In Duitsland zijn veel parken toegankelijk met honden. Zo niet, dan hebben ze een goede gratis hondenkennel [zoals bij Movie Park Gemany]. In Nederland is het wat dat betreft wel minder, en aan gezien onze kids zowat alles in Nederland al hebben gezien, gaan we wel naar Lara's Heimat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Ah geweldige reportage, wat gaaf dat Fantasialand mag met honden zeg.En die foto van oudste met Lara, die vind ik zo ontroerend mooi.
Ik ben echt ook altijd overal welkom met mijn vijftal, krijg nooit klachten, alleen complimetjes, en ze staan niet eens onder appèlWij kloten maar wat aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 18-10-2010 15:24:56 ]Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
zitten we nou praktisch tegelijk te posten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:01 schreef Guess. het volgende:
[..]
Moet nieuwe maken dus nog een keer m'n stapeltje![]()
[ afbeelding ]
quote:oh-oh wat een heerluk stel honden heb je toch !! prachtige fotoos,hoor .ben toch altijd weer blij als ik deze zie ,waar de liefde en tevredenheid vanaf spat , na vaak ook zulk slecht nieuws over dierenleed . keep on loving !! ze verdienen het !! lieve groetjes xxx
quote:Ah dank je wel.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
oh-oh wat een heerluk stel honden heb je toch !! prachtige fotoos,hoor .ben toch altijd weer blij als ik deze zie ,waar de liefde en tevredenheid vanaf spat , na vaak ook zulk slecht nieuws over dierenleed . keep on loving !! ze verdienen het !! lieve groetjes xxx
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef Lau. het volgende:
Oh-oh, ik ben nog steeds helemaal stapeldol op jouw roedeltje
Heerlijke foto's weer!
quote:Juist de streken maken een hond apartOp vrijdag 22 oktober 2010 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dank je wel.
Ik geniet altijd van ze, zelfs van Sjon en zijn streken stiekem wel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |