Is het ook! En ach, het komt allemaal wel goed!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja 6 dagen lijnen en 1 dag wat lekkers kan niet echt veel kwaad toch?
Lijkt mij ook makkelijker vol te houden dan
Precies, je gaat hartstikke goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Is het ook! En ach, het komt allemaal wel goed!
vooral de merlot en cabernet &merlot zijn super. maar ik vind daar bijna alle wijn wit en rood en sekt goed.quote:
Geeft niet een goede wijn mag meer kostenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:23 schreef crv het volgende:
[..]
vooral de merlot en cabernet &merlot zijn super. maar ik vind daar bijna alle wijn wit en rood en sekt goed.
is ook geen koppijn wijn.
maar hij is ook niet goedkoop.
ik denk dat het goed is het even van je af te zettenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb het even helemaal gehad met zwanger wordenwe zien het wel
En omdat ik het zat ben ga ik lekker los volgende week
Ik heb nog nooit wodka shotjes gehad!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
Patje zullen we op de meet wodka shotjes doen.![]()
Hot penis.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wodka shotjes gehad!
Wel tequila, goldstrike, sambuca, en dan van die mix-shotjes.. dat het dan sex on the beach heet, of hot penis, of nice fuck..
* oh wacht, dat is vooral in die tent waar ik kom geloof ik..
dat vind ik dus niet lekkerquote:
alledrie lust ik nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wodka shotjes gehad!
Wel tequila, goldstrike, sambuca, en dan van die mix-shotjes.. dat het dan sex on the beach heet, of hot penis, of nice fuck..
* oh wacht, dat is vooral in die tent waar ik kom geloof ik..
hangt ervan af wat je wiltquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat ik goed moet eten op de meet!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hot penis.Ben benieuwd of onze Trudy dat kan maken.
Ik ook.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben best benieuwd hoe trudy er uit ziet
Ja was ze aan het doorkijken, maar mijn Frans is niet zo bestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |