kleine stbabs was nog hartstikke maagd tot ergens in de 19!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kleine stbabs batste zijn juf op zn 1e dag?
De LaPo hebbenquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kleine stbabs was nog hartstikke maagd tot ergens in de 19!!!!
(goed, al mond en hand werk vanaf 12.... maar dat telt niet!)
Ja echt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kleine stbabs was nog hartstikke maagd tot ergens in de 19!!!!
Straks gaat mn vriend nog denken dat ik actief op zoek ben naar scharrelsquote:
IJsselquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef stbabylon het volgende:
Joepie joepie joepie!!!!
Ik ben onder de A50 door en ik zie de Ijssel! Bijna thuis![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Handwerk bij jezelf telt nietquote:
Nope! Dat noemen ze niet voor niets voorspel!quote:
Open er een topic over op fokquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef krengetje het volgende:
kwil iets romantisch doen voor mnmaar wat??????
Het is IJssel en geen Ijsselquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks mis met de Ijssel, zolang je maar ten noorden er van bent
Ik heb geen romantisch botje in mn lijf dus kan je niet helpenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef krengetje het volgende:
pijpen, gepijpt worden, beffen, etcquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
wtf babs.. Vanaf 12?? Of valt zoenen onder mondwerkdan ist niet zo heel gek
Vraag hem te huwelijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef krengetje het volgende:
quote:
Oh jawel hoor.. maar om daar nou een topic voor te openen..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus je acht fokkers niet in staat een leuk idee te geven.. dus single fokkers ook niet
Nee sorry !!quote:
Alleen echte penetratie teltquote:
Leuk joh en dan in ONZ openen. Krijg je geweldige suggestiesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:15 schreef krengetje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.. maar om daar nou een topic voor te openen..
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk joh en dan in ONZ openen. Krijg je geweldige suggesties
Hey Cue!quote:
Dan maak je het toch een topic over romantische dingen doen. Zonder dat het duidelijk is dat het een vraag is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:15 schreef krengetje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.. maar om daar nou een topic voor te openen..
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hey Cue!
Nog gesport?Vertelde vandaag al in een topic, ging flink roeien, ging maar denken dat ik in shape moest zijn, voor het geval die nare Duitsers en hun Gestapo kliek weer eens zouden binnen vallen, dus roeide ik een minuut of 40 ipv 15
![]()
Goeie motivatie ....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
....., ging maar denken dat ik in shape moest zijn, voor het geval die nare Duitsers en hun Gestapo kliek weer eens zouden binnen vallen, dus roeide ik een minuut of 40 ipv 15![]()
![]()
Dat is pas fase 3quote:
Schattigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef missbehavin het volgende:
Nou Minipuber is weer terug hoor.
Hij somde in de auto op met welke meisjes hij allemaal gedanst had, maar alleen met 'haar' echt heel vaak.![]()
Op mijn vraag of hij niet bang was dat zij zou denken dat hij die andere meisjes leuker vond, kreeg ik het antwoord "Mam, ik moet goed in de markt liggen bij de meiden
"
Kleine player.
Maar om bij thuiskomst een krabbel in haar Hyves te zetten, dat durfde hij niet.
Rare vent ben jij ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hey Cue!
Nog gesport?Vertelde vandaag al in een topic, ging flink roeien, ging maar denken dat ik in shape moest zijn, voor het geval die nare Duitsers en hun Gestapo kliek weer eens zouden binnen vallen, dus roeide ik een minuut of 40 ipv 15
![]()
Je bent de moeder van Ang3l?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef missbehavin het volgende:
Hij somde in de auto op met welke meisjes hij allemaal gedanst had, maar alleen met 'haar' echt heel vaak.![]()
Op mijn vraag of hij niet bang was dat zij zou denken dat hij die andere meisjes leuker vond, kreeg ik het antwoord "Mam, ik moet goed in de markt liggen bij de meiden
"
Kleine player.
Maar om bij thuiskomst een krabbel in haar Hyves te zetten, dat durfde hij niet.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je bent de moeder van Ang3l?
quote:
Mijn zoon verteld over meiden dus echt niks aan mij he.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef missbehavin het volgende:
"
Kleine player.
Ik begin het ook te denken inderdaad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je bent de moeder van Ang3l?
En straks blijkt hij homo te zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef missbehavin het volgende:
"
Kleine player.
Dan doet hij het beter dan ik ooit deed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Enorm! Maar hij pakt het goed aan, al die meiden willen met hem dansen omdat de meerderheid van zijn vrienden dat niet durven. Ik heb hem wel eens van het podium moet slepen, stond ie daar tussen de meiden te dansen.
Vorig jaar was mn zoon op vakantie met mn broertje (toen 15) en mn zusje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Enorm! Maar hij pakt het goed aan, al die meiden willen met hem dansen omdat de meerderheid van zijn vrienden dat niet durven. Ik heb hem wel eens van het podium moet slepen, stond ie daar tussen de meiden te dansen.
Ja het gaat wel heul snel hoor... Pffff..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Schattig
Maar waar is de tijd gebleven dat jongens van 10 meisjes nog stom vonden.![]()
In mijn tijd waren meisjes gewoon stom.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het gaat wel heul snel hoor... Pffff..
Vooral toen hij begon over een meisje dat bij hen op school heeft gezeten, maar nu op de middelbare zit.Dat hoeft nou ook weer niet..
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En straks blijkt hij homo te zijn
Jou verklaring en dat verklaart een hele hoopquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In mijn tijd waren meisjes gewoon stom.![]()
Ik word oud.
Inderdaad pas in de brugklas dat de meiden begonnen met make up (en dan was je al vroegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In mijn tijd waren meisjes gewoon stom.![]()
Ik word oud.
Ja ik ben benieuwd hoe lang dat duurt hoor. Maar idd, vooralsnog is hij er heel open over tegen me.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon verteld over meiden dus echt niks aan mij he.
Ik moet een spion hebben hoor. Misschien wel iets voor ezechielk
Is hij nooit geweest ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd hoe lang dat duurt hoor. Maar idd, vooralsnog is hij er heel open over tegen me.
Ja, ik vond pas op mijn elfde voor het eerste een meisje leuk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad pas in de brugklas dat de meiden begonnen met make up (en dan was je al vroeg) en toen opeens de jongens die ontdekten dat de piemel voor meer was dan alleen plassen
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou en! Zou me echt aan mijn reet roesten hoor.
Zegt cassanovaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Jou verklaring en dat verklaart een hele hoop
Beterschap voor kleine manquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga maar eens naar m'n bedje verkassen. Ventje is ziekjes en zal wel een paar keer roepen vannacht.
Jouw zoon is echt de masterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd hoe lang dat duurt hoor. Maar idd, vooralsnog is hij er heel open over tegen me.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig jaar was mn zoon op vakantie met mn broertje (toen 15) en mn zusje.
Broertje vond het niet leuk want mn zoon liet zn breakdanceskillz zien op de dansvloer en had dus een hele kring van mensen om hem heen staan, ook alle leuke meiden waar mn broertje jacht op had willen maken
Ja, maar maar het mag niet meerquote:
Die doen het beter dan voetballers jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Cool.
Ja daar gaan ze nog flink profijt van hebben, jongens die dansen scoren bonuspunten.
Dat weet hij ook hoor, wij kunnen gelukkig heel open praten over dat soort dingen.quote:
Pff ben jij nu een cassanovaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja, maar maar het mag niet meer
Oh maar die tijd zal hier ook nog wel aanbreken hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is hij nooit geweest ook.
Ik moest er via mn zusje achter komen dat mn zoon toen hij 4 was 1 vriendin op de bso had, 1 in de klas en 1 bij mn zusje in de flat
Turfen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jouw zoon is echt de masterwanneer ga je starten met turfen?
Ik wou dat mijn ouders zo warenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat weet hij ook hoor, wij kunnen gelukkig heel open praten over dat soort dingen.
Wat? Dat hij aan mij gaat vertellen hoe of wat? Ik betwijfel het. Hij is heel open over alles behalve meisjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar die tijd zal hier ook nog wel aanbreken hoor.
Nee, ik heb een lieve vriendinquote:
Bijhouden hoeveel chicks per dag/week/maand hij verslindtquote:
Ja, ik vind dat wel belangrijk. Zijn toch ook normale dingen waar je normaal over moet kunnen praten?quote:
Jij welquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijhouden hoeveel chicks per dag/week/maand hij verslindt
Nee, dat ie mij niets meer verteld..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Dat hij aan mij gaat vertellen hoe of wat? Ik betwijfel het. Hij is heel open over alles behalve meisjes
Normaal en mijn familie gaan niet samenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat wel belangrijk. Zijn toch ook normale dingen waar je normaal over moet kunnen praten?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:47 schreef xFriendx het volgende:
Mijn ouders zou het ook weinig uit maken geloof ik, hoewel mijn moeder er meer aan zou moeten wennen dan mijn vader als ik met een vent thuis zou komen. Maar ze weten dat ik dames en hun curves hoger in aanzien heb staan dus denk dat ze er niet eens bij stil hoeven te staan.
Ze waren altijd wel duidelijk over Fokkers: als je met een Fokker thuis komt jongeman, dan kan jij je biezen pakken, vlegel!
Ik zeg ook nergens dat wij wel normaal zijn hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Normaal en mijn familie gaan niet samenmaar opzich keuren mijn ouders homoseksualiteit niet af. Maar heel erg positief vinden ze het niet.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:47 schreef xFriendx het volgende:
Mijn ouders zou het ook weinig uit maken geloof ik, hoewel mijn moeder er meer aan zou moeten wennen dan mijn vader als ik met een vent thuis zou komen. Maar ze weten dat ik dames en hun curves hoger in aanzien heb staan dus denk dat ze er niet eens bij stil hoeven te staan.
Ze waren altijd wel duidelijk over Fokkers: als je met een Fokker thuis komt jongeman, dan kan jij je biezen pakken, vlegel!
Ik denk niet dat mijn ouders het leuk zouden vinden als ik iedere week met een ander in bed zou liggenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat wij wel normaal zijn hoor.![]()
Alleen doe ik niet raar over dingen als seksualiteit en aanverwante zaken.
Ik vind eerlijk gezegd niet dat dat mijn ouders ene flikker aan gaat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn ouders het leuk zouden vinden als ik iedere week met een ander in bed zou liggen
Ja dat komt ongetwijfeld nog wel jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat ie mij niets meer verteld..
Je moet ze ook niet alles vertellenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn ouders het leuk zouden vinden als ik iedere week met een ander in bed zou liggen
Ik denk dat leeftijd hier ook wel een rol bij speeltquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd niet dat dat mijn ouders ene flikker aan gaat.
I like Betty's stylequote:
Ik vind wel dat het je ouders iets aangaat, maar ik vind ook dat ze het maar te accepteren hebbenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah weer terug?quote:
Daar zouden mijn ouders nooit wat van zeggen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik kan het me voorstellen. Hij vertelt ook niet altijd alles hoor. Hoort er ook bij he..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat komt ongetwijfeld nog wel ja![]()
Is niet leuk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |