De turkse supermarkt verkoopt ook kersensapquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:55 schreef Zana het volgende:
[..]
uit Duitsland meegenomen, daar zit het volgens mij gewoon bij de Lidl in het assortiment, hier hebben ze het volgens mij ook wel eens gehad bij zo een speciale week
Ergens gok ik dat die pizza's niet te vreten zijn...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:45 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Gratisch.
De 4kazen pizza. Wel verbouwd met wat paprika, lenteui en ham.
Ze waren wat karig belegd maar verder zijn ze goed te doen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ergens gok ik dat die pizza's niet te vreten zijn...
Ah ok, bedankt damesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:52 schreef Windigo het volgende:
[..]
De turkse supermarkt verkoopt ook kersensap
eenvoud is de krachtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:57 schreef Olympiaki het volgende:
patat met frikandel, culinaire klassieker
Ben je nu zo vroeg al op, of ga je pas zo laat naar bed?quote:Op zondag 10 oktober 2010 06:56 schreef Windigo het volgende:
Een bakje vanillekwark met frambozen, pistolet met obazter kaas en thee
Ik ben iedere dag zo vroeg op, ook al wil ik uitslapenquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ben je nu zo vroeg al op, of ga je pas zo laat naar bed?
Ik moet zo werken (marathon in Eindhoven, ik moet masseren) dus net een paar flinke boterhammen met pindakaas op.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
net op : zuurkoolstamppot met spekkies en rookworst
koe loe yukquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Lopend buffet bij de chinees.
Lekker veel groente, veel koe yo luk (? iig die balletjes met vlees) en veel kip en rundvlees
Ojaquote:
Dat is op tijd.quote:
Ah, ik had toen nooit behoefte aan eten en drinken, Dook altijd meteen mijn bedje in, maar toen k nachtdiensten had was het winter en was het uberkoud dus daar kan het ook aan liggenquote:
Ik heb er ook niet echt behoefte aan hoor, maar ik vind het wel lekker om een biertje of een goed glas wijn te drinken na de nachtdienstquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah, ik had toen nooit behoefte aan eten en drinken, Dook altijd meteen mijn bedje in, maar toen k nachtdiensten had was het winter en was het uberkoud dus daar kan het ook aan liggen
haha een zak nootjes is ook vet hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet echt behoefte aan hoor, maar ik vind het wel lekker om een biertje of een goed glas wijn te drinken na de nachtdienst
Overigens heb ik vandaag de vette hap over geslagen. Normaal gaat er wel een pizzaatje in of de vetpan aan ofzo. Vandaag heb ik alleen een zak nootjes gegeten zojuist.
Zo, en nu ga ik naar bed
hoezo? wat moet je doen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:28 schreef Purdey het volgende:
Vanavond een pan groentesoep, met volkoren bolletjes
Ben alleen te gestressed om te eten
is dat wat?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:55 schreef Natalie78 het volgende:
Ontbijt bij Ikea, lunch vegetarische hotdog, avondeten aardappelpuree, doperwtjes en vegetarische schnitzel.
jummie!! met 1 bord zit je tjokvolquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben nu snert aan het maken met: hamschijf, saucijs, speklapje, ribbetjes, bovenpoot en rookworst
Gaat wel, heb ik ook een keer gedaan toen het tijdelijk 50 cent was (nu 1 euro). Je krijgt croissant, gekookt ei, een bolletje, boter jam, plak kaas/haam o.i.d. en officieel 2x koffie. (hoewel dat laatste natuurlijk niet moeilijk is om nog een te nemen)quote:
onee he.... waarom kunnen mensen niet thuis ontbijten?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gaat wel, heb ik ook een keer gedaan toen het tijdelijk 50 cent was (nu 1 euro). Je krijgt croissant, gekookt ei, een bolletje, boter jam, plak kaas/haam o.i.d. en officieel 2x koffie. (hoewel dat laatste natuurlijk niet moeilijk is om nog een te nemen)
[ afbeelding ]
Voor het geld valt het reuze mee, het valt best te pruimen. Wel erg druk en zelfs mensen die dit gewoon dagelijks doen.![]()
Oh my God, 50 cent? Nu dus 1 euro. We waren laat in het restaurant, kwart voor 11 ofzo, nog net op tijd. Erg druk en de meeste mensen namen een ontbijt. Het is op zich best lekker.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gaat wel, heb ik ook een keer gedaan toen het tijdelijk 50 cent was (nu 1 euro). Je krijgt croissant, gekookt ei, een bolletje, boter jam, plak kaas/haam o.i.d. en officieel 2x koffie. (hoewel dat laatste natuurlijk niet moeilijk is om nog een te nemen)
[ afbeelding ]
Voor het geld valt het reuze mee, het valt best te pruimen. Wel erg druk en zelfs mensen die dit gewoon dagelijks doen.![]()
Ik heb iemand gezien, die ik niet wilde zienquote:
toevallig las ik het ja in een ander topicquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb iemand gezien, die ik niet wilde zienLang verhaal kort te maken: Steen op maag gevoel..
OT: Groentensoep was best lekker, broodje met pindakaas erbij![]()
Denk dat ik mezelf morgen met de lunch bij La Place eens ga trakteren op een vanille muffin, óf een brownie, óf een stuk marmercake, óf een chocoladecroissant! (Of allemaal)
owhquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Uitsmijter spek met 4 eieren op zuurdesembrood.
Dankje FF, lief!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toevallig las ik het ja in een ander topicsterkte en hopelijk kom je er gauw overheen zodat je diegene gewoon tegen kunt komen zonder je zo te voelen
![]()
je gaat morgen heerlijk middageten zeg! ik had vnv gekookte andijvie, aardappels, jus en een gehaktbal. toe aardbeienyoghurt
ooh beter! vind het gebak daar enzo idd erg lekker, en panini's ookquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dankje FF, lief!Voordeel van het werken bij La Place, 65% korting op alle voedsel daar
aardbeien zijn nu evengoed nog lekker hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:58 schreef Windigo het volgende:
Ik heb een wit pistoletje met obzater kaas, vanillekwark met aardbeien (ja ik weet het in Október schande Windigo maar ik had er zó'n zin in..) en mangosap.
ja maar volgens de klimaatnazi's o zo slecht voor het mileu als je ze buiten het seizoen om eetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
aardbeien zijn nu evengoed nog lekker hoormijn zwager heeft aardbeien tot in december
en die smaken
terwijl ze ondertussen wel in de winter in een lekker warm huis zitten die ze opstoken tot 22 gradenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar volgens de klimaatnazi's o zo slecht voor het mileu als je ze buiten het seizoen om eet
Deze ''klimaatnazi'' koopt dus ook wel eens aardbeitjes buiten het seizoen (zolang er herkomst :"Holland'' op staat), maar stookt niet boven de 18 graden in de winter en koopt geen boontjes uit Senegal. Het is niet allemaal zo zwart witquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
terwijl ze ondertussen wel in de winter in een lekker warm huis zitten die ze opstoken tot 22 graden
ze vergeten dat in een kas de zon ook zn werk doetoverigens plukt hij nu ook nog steeds buiten
Oh klinkt lekker!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:23 schreef Windigo het volgende:
Net een salade van geitenkaas en komkommer en noten opEn water erbij
wel als je het er vijf minuten in laatquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:25 schreef Windigo het volgende:
[..]
Is dat niet een soort smurrie dan? Lijkt me best vies..
nooit aan gedachtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:37 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ook lekker met speculaaskruimels.
gewoon wat kleine dunne toastjes met wat makreel erop en wat dressing? Simpeler kan nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:34 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Heb zin om vanavond eens uitgebreid te koken .... dus doe ik dat!![]()
Voorgerecht: preisoepje met gerookte makreel.
Hoofdgerecht: varkenshaasje met (uiteraard zelfgemaakte) champignonsaus. Erbij verse tagliatelle en erwtjes met room en sjalot.
Nagerecht: chocoladesouffle'tje met zachte kern. Erbij een bolletje vanilleijs.
Bij het voorgerecht zou ik nog iets erbij willen doen, iets in de trant van brood of zo, een klein hapje. Heb alleen geen idee wat, en heb geen zin in crostini (te vaak gemaakt de laatste tijd). Iemand nog een leuke, lekkere tip?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:57 schreef Enfermera het volgende:
Zelf nasi gemaakt met veel ui, knoflook, wortel en prei, daarbij een mix van bruine en witte rijst, met satésaus en Java kroepoekErrrug lekker.
vaak wel jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jullie eten echt traditionele Hollandse kost hè?
Ik zelf ben niet van de Hollandse kost, maar ik woon nog thuis, en mijn vader kookt. En die is erg van de Hollandse kost, puur omdat in de tijd dat hij leerde koken, de Hollandse kost het enige was wat er was. Nasi kwam toen nog uit blik, en macroni ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jullie eten echt traditionele Hollandse kost hč?
Klinkt goed en doe ik wel vaker inderdaad, altijd een succes. Wellicht dat ik dat vanavond vooraf maak met de makreelfilet die ik over heb.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gewoon wat kleine dunne toastjes met wat makreel erop en wat dressing? Simpeler kan niet
Dat heb ik nou nog nooit gegeten, maar gesmolten kaas vind ikquote:
Ik dus ook niet. Doe wel af en toe vleesfondue (in hete olie). Wat doop je dan eigenlijk in de kaasfondue? Alleen stukjes brood of ook nog andere dingen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:39 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog nooit gegeten, maar gesmolten kaas vind ik
oee ik had gister een klein zakje daarvan; heerlijk zoutquote:
Kippensoepquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:17 schreef MissHobje het volgende:
Kippesoep aan het maken en home made pastadie ga ik met spinazie en verschillende soorten champignons maken
ieuw, vleesfondue in olie, probeer het eens in bouillon en dan de dag erna bij de lunch een kopje nemen waar heel de avond al die stukjes vlees in hebben getrokkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Doe wel af en toe vleesfondue (in hete olie). Wat doop je dan eigenlijk in de kaasfondue? Alleen stukjes brood of ook nog andere dingen?
Oké, klinkt goed, misschien toch maar eens proberen. Ben gek op kaas, zowel gesmolten als in kaasplankjes en zo, maar dit heb ik toch nog nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ieuw, vleesfondue in olie, probeer het eens in bouillon en dan de dag erna bij de lunch een kopje nemen waar heel de avond al die stukjes vlees in hebben getrokkenKaasfondue kun je verschillende dingen in dopen, denk aan broccoli, tomaat, bloemkool. Ik doe het vanavond simpel: uit een pakje met alleen maar stokbrood om te dippen en een tomatensalade ernaast. Ben toch maar alleen vanaaf
Voeg bij de fondue nog wel wat witte droge wijn
Oe, chorizo met kaas.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:34 schreef SeaOfLove het volgende:
je kunt ook nog bijv salami, chorizo en dergelijke dippen
groentequote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Doe wel af en toe vleesfondue (in hete olie). Wat doop je dan eigenlijk in de kaasfondue? Alleen stukjes brood of ook nog andere dingen?
Klinkt lekker. Ik vind het altijd zo jammer dat risotto er niet zo lekker uitziet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:20 schreef Tezz het volgende:
[ afbeelding ]
En het was heerlijk!![]()
![]()
![]()
Paddestoelenrisotto met lenteui en seranoham on the side
aaah, hoe was de risotto? Das mijn recept namelijk :-)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:49 schreef Gripper het volgende:
Vanavond: risotto met rode ui, pompoenstukjes en gecarameliseerde uienringen (ergens in een pompoentopic hier gevonden)
met een visje uit de oven, bedekt met broodkruim&kruiden korst.
Toe: er is nog appelkaneel cake
die zijn viesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:02 schreef SeaOfLove het volgende:
Melk nu met kikkers en muizenSinterklaassnoepgoed
Ooooh verwend kind, vind de Sint niet leuk hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die zijn vies(vind ik dan)
gelukkig lus ik van Sinterklaassnoep alleen gevuld speculaas. snoep daarom ook niet zoveel rond die tijd gelukkig
brr geef mij maar zonquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ooooh verwend kind, vind de Sint niet leuk hoor![]()
Blij zijn FF, met alle wintermaanden
Klinkt heerlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:16 schreef malaugenoux het volgende:
zuurkool,appel,fondant aardappeltjes,mosterdbeurre blanc,cordon bleu
Net even teruggelezen, bedankt voor het recept!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:30 schreef single_queen het volgende:
[..]
aaah, hoe was de risotto? Das mijn recept namelijk :-)
ik heb het alleen nog nooit met vis gegeten, leek me eigenlijk niets - maar vertel vooral als het wél lekker is!
begrijp ik, lekker!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:00 schreef DarkElf het volgende:
vanavond gaan we kip in broodkruim en parmezaanse kaas bakkendat in een ovenschaal leggen met zelfgemaakte tomatensaus, gegrilde aubergine en buffelmozzarella en dan de oven in.
zin in!
Oeh, die is van Gino, toch? Superlekker is dat, wel even hannesen met die parmezaan/broodkruim en kip bakken, maar echt de moeite waardquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:00 schreef DarkElf het volgende:
vanavond gaan we kip in broodkruim en parmezaanse kaas bakkendat in een ovenschaal leggen met zelfgemaakte tomatensaus, gegrilde aubergine en buffelmozzarella en dan de oven in.
zin in!
Yep dat is die en tis idd even gedoe maar het is zo lekker!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, die is van Gino, toch? Superlekker is dat, wel even hannesen met die parmezaan/broodkruim en kip bakken, maar echt de moeite waard
lekker feestje!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:16 schreef Zo-is-dat het volgende:
Mijn mama is jarig vandaag, dus is het feest!
Gisteren witte chocolade cheesecake met aardbeien gemaakt en die valt erg in de smaak. De citroenrol is erg lelijk geworden maar ook lekker.
Voor de lunch hadden we wraps met ham, roomkaas, bieslook, mandarijntjes, ei, bleekselderij en rode ui, uit de metro, ook al lekker! Nu o.a. sushi rollen om vanavond als hapje te serveren. Jum!
vind ik geen fastfood hoor, is nog best gezond. gewoon rijst, groente en vleesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:55 schreef Tezz het volgende:
Fastfood voor Tezz vanavond: Beef Chimichuri (van de Knorr Wereldgerechten).
Ja maar fastfood zit meer in de snelheid waarmee je het klaarmaakt. En poedertjes uit een pakje bevatten wel meer geur-kleur- en smaakstoffen dan wanneer je dat niet toevoegt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik geen fastfood hoor, is nog best gezond. gewoon rijst, groente en vlees
dat werd t dus niet aangezien we vrij laat thuis waren. De kip komt morgen op t menu.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Yep dat is die en tis idd even gedoe maar het is zo lekker!
Biefstuk van de Lidl is geen aanrader, nooit meer, het is een onteering van de edele kogelbiefstukquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef Windigo het volgende:
Vanavond een kogelbiefstukje, gebakken aardappels, en salade
fijnproeverquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Net twee boterhammen gehad met kaas en een stukje ontbijtkoek
Ik had ook lasagne, maar kreeg echt hap door mijn keel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:54 schreef littledrummergirl het volgende:
net lasagne gehadgekookt door mn stagekids, in ' restaurantstijl' met n dekbedovertrek als tafellaken
Gebakken aardappeltjes, salade?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:00 schreef monsterd. het volgende:
Ik wil vanavond karbonade maken.. Maar wat erbij?
Gebakken aardappeltjes klinken als een goed plan.. Heb niet zoveel zin om een salade te maken, heb iig nog wat van die mini maiskolfjes. Dat zou eventueel wel kunenn denk ikquote:
is een optie voor morgen.. Heb namelijk 500 gram karbonade terwijl ik alleen benquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
rauwe andijviestamp met spekjes?
Het is toch nog geen kerst?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:51 schreef Mirjam het volgende:
wij gaan strakjes gezellig gourmetten
heb ik ook net gehaalt, ligt nu in de ovenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:45 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Gratisch.
De 4kazen pizza. Wel verbouwd met wat paprika, lenteui en ham.
Ook nog wat chorizo door gedaan, moet wel lekker wordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:57 schreef Windigo het volgende:
Vanavond tagliatelle met courgette, zwarte olijven, buffelmozzarella en tomatensausbeetje geraspte parmigiano reggiano eroverheen en smullen maar
`ik zou voor een steak gaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Twijfel of ik zometeen een schnitzel ga eten of een steak.
Het is wat totaal anders geworden.quote:
hoe is die champignon burger?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:49 schreef Purdey het volgende:
Oeh lekker FF, monchoutaart. Ook weer eens maken![]()
Vanavond andijvie prak, met een Valess champignon burger. Daarnet bij de thee een kokosmakroon
Steak, makkelijke keuze.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Twijfel of ik zometeen een schnitzel ga eten of een steak.
Wel lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe is die champignon burger?
Jij bent toch vega??quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Steak, makkelijke keuze.
Ow zie dat ik al te laat ben![]()
wel fotos'maken hequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:38 schreef Anne het volgende:
Haring met uitjes. En thee om weer even warm te worden.
Straks ga ik voor het eerst proberen sushi te maken.
Ik vind salade met bleekselderij erg lekker, maak het zelf meestal met appel en walnoten en dan een mayo-dressing, dan moet je wel de bleekselderij van te voren even koken anders is het erg hard.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:32 schreef computergirl het volgende:
heeft iemand misschien een lekker gestoofde bleekselderij recept? Ik wil geen salade dus maar stoven, maar ik vind geen lekkere recepten.
ziet er leuk uitquote:
dankjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:04 schreef Purdey het volgende:
Beterschap DeBassist![]()
Ik heb net 4 creamcrackers op met tonijn uit blik (Ook heel culinair dus..) en een pakje IndoMie
Vanavond zuurkool met worrsssst
Bestaat dit uit ingrediënten die ik denk dat het zijn?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:53 schreef Enfermera het volgende:
Vanavond ovenschotel van gister, we hadden over. Macaroni met broccoli, spekjes en kaassaus. Erg lekker!
En heb net ook even staan 'sloven' in de keuken voor hapjes voor vanavond, eiersalade zelf gemaakt en guacamole. Errrg lekker geworden allebei![]()
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Bestaat dit uit ingrediënten die ik denk dat het zijn?
Dat je gewoon spekjes aanbakt, (voorgekookte) broccoli erbij doet, vervolgens een of ander kaassaus(?) erdoor. En mengt of serveert over pasta?quote:
Oef, dat klinkt ook ergquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Broodje hamburger met gebakken ui, spekjes en champignons en daarbij maak ik huzarensalade met gekookt eitje/ham etc
Ja. Lekker toch?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat je gewoon spekjes aanbakt, (voorgekookte) broccoli erbij doet, vervolgens een of ander kaassaus(?) erdoor. En mengt of serveert over pasta?
[..]
Oef, dat klinkt ook erg
Ik zeg niet dat het niet lekker is. Sterker nog het lijkt me best te pruimen!quote:
Oh oké, het kwam namelijk een beetje negatief over zoals je het zeiquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet lekker is. Sterker nog het lijkt me best te pruimen!Anderen in ons gezin wat minder (niet dol op dat soort sauzen). Vroeg het omdat het me vrij simpel recept leek.
Ik heb dus nu de pasta op staanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:52 schreef Riann het volgende:
ik zit nu lekker aan een kopje sterrenmunt thee. En vanochtend heb ik al pastasaus uit de vriezer gehaald voor vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |