quote:
Ik ben niet dom, ik weet gewoon niet wat kebab is. Maakt mij dat dom? Best, dan ben ik dom.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je nu alleen maar zo
Ik heb nog niet echt met de mensen gepraat. Ja even met een meisje dat ik al veel langer ken. Nog van mijn middelbare schooltijd. WE hebben elkaar al iets van 5 jaar niet gezien (zagen elkaar ook geregeld tijdens het stappen).quote:
wel mijn ma is ook aan een agressieve vorm van hersentumor overleden en ik hoef (voorlopig) dat soort films niet te zienquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vind het wel een aanrader, het is niet echt verdrietig alleen aan het eind, er zit wel een hoop humor in en het is echt mooi verfilmd
vet hard heb ik dan nog nooit gezien. maar lek was gewoon goed vond ik voor een nederlandse film in dat genrequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Lek heb ik nog niet gezien, Vet Hard vond ik ook vreselijk lachen
Kebab is gekruid gehakt en ik vind het nog lekkerder dan shoarmaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, ik weet gewoon niet wat kebab is. Maakt mij dat dom? Best, dan ben ik dom.
Nee het is net even anders dan shoarma, maar wel lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, ik weet gewoon niet wat kebab is. Maakt mij dat dom? Best, dan ben ik dom.
Ik vond het ook best een mooei film, maar dat was TOEN te confronterend. Nu zou ik er beter naar kunenn kijken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vind het wel een aanrader, het is niet echt verdrietig alleen aan het eind, er zit wel een hoop humor in en het is echt mooi verfilmd
maar dat is alyijd wel leuk als je mensen uit je schooltijd tegenkomtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt met de mensen gepraat. Ja even met een meisje dat ik al veel langer ken. Nog van mijn middelbare schooltijd. WE hebben elkaar al iets van 5 jaar niet gezien (zagen elkaar ook geregeld tijdens het stappen).
Ik zei al ik snap het, maar mocht je het wel aankunnen is het een aanraderquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef crv het volgende:
[..]
wel mijn ma is ook aan een agressieve vorm van hersentumor overleden en ik hoef (voorlopig) dat soort films niet te zien
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Lek op mijn lijstje zetquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:23 schreef gomi het volgende:
[..]
vet hard heb ik dan nog nooit gezien. maar lek was gewoon goed vond ik voor een nederlandse film in dat genre
op zich maakt nl best goede films
kebab is dat vlees dat met een kaasschaaf vand e rollijkt tye zijn gehaald toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee het is net even anders dan shoarma, maar wel lekker
Oh gehakt ja?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kebab is gekruid gehakt en ik vind het nog lekkerder dan shoarma
Precies wat ik bedoelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond het ook best een mooei film, maar dat was TOEN te confronterend. Nu zou ik er beter naar kunenn kijken.
gekruid gehaktquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kebab is gekruid gehakt en ik vind het nog lekkerder dan shoarma
GEEN GEHAKTquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh gehakt ja?TOch eens proberen dan
Huh? Van die plakjes die ook in de Döner gaan zeg maar?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
kebab is dat vlees dat met een kaasschaaf vand e rollijkt tye zijn gehaald toch?
van die dunne reepjes zal ik maar zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |