quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
na de grens van vijf jaar verdwijnt alle vreugde en mag hij alleen nog maar as eten
Scroll je er maar overheenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Neeeeee, nou gaat ie het nog uitleggen ook.
geeft Pat een glaasje witquote:
binz & bratt franconia, wit, fruitig, rond, lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:59 schreef crv het volgende:
[..]
geeft Pat een glaasje wit [ afbeelding ] beetje zoetig
nee een riesling Vieilles Vignes van Lorangquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
binz & bratt franconia, wit, fruitig, rond, lekker
quote:
is dat chilleens ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een inca torrontes chardonnay!
je ontkomt natuurlijk ook niet aan de riesling in de elzasquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:01 schreef crv het volgende:
[..]
nee een riesling Vieilles Vignes van Lorang
ook prima, die zuid-amerikaanse wijnen zijn erg goed vind ik voor een meer dan redlijke prijs ookquote:
Hier staat Kung Fu Panda opquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:00 schreef Fir3fly het volgende:
Zeg dames, is er nog wat leuks op tv? Ik verveel me.
Ik vroeg naar iets leuks.quote:
Ik lust met wit wel alles, maar rood vind ik Zuid-Afrikaanse wijn erg lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:03 schreef crv het volgende:
[..]
ook prima, die zuid-amerikaanse wijnen zijn erg goed vind ik voor een meer dan redlijke prijs ook
niet echt nee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je ontkomt natuurlijk ook niet aan de riesling in de elzas
Ik zeg ook niet dat het leuk is, ik gaf aan dat wij dat kijken en dat ik het dus verder niet weet maar kijk hier dan www.tvgids.nlquote:
tof,quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:05 schreef crv het volgende:
[..]
niet echt nee.
Heb mijn wijnkelder vol liggen met riesling, Pinot Gris en Gewürztraminer uit de Elzass
eigenlijk van een bepert aantal wijnboeren die niet commercieel verkopen
die is ook erg fijn ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lust met wit wel alles, maar rood vind ik Zuid-Afrikaanse wijn erg lekker
is gewoon een sport geworden om kleine wijnboeren te vinden die voor een goede prijs erg lekkere wijn verkopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |