Mijn vader heeft altijd trappist met siroop, ik dronk altijd de helft omdat het zo zoet was. Daar begon het.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik nam altijd een slokje van mijn vader, dus alleen schuim
Jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn vader heeft altijd trappist met siroop, ik dronk altijd de helft omdat het zo zoet was. Daar begon het.
siroop in je bierquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn vader heeft altijd trappist met siroop, ik dronk altijd de helft omdat het zo zoet was. Daar begon het.
Toen ik je zag.quote:
ja, het grote uitmelken is begonnen.quote:
Ik heb het nummer al de hele week in mijn kopquote:
Ja dat spul om ranja mee aan te maken, zal wel iets Brabants/Belgisch zijn.quote:
Doen de vrouwen in Polen ook. Bodempje frambozensiroop onderin, dan is het niet zo zuur voor zequote:
Ja maar het is wel een leuke filmquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, het grote uitmelken is begonnen.
en cd's gaan kopen/downloadenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind het trouwens stom.. pas als iemand dood is films er opeens weer van uitzenden..
Ik ken het ook hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat spul om ranja mee aan te maken, zal wel iets Brabants/Belgisch zijn.
En de muziek op één en dat soort dingen. Tja. Gokje, het liedje komt dit jaar ook postuum in de top 2000.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind het trouwens stom.. pas als iemand dood is films er opeens weer van uitzenden..
Was met Freddy Mercury ook. En wat Bella zegt natuurlijk, MJ ook.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
En de muziek op één en dat soort dingen. Tja. Gokje, het liedje komt dit jaar ook postuum in de top 2000.
Ach, met iedereen. Andre Hazes, Ramses Shaffy, noem ze maar opquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
Zelfde met Michael Jackson. Oee vieze pedo, verschrikkelijke man. Hij is dood. Neeee al zijn cd's kopen ik hield zoveel van hem.
Ja dat was erg inderdaadquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
Zelfde met Michael Jackson. Oee vieze pedo, verschrikkelijke man. Hij is dood. Neeee al zijn cd's kopen ik hield zoveel van hem.
Ja, idem. Al staat Queen er nog steeds in. terecht ook, net zoals wat nummers van Ramses.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was met Freddy Mercury ook. En wat Bella zegt natuurlijk, MJ ook.
Ja okee, er zat ook wel wat autonome kwaliteit bij, niet alleen maar krokodillentranen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, idem. Al staat Queen er nog steeds in. terecht ook, net zoals wat nummers van Ramses.
maar hazes en shaffy heersen hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, met iedereen. Andre Hazes, Ramses Shaffy, noem ze maar op
das terrorismequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat spul om ranja mee aan te maken, zal wel iets Brabants/Belgisch zijn.
Hey Gomiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |