toevallig las ik het ja in een ander topicquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb iemand gezien, die ik niet wilde zienLang verhaal kort te maken: Steen op maag gevoel..
OT: Groentensoep was best lekker, broodje met pindakaas erbij![]()
Denk dat ik mezelf morgen met de lunch bij La Place eens ga trakteren op een vanille muffin, óf een brownie, óf een stuk marmercake, óf een chocoladecroissant! (Of allemaal)
owhquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Uitsmijter spek met 4 eieren op zuurdesembrood.
Dankje FF, lief!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toevallig las ik het ja in een ander topicsterkte en hopelijk kom je er gauw overheen zodat je diegene gewoon tegen kunt komen zonder je zo te voelen
![]()
je gaat morgen heerlijk middageten zeg! ik had vnv gekookte andijvie, aardappels, jus en een gehaktbal. toe aardbeienyoghurt
ooh beter! vind het gebak daar enzo idd erg lekker, en panini's ookquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dankje FF, lief!Voordeel van het werken bij La Place, 65% korting op alle voedsel daar
aardbeien zijn nu evengoed nog lekker hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:58 schreef Windigo het volgende:
Ik heb een wit pistoletje met obzater kaas, vanillekwark met aardbeien (ja ik weet het in Október schande Windigo maar ik had er zó'n zin in..) en mangosap.
ja maar volgens de klimaatnazi's o zo slecht voor het mileu als je ze buiten het seizoen om eetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
aardbeien zijn nu evengoed nog lekker hoormijn zwager heeft aardbeien tot in december
en die smaken
terwijl ze ondertussen wel in de winter in een lekker warm huis zitten die ze opstoken tot 22 gradenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar volgens de klimaatnazi's o zo slecht voor het mileu als je ze buiten het seizoen om eet
Deze ''klimaatnazi'' koopt dus ook wel eens aardbeitjes buiten het seizoen (zolang er herkomst :"Holland'' op staat), maar stookt niet boven de 18 graden in de winter en koopt geen boontjes uit Senegal. Het is niet allemaal zo zwart witquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
terwijl ze ondertussen wel in de winter in een lekker warm huis zitten die ze opstoken tot 22 graden
ze vergeten dat in een kas de zon ook zn werk doetoverigens plukt hij nu ook nog steeds buiten
Oh klinkt lekker!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:23 schreef Windigo het volgende:
Net een salade van geitenkaas en komkommer en noten opEn water erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |