Ohh, Belana die laatste foto waar je zoon en Noes elkaar zo aankijken is mooi zeg

Noes is echt al groot geworden! En Sjon gefeliciteerd met zijn verjaardag

Mooie foto's ook van Sammy en het woeste water

Wij hebben vanochtend op het hondenveldje een hele lading andere hondjes ontmoet. En waar mijn mutsie eigenlijk de laatste weken (maanden) helemaal niet gediend was van andere honden (ze leek zelfs wel bang en ze bleef maar tegen mijn been geplakt zitten) heeft stug volhouden toch vruchten afgeworpen. Ik ben trouw elke dag dat ik kon naar het veldje gegaan rond de tijd dat de andere honden daar ook komen, en hoewel ze ze eerst van zich af snauwde en later negeerde en tegen mij aangeplakt bleef wachten tot ze weg mocht is ze nu ontdooit!
Woensdag speelde ze voor het eerst sinds het begin van dit jaar weer met de andere hondjes hier, gisteren rende ze ook even lekker met ze mee, en vandaag was ze weer even leuk aan het worstelen met haar vriendje Tyson. Het was wel wat druk voor haar, zoveel hondjes in een vrij klein veldje vindt ze niet zo tof. Maar toen we later met twee andere honden meeliepen door het park naar huis heeft ze toch nog heel leuk gerend en gespeeld met één van die hondjes in het zand rond het klimrek

Vroeger had ze zoveel plezier altijd met alle andere honden hier, ik baalde er echt van dat dat sinds we weer in Enschede wonen (we zijn daarvoor 6mdn bij mijn ouders geweest vanwege een hernia) niet meer wilde spelen. Maar het lijkt nu toch weer goed te komen
Foto's:
Er werden hele lekkere zelfgemaakte koekjes uitgedeeld:
![HondenveldjeEnschede19-11-20105.jpg]()
Alle hondjes waren er dol op:
![HondenveldjeEnschede19-11-20106.jpg]()
Ze bleef nog wel een beetje bij mij in de buurt eerst, voor de zekerheid:
![HondenveldjeEnschede19-11-201012.jpg]()
Maar daarna wilde ze wel even spelen:
![HondenveldjeEnschede19-11-201015.jpg]()
![HondenveldjeEnschede19-11-201016.jpg]()
En zich laten aaien door een buurmeisje:
![HondenveldjeEnschede19-11-201022.jpg]()
![HondenveldjeEnschede19-11-201019.jpg]()
![HondenveldjeEnschede19-11-201023.jpg]()
En toen we weer naar huis liepen ging ze in het park dus heerlijk rondjes crossen door het speelzand onder het klimrek met een vriendinnetje (de black & tan terrier op de foto's). Het komt nog wel weer goed met mijn mutsie
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken
F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!