Ik had voor zijn dood weinig met Hazes. Erna ook. Ik zou niet weten waarom ik zijn muziek opeens goed moet vinden nu hij dood is.quote:
Als ik iets niet goed vind, wordt dat inderdaad niet anders neequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had voor zijn dood weinig met Hazes. Erna ook. Ik zou niet weten waarom ik zijn muziek opeens goed moet vinden nu hij dood is.
Ik ook niet. Maar ik heb de meeste ook niet bewust meegemaakt, toen ze dood gingen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:54 schreef crv het volgende:
ik heb nog nooit de behoefte gehad ineens cd's of wat ook te gaan kopen als een artiest overleed
beide missen we niks aan, gewoon doodzwijgenquote:
hazes heb ik altijd wel ok gevondenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had voor zijn dood weinig met Hazes. Erna ook. Ik zou niet weten waarom ik zijn muziek opeens goed moet vinden nu hij dood is.
en als ik dronken benquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
beide missen we niks aan, gewoon doodzwijgen
ok Hazes mag af en toe met voetbal
quote:
Ik weet wel dat ik de dood Mercury indrukwekkend vond. Opeens, zo'n artiest dood. Nou ben ik er mee opgegroeid, pa gek van Queen, dus dat helpt wel mee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik heb de meeste ook niet bewust meegemaakt, toen ze dood gingen.
Dat kan. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak, anders zou het een saaie wereld worden.quote:
Nee ik ook niet. Maar hele volksstammen dus wel. Waneer zou dat begonnen zijn? Liep het ook storm toen Mozart en Beethoven doodgingen? Die waren tenminste al bij leven beroemd om te beginnen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:54 schreef crv het volgende:
ik heb nog nooit de behoefte gehad ineens cd's of wat ook te gaan kopen als een artiest overleed
true truequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak, anders zou het een saaie wereld worden.
dan weet je in ieder geval zeker dat je over je nek gaatquote:
Had ik ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik de dood Mercury indrukwekkend vond. Opeens, zo'n artiest dood. Nou ben ik er mee opgegroeid, pa gek van Queen, dus dat helpt wel mee.
Toen was je ook nog jong en zo hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik de dood Mercury indrukwekkend vond. Opeens, zo'n artiest dood. Nou ben ik er mee opgegroeid, pa gek van Queen, dus dat helpt wel mee.
`Mijn moeder was echt bijna in tranen uitgebarsten, zelfde bij Diana. Herinner ik me nog dat ze lijkbleek op het puntje van de salontafel zat. Heel raar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen waren er nog geen cd'squote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar hele volksstammen dus wel. Waneer zou dat begonnen zijn? Liep het ook storm toen Mozart en Beethoven doodgingen? Die waren tenminste al bij leven beroemd om te beginnen.
ja maar je bent toch niet gelijk naar de winkel gerend om al zijn cd's te kopenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Myrquote:
Toen Elvis Presley dood ging waren er ook geen CD'squote:
Die maakte ook indruk, maar je hebt het van begin meegemaakt en ik gunde haar gewoon zoveel meerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
`Mijn moeder was echt bijna in tranen uitgebarsten, zelfde bij Diana. Herinner ik me nog dat ze lijkbleek op het puntje van de salontafel zat. Heel raar.
Nee, we hadden nog geen cd spelerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar je bent toch niet gelijk naar de winkel gerend om al zijn cd's te kopen
Maar dat Koert Westerman nepcommentaar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ik krijg kippenvel van die goal tegen Brazilie.
quote:
Toen werden mensen nog niet geidoliseerd. Of hoe je het ook noemt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar hele volksstammen dus wel. Waneer zou dat begonnen zijn? Liep het ook storm toen Mozart en Beethoven doodgingen? Die waren tenminste al bij leven beroemd om te beginnen.
Ik weet niet hoe je tetten erbij hangen.quote:
geluid uitquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar dat Koert Westerman nepcommentaar.
dubbelepunt weequote:
Toen had m'n moeder weeën.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen Elvis Presley dood ging waren er ook geen CD's
Maar wel van die vinyl platenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen Elvis Presley dood ging waren er ook geen CD's
quote:
Misschien ben jij wel Elvis.quote:
Leuk! Lijken me allebei mooie dingen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de cd van Go back to the zoo gekregen en de biografie van Andre Agassi.
Ceequote:
Nou ja, een artiest die ik wel tof vond en best vaak op cassette of lp draaide thuis was er opeens niet meer. Nog indrukwekkender vond ik het concert daarna. Toen was ik noch jong en naief genoeg om te denken dat we dat AIDS wel gingen oplossenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen was je ook nog jong en zo heDan heeft zoiets meer impact natuurlijk.
Nee maar ik zou een moord doen voor een peanut butter & jelly sandwich op dit moment!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel Elvis.Heb je soms de onnatuurlijke drang om met je heupen te wiegen?
O gaafquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de cd van Go back to the zoo gekregen en de biografie van Andre Agassi.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee maar ik zou een moord doen voor een peanut butter & jelly sandwich op dit moment!
Ja ik weet precies wat je bedoeltquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, een artiest die ik wel tof vond en best vaak op cassette of lp draaide thuis was er opeens niet meer. Nog indrukwekkender vond ik het concert daarna. Toen was ik noch jong en naief genoeg om te denken dat we dat AIDS wel gingen oplossenLollerz. Not.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |