nu Fieps weg is :D
En leuke foto's as always :)

Ik loop nu heel vaak om de hoek langs dat huis waar dat Chineesje woont, ik vind het zo leuk er eentje in de buurt te hebben :D Laatst stond hij helemaal hupsend voor het raam, ik heb echt een minuut schaamteloos staan kijken, vond het zo leuk O+ Hopelijk een keertje buiten tegenkomen om te aaien.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:37:52 #108
176471 oh-oh
pi_85343979
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik wilde net vragen of je nog wat merkte nu Fieps weg is :D
En leuke foto's as always :)

Ik loop nu heel vaak om de hoek langs dat huis waar dat Chineesje woont, ik vind het zo leuk er eentje in de buurt te hebben :D Laatst stond hij helemaal hupsend voor het raam, ik heb echt een minuut schaamteloos staan kijken, vond het zo leuk O+
:D nou mocht je ooit in Maastricht zijn dat daten we he!
( Groucho Marx )
pi_85344015
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:33 schreef oh-oh het volgende:
Bij ons aan de overkant woont trouwens echt de mooiste galgo die ik ken, Zues, en mijn honden zijn dol op hem:
[ afbeelding ]
O+
Wow wat een aparte! :)
pi_85344069
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:37 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D nou mocht je ooit in Maastricht zijn dat daten we he!
Oh daar hou ik je aan :D, als ik ooit in de buurt ben zou ik echt leuk vinden om al je doggies te kunnen zien O+ (en jou ook ;))
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:40:47 #111
176471 oh-oh
pi_85344113
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wow wat een aparte! :)
Hij is echt HUUUUUUGE ook, de mooiste windhond die ik irl ken , en lief O+
En kom maar langs :D
( Groucho Marx )
pi_85345521
Bij windhonden word ik soms een beetje emo :') :@ omdat ze zo lief zijn en zoveel rust uitstralen. Ik zie ze niet vaak maar vind ze zo tof en mooi. Als ik die foto zie heb ik dat gevoel al meteen (weer) :D
pi_85351958
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Volgend weekend komt een vriendin uit Lelystad logeren met haar honden, mss wil ik dan wel es naar jouw berg, mijn berg kent ze inmiddels wel.
Ik weet alleen niet hoe ik er kom :D
Kan jouw galgo eigenlijk overal los of loopt ze weg als ze wild ziet?
Hee, Zeus ken ik ook! Jaa, die is mooi en lief. Kwam eerder ook wel op 'de berg', laatste tijd weinig meer.

Mijn Galgo kan wel redelijk los. Op bepaalde plaatsen kan ze niet los. Ze luistert behoorlijk maar niet altijd. Ze is gek van vogels zeg maar :{ Gelukkig kan ze die moeilijk vangen. Ik wandel toch wel liefst op -groot- terrein waar ze niet weg kan omdat ze zo snel is he.

Zeker doen, naar de berg komen! Nu het er nog bij ligt zoals het nu is.

Paar fotootjes van mijn hondje Licia en twee Salukivriendjes die ze kent:
[ook uit Maastricht]

[ik ben van de windhonden, zeg maar O+ ]
pi_85352040
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
Bij windhonden word ik soms een beetje emo :')
Ik heb dat ook, dat was waarom ik -na mijn twee herdershonden- voor een windhond heb gekozen.
Ik ben er inmiddels achter wat het is dat dat bij mij oproept: dat smalle lange snuitje. Ik wil daar zó graag voor zorgen he [zorgdrift]

O+
  maandag 16 augustus 2010 @ 18:11:21 #115
176471 oh-oh
pi_85357921
Oh saluki's, dat vind ik echt de tofste windhonden O+
Maar die zijn vrij pittig van karakter dus das niks voor mij.
Ik zou echt wel windhonden willen, ware het niet dat los kunnen lopen voor mij een onvoorwaardelijke pre is...
Zeus is geweldig he!
( Groucho Marx )
pi_85358199
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:44 schreef Mano het volgende:

[..]

Hee, Zeus ken ik ook! Jaa, die is mooi en lief. Kwam eerder ook wel op 'de berg', laatste tijd weinig meer.

Mijn Galgo kan wel redelijk los. Op bepaalde plaatsen kan ze niet los. Ze luistert behoorlijk maar niet altijd. Ze is gek van vogels zeg maar :{ Gelukkig kan ze die moeilijk vangen. Ik wandel toch wel liefst op -groot- terrein waar ze niet weg kan omdat ze zo snel is he.

Zeker doen, naar de berg komen! Nu het er nog bij ligt zoals het nu is.

Paar fotootjes van mijn hondje Licia en twee Salukivriendjes die ze kent:
[ook uit Maastricht]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ik ben van de windhonden, zeg maar O+ ]
Wat is ze mooi O+ En straalt zo'n zachtheid uit.
En de andere 2 vind ik ook erg leuk, met die "donzige" oortjes O+

Zijn windhonden nou vaak een beetje terughoudend en verlegen, of is dat puur toeval geweest bij de paar (Whippets o.a) die ik heb gezien? :)
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:26:39 #117
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85360612
Wat een lieve hondjes allemaal O+

Belana wat leuk een leonberger ! O+ m'n tante had er vroeger ook een O+

Hier is Sylver vandaag geopereerd aan een tumortje in dr zij, die hebben ze ruim weg kunnen snijden. Gelukkig was ze snel weer helemaal bij kennis, en kwam ze bij thuiskomst zelfs aandraven, zo blij dat ze weer thuis was :D Voor de thuisblijvende hondjes was het wel heul spannend vandaag, die hebben een beetje met hun ziel onder hun pootje achter me aangesjokt de hele dag :')

:o hoorde ik dr nou ?

pfff duurt wel lang voor ze weer thuis is hoor :6 nee hij heeft niks aan zn tong :') hij is deels chow chow :')

waar blijft ze nou toch -O-

en weer lekker thuis *O* met dr mooie MedPetShirt _O_ aan we hopen dat ze niet eraan gaat kauwen dan moet ze alsnog een kap om, en dat zou toch zielig zijn !
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:34:12 #118
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_85360995
Beterschap met Sylver, Non en ik hoop met je dat ze niet aan haar medpetshirt gaat kauwen ^O^
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:35:48 #119
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_85361061
Ik heb even op Leonberger gegoogled en mijn hemel Belana, wat een GROTE hond :D daar past ons fiepje wel 50x in :D
Ow O+
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:45:28 #120
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85361512

Chico, Billy, Karel, Kees, Sjon en Phoebe, bedankt voor het kaartje O+
Sylver was er erg blij mee, en had zeer veel aan de wijze raad van ome Chico ! ^O^
de flits was stom, beetje licht gevoelig nog denk ik :P
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_85362271
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 19:26 schreef Nonneke het volgende:

Hier is Sylver vandaag geopereerd aan een tumortje in dr zij, die hebben ze ruim weg kunnen snijden. Gelukkig was ze snel weer helemaal bij kennis, en kwam ze bij thuiskomst zelfs aandraven, zo blij dat ze weer thuis was :D Voor de thuisblijvende hondjes was het wel heul spannend vandaag, die hebben een beetje met hun ziel onder hun pootje achter me aangesjokt de hele dag :')

Veel beterschap en sterkte voor Sylver :* , Nonneke. Altijd weer spannend zo'n operatie.
Ik hoop ook dat het shirt een succes is ^O^ , dat is wel veel prettiger dan zo'n kap idd.
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:04:10 #122
176471 oh-oh
pi_85362330
Graag gedaan, arme Sylver, hopenlijk is ze weer snel de oude.
En oh hoe herkenbaar, dat de andere hondjes zo uit hun doen zijn als dr eentje bij de da is!
Toen Chico de laatste keer onder het mes ging, 5 jaar geleden, dacht ik afleiding te vinden thuis in Frits en Karel...
Die alleen maar naar de deur bleven kijken en pas weer hun leuke zelf werden toen ik Chico opgehaald had en met hem binnen kwam. Arme hond lag nog half in coma op de bank en die twee chihuahuas maar over hem heen rennen en blij doen en hem likjes geven :D O+
Ik vind dat zo mooi als je een roedeltje hebt!
( Groucho Marx )
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:51:30 #123
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85364676
Dank voor de beterschapswensen ! Ze heeft wel wat verlatingsangst, maar dat gaat vanzelf wel over, ze probeerde al heel tactisch langs de kattenbak te lopen :') dus ik verwacht dat ze snel weer de oude is ;)

quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Graag gedaan, arme Sylver, hopenlijk is ze weer snel de oude.
En oh hoe herkenbaar, dat de andere hondjes zo uit hun doen zijn als dr eentje bij de da is!
Toen Chico de laatste keer onder het mes ging, 5 jaar geleden, dacht ik afleiding te vinden thuis in Frits en Karel...
Die alleen maar naar de deur bleven kijken en pas weer hun leuke zelf werden toen ik Chico opgehaald had en met hem binnen kwam. Arme hond lag nog half in coma op de bank en die twee chihuahuas maar over hem heen rennen en blij doen en hem likjes geven :D O+
Ik vind dat zo mooi als je een roedeltje hebt!
Ja tis echt sneu hoor voor de thuisblijvers, Fa Shi zie je overdag eigenlijk alleen binnen als het vreselijk giet, die ligt het liefste in de tuin, maar vandaag heeft ze zowat de hele dag langs de bank gelegen. Pim liep de hele tijd piepend naar het raam en de deur, en dan mij weer aankijken van "ze blijft wel lang weg he..." ze hadden zelfs geen zin om te gaan plassen.
Maar gelukkig is ze weer lekker thuis O+ ze gingen tekeer alle 3 O+
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_85364974
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn windhonden nou vaak een beetje terughoudend en verlegen, of is dat puur toeval geweest bij de paar (Whippets o.a) die ik heb gezien? :)
Windhonden zijn wel vaker terughoudend van aard. Wat ik merk bij mijn eigen hondje is dat ze snel onder de indruk is, snel bang is [ze is mishandeld in het verleden]. Dat zorgt dan voor nog meer terughoudendheid. Maar dat is heel vaak niet het geval gelukkig!
pi_85414929
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:46 schreef Mano het volgende:

[..]

Ik heb dat ook, dat was waarom ik -na mijn twee herdershonden- voor een windhond heb gekozen.
Ik ben er inmiddels achter wat het is dat dat bij mij oproept: dat smalle lange snuitje. Ik wil daar zó graag voor zorgen he [zorgdrift]

O+
Niet negatief bedoeld maar is het geen hele omschakeling van een herder naar een windhond ?
Ik vind Afghanen prachtig ,maar ze schijnen niet echt samen met een baas/eigenaar te werken.
Ik ken ook een Saluki prima hond maar de eigenaar moet nog wel eens een rondje extra met de fiets erachteraan .
  woensdag 18 augustus 2010 @ 04:21:07 #126
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_85423618
Rufus

Moelie

:)
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 04:22:09 #127
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_85423622
oeps
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_85426172
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:42 schreef zeeeend het volgende:Niet negatief bedoeld maar is het geen hele omschakeling van een herder naar een windhond ?
Jazeker is dat een hele omschakeling. Herders zijn meer 'echte honden' terwijl ik mijn eigen windhond meer een kat-achtige vind. [ik kan niet over de meeste andere windhonden praten he, maar vooral over mijn eigen hondje]

Licia is overwegend rustig en lijkt wel over dingen na te denken. Ze blaft niet, springt niet, kwijlt niet, trekt niet aan de lijn, valt niet uit naar andere honden, dus ik hoef haar helemaal niet te corrigeren. Enn ze wil graag bediend worden ipv braaf te gehoorzamen.
Ik behandel haar niet als een hond [hoewel wel als het nodig is! want mevrouw kan een enkel keertje dominant zijn] en loop haar zelfs met kussentjes achterna [ja, lach maar, maar deze hond roept dat echt in mij op]

Ik ben met herdershonden 'begonnen' omdat een stoere hond me wel aanspreekt maar nu heb ik mijn hart toch echt verloren aan een rustige Galgo
O+
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:10:20 #129
176471 oh-oh
pi_85426716
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:49 schreef Mano het volgende:

[..]

Jazeker is dat een hele omschakeling. Herders zijn meer 'echte honden' terwijl ik mijn eigen windhond meer een kat-achtige vind. [ik kan niet over de meeste andere windhonden praten he, maar vooral over mijn eigen hondje]

Licia is overwegend rustig en lijkt wel over dingen na te denken. Ze blaft niet, springt niet, kwijlt niet, trekt niet aan de lijn, valt niet uit naar andere honden, dus ik hoef haar helemaal niet te corrigeren. Enn ze wil graag bediend worden ipv braaf te gehoorzamen.
Ik behandel haar niet als een hond [hoewel wel als het nodig is! want mevrouw kan een enkel keertje dominant zijn] en loop haar zelfs met kussentjes achterna [ja, lach maar, maar deze hond roept dat echt in mij op]

Ik ben met herdershonden 'begonnen' omdat een stoere hond me wel aanspreekt maar nu heb ik mijn hart toch echt verloren aan een rustige Galgo
O+
:D O+
Ik weet zeker dat een chineesje ook echt wat voor jou zou zijn!
( Groucho Marx )
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:29:56 #130
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_85427200
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:10 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Chineesjes O+ (vooral Billy die bij mij op schoot heeft gezeten en mij een voorzichtig kusje, in de vorm van een nat neusje, heeft gegeven O+ )
Ow O+
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:46:07 #131
176471 oh-oh
pi_85427622
Chico is echt van het windhondenkarakter meer O+
Je hebt mazzel dat Billy je nog niet goed kent Maes, normaal hapt ie in neuzen en lebbert ie zijn lievelingsmensen heeeeeeeeelemaal af. En niet alleen als je binnenkomt, dat doet ie dan de hele tijd zo ff ineens lekker random, alsof ie je weer voor het eerst ziet :D

Bij mij weet ie dat ie dat niet mag dus doet ie het niet maar bij sommige mensen blijft ie bezig :')
( Groucho Marx )
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:59:44 #132
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_85428021
Hahaha ik heb dus eigenlijk meer geluk gehad _O-
Ow O+
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:06:23 #133
176471 oh-oh
pi_85428211
Fieps is dr ook zo ene he!
Die heb ik bij menig mensen aan oorlellen zien knabbelen van vreugde _O-
( Groucho Marx )
pi_85428271
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Dat denk ik ook wel :9

Zie vaker bij mensen dat ze zowel windhonden als 'Chineesjes' hebben.
[Italiaanse windhondjes hebben ook dat lievige, fragiele]
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:12:53 #135
176471 oh-oh
pi_85428389
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:08 schreef Mano het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel :9

Zie vaker bij mensen dat ze zowel windhonden als 'Chineesjes' hebben.
[Italiaanse windhondjes hebben ook dat lievige, fragiele]
Toen ik mn eerste hond ging kopen heb ik heel lang getwijfeld tussen een chihuahua en een Italiaantje.
Uiteindelijk is het een chihuahua geworden omdat Italiaantjes zo vaak een poot breken en zo.
Ik ken heel veel mensen met chineesjes maar eigenlijk maar 1 iemand met een windhond ( podenco ) en chineesjes :D
Chinezenmensen zijn vaak paardenmensen, en de combi chihuahua chinees komt ook veel voor in mijn kennissenkring.
( Groucho Marx )
pi_85430604
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:57 schreef Mano het volgende:

[..]

Windhonden zijn wel vaker terughoudend van aard. Wat ik merk bij mijn eigen hondje is dat ze snel onder de indruk is, snel bang is [ze is mishandeld in het verleden]. Dat zorgt dan voor nog meer terughoudendheid. Maar dat is heel vaak niet het geval gelukkig!
Oh dus toch :) En wat fijn dat ze het nu bij jou wel goed heeft O+

Ik zat net in de bus, staat er een man met een windhond bij het zebrapad, rood-wit :D , nooit eerder in zo'n kleur gezien, wat baal ik dan op zo'n moment dat ik in de bus zit.
Maar het was ook weer een hele mooie :) Zo zie ik ze nóóit en spreek ik dat uit, en 2 dagen erna zie je er dan eentje :D
pi_85430676
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Chico is echt van het windhondenkarakter meer O+
Je hebt mazzel dat Billy je nog niet goed kent Maes, normaal hapt ie in neuzen en lebbert ie zijn lievelingsmensen heeeeeeeeelemaal af. En niet alleen als je binnenkomt, dat doet ie dan de hele tijd zo ff ineens lekker random, alsof ie je weer voor het eerst ziet :D
[ afbeelding ]
Bij mij weet ie dat ie dat niet mag dus doet ie het niet maar bij sommige mensen blijft ie bezig :')
Whehe :D , actiefoto's zijn het tofst O+
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:29:29 #138
176471 oh-oh
pi_85430993
Malo, ken jij deze twee dan ook?

Die zie ik wel vaker in het park O+
Ik ken die mensen verder niet hoor, maar die barzois zijn zooooo mooi !
En in Wyck kom ik wel vaker mensen tegen met twee Ieren O+

Die zijn zoooooooo lief en mooi en leuk O+
( Groucho Marx )
pi_85434836
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:29 schreef oh-oh het volgende:

En in Wyck kom ik wel vaker mensen tegen met twee Ieren O+
[ afbeelding ]
Die zijn zoooooooo lief en mooi en leuk O+
Zo eentje heb ik in de buurt laatst gespot, maar ik wist niet wat voor ras het was, wat een leuk ding :D Wel groot :D
pi_85445103
De Barzoi's ken ik niet. Wat hebben die adellijke neuzen he O+

Er komen weleens Ierse Wolfshonden in het losloopgebied, kan goed zijn dat het deze twee zijn. Maar ik zou er de baasjes bij moeten zien hihi.
Trouwens, ik kan geen Ierse Windhond van een Deerhound onderscheiden, dus ook bij de hond op de foto zelf weet ik het nog niet zeker.

Prachtig ^O^
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:47:18 #141
176471 oh-oh
pi_85445661
De
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:27 schreef Mano het volgende:
De Barzoi's ken ik niet. Wat hebben die adellijke neuzen he O+

Er komen weleens Ierse Wolfshonden in het losloopgebied, kan goed zijn dat het deze twee zijn. Maar ik zou er de baasjes bij moeten zien hihi.
Trouwens, ik kan geen Ierse Windhond van een Deerhound onderscheiden, dus ook bij de hond op de foto zelf weet ik het nog niet zeker.

Prachtig ^O^
De Ieren heten Sheamus en Liam ieg O+
( Groucho Marx )
  donderdag 19 augustus 2010 @ 17:42:41 #142
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85481624

Fijn een stukje buiten liggen Pim mocht binnenblijven, Fa Shi is loops, dus oervervelend :')
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:07:43 #143
176471 oh-oh
pi_85486527
Hoe gaat het met Sylvertje nu?
Pak werkt nog steeds zo te zien?
Zijn ze allemaal niet geholpen bij jullie?
Ik ben zo blij dat Kees gefixt was en dat ze dr totaal niet als teef beschouwen _O-
( Groucho Marx )
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:28:11 #144
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85487204
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Hoe gaat het met Sylvertje nu?
Pak werkt nog steeds zo te zien?
Zijn ze allemaal niet geholpen bij jullie?
Ik ben zo blij dat Kees gefixt was en dat ze dr totaal niet als teef beschouwen _O-
Gaat lekker ! ze heeft gister dr laatste pijnstilling gehad en krijgt nu alleen nog 2x per dag antibiotica.
Jep pak werkt nogsteeds, gelukkig wel ! Al krijgt ze wel langzaam jeuk, en das alleen maar goed want dan geneest het maar voor haar best ongemakkelijk ;)
Alleen Sylver is geholpen !
De uitslag was er wel al, mastocytoom 2e/3e graad, maar ze had nu wel alles weggesneden gelukkig dus daar zit niks meer, over verdere onderzoeken e.d hebben we het volgende week als dr hechtingen eruit worden gehaald. Maar ben iig erg blij dat ze alles heeft weg kunnen krijgen ^O^
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:29:19 #145
176471 oh-oh
pi_85487248
Ik ga es ff opzoeken wat Chico ook alweer had destijds, monumentje!
( Groucho Marx )
pi_85487573
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:28 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Gaat lekker ! ze heeft gister dr laatste pijnstilling gehad en krijgt nu alleen nog 2x per dag antibiotica.
Jep pak werkt nogsteeds, gelukkig wel ! Al krijgt ze wel langzaam jeuk, en das alleen maar goed want dan geneest het maar voor haar best ongemakkelijk ;)
Alleen Sylver is geholpen !
De uitslag was er wel al, mastocytoom 2e/3e graad, maar ze had nu wel alles weggesneden gelukkig dus daar zit niks meer, over verdere onderzoeken e.d hebben we het volgende week als dr hechtingen eruit worden gehaald. Maar ben iig erg blij dat ze alles heeft weg kunnen krijgen ^O^
Fijn dat ze alles weg heeft kunnen snijden en dat het ook goed gaat! O+ Zo te zien zit het shirtje ook goed? ^O^
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:50:14 #147
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85488059
Ja die shirtjes kan ik echt iedereen aanraden ! _O_
We hebben er nu 2, maar omdat ik dr eigenlijk 2x per dag (na de grote wandelingen ivm zandjes ed uit het bos) een schone aandoe heb ik er nog maar 2 bij besteld :')
de DA vroeg er ook nog naar toen ze belde vanmiddag, zij is er ook zo enthousiast over dat zij ze ook gaat aanbieden in de praktijk ^O^
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_85488134
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:50 schreef Nonneke het volgende:
Ja die shirtjes kan ik echt iedereen aanraden ! _O_
We hebben er nu 2, maar omdat ik dr eigenlijk 2x per dag (na de grote wandelingen ivm zandjes ed uit het bos) een schone aandoe heb ik er nog maar 2 bij besteld :')
de DA vroeg er ook nog naar toen ze belde vanmiddag, zij is er ook zo enthousiast over dat zij ze ook gaat aanbieden in de praktijk ^O^
Wat fijn, zoiets is echt prettig als het werkt en blijft zitten. :)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:54:00 #149
176471 oh-oh
pi_85488184
Oh wat fijn dat die shirtjes zo goed werken!
Ik heb voor Chico ooit zelf een heel pak gemaakt dat bijna helemaal dicht is, ook superfijn, van lekker dun stof.
Chico had twee keer een tweede graads mastodinges.
In 2005 en mei 2006.
En nu nergens meer last van *O* ^O^
( Groucho Marx )
  donderdag 19 augustus 2010 @ 21:17:36 #150
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_85489064
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat fijn dat die shirtjes zo goed werken!
Ik heb voor Chico ooit zelf een heel pak gemaakt dat bijna helemaal dicht is, ook superfijn, van lekker dun stof.
Chico had twee keer een tweede graads mastodinges.
In 2005 en mei 2006.
En nu nergens meer last van *O* ^O^
deze is van katoen en lycra ofzo dunne tshirt stof lijkt het op, gelukkig lekker snel droog ook :D
2x 2e graads zelfs ! Wel heel fijn dat hij nu nergens meer last van heeft *O* Ik hoop dat het voor Sylvertje klaar is met de mastodingesen, arm schaap.
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')