Yep dat is die en tis idd even gedoe maar het is zo lekker!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, die is van Gino, toch? Superlekker is dat, wel even hannesen met die parmezaan/broodkruim en kip bakken, maar echt de moeite waard
lekker feestje!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:16 schreef Zo-is-dat het volgende:
Mijn mama is jarig vandaag, dus is het feest!
Gisteren witte chocolade cheesecake met aardbeien gemaakt en die valt erg in de smaak. De citroenrol is erg lelijk geworden maar ook lekker.
Voor de lunch hadden we wraps met ham, roomkaas, bieslook, mandarijntjes, ei, bleekselderij en rode ui, uit de metro, ook al lekker! Nu o.a. sushi rollen om vanavond als hapje te serveren. Jum!
vind ik geen fastfood hoor, is nog best gezond. gewoon rijst, groente en vleesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:55 schreef Tezz het volgende:
Fastfood voor Tezz vanavond: Beef Chimichuri (van de Knorr Wereldgerechten).
Ja maar fastfood zit meer in de snelheid waarmee je het klaarmaakt. En poedertjes uit een pakje bevatten wel meer geur-kleur- en smaakstoffen dan wanneer je dat niet toevoegt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik geen fastfood hoor, is nog best gezond. gewoon rijst, groente en vlees
dat werd t dus niet aangezien we vrij laat thuis waren. De kip komt morgen op t menu.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Yep dat is die en tis idd even gedoe maar het is zo lekker!
Biefstuk van de Lidl is geen aanrader, nooit meer, het is een onteering van de edele kogelbiefstukquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef Windigo het volgende:
Vanavond een kogelbiefstukje, gebakken aardappels, en salade
fijnproeverquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Net twee boterhammen gehad met kaas en een stukje ontbijtkoek
Ik had ook lasagne, maar kreeg echt hap door mijn keel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:54 schreef littledrummergirl het volgende:
net lasagne gehadgekookt door mn stagekids, in ' restaurantstijl' met n dekbedovertrek als tafellaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |