Dat is jammer ja, ze laten ook nooit de mooie films zien.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
O ja hoor, op nederland 3 weer een Nederlandse film die weer volop over sex gaat
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ORGIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
ik eigenliojk ook wel
maar zit hier nog met beetje dronken zus van vriendin
Ja hoorl, alleen nu even de drukte ontvlucht, voel me iets minder worden nu...quote:
Opportunityyyyyyyyyyyyyyy!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
ik eigenliojk ook wel
maar zit hier nog met beetje dronken zus van vriendin
Simonquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is jammer ja, ze laten ook nooit de mooie films zien.Aanslag, Simon, Karakter, Antonia, Emma Blank.
quote:
OMDAT IK TOCH NIET VRAAG WAT SHOARMA IS, MAAR WAT KEBAB IS.quote:
Die film is echt legendarisch. Zo lekker nuchter ook, typisch Nederlands.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Simon![]()
Wat een geweldige film was dat, trouwens de rest ook, maar bij Simon ook zo gelachen
Bosjesmensquote:
Ben je nou zo dom of doe je nu alleen maar zoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OMDAT IK TOCH NIET VRAAG WAT SHOARMA IS, MAAR WAT KEBAB IS.
Ik heb hem ooit proberen te kijken, maar toen het gedoe met de hersentumor begon, durfde ik niet meer te kijekn, was nog vrij snel na Ma's dood (ook door hersentumor).quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Simon![]()
Wat een geweldige film was dat, trouwens de rest ook, maar bij Simon ook zo gelachen
simo was echt ok idd. en lek was ook wel ok tbhquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die film is echt legendarisch. Zo lekker nuchter ook, typisch Nederlands.
Ja Cees Geel is briljant in die rolquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die film is echt legendarisch. Zo lekker nuchter ook, typisch Nederlands.
Kebab is zoooo lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OMDAT IK TOCH NIET VRAAG WAT SHOARMA IS, MAAR WAT KEBAB IS.
En dat hakt erinquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit proberen te kijken, maar toen het gedoe met de hersentumor begon, durfde ik niet meer te kijekn, was nog vrij snel na Ma's dood (ook door hersentumor).
quote:
nog leuke mensen ontmoet ?quote:
Dat snap ik, maar ik vind het wel een aanrader, het is niet echt verdrietig alleen aan het eind, er zit wel een hoop humor in en het is echt mooi verfilmdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit proberen te kijken, maar toen het gedoe met de hersentumor begon, durfde ik niet meer te kijekn, was nog vrij snel na Ma's dood (ook door hersentumor).
who the fuck is cees geelquote:
Lek heb ik nog niet gezien, Vet Hard vond ik ook vreselijk lachenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:19 schreef gomi het volgende:
[..]
simo was echt ok idd. en lek was ook wel ok tbh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |