Ik was in een artistieke bui. Net een manga gelezen. In het Engels nog, dat wel.quote:
quote:
Dat vind ik altijd zo zielig.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:51 schreef Kally het volgende:
Ik gaf de katten een stukje zalm, staan ze het op te eten en gelijk naar elkaar te grommen dat de ander vooral weg moet blijven
heeeeeeeeee geile beftekkelquote:
Ik snap de link met 5 jaar getrouwd niet maar okequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
Ik ga kruidnoten eten
Morgen 5 jaar getrouwd, dus nu kan het nog. Morgen niet meer
ja ik zeg het met heel veel twijfelquote:
na de grens van vijf jaar verdwijnt alle vreugde en mag hij alleen nog maar as etenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap de link met 5 jaar getrouwd niet maar oke![]()
prima keuzequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb maar bepaald dat ik vandaag gewoon wijn mag!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb maar bepaald dat ik vandaag gewoon wijn mag!
Ja anders was hij al langs geweestquote:
Neeeeee, nou gaat ie het nog uitleggen ook.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, Klobbooswat! Das lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe kun je nou litteken verkeerd spellen.
Lidteken.
he bahquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Lidteken.
ontvang jij het laterquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Lidteken.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
na de grens van vijf jaar verdwijnt alle vreugde en mag hij alleen nog maar as eten
Scroll je er maar overheenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Neeeeee, nou gaat ie het nog uitleggen ook.
geeft Pat een glaasje witquote:
binz & bratt franconia, wit, fruitig, rond, lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:59 schreef crv het volgende:
[..]
geeft Pat een glaasje wit [ afbeelding ] beetje zoetig
nee een riesling Vieilles Vignes van Lorangquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
binz & bratt franconia, wit, fruitig, rond, lekker
quote:
is dat chilleens ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een inca torrontes chardonnay!
je ontkomt natuurlijk ook niet aan de riesling in de elzasquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:01 schreef crv het volgende:
[..]
nee een riesling Vieilles Vignes van Lorang
ook prima, die zuid-amerikaanse wijnen zijn erg goed vind ik voor een meer dan redlijke prijs ookquote:
Hier staat Kung Fu Panda opquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:00 schreef Fir3fly het volgende:
Zeg dames, is er nog wat leuks op tv? Ik verveel me.
Ik vroeg naar iets leuks.quote:
Ik lust met wit wel alles, maar rood vind ik Zuid-Afrikaanse wijn erg lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:03 schreef crv het volgende:
[..]
ook prima, die zuid-amerikaanse wijnen zijn erg goed vind ik voor een meer dan redlijke prijs ook
niet echt nee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je ontkomt natuurlijk ook niet aan de riesling in de elzas
Ik zeg ook niet dat het leuk is, ik gaf aan dat wij dat kijken en dat ik het dus verder niet weet maar kijk hier dan www.tvgids.nlquote:
tof,quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:05 schreef crv het volgende:
[..]
niet echt nee.
Heb mijn wijnkelder vol liggen met riesling, Pinot Gris en Gewürztraminer uit de Elzass
eigenlijk van een bepert aantal wijnboeren die niet commercieel verkopen
die is ook erg fijn ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lust met wit wel alles, maar rood vind ik Zuid-Afrikaanse wijn erg lekker
is gewoon een sport geworden om kleine wijnboeren te vinden die voor een goede prijs erg lekkere wijn verkopen.quote:
primaquote:
Niets leuks dus, tijd om m'n boek er maar eens bij te pakkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het leuk is, ik gaf aan dat wij dat kijken en dat ik het dus verder niet weet maar kijk hier dan www.tvgids.nl
Dat heb ik dus ook met Franse wijnen, die vind ik niet lekker (althans rood)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:06 schreef crv het volgende:
[..]
die is ook erg fijn ja.
Ik was nooit zo van de franse rode wijn, maar ben er dus achter dat de franse rode wijn in NL gewoon niet lekker is (althans vind ik)
Ik heb nu verschillende franse rode wijnen uit verschillende streken en die zijn precies wat ik lekker vind
c_aquote:
quote:
Wat lees je?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niets leuks dus, tijd om m'n boek er maar eens bij te pakken.
Waar vandaan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb vandaag een kaartje ontvangen al
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:08 schreef crv het volgende:
[..]
is gewoon een sport geworden om kleine wijnboeren te vinden die voor een goede prijs erg lekkere wijn verkopen.
als er vrienden komen gaan we altijd de route des vin hier rijden en zoeken
ja totdat je ook hier wat verder kijkt en dan zijn er hele lekkere bij, alleen vind je die niet in NLquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met Franse wijnen, die vind ik niet lekker (althans rood)
Het gaat om het ideequote:
Oke nu wordt ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:11 schreef crv het volgende:
[..]
ja totdat je ook hier wat verder kijkt en dan zijn er hele lekkere bij, alleen vind je die niet in NL
Ik heb zelfs hier uit de buurt een uitmuntende duitse Winzer en die heeft me toch een lekkere rode wijnen.
Ik ook niet. Denk ik.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
There is no clue.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Neeeeee, nou gaat ie het nog uitleggen ook.
Weingut Blankenhorn in Schliengenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Het gaat om het idee![]()
[..]
Oke nu wordt ik nieuwsgierig
Ik heb hem bij mijn favo's gezetquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
Weingut Blankenhorn in Schliengen
http://www.gutedel.de/
Ja ik heb het even helemaal gehad met zwanger wordenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hey popje!! Hoe issie?
Ongesteld las ik, dus wij gaan lekker drinken volgende week?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
Bah, ouders. Ik ben weg, tot morgen dus
Doe jij ook shotjes?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb het even helemaal gehad met zwanger wordenwe zien het wel
En omdat ik het zat ben ga ik lekker los volgende week
Nou ja 6 dagen lijnen en 1 dag wat lekkers kan niet echt veel kwaad toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Toen ik thuis kwam zostraks, ging ik me weer wegen( ja ja,ik weet het, ik moet niet zovaak wegen) was ik precies 10 kilo afgevallen
![]()
Maar goed, daarna gegeten, en nu wijn
Is het ook! En ach, het komt allemaal wel goed!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja 6 dagen lijnen en 1 dag wat lekkers kan niet echt veel kwaad toch?
Lijkt mij ook makkelijker vol te houden dan
Precies, je gaat hartstikke goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Is het ook! En ach, het komt allemaal wel goed!
vooral de merlot en cabernet &merlot zijn super. maar ik vind daar bijna alle wijn wit en rood en sekt goed.quote:
Geeft niet een goede wijn mag meer kostenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:23 schreef crv het volgende:
[..]
vooral de merlot en cabernet &merlot zijn super. maar ik vind daar bijna alle wijn wit en rood en sekt goed.
is ook geen koppijn wijn.
maar hij is ook niet goedkoop.
ik denk dat het goed is het even van je af te zettenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb het even helemaal gehad met zwanger wordenwe zien het wel
En omdat ik het zat ben ga ik lekker los volgende week
Ik heb nog nooit wodka shotjes gehad!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
Patje zullen we op de meet wodka shotjes doen.![]()
Hot penis.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wodka shotjes gehad!
Wel tequila, goldstrike, sambuca, en dan van die mix-shotjes.. dat het dan sex on the beach heet, of hot penis, of nice fuck..
* oh wacht, dat is vooral in die tent waar ik kom geloof ik..
dat vind ik dus niet lekkerquote:
alledrie lust ik nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wodka shotjes gehad!
Wel tequila, goldstrike, sambuca, en dan van die mix-shotjes.. dat het dan sex on the beach heet, of hot penis, of nice fuck..
* oh wacht, dat is vooral in die tent waar ik kom geloof ik..
hangt ervan af wat je wiltquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat ik goed moet eten op de meet!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hot penis.Ben benieuwd of onze Trudy dat kan maken.
Ik ook.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben best benieuwd hoe trudy er uit ziet
Ja was ze aan het doorkijken, maar mijn Frans is niet zo bestquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
Kal, ik heb de eetstokjes ook gevonden
Is dat die met oranje etiket?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
Prosecco van de Aldi is echt het lekkerst.![]()
En ernaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat ik goed moet eten op de meet!
mijne ook nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja was ze aan het doorkijken, maar mijn Frans is niet zo best
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:38 schreef crv het volgende:
[..]
mijne ook niet![]()
wij hebben hier jaarlijks een soort vreet en drinkfeest in de buurt in augustus en daar koop ik dus die franse wijnen (bourgogne en Bordeaux (st Emilion))
Die spreken echt geen woord buiten frans dus is altijd lachen
Nee helemaal blauwe fles met zilveren etiket.quote:
is het leukste met handen en voeten en veel lachen kom je een heel endquote:
Ok, er is ook een met oranje etiket. prima te doen!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee helemaal blauwe fles met zilveren etiket.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Uhuh, en dan ben ik echt 10 kg aangekomen na de meet
Tot ie bier krijgt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
![]()
![]()
Jongste duwde zijn vinger in mijn wijn om te proeven, hij vondt het dus vies
voordat ik hierheen vertrok dronk ik nooit bubbles, nu minimaal 2/3 keer per maand champagne of cremant,. dat is hier heel normaalquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok, er is ook een met oranje etiket. prima te doen!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:41 schreef Kally het volgende:![]()
![]()
Jaquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
![]()
![]()
Biertjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]![]()
Ik vond toen ik 8 was bier ook vies. en als het moet zuip ik het nu om het leven
Ik nam altijd een slokje van mijn vader, dus alleen schuimquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]![]()
Ik vond toen ik 8 was bier ook vies. en als het moet zuip ik het nu om het leven
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ik krijg kippenvel van die goal tegen Brazilie.
Bierquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]![]()
Mijn vader heeft altijd trappist met siroop, ik dronk altijd de helft omdat het zo zoet was. Daar begon het.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik nam altijd een slokje van mijn vader, dus alleen schuim
Jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn vader heeft altijd trappist met siroop, ik dronk altijd de helft omdat het zo zoet was. Daar begon het.
siroop in je bierquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn vader heeft altijd trappist met siroop, ik dronk altijd de helft omdat het zo zoet was. Daar begon het.
Toen ik je zag.quote:
ja, het grote uitmelken is begonnen.quote:
Ik heb het nummer al de hele week in mijn kopquote:
Ja dat spul om ranja mee aan te maken, zal wel iets Brabants/Belgisch zijn.quote:
Doen de vrouwen in Polen ook. Bodempje frambozensiroop onderin, dan is het niet zo zuur voor zequote:
Ja maar het is wel een leuke filmquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, het grote uitmelken is begonnen.
en cd's gaan kopen/downloadenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind het trouwens stom.. pas als iemand dood is films er opeens weer van uitzenden..
Ik ken het ook hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat spul om ranja mee aan te maken, zal wel iets Brabants/Belgisch zijn.
En de muziek op één en dat soort dingen. Tja. Gokje, het liedje komt dit jaar ook postuum in de top 2000.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind het trouwens stom.. pas als iemand dood is films er opeens weer van uitzenden..
Was met Freddy Mercury ook. En wat Bella zegt natuurlijk, MJ ook.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
En de muziek op één en dat soort dingen. Tja. Gokje, het liedje komt dit jaar ook postuum in de top 2000.
Ach, met iedereen. Andre Hazes, Ramses Shaffy, noem ze maar opquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
Zelfde met Michael Jackson. Oee vieze pedo, verschrikkelijke man. Hij is dood. Neeee al zijn cd's kopen ik hield zoveel van hem.
Ja dat was erg inderdaadquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
Zelfde met Michael Jackson. Oee vieze pedo, verschrikkelijke man. Hij is dood. Neeee al zijn cd's kopen ik hield zoveel van hem.
Ja, idem. Al staat Queen er nog steeds in. terecht ook, net zoals wat nummers van Ramses.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was met Freddy Mercury ook. En wat Bella zegt natuurlijk, MJ ook.
Ja okee, er zat ook wel wat autonome kwaliteit bij, niet alleen maar krokodillentranen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, idem. Al staat Queen er nog steeds in. terecht ook, net zoals wat nummers van Ramses.
maar hazes en shaffy heersen hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, met iedereen. Andre Hazes, Ramses Shaffy, noem ze maar op
das terrorismequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat spul om ranja mee aan te maken, zal wel iets Brabants/Belgisch zijn.
Hey Gomiquote:
Ik had voor zijn dood weinig met Hazes. Erna ook. Ik zou niet weten waarom ik zijn muziek opeens goed moet vinden nu hij dood is.quote:
Als ik iets niet goed vind, wordt dat inderdaad niet anders neequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had voor zijn dood weinig met Hazes. Erna ook. Ik zou niet weten waarom ik zijn muziek opeens goed moet vinden nu hij dood is.
Ik ook niet. Maar ik heb de meeste ook niet bewust meegemaakt, toen ze dood gingen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:54 schreef crv het volgende:
ik heb nog nooit de behoefte gehad ineens cd's of wat ook te gaan kopen als een artiest overleed
beide missen we niks aan, gewoon doodzwijgenquote:
hazes heb ik altijd wel ok gevondenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had voor zijn dood weinig met Hazes. Erna ook. Ik zou niet weten waarom ik zijn muziek opeens goed moet vinden nu hij dood is.
en als ik dronken benquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
beide missen we niks aan, gewoon doodzwijgen
ok Hazes mag af en toe met voetbal
quote:
Ik weet wel dat ik de dood Mercury indrukwekkend vond. Opeens, zo'n artiest dood. Nou ben ik er mee opgegroeid, pa gek van Queen, dus dat helpt wel mee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik heb de meeste ook niet bewust meegemaakt, toen ze dood gingen.
Dat kan. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak, anders zou het een saaie wereld worden.quote:
Nee ik ook niet. Maar hele volksstammen dus wel. Waneer zou dat begonnen zijn? Liep het ook storm toen Mozart en Beethoven doodgingen? Die waren tenminste al bij leven beroemd om te beginnen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:54 schreef crv het volgende:
ik heb nog nooit de behoefte gehad ineens cd's of wat ook te gaan kopen als een artiest overleed
true truequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak, anders zou het een saaie wereld worden.
dan weet je in ieder geval zeker dat je over je nek gaatquote:
Had ik ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik de dood Mercury indrukwekkend vond. Opeens, zo'n artiest dood. Nou ben ik er mee opgegroeid, pa gek van Queen, dus dat helpt wel mee.
Toen was je ook nog jong en zo hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik de dood Mercury indrukwekkend vond. Opeens, zo'n artiest dood. Nou ben ik er mee opgegroeid, pa gek van Queen, dus dat helpt wel mee.
`Mijn moeder was echt bijna in tranen uitgebarsten, zelfde bij Diana. Herinner ik me nog dat ze lijkbleek op het puntje van de salontafel zat. Heel raar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen waren er nog geen cd'squote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar hele volksstammen dus wel. Waneer zou dat begonnen zijn? Liep het ook storm toen Mozart en Beethoven doodgingen? Die waren tenminste al bij leven beroemd om te beginnen.
ja maar je bent toch niet gelijk naar de winkel gerend om al zijn cd's te kopenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Myrquote:
Toen Elvis Presley dood ging waren er ook geen CD'squote:
Die maakte ook indruk, maar je hebt het van begin meegemaakt en ik gunde haar gewoon zoveel meerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
`Mijn moeder was echt bijna in tranen uitgebarsten, zelfde bij Diana. Herinner ik me nog dat ze lijkbleek op het puntje van de salontafel zat. Heel raar.
Nee, we hadden nog geen cd spelerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar je bent toch niet gelijk naar de winkel gerend om al zijn cd's te kopen
Maar dat Koert Westerman nepcommentaar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ik krijg kippenvel van die goal tegen Brazilie.
quote:
Toen werden mensen nog niet geidoliseerd. Of hoe je het ook noemt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar hele volksstammen dus wel. Waneer zou dat begonnen zijn? Liep het ook storm toen Mozart en Beethoven doodgingen? Die waren tenminste al bij leven beroemd om te beginnen.
Ik weet niet hoe je tetten erbij hangen.quote:
geluid uitquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar dat Koert Westerman nepcommentaar.
dubbelepunt weequote:
Toen had m'n moeder weeën.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen Elvis Presley dood ging waren er ook geen CD's
Maar wel van die vinyl platenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen Elvis Presley dood ging waren er ook geen CD's
quote:
Misschien ben jij wel Elvis.quote:
Leuk! Lijken me allebei mooie dingen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de cd van Go back to the zoo gekregen en de biografie van Andre Agassi.
Ceequote:
Nou ja, een artiest die ik wel tof vond en best vaak op cassette of lp draaide thuis was er opeens niet meer. Nog indrukwekkender vond ik het concert daarna. Toen was ik noch jong en naief genoeg om te denken dat we dat AIDS wel gingen oplossenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen was je ook nog jong en zo heDan heeft zoiets meer impact natuurlijk.
Nee maar ik zou een moord doen voor een peanut butter & jelly sandwich op dit moment!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel Elvis.Heb je soms de onnatuurlijke drang om met je heupen te wiegen?
O gaafquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee maar ik zou een moord doen voor een peanut butter & jelly sandwich op dit moment!
Ja ik weet precies wat je bedoeltquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, een artiest die ik wel tof vond en best vaak op cassette of lp draaide thuis was er opeens niet meer. Nog indrukwekkender vond ik het concert daarna. Toen was ik noch jong en naief genoeg om te denken dat we dat AIDS wel gingen oplossenLollerz. Not.
Andre Agassi, zo'n man waar ik ondanks wat ie allemaal geflikt heeft nog respect voor heb. Misschien juist daarom.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Het boek is goed voor mij, in het Engels!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Leuk! Lijken me allebei mooie dingen.
quote:
Heb ik ook, tof dat hij zo zijn rust heeft gevonden bij Steffi.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Andre Agassi, zo'n man waar ik ondanks wat ie allemaal geflikt heeft nog respect voor heb. Misschien juist daarom.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het boek is goed voor mij, in het Engels!!
Hij doet anders aardig wat goede dingen tegenwoordigquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Andre Agassi, zo'n man waar ik ondanks wat ie allemaal geflikt heeft nog respect voor heb. Misschien juist daarom.
Ik val hard door de mand.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
. Mooi zo! Ik geef wel een mondeling (
) tijdens de meet.
Dat moet het zijn idd ja. Zal zo met de losbandige geest van vlak na de oorlog gekomen zijn, zo rond 1955-1960 denk ik.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toen werden mensen nog niet geidoliseerd. Of hoe je het ook noemt.
Oh ja, but the drugs don't work.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij doet anders aardig wat goede dingen tegenwoordig
Neuh neem een crackerquote:
Ik zag haar weer in een reclame. Alsof ze het geld nodig heeft dacht ik nog. Twee topsporters die echt allang binnen zijn. Of zal ze nog ergens een langdurig contract hebben?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb ik ook, tof dat hij zo zijn rust heeft gevonden bij Steffi.
Ja en geloof ook scholen financiëren toch? Nou ja Steffi heeft hem erg goed gedaanquote:
Het zou me niet verbazen dat dat geld rechtstreeks naar het goede doel gaatquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zag haar weer in een reclame. Alsof ze het geld nodig heeft dacht ik nog. Twee topsporters die echt allang binnen zijn. Of zal ze nog ergens een langdurig contract hebben?
Ja.quote:
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen dat dat geld rechtstreeks naar het goede doel gaat
steffi heerst ook welquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en geloof ook scholen financiëren toch? Nou ja Steffi heeft hem erg goed gedaan
ritueel geslachtte schapenquote:
Oh dat krijg ik altijd als ik shoarma bestelquote:
waarom vraag je het danquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat krijg ik altijd als ik shoarma bestel
Yepquote:
daar doe ik een half jaar minimaal meequote:
Fijn voor die clownquote:
Geen idee.quote:
Ik hoopte dat jij het wistquote:
ow zoooo foutquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:12 schreef Cee het volgende:
Op Nederland 1 geeft iemand een babyshower vanwege de aankoop van een duur kut-tasje.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:12 schreef Cee het volgende:
Op Nederland 1 geeft iemand een babyshower vanwege de aankoop van een duur kut-tasje.
Ja, ik ook.quote:
sleept bella aan der haar naar de kelderquote:
Wie nietquote:
heeeee sympquote:
quote:
Dat is jammer ja, ze laten ook nooit de mooie films zien.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
O ja hoor, op nederland 3 weer een Nederlandse film die weer volop over sex gaat
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ORGIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
ik eigenliojk ook wel
maar zit hier nog met beetje dronken zus van vriendin
Ja hoorl, alleen nu even de drukte ontvlucht, voel me iets minder worden nu...quote:
Opportunityyyyyyyyyyyyyyy!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
ik eigenliojk ook wel
maar zit hier nog met beetje dronken zus van vriendin
Simonquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is jammer ja, ze laten ook nooit de mooie films zien.Aanslag, Simon, Karakter, Antonia, Emma Blank.
quote:
OMDAT IK TOCH NIET VRAAG WAT SHOARMA IS, MAAR WAT KEBAB IS.quote:
Die film is echt legendarisch. Zo lekker nuchter ook, typisch Nederlands.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Simon![]()
Wat een geweldige film was dat, trouwens de rest ook, maar bij Simon ook zo gelachen
Bosjesmensquote:
Ben je nou zo dom of doe je nu alleen maar zoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OMDAT IK TOCH NIET VRAAG WAT SHOARMA IS, MAAR WAT KEBAB IS.
Ik heb hem ooit proberen te kijken, maar toen het gedoe met de hersentumor begon, durfde ik niet meer te kijekn, was nog vrij snel na Ma's dood (ook door hersentumor).quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Simon![]()
Wat een geweldige film was dat, trouwens de rest ook, maar bij Simon ook zo gelachen
simo was echt ok idd. en lek was ook wel ok tbhquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die film is echt legendarisch. Zo lekker nuchter ook, typisch Nederlands.
Ja Cees Geel is briljant in die rolquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die film is echt legendarisch. Zo lekker nuchter ook, typisch Nederlands.
Kebab is zoooo lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OMDAT IK TOCH NIET VRAAG WAT SHOARMA IS, MAAR WAT KEBAB IS.
En dat hakt erinquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit proberen te kijken, maar toen het gedoe met de hersentumor begon, durfde ik niet meer te kijekn, was nog vrij snel na Ma's dood (ook door hersentumor).
quote:
nog leuke mensen ontmoet ?quote:
Dat snap ik, maar ik vind het wel een aanrader, het is niet echt verdrietig alleen aan het eind, er zit wel een hoop humor in en het is echt mooi verfilmdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit proberen te kijken, maar toen het gedoe met de hersentumor begon, durfde ik niet meer te kijekn, was nog vrij snel na Ma's dood (ook door hersentumor).
who the fuck is cees geelquote:
Lek heb ik nog niet gezien, Vet Hard vond ik ook vreselijk lachenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:19 schreef gomi het volgende:
[..]
simo was echt ok idd. en lek was ook wel ok tbh
quote:
Ik ben niet dom, ik weet gewoon niet wat kebab is. Maakt mij dat dom? Best, dan ben ik dom.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je nu alleen maar zo
Ik heb nog niet echt met de mensen gepraat. Ja even met een meisje dat ik al veel langer ken. Nog van mijn middelbare schooltijd. WE hebben elkaar al iets van 5 jaar niet gezien (zagen elkaar ook geregeld tijdens het stappen).quote:
wel mijn ma is ook aan een agressieve vorm van hersentumor overleden en ik hoef (voorlopig) dat soort films niet te zienquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vind het wel een aanrader, het is niet echt verdrietig alleen aan het eind, er zit wel een hoop humor in en het is echt mooi verfilmd
vet hard heb ik dan nog nooit gezien. maar lek was gewoon goed vond ik voor een nederlandse film in dat genrequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Lek heb ik nog niet gezien, Vet Hard vond ik ook vreselijk lachen
Kebab is gekruid gehakt en ik vind het nog lekkerder dan shoarmaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, ik weet gewoon niet wat kebab is. Maakt mij dat dom? Best, dan ben ik dom.
Nee het is net even anders dan shoarma, maar wel lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, ik weet gewoon niet wat kebab is. Maakt mij dat dom? Best, dan ben ik dom.
Ik vond het ook best een mooei film, maar dat was TOEN te confronterend. Nu zou ik er beter naar kunenn kijken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vind het wel een aanrader, het is niet echt verdrietig alleen aan het eind, er zit wel een hoop humor in en het is echt mooi verfilmd
maar dat is alyijd wel leuk als je mensen uit je schooltijd tegenkomtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt met de mensen gepraat. Ja even met een meisje dat ik al veel langer ken. Nog van mijn middelbare schooltijd. WE hebben elkaar al iets van 5 jaar niet gezien (zagen elkaar ook geregeld tijdens het stappen).
Ik zei al ik snap het, maar mocht je het wel aankunnen is het een aanraderquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef crv het volgende:
[..]
wel mijn ma is ook aan een agressieve vorm van hersentumor overleden en ik hoef (voorlopig) dat soort films niet te zien
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Lek op mijn lijstje zetquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:23 schreef gomi het volgende:
[..]
vet hard heb ik dan nog nooit gezien. maar lek was gewoon goed vond ik voor een nederlandse film in dat genre
op zich maakt nl best goede films
kebab is dat vlees dat met een kaasschaaf vand e rollijkt tye zijn gehaald toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee het is net even anders dan shoarma, maar wel lekker
Oh gehakt ja?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kebab is gekruid gehakt en ik vind het nog lekkerder dan shoarma
Precies wat ik bedoelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond het ook best een mooei film, maar dat was TOEN te confronterend. Nu zou ik er beter naar kunenn kijken.
gekruid gehaktquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kebab is gekruid gehakt en ik vind het nog lekkerder dan shoarma
GEEN GEHAKTquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh gehakt ja?TOch eens proberen dan
Huh? Van die plakjes die ook in de Döner gaan zeg maar?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
kebab is dat vlees dat met een kaasschaaf vand e rollijkt tye zijn gehaald toch?
van die dunne reepjes zal ik maar zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |