De turkse supermarkt verkoopt ook kersensapquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:55 schreef Zana het volgende:
[..]
uit Duitsland meegenomen, daar zit het volgens mij gewoon bij de Lidl in het assortiment, hier hebben ze het volgens mij ook wel eens gehad bij zo een speciale week
Ergens gok ik dat die pizza's niet te vreten zijn...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:45 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Gratisch.
De 4kazen pizza. Wel verbouwd met wat paprika, lenteui en ham.
Ze waren wat karig belegd maar verder zijn ze goed te doen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ergens gok ik dat die pizza's niet te vreten zijn...
Ah ok, bedankt damesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:52 schreef Windigo het volgende:
[..]
De turkse supermarkt verkoopt ook kersensap
eenvoud is de krachtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:57 schreef Olympiaki het volgende:
patat met frikandel, culinaire klassieker
Ben je nu zo vroeg al op, of ga je pas zo laat naar bed?quote:Op zondag 10 oktober 2010 06:56 schreef Windigo het volgende:
Een bakje vanillekwark met frambozen, pistolet met obazter kaas en thee
Ik ben iedere dag zo vroeg op, ook al wil ik uitslapenquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ben je nu zo vroeg al op, of ga je pas zo laat naar bed?
Ik moet zo werken (marathon in Eindhoven, ik moet masseren) dus net een paar flinke boterhammen met pindakaas op.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
net op : zuurkoolstamppot met spekkies en rookworst
koe loe yukquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Lopend buffet bij de chinees.
Lekker veel groente, veel koe yo luk (? iig die balletjes met vlees) en veel kip en rundvlees
Ojaquote:
Dat is op tijd.quote:
Ah, ik had toen nooit behoefte aan eten en drinken, Dook altijd meteen mijn bedje in, maar toen k nachtdiensten had was het winter en was het uberkoud dus daar kan het ook aan liggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |