Andre Agassi, zo'n man waar ik ondanks wat ie allemaal geflikt heeft nog respect voor heb. Misschien juist daarom.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de cd van Go back to the zoo gekregen en de biografie van Andre Agassi.
Het boek is goed voor mij, in het Engels!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Leuk! Lijken me allebei mooie dingen.
quote:
Heb ik ook, tof dat hij zo zijn rust heeft gevonden bij Steffi.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Andre Agassi, zo'n man waar ik ondanks wat ie allemaal geflikt heeft nog respect voor heb. Misschien juist daarom.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het boek is goed voor mij, in het Engels!!
Hij doet anders aardig wat goede dingen tegenwoordigquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Andre Agassi, zo'n man waar ik ondanks wat ie allemaal geflikt heeft nog respect voor heb. Misschien juist daarom.
Ik val hard door de mand.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
. Mooi zo! Ik geef wel een mondeling (
) tijdens de meet.
Dat moet het zijn idd ja. Zal zo met de losbandige geest van vlak na de oorlog gekomen zijn, zo rond 1955-1960 denk ik.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toen werden mensen nog niet geidoliseerd. Of hoe je het ook noemt.
Oh ja, but the drugs don't work.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij doet anders aardig wat goede dingen tegenwoordig
Neuh neem een crackerquote:
Ik zag haar weer in een reclame. Alsof ze het geld nodig heeft dacht ik nog. Twee topsporters die echt allang binnen zijn. Of zal ze nog ergens een langdurig contract hebben?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb ik ook, tof dat hij zo zijn rust heeft gevonden bij Steffi.
Ja en geloof ook scholen financiëren toch? Nou ja Steffi heeft hem erg goed gedaanquote:
Het zou me niet verbazen dat dat geld rechtstreeks naar het goede doel gaatquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zag haar weer in een reclame. Alsof ze het geld nodig heeft dacht ik nog. Twee topsporters die echt allang binnen zijn. Of zal ze nog ergens een langdurig contract hebben?
Ja.quote:
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen dat dat geld rechtstreeks naar het goede doel gaat
steffi heerst ook welquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en geloof ook scholen financiëren toch? Nou ja Steffi heeft hem erg goed gedaan
ritueel geslachtte schapenquote:
Oh dat krijg ik altijd als ik shoarma bestelquote:
waarom vraag je het danquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat krijg ik altijd als ik shoarma bestel
Yepquote:
daar doe ik een half jaar minimaal meequote:
Fijn voor die clownquote:
Geen idee.quote:
Ik hoopte dat jij het wistquote:
ow zoooo foutquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:12 schreef Cee het volgende:
Op Nederland 1 geeft iemand een babyshower vanwege de aankoop van een duur kut-tasje.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:12 schreef Cee het volgende:
Op Nederland 1 geeft iemand een babyshower vanwege de aankoop van een duur kut-tasje.
Ja, ik ook.quote:
sleept bella aan der haar naar de kelderquote:
Wie nietquote:
heeeee sympquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |