De turkse supermarkt verkoopt ook kersensapquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:55 schreef Zana het volgende:
[..]
uit Duitsland meegenomen, daar zit het volgens mij gewoon bij de Lidl in het assortiment, hier hebben ze het volgens mij ook wel eens gehad bij zo een speciale week
Ergens gok ik dat die pizza's niet te vreten zijn...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:45 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Gratisch.
De 4kazen pizza. Wel verbouwd met wat paprika, lenteui en ham.
Ze waren wat karig belegd maar verder zijn ze goed te doen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ergens gok ik dat die pizza's niet te vreten zijn...
Ah ok, bedankt damesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:52 schreef Windigo het volgende:
[..]
De turkse supermarkt verkoopt ook kersensap
eenvoud is de krachtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:57 schreef Olympiaki het volgende:
patat met frikandel, culinaire klassieker
Ben je nu zo vroeg al op, of ga je pas zo laat naar bed?quote:Op zondag 10 oktober 2010 06:56 schreef Windigo het volgende:
Een bakje vanillekwark met frambozen, pistolet met obazter kaas en thee
Ik ben iedere dag zo vroeg op, ook al wil ik uitslapenquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ben je nu zo vroeg al op, of ga je pas zo laat naar bed?
Ik moet zo werken (marathon in Eindhoven, ik moet masseren) dus net een paar flinke boterhammen met pindakaas op.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
net op : zuurkoolstamppot met spekkies en rookworst
koe loe yukquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Lopend buffet bij de chinees.
Lekker veel groente, veel koe yo luk (? iig die balletjes met vlees) en veel kip en rundvlees
Ojaquote:
Dat is op tijd.quote:
Ah, ik had toen nooit behoefte aan eten en drinken, Dook altijd meteen mijn bedje in, maar toen k nachtdiensten had was het winter en was het uberkoud dus daar kan het ook aan liggenquote:
Ik heb er ook niet echt behoefte aan hoor, maar ik vind het wel lekker om een biertje of een goed glas wijn te drinken na de nachtdienstquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah, ik had toen nooit behoefte aan eten en drinken, Dook altijd meteen mijn bedje in, maar toen k nachtdiensten had was het winter en was het uberkoud dus daar kan het ook aan liggen
haha een zak nootjes is ook vet hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet echt behoefte aan hoor, maar ik vind het wel lekker om een biertje of een goed glas wijn te drinken na de nachtdienst
Overigens heb ik vandaag de vette hap over geslagen. Normaal gaat er wel een pizzaatje in of de vetpan aan ofzo. Vandaag heb ik alleen een zak nootjes gegeten zojuist.
Zo, en nu ga ik naar bed
hoezo? wat moet je doen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:28 schreef Purdey het volgende:
Vanavond een pan groentesoep, met volkoren bolletjes
Ben alleen te gestressed om te eten
is dat wat?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:55 schreef Natalie78 het volgende:
Ontbijt bij Ikea, lunch vegetarische hotdog, avondeten aardappelpuree, doperwtjes en vegetarische schnitzel.
jummie!! met 1 bord zit je tjokvolquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben nu snert aan het maken met: hamschijf, saucijs, speklapje, ribbetjes, bovenpoot en rookworst
Gaat wel, heb ik ook een keer gedaan toen het tijdelijk 50 cent was (nu 1 euro). Je krijgt croissant, gekookt ei, een bolletje, boter jam, plak kaas/haam o.i.d. en officieel 2x koffie. (hoewel dat laatste natuurlijk niet moeilijk is om nog een te nemen)quote:
onee he.... waarom kunnen mensen niet thuis ontbijten?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gaat wel, heb ik ook een keer gedaan toen het tijdelijk 50 cent was (nu 1 euro). Je krijgt croissant, gekookt ei, een bolletje, boter jam, plak kaas/haam o.i.d. en officieel 2x koffie. (hoewel dat laatste natuurlijk niet moeilijk is om nog een te nemen)
[ afbeelding ]
Voor het geld valt het reuze mee, het valt best te pruimen. Wel erg druk en zelfs mensen die dit gewoon dagelijks doen.![]()
Oh my God, 50 cent? Nu dus 1 euro. We waren laat in het restaurant, kwart voor 11 ofzo, nog net op tijd. Erg druk en de meeste mensen namen een ontbijt. Het is op zich best lekker.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gaat wel, heb ik ook een keer gedaan toen het tijdelijk 50 cent was (nu 1 euro). Je krijgt croissant, gekookt ei, een bolletje, boter jam, plak kaas/haam o.i.d. en officieel 2x koffie. (hoewel dat laatste natuurlijk niet moeilijk is om nog een te nemen)
[ afbeelding ]
Voor het geld valt het reuze mee, het valt best te pruimen. Wel erg druk en zelfs mensen die dit gewoon dagelijks doen.![]()
Ik heb iemand gezien, die ik niet wilde zienquote:
toevallig las ik het ja in een ander topicquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb iemand gezien, die ik niet wilde zienLang verhaal kort te maken: Steen op maag gevoel..
OT: Groentensoep was best lekker, broodje met pindakaas erbij![]()
Denk dat ik mezelf morgen met de lunch bij La Place eens ga trakteren op een vanille muffin, óf een brownie, óf een stuk marmercake, óf een chocoladecroissant! (Of allemaal)
owhquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Uitsmijter spek met 4 eieren op zuurdesembrood.
Dankje FF, lief!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toevallig las ik het ja in een ander topicsterkte en hopelijk kom je er gauw overheen zodat je diegene gewoon tegen kunt komen zonder je zo te voelen
![]()
je gaat morgen heerlijk middageten zeg! ik had vnv gekookte andijvie, aardappels, jus en een gehaktbal. toe aardbeienyoghurt
ooh beter! vind het gebak daar enzo idd erg lekker, en panini's ookquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dankje FF, lief!Voordeel van het werken bij La Place, 65% korting op alle voedsel daar
aardbeien zijn nu evengoed nog lekker hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:58 schreef Windigo het volgende:
Ik heb een wit pistoletje met obzater kaas, vanillekwark met aardbeien (ja ik weet het in Október schande Windigo maar ik had er zó'n zin in..) en mangosap.
ja maar volgens de klimaatnazi's o zo slecht voor het mileu als je ze buiten het seizoen om eetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
aardbeien zijn nu evengoed nog lekker hoormijn zwager heeft aardbeien tot in december
en die smaken
terwijl ze ondertussen wel in de winter in een lekker warm huis zitten die ze opstoken tot 22 gradenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar volgens de klimaatnazi's o zo slecht voor het mileu als je ze buiten het seizoen om eet
Deze ''klimaatnazi'' koopt dus ook wel eens aardbeitjes buiten het seizoen (zolang er herkomst :"Holland'' op staat), maar stookt niet boven de 18 graden in de winter en koopt geen boontjes uit Senegal. Het is niet allemaal zo zwart witquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
terwijl ze ondertussen wel in de winter in een lekker warm huis zitten die ze opstoken tot 22 graden
ze vergeten dat in een kas de zon ook zn werk doetoverigens plukt hij nu ook nog steeds buiten
Oh klinkt lekker!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:23 schreef Windigo het volgende:
Net een salade van geitenkaas en komkommer en noten opEn water erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |