`ik zou voor een steak gaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Twijfel of ik zometeen een schnitzel ga eten of een steak.
Het is wat totaal anders geworden.quote:
hoe is die champignon burger?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:49 schreef Purdey het volgende:
Oeh lekker FF, monchoutaart. Ook weer eens maken![]()
Vanavond andijvie prak, met een Valess champignon burger. Daarnet bij de thee een kokosmakroon
Steak, makkelijke keuze.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Twijfel of ik zometeen een schnitzel ga eten of een steak.
Wel lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe is die champignon burger?
Jij bent toch vega??quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Steak, makkelijke keuze.
Ow zie dat ik al te laat ben![]()
wel fotos'maken hequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:38 schreef Anne het volgende:
Haring met uitjes. En thee om weer even warm te worden.
Straks ga ik voor het eerst proberen sushi te maken.
Ik vind salade met bleekselderij erg lekker, maak het zelf meestal met appel en walnoten en dan een mayo-dressing, dan moet je wel de bleekselderij van te voren even koken anders is het erg hard.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:32 schreef computergirl het volgende:
heeft iemand misschien een lekker gestoofde bleekselderij recept? Ik wil geen salade dus maar stoven, maar ik vind geen lekkere recepten.
ziet er leuk uitquote:
dankjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:04 schreef Purdey het volgende:
Beterschap DeBassist![]()
Ik heb net 4 creamcrackers op met tonijn uit blik (Ook heel culinair dus..) en een pakje IndoMie
Vanavond zuurkool met worrsssst
Bestaat dit uit ingrediënten die ik denk dat het zijn?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:53 schreef Enfermera het volgende:
Vanavond ovenschotel van gister, we hadden over. Macaroni met broccoli, spekjes en kaassaus. Erg lekker!
En heb net ook even staan 'sloven' in de keuken voor hapjes voor vanavond, eiersalade zelf gemaakt en guacamole. Errrg lekker geworden allebei![]()
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Bestaat dit uit ingrediënten die ik denk dat het zijn?
Dat je gewoon spekjes aanbakt, (voorgekookte) broccoli erbij doet, vervolgens een of ander kaassaus(?) erdoor. En mengt of serveert over pasta?quote:
Oef, dat klinkt ook ergquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Broodje hamburger met gebakken ui, spekjes en champignons en daarbij maak ik huzarensalade met gekookt eitje/ham etc
Ja. Lekker toch?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat je gewoon spekjes aanbakt, (voorgekookte) broccoli erbij doet, vervolgens een of ander kaassaus(?) erdoor. En mengt of serveert over pasta?
[..]
Oef, dat klinkt ook erg
Ik zeg niet dat het niet lekker is. Sterker nog het lijkt me best te pruimen!quote:
Oh oké, het kwam namelijk een beetje negatief over zoals je het zeiquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet lekker is. Sterker nog het lijkt me best te pruimen!Anderen in ons gezin wat minder (niet dol op dat soort sauzen). Vroeg het omdat het me vrij simpel recept leek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |