Dank u.quote:
Smaakt best hoor. En zelf maken? I don't know how en dat zou een karwei opzich worden en ik was al laat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh nooooDat maak je toch lekker zelf joh?? Volgende keer wel doen hoor!
Is zoveel lekkerder!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dank u.![]()
[..]
Smaakt best hoor. En zelf maken? I don't know how en dat zou een karwei opzich worden en ik was al laat.
hm, zo lekker, ik ging die deze week halen bij de Lidl, omdat ik het ergens op FOK had gelezen, gelukkig hadden ze het nog, want nu is al weer Mexicaanse weekquote:
Ik had er inderdaad al eerder over gepostquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:01 schreef Zana het volgende:
[..]
hm, zo lekker, ik ging die deze week halen bij de Lidl, omdat ik het ergens op FOK had gelezen, gelukkig hadden ze het nog, want nu is al weer Mexicaanse week
on topic: kaiserbroodje met smeerkaas en een glas kersensap
Gefeliciteerd, en maak er een gezellige en culinaire avond van!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:33 schreef purmernoord het volgende:![]()
vanavond eten we niet. maar ik geef een feestje ter ere van mn verjaardag; de happen die we daarbij serveren zijn: zelfgemaakte gehaktballen, stokbrood uit de oven met ham-kaas-ananas, stokbrood uit de oven met brie, zalmsalade, krabsalade, filet americain, een schaal met worst, ham, rosbief etc van de keurslagerij, kipstukjes gebraden met satehsaus, frituurhapjes en wraps, Dus we zullen niet omkomen van de honger.. Oh ja en we beginnen met koffie en een stuk advocaatslof,aardbeienslof of appelpunt van de banketbakkerij.
![]()
Kersensap, waar haal je dat???quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:01 schreef Zana het volgende:
[..]
on topic: kaiserbroodje met smeerkaas en een glas kersensap
uit Duitsland meegenomen, daar zit het volgens mij gewoon bij de Lidl in het assortiment, hier hebben ze het volgens mij ook wel eens gehad bij zo een speciale weekquote:
De turkse supermarkt verkoopt ook kersensapquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:55 schreef Zana het volgende:
[..]
uit Duitsland meegenomen, daar zit het volgens mij gewoon bij de Lidl in het assortiment, hier hebben ze het volgens mij ook wel eens gehad bij zo een speciale week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |