kleine stbabs was nog hartstikke maagd tot ergens in de 19!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kleine stbabs batste zijn juf op zn 1e dag?
De LaPo hebbenquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kleine stbabs was nog hartstikke maagd tot ergens in de 19!!!!
(goed, al mond en hand werk vanaf 12.... maar dat telt niet!)
Ja echt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kleine stbabs was nog hartstikke maagd tot ergens in de 19!!!!
Straks gaat mn vriend nog denken dat ik actief op zoek ben naar scharrelsquote:
IJsselquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef stbabylon het volgende:
Joepie joepie joepie!!!!
Ik ben onder de A50 door en ik zie de Ijssel! Bijna thuis![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Handwerk bij jezelf telt nietquote:
Nope! Dat noemen ze niet voor niets voorspel!quote:
Open er een topic over op fokquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef krengetje het volgende:
kwil iets romantisch doen voor mnmaar wat??????
Het is IJssel en geen Ijsselquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks mis met de Ijssel, zolang je maar ten noorden er van bent
Ik heb geen romantisch botje in mn lijf dus kan je niet helpenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef krengetje het volgende:
pijpen, gepijpt worden, beffen, etcquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
wtf babs.. Vanaf 12?? Of valt zoenen onder mondwerkdan ist niet zo heel gek
Vraag hem te huwelijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef krengetje het volgende:
quote:
Oh jawel hoor.. maar om daar nou een topic voor te openen..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus je acht fokkers niet in staat een leuk idee te geven.. dus single fokkers ook niet
Nee sorry !!quote:
Alleen echte penetratie teltquote:
Leuk joh en dan in ONZ openen. Krijg je geweldige suggestiesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:15 schreef krengetje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.. maar om daar nou een topic voor te openen..
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk joh en dan in ONZ openen. Krijg je geweldige suggesties
Hey Cue!quote:
Dan maak je het toch een topic over romantische dingen doen. Zonder dat het duidelijk is dat het een vraag is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:15 schreef krengetje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.. maar om daar nou een topic voor te openen..
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hey Cue!
Nog gesport?Vertelde vandaag al in een topic, ging flink roeien, ging maar denken dat ik in shape moest zijn, voor het geval die nare Duitsers en hun Gestapo kliek weer eens zouden binnen vallen, dus roeide ik een minuut of 40 ipv 15
![]()
Goeie motivatie ....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
....., ging maar denken dat ik in shape moest zijn, voor het geval die nare Duitsers en hun Gestapo kliek weer eens zouden binnen vallen, dus roeide ik een minuut of 40 ipv 15![]()
![]()
Dat is pas fase 3quote:
Schattigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef missbehavin het volgende:
Nou Minipuber is weer terug hoor.
Hij somde in de auto op met welke meisjes hij allemaal gedanst had, maar alleen met 'haar' echt heel vaak.![]()
Op mijn vraag of hij niet bang was dat zij zou denken dat hij die andere meisjes leuker vond, kreeg ik het antwoord "Mam, ik moet goed in de markt liggen bij de meiden
"
Kleine player.
Maar om bij thuiskomst een krabbel in haar Hyves te zetten, dat durfde hij niet.
Rare vent ben jij ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hey Cue!
Nog gesport?Vertelde vandaag al in een topic, ging flink roeien, ging maar denken dat ik in shape moest zijn, voor het geval die nare Duitsers en hun Gestapo kliek weer eens zouden binnen vallen, dus roeide ik een minuut of 40 ipv 15
![]()
Je bent de moeder van Ang3l?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef missbehavin het volgende:
Hij somde in de auto op met welke meisjes hij allemaal gedanst had, maar alleen met 'haar' echt heel vaak.![]()
Op mijn vraag of hij niet bang was dat zij zou denken dat hij die andere meisjes leuker vond, kreeg ik het antwoord "Mam, ik moet goed in de markt liggen bij de meiden
"
Kleine player.
Maar om bij thuiskomst een krabbel in haar Hyves te zetten, dat durfde hij niet.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je bent de moeder van Ang3l?
quote:
Mijn zoon verteld over meiden dus echt niks aan mij he.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef missbehavin het volgende:
"
Kleine player.
Ik begin het ook te denken inderdaad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je bent de moeder van Ang3l?
En straks blijkt hij homo te zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef missbehavin het volgende:
"
Kleine player.
Dan doet hij het beter dan ik ooit deed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Enorm! Maar hij pakt het goed aan, al die meiden willen met hem dansen omdat de meerderheid van zijn vrienden dat niet durven. Ik heb hem wel eens van het podium moet slepen, stond ie daar tussen de meiden te dansen.
Vorig jaar was mn zoon op vakantie met mn broertje (toen 15) en mn zusje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Enorm! Maar hij pakt het goed aan, al die meiden willen met hem dansen omdat de meerderheid van zijn vrienden dat niet durven. Ik heb hem wel eens van het podium moet slepen, stond ie daar tussen de meiden te dansen.
Ja het gaat wel heul snel hoor... Pffff..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Schattig
Maar waar is de tijd gebleven dat jongens van 10 meisjes nog stom vonden.![]()
In mijn tijd waren meisjes gewoon stom.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het gaat wel heul snel hoor... Pffff..
Vooral toen hij begon over een meisje dat bij hen op school heeft gezeten, maar nu op de middelbare zit.Dat hoeft nou ook weer niet..
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En straks blijkt hij homo te zijn
Jou verklaring en dat verklaart een hele hoopquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In mijn tijd waren meisjes gewoon stom.![]()
Ik word oud.
Inderdaad pas in de brugklas dat de meiden begonnen met make up (en dan was je al vroegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In mijn tijd waren meisjes gewoon stom.![]()
Ik word oud.
Ja ik ben benieuwd hoe lang dat duurt hoor. Maar idd, vooralsnog is hij er heel open over tegen me.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon verteld over meiden dus echt niks aan mij he.
Ik moet een spion hebben hoor. Misschien wel iets voor ezechielk
Is hij nooit geweest ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd hoe lang dat duurt hoor. Maar idd, vooralsnog is hij er heel open over tegen me.
Ja, ik vond pas op mijn elfde voor het eerste een meisje leuk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad pas in de brugklas dat de meiden begonnen met make up (en dan was je al vroeg) en toen opeens de jongens die ontdekten dat de piemel voor meer was dan alleen plassen
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou en! Zou me echt aan mijn reet roesten hoor.
Zegt cassanovaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Jou verklaring en dat verklaart een hele hoop
Beterschap voor kleine manquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga maar eens naar m'n bedje verkassen. Ventje is ziekjes en zal wel een paar keer roepen vannacht.
Jouw zoon is echt de masterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd hoe lang dat duurt hoor. Maar idd, vooralsnog is hij er heel open over tegen me.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig jaar was mn zoon op vakantie met mn broertje (toen 15) en mn zusje.
Broertje vond het niet leuk want mn zoon liet zn breakdanceskillz zien op de dansvloer en had dus een hele kring van mensen om hem heen staan, ook alle leuke meiden waar mn broertje jacht op had willen maken
Ja, maar maar het mag niet meerquote:
Die doen het beter dan voetballers jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Cool.
Ja daar gaan ze nog flink profijt van hebben, jongens die dansen scoren bonuspunten.
Dat weet hij ook hoor, wij kunnen gelukkig heel open praten over dat soort dingen.quote:
Pff ben jij nu een cassanovaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja, maar maar het mag niet meer
Oh maar die tijd zal hier ook nog wel aanbreken hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is hij nooit geweest ook.
Ik moest er via mn zusje achter komen dat mn zoon toen hij 4 was 1 vriendin op de bso had, 1 in de klas en 1 bij mn zusje in de flat
Turfen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jouw zoon is echt de masterwanneer ga je starten met turfen?
Ik wou dat mijn ouders zo warenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat weet hij ook hoor, wij kunnen gelukkig heel open praten over dat soort dingen.
Wat? Dat hij aan mij gaat vertellen hoe of wat? Ik betwijfel het. Hij is heel open over alles behalve meisjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar die tijd zal hier ook nog wel aanbreken hoor.
Nee, ik heb een lieve vriendinquote:
Bijhouden hoeveel chicks per dag/week/maand hij verslindtquote:
Ja, ik vind dat wel belangrijk. Zijn toch ook normale dingen waar je normaal over moet kunnen praten?quote:
Jij welquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijhouden hoeveel chicks per dag/week/maand hij verslindt
Nee, dat ie mij niets meer verteld..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Dat hij aan mij gaat vertellen hoe of wat? Ik betwijfel het. Hij is heel open over alles behalve meisjes
Normaal en mijn familie gaan niet samenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat wel belangrijk. Zijn toch ook normale dingen waar je normaal over moet kunnen praten?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:47 schreef xFriendx het volgende:
Mijn ouders zou het ook weinig uit maken geloof ik, hoewel mijn moeder er meer aan zou moeten wennen dan mijn vader als ik met een vent thuis zou komen. Maar ze weten dat ik dames en hun curves hoger in aanzien heb staan dus denk dat ze er niet eens bij stil hoeven te staan.
Ze waren altijd wel duidelijk over Fokkers: als je met een Fokker thuis komt jongeman, dan kan jij je biezen pakken, vlegel!
Ik zeg ook nergens dat wij wel normaal zijn hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Normaal en mijn familie gaan niet samenmaar opzich keuren mijn ouders homoseksualiteit niet af. Maar heel erg positief vinden ze het niet.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:47 schreef xFriendx het volgende:
Mijn ouders zou het ook weinig uit maken geloof ik, hoewel mijn moeder er meer aan zou moeten wennen dan mijn vader als ik met een vent thuis zou komen. Maar ze weten dat ik dames en hun curves hoger in aanzien heb staan dus denk dat ze er niet eens bij stil hoeven te staan.
Ze waren altijd wel duidelijk over Fokkers: als je met een Fokker thuis komt jongeman, dan kan jij je biezen pakken, vlegel!
Ik denk niet dat mijn ouders het leuk zouden vinden als ik iedere week met een ander in bed zou liggenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat wij wel normaal zijn hoor.![]()
Alleen doe ik niet raar over dingen als seksualiteit en aanverwante zaken.
Ik vind eerlijk gezegd niet dat dat mijn ouders ene flikker aan gaat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn ouders het leuk zouden vinden als ik iedere week met een ander in bed zou liggen
Ja dat komt ongetwijfeld nog wel jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat ie mij niets meer verteld..
Je moet ze ook niet alles vertellenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn ouders het leuk zouden vinden als ik iedere week met een ander in bed zou liggen
Ik denk dat leeftijd hier ook wel een rol bij speeltquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd niet dat dat mijn ouders ene flikker aan gaat.
I like Betty's stylequote:
Ik vind wel dat het je ouders iets aangaat, maar ik vind ook dat ze het maar te accepteren hebbenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah weer terug?quote:
Daar zouden mijn ouders nooit wat van zeggen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik kan het me voorstellen. Hij vertelt ook niet altijd alles hoor. Hoort er ook bij he..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat komt ongetwijfeld nog wel ja![]()
Is niet leuk hoor
Ik vertel mijn ouders sowieso weinig. Ik heb wel eens als grap gezegd dat ik een kaartje zal sturen als ik ga getrouwd benquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet alles vertellen
Wat gaat het ze aan dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind wel dat het je ouders iets aangaat, maar ik vind ook dat ze het maar te accepteren hebben
Een stukje begrijpen wie hun kind is. Puzzelstukjes die op de plaats vallen. Alles eigenlijk maar nogmaals ze hebben het wel maar te accepteren!!quote:
Mijn moeder en mijn stiefvader ook niet. Die hebben zoiets van: Als jij het leuk hebt, prima. "quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar zouden mijn ouders nooit wat van zeggen!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef missbehavin het volgende:
"
Kleine player.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een stukje begrijpen wie hun kind is. Puzzelstukjes die op de plaats vallen. Alles eigenlijk maar nogmaals ze hebben het wel maar te accepteren!!
Jammerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Never gone happen met mijn ouders
![]()
En als ik als kind dat nou helemaal niet wil? Begrepen worden door m'n ouders? Wie heeft dan de meeste rechten? Ouder of kind?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een stukje begrijpen wie hun kind is. Puzzelstukjes die op de plaats vallen. Alles eigenlijk maar nogmaals ze hebben het wel maar te accepteren!!
Dan nog vind ik wel dat je het wel moet vertellen. Maar dan nogmaals ze hebben het maar te accepteren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En als ik als kind dat nou helemaal niet wil? Begrepen worden door m'n ouders? Wie heeft dan de meeste rechten? Ouder of kind?
Lief? Ik vind het angstaanjagend. Zo jong nogquote:
Hier gaat wij het duidelijk niet over eens wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog vind ik wel dat je het wel moet vertellen. Maar dan nogmaals ze hebben het maar te accepteren.
Het vertellen is ook een stukje fatsoen vind ik. Als je ouders je dat al niet hebben bijgebracht dan is het idd misschien maar beter dat je niks zegt
Oh ik kan mijn kind niet dwingen dingen met me te delen. Ik kan alleen laten merken dat als hij dat wil, hij met me kan praten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En als ik als kind dat nou helemaal niet wil? Begrepen worden door m'n ouders? Wie heeft dan de meeste rechten? Ouder of kind?
Ja, maar het is zó onschuldig. Handje vasthouden is al teveel hoor. En het is geen echte disco, wijkcentrum in de buurt. En ik vind het leuk dat hij een vriendengroep heeft met jongens en meisjes, en dat hij zich op zijn gemak voelt bij ze.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lief? Ik vind het angstaanjagend. Zo jong nog
Ach ik ben het gewend.quote:
Hoeft toch ook nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier gaat wij het duidelijk niet over eens worden
Das dubbele kans op kleinkinderen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet![]()
Al ligt het er ook wel aan hoe je band met je ouders is. Ik heb iedereen in mijn omgeving al gewaarschuwd dat ze mijn moeder niet eens mogen inlichten als ik doodga dus die zal ik ook niet snel bellen van goh mam ik ben lesbi leuk he
Die gun ik haar niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das dubbele kans op kleinkinderen!
Soort van falen? God ik zou gek worden en constant mezelf afvragen waar ik de fout in ben gegaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou het wel heel erg vinden als Minipuber later het liefst zo min mogelijk bij mij in de buurt is, dat zou ik wel als een soort van falen zien.
Volgens mij lullen we langs elkaar heenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog vind ik wel dat je het wel moet vertellen. Maar dan nogmaals ze hebben het maar te accepteren.
Het vertellen is ook een stukje fatsoen vind ik. Als je ouders je dat al niet hebben bijgebracht dan is het idd misschien maar beter dat je niks zegt
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het ging toch niet om de geaardheid?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind wel dat het je ouders iets aangaat, maar ik vind ook dat ze het maar te accepteren hebben
Ik zou wel alles doen om te proberen te achterhalen waarom hij/zij dat niet wil.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou het wel heel erg vinden als Minipuber later het liefst zo min mogelijk bij mij in de buurt is, dat zou ik wel als een soort van falen zien.
Jawel tochquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij lullen we langs elkaar heen
[..]
[..]
[..]
Het ging toch niet om de geaardheid?
Ik zag die post van tijn die ik quote als het begin. Dat lijkt me niets met geaardheid te maken te hebbenquote:
Oh ik had het namelijk wel over je ouders wel of niet vertellen of je homo/lesbi bentquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag die post van tijn die ik quote als het begin. Dat lijkt me niets met geaardheid te maken te hebben
Ja, heb ik ook. En ik zal alles doen wat ik kan om dat zo te houden. Maar ik besef wel dat mijn invloed niet oneindig is. Dat bedoel ik. Maar idd, vechten als een leeuwin zal ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soort van falen? God ik zou gek worden en constant mezelf afvragen waar ik de fout in ben gegaan.
Maar ik heb speciale band met mn zoon en die is me veel te dierbaar, hem ook. Die ga ik in stand houden kostte wat het kost
Nee en gaat nog wel even duren ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:25 schreef missbehavin het volgende:
Maar idd, laten we het over iets vrolijks en luchtigs hebben!
Nog geneukt, anybody?
Zondagmiddag voor het laatst. Verdomme.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:25 schreef missbehavin het volgende:
Nog geneukt, anybody?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Zondagmiddag voor het laatst. Verdomme.
nope al heel lang niet meer, op vakantie voor t laatst geloof ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:25 schreef missbehavin het volgende:
Nog geneukt, anybody?
Er begon me iets te dagen na een van je posts jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ik had het namelijk wel over je ouders wel of niet vertellen of je homo/lesbi bent
Ja, vanmiddag mijn rechterhand nog hard van achter genomen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:25 schreef missbehavin het volgende:
Nog geneukt, anybody?
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:25 schreef missbehavin het volgende:
Nog geneukt, anybody?
Zonder glijmiddel zeker ook nogquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag mijn rechterhand nog hard van achter genomen.
En, wat vond je hand ervan?quote:
Ja maar klagen, terwijl je zondag nog hebt gehad. Bofkont!quote:
Ik klaag nooit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar klagen, terwijl je zondag nog hebt gehad. Bofkont!
quote:
Dan zijn we het wel eens ja. Iedere week een ander gaat mn ouders ook niks aan, zou ik ook niet willen weten van mn zoonquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er begon me iets te dagen na een van je posts ja
Dat zou ik mijn ouders dan weer wel vertellen ja
Je hamster weer verkracht?quote:
Je doet niet aan pillow talk?quote:
Als ie dood is op de kachel leggen he. Zo'n ijsklompje om je piemel is ook niksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat arme beestje is nog half in leven.
Heeft nooit naar behoren gefunctioneerdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je korte termijn geheugen naar de klote!?!?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ie dood is op de kachel leggen he. Zo'n ijsklompje om je piemel is ook niks
Ik zou dat wel willen weten hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zijn we het wel eens ja. Iedere week een ander gaat mn ouders ook niks aan, zou ik ook niet willen weten van mn zoon
Misschien tot op zekere hoogte. Ik denk dat ik dan te erg ga flippen over ziektes en zwangerschappenquote:
Een docher zou ik tot d'r 30e opsluiten in de torenkamerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien tot op zekere hoogte. Ik denk dat ik dan te erg ga flippen over ziektes en zwangerschappen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien tot op zekere hoogte. Ik denk dat ik dan te erg ga flippen over ziektes en zwangerschappen
Ik was zelf moeder op mn 18de. Wil dus dat mijn zoon goed oplet en vooral wil ik pas na mn 45ste oma worden. Geen dag eerder!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een docher zou ik tot d'r 30e opsluiten in de torenkamer
Wel d'r haar knippen he anders klimmen ze naar binnenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een docher zou ik tot d'r 30e opsluiten in de torenkamer
Even een leuk idee aan Bart melden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was zelf moeder op mn 18de. Wil dus dat mijn zoon goed oplet en vooral wil ik pas na mn 45ste oma worden. Geen dag eerder!!
Fuck zeg, je zou op je 36e oma wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was zelf moeder op mn 18de. Wil dus dat mijn zoon goed oplet en vooral wil ik pas na mn 45ste oma worden. Geen dag eerder!!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Even een leuk idee aan Bart melden.
Ik ben bijna 36...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Fuck zeg, je zou op je 36e oma worden![]()
In theorie kan ik over een jaar of 2 al oma wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Fuck zeg, je zou op je 36e oma worden![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In theorie kan ik over een jaar of 2 al oma worden
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In theorie kan ik over een jaar of 2 al oma worden
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Even een leuk idee aan Bart melden.
Hier word toch niet geneukt, dus er wordt niemand vader of moeder en al helemaal geen opa of omaquote:
Zeg je tegen een moeder.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier word toch niet geneukt, dus er wordt niemand vader of moeder en al helemaal geen opa of oma
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier word toch niet geneukt, dus er wordt niemand vader of moeder en al helemaal geen opa of oma
Vanavond slimpiequote:
Bart gaat heus mijn zoon niet verkrachten om mij oma te maken hoorquote:
heb ik ook al een keer of 3 ergens gezegdquote:
Hoer huren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart gaat heus mijn zoon niet verkrachten om mij oma te maken hoor
quote:
Kost dat extra, wanneer je ze zwanger maakt?quote:
Eentje uit Hongarije gewoon. Voor 5 euro mag je ze zwanger maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kost dat extra, wanneer je ze zwanger maakt?
Kop maar in allemaal
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat Huppel oma is voor haar 45ste.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:59 schreef Catkiller het volgende:
Ja zodat ze het kind vervolgens voor vele euro's door kunnen verkopen aan rijke mensen uit het westen
Kinderhandel!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:59 schreef Catkiller het volgende:
Ja zodat ze het kind vervolgens voor vele euro's door kunnen verkopen aan rijke mensen uit het westen
Het ligt er aan wat je doet?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:01 schreef Graseter het volgende:
Als ik nou verder ga met werken, mag ik dan dubbel uur tarief vragen?
Dan ben je opgelicht, liefje.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kinderhandel gaf mij 450 euro, dat was echt fantastisch!
Dat is het lastige van een zoon hebben he, als je een dochter hebt dan kan je haar gewoon 9 maanden binnen houden en naderhand zeggen dat het jou kind is als moeder zijnde.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat Huppel oma is voor haar 45ste.
Masturberen is géén werken Pup.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:01 schreef Graseter het volgende:
Als ik nou verder ga met werken, mag ik dan dubbel uur tarief vragen?
Ik was gewoon thuis hoorquote:
Ja, weet niet, gewoon kut.quote:
Ik herken het volkomen. Even goed huilen en een plan-van-aanpak maken werkt bij mij. De controle weer over mijn leven nemen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, weet niet, gewoon kut.![]()
Denk dat alles een beetje veel is op het moment..
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, weet niet, gewoon kut.![]()
Denk dat alles een beetje veel is op het moment..
Ik kan niet tegen dat gegluur van je buurmanquote:
die uitspraak begrijp ik nooit zo eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik herken het volkomen. Even goed huilen en een plan-van-aanpak maken werkt bij mij. De controle weer over mijn leven nemen.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik herken het volkomen. Even goed huilen en een plan-van-aanpak maken werkt bij mij. De controle weer over mijn leven nemen.
Why not?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:12 schreef dawg het volgende:
[..]
die uitspraak begrijp ik nooit zo eigenlijk.
Daar schop je jezelf verder in, hè.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja gaat ook wel weer over. Duurt alleen wat langer als ik alleen ben, ik zak zo gezegd helemaal weg in dat zwarte gat.
Dat doe ik overdag ook alleen dan zit ik op stage en kan ik dus niet voor mezelf werken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan niet, dat had je overdag ook kunnen doen.
ja dat zeg ik toch net.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar schop je jezelf verder in, hè.
Je vond het juist zo opwindend in het begin.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat gegluur van je buurman
Dat is niet het probleem van jouw klanten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat doe ik overdag ook alleen dan zit ik op stage en kan ik dus niet voor mezelf werken.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is niet het probleem van jouw klanten.
Duidelijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ik weet even niet hoe ik dat moet uitleggen.
Het gaat snel vervelen...als de buurvrouw er nou zou staan...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Je vond het juist zo opwindend in het begin.
Ik dacht ik vraag het even.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan kun je dus ook geen nachttarief berekenen.
ik weet niet hoe ik dat voor me moet zien, de controle verliezen. ik denk meer aan dat je wat servies door de kamer gooit of de bank doormidden schopt ofzo, maar dat bedoel je vast niet met de controle verliezen.quote:
quote:
Zulke dingen zijn wel eens gebeurd hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik dat voor me moet zien, de controle verliezen. ik denk meer aan dat je wat servies door de kamer gooit of de bank doormidden schopt ofzo, maar dat bedoel je vast niet met de controle verliezen.
ah zo. ja dan hebben we een andere opvatting van controle, zie dat niet als controle verliezen maar als laksheid.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn wel eens gebeurd hoor.
Maar, ik heb de neiging om dingen voort te laten kabbelen, te laten zoals ze zijjn 'omdat ze nu eenmaal zo zijn'. Ook als ik doodongelukkig word van die dingen. Daar actief iets in veranderen is dan in mijn geval de controle weer terug nemen, dat ik zelf mijn leven leef ipv dat ik me laat leven (met name door familie). En uiteindelijk resulteert dat er dan in dat ik geen servies meer kapot smijt.
Die is lelijker dan hij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het gaat snel vervelen...als de buurvrouw er nou zou staan...
Dat mag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ah zo. ja dan hebben we een andere opvatting van controle, zie dat niet als controle verliezen maar als laksheid.
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn wel eens gebeurd hoor.
Maar, ik heb de neiging om dingen voort te laten kabbelen, te laten zoals ze zijjn 'omdat ze nu eenmaal zo zijn'. Ook als ik doodongelukkig word van die dingen. Daar actief iets in veranderen is dan in mijn geval de controle weer terug nemen, dat ik zelf mijn leven leef ipv dat ik me laat leven (met name door familie). En uiteindelijk resulteert dat er dan in dat ik geen servies meer kapot smijt.
Kom maar hierheen dan, mijn buurvrouw is wel cute.quote:
ik ook, dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hup, zet die grafplaat van Borsato uit en zet wat vrolijks op.
Wut? Peeling?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:28 schreef L-E het volgende:
Ik heb afgelopen week een peeling gehad. Ik lijk nu wel een schildpad die aan het vervellen is.
Ja, deathmetal ofzoquote:
Ja, goed plan!quote:
Dat is weer zo'n sadomasochitisch vrouwending dat waarschijnlijk veel pijn doet maar waarvan gezegd wordt dat ze er mooier van worden dus dan is het goed.quote:
Hell no!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Zal ik de velletjes bewaren en naar je opsturen? Ze ruiken naar mij.
Een beetje pijn is lekker.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n sadomasochitisch vrouwending dat waarschijnlijk veel pijn doet maar waarvan gezegd wordt dat ze er mooier van worden dus dan is het goed.
Pijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n sadomasochitisch vrouwending dat waarschijnlijk veel pijn doet maar waarvan gezegd wordt dat ze er mooier van worden dus dan is het goed.
Eeeewww smerig.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Zal ik de velletjes bewaren en naar je opsturen? Ze ruiken naar mij.
Een behandeling bij de logopedist om van dat Limburgs accent af te komen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:33 schreef L-E het volgende:
Dus ik kan ze beter niet bewaren voor de verjaardag van mijn vriendje?
Wat moet ik dan geven?
De deurwaarder ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:35 schreef Myraela het volgende:
Ik kan niet tegen marco borstato.Ik moet altijd huilen van die man.
Geloof me, je jankt nog veel harder als je mij hoort zingen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:35 schreef Myraela het volgende:
Van hem? Of van zijn muziek?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:35 schreef Myraela het volgende:
Ik noteer 'm!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een behandeling bij de logopedist om van dat Limburgs accent af te komen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geloof me, je jankt nog veel harder als je mij hoort zingen.
Ik huil alleen om liedjes die ik mooi vind.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:40 schreef RealZeus het volgende:
Ik moet wel bekennen dat ik dat nummer van net wel eens mee heb zitten janken als ik weer eens lekker vrolijk was. (NOT)
Waarom mailen als alle smerige details gewoon in het topic gepleurd werden?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:41 schreef L-E het volgende:
Waarom heeft niemand mij gemaild dat er een liefdeskoppel uit elkaar is hier? Keep me up to date, mensen, come on!
Hey, jij zingt, ik batsquote:
Ik was hier even niet, en terug lezen mag niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom mailen als alle smerige details gewoon in het topic gepleurd werden?
Dit was op dat moment wel een goeie trigger.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik huil alleen om liedjes die ik mooi vind.
Gast, het is vrijdagavond/nacht. Dus....quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:40 schreef RealZeus het volgende:
Ik moet wel bekennen dat ik dat nummer van net wel eens mee heb zitten janken als ik weer eens lekker vrolijk was. (NOT)
Met wie? Dat batsen dan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hey, jij zingt, ik bats
Je hoort mij niet klagen
Dat laatste komt ook voor mij steeds dichterbij dus dan kan ik zeggen dat ik zing en bats.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hey, jij zingt, ik bats
Je hoort mij niet klagen
Niemand van hierquote:
Metal!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Gast, het is vrijdagavond/nacht. Dus....
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was hier even niet, en terug lezen mag niet.
Awakenings? Lunapark?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:43 schreef L-E het volgende:
Ik heb zin in een waanzinnig feestje. Iemand leuke tips voor komende maand(en)?
Je klinkt net zo lui als sommige andere die niet helemaal 100 zijn en hier posten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was hier even niet, en terug lezen mag niet.
Kerst en Oud en Nieuw?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:43 schreef L-E het volgende:
Ik weet het niet eens meer, ik heb ooit toegegeven hier dat ik dat deed en werd een hele dag belachelijk gemaakt. Heeft diepe wonden achter gelaten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:44 schreef dawg het volgende:
[..]
van wie niet? van koos kansloos zeker?
Ik heb morgen een feestjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:43 schreef L-E het volgende:
welkom op fokquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens meer, ik heb ooit toegegeven hier dat ik dat deed en werd een hele dag belachelijk gemaakt. Heeft diepe wonden achter gelaten.
Ja. Wat doen singles eigenlijk met kerst?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kerst en Oud en Nieuw?![]()
Da's ook de komende maanden.
Ik zei LEUK!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kerst en Oud en Nieuw?![]()
Da's ook de komende maanden.
Krassen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja. Wat doen singles eigenlijk met kerst?![]()
Ik ben waarschijnlijk luier.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je klinkt net zo lui als sommige andere die niet helemaal 100 zijn en hier posten.
Uitgebreid voor jou koken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:46 schreef Natalie78 het volgende:
so deze had ik niet moeten lezenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
*stopt hand in zijn broek*quote:
Huilend in hun eentje onder de kerstboom naar Home Alone kijken natuurljjk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Vanavond he.quote:
Waarom doen vrouwen meestal het 'onbelangrijke' kookwerk en als het er echt om gaat spannen moet een man het opeens doen.quote:
Je neukt en je wordt ongesteld tegenwoordig?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook.
Dan is hier de feestweek weer begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |