Niets leuks dus, tijd om m'n boek er maar eens bij te pakkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het leuk is, ik gaf aan dat wij dat kijken en dat ik het dus verder niet weet maar kijk hier dan www.tvgids.nl
Dat heb ik dus ook met Franse wijnen, die vind ik niet lekker (althans rood)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:06 schreef crv het volgende:
[..]
die is ook erg fijn ja.
Ik was nooit zo van de franse rode wijn, maar ben er dus achter dat de franse rode wijn in NL gewoon niet lekker is (althans vind ik)
Ik heb nu verschillende franse rode wijnen uit verschillende streken en die zijn precies wat ik lekker vind
c_aquote:
quote:
Wat lees je?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niets leuks dus, tijd om m'n boek er maar eens bij te pakken.
Waar vandaan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb vandaag een kaartje ontvangen al
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:08 schreef crv het volgende:
[..]
is gewoon een sport geworden om kleine wijnboeren te vinden die voor een goede prijs erg lekkere wijn verkopen.
als er vrienden komen gaan we altijd de route des vin hier rijden en zoeken
ja totdat je ook hier wat verder kijkt en dan zijn er hele lekkere bij, alleen vind je die niet in NLquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met Franse wijnen, die vind ik niet lekker (althans rood)
Het gaat om het ideequote:
Oke nu wordt ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:11 schreef crv het volgende:
[..]
ja totdat je ook hier wat verder kijkt en dan zijn er hele lekkere bij, alleen vind je die niet in NL
Ik heb zelfs hier uit de buurt een uitmuntende duitse Winzer en die heeft me toch een lekkere rode wijnen.
Ik ook niet. Denk ik.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap de link met 5 jaar getrouwd niet maar oke![]()
There is no clue.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Neeeeee, nou gaat ie het nog uitleggen ook.
Weingut Blankenhorn in Schliengenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Het gaat om het idee![]()
[..]
Oke nu wordt ik nieuwsgierig
Ik heb hem bij mijn favo's gezetquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
Weingut Blankenhorn in Schliengen
http://www.gutedel.de/
Ja ik heb het even helemaal gehad met zwanger wordenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hey popje!! Hoe issie?
Ongesteld las ik, dus wij gaan lekker drinken volgende week?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
Bah, ouders. Ik ben weg, tot morgen dus
Doe jij ook shotjes?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb het even helemaal gehad met zwanger wordenwe zien het wel
En omdat ik het zat ben ga ik lekker los volgende week
Nou ja 6 dagen lijnen en 1 dag wat lekkers kan niet echt veel kwaad toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Toen ik thuis kwam zostraks, ging ik me weer wegen( ja ja,ik weet het, ik moet niet zovaak wegen) was ik precies 10 kilo afgevallen
![]()
Maar goed, daarna gegeten, en nu wijn
Is het ook! En ach, het komt allemaal wel goed!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja 6 dagen lijnen en 1 dag wat lekkers kan niet echt veel kwaad toch?
Lijkt mij ook makkelijker vol te houden dan
Precies, je gaat hartstikke goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Is het ook! En ach, het komt allemaal wel goed!
vooral de merlot en cabernet &merlot zijn super. maar ik vind daar bijna alle wijn wit en rood en sekt goed.quote:
Geeft niet een goede wijn mag meer kostenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:23 schreef crv het volgende:
[..]
vooral de merlot en cabernet &merlot zijn super. maar ik vind daar bijna alle wijn wit en rood en sekt goed.
is ook geen koppijn wijn.
maar hij is ook niet goedkoop.
ik denk dat het goed is het even van je af te zettenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb het even helemaal gehad met zwanger wordenwe zien het wel
En omdat ik het zat ben ga ik lekker los volgende week
Ik heb nog nooit wodka shotjes gehad!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
Patje zullen we op de meet wodka shotjes doen.![]()
Hot penis.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wodka shotjes gehad!
Wel tequila, goldstrike, sambuca, en dan van die mix-shotjes.. dat het dan sex on the beach heet, of hot penis, of nice fuck..
* oh wacht, dat is vooral in die tent waar ik kom geloof ik..
dat vind ik dus niet lekkerquote:
alledrie lust ik nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wodka shotjes gehad!
Wel tequila, goldstrike, sambuca, en dan van die mix-shotjes.. dat het dan sex on the beach heet, of hot penis, of nice fuck..
* oh wacht, dat is vooral in die tent waar ik kom geloof ik..
hangt ervan af wat je wiltquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat ik goed moet eten op de meet!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hot penis.Ben benieuwd of onze Trudy dat kan maken.
Ik ook.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben best benieuwd hoe trudy er uit ziet
Ja was ze aan het doorkijken, maar mijn Frans is niet zo bestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |