Zeer mooie fotoquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:50 schreef winterstorm666 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn lieve schat en ik
quote:
Die vachtjesquote:Op zondag 21 november 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Gisteren was het hier prachtig weer, dus we zijn twee uurtjes wezen wandelen![]()
Zelfs Kees had er zin in![]()
Hij is van goed een maand geleden ja .quote:Op maandag 22 november 2010 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Geweldige foto
![]()
En het lijkt wel zomer nog, groen en alles
quote:
ik vergeet steeds fotos te makenquote:Op maandag 22 november 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Nonnepoepie![]()
Doe nog es wat fotos dan jij
Je maakt dr maar ff watquote:Op maandag 22 november 2010 11:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik vergeet steeds fotos te makenkan wel wat oude fotos doen, maja das ook weer zo saai
ik zal ze zo ff maken voor jequote:Op maandag 22 november 2010 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je maakt dr maar ff wat![]()
Ik ben je muts vergeten mee te nemen vandaag, ik hoop dat ik dr vanavond aan denk om hem in mn tas te doen, maar je krijgt m ieg van me
In Gouda ,typerend !quote:Op maandag 22 november 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Dirk is alweer terecht http://www.telegraaf.nl/b(...)terecht__.html?p=2,1
Oh die zijn ook tof, maar die kwijlen, en die mankeren veel, en die worden niet oud, alledrie huge minpunten voor mijquote:Op maandag 22 november 2010 13:43 schreef Belana het volgende:
leuk om te zien inderdaad oh-oh
Ik vind ze zo komisch
Mijn man heeft bedacht dat ier er een mastino bij wil
Haha ja, 1 pup tegelijk, das wel voldoende, zeker in een druk gezinquote:Op maandag 22 november 2010 14:08 schreef Belana het volgende:
nee mij lijkt dat ook niks hoor
Vind ze heus mooi en heeel lief ook, maar echt niet nee
Ik weet niet wat ik er wel bij zou willen hebben, los van het feit dat ik dit voorlopig wel even genoeg vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |