kleine stbabs was nog hartstikke maagd tot ergens in de 19!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kleine stbabs batste zijn juf op zn 1e dag?
De LaPo hebbenquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kleine stbabs was nog hartstikke maagd tot ergens in de 19!!!!
(goed, al mond en hand werk vanaf 12.... maar dat telt niet!)
Ja echt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kleine stbabs was nog hartstikke maagd tot ergens in de 19!!!!
Straks gaat mn vriend nog denken dat ik actief op zoek ben naar scharrelsquote:
IJsselquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef stbabylon het volgende:
Joepie joepie joepie!!!!
Ik ben onder de A50 door en ik zie de Ijssel! Bijna thuis![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Handwerk bij jezelf telt nietquote:
Nope! Dat noemen ze niet voor niets voorspel!quote:
Open er een topic over op fokquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef krengetje het volgende:
kwil iets romantisch doen voor mnmaar wat??????
Het is IJssel en geen Ijsselquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks mis met de Ijssel, zolang je maar ten noorden er van bent
Ik heb geen romantisch botje in mn lijf dus kan je niet helpenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef krengetje het volgende:
pijpen, gepijpt worden, beffen, etcquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
wtf babs.. Vanaf 12?? Of valt zoenen onder mondwerkdan ist niet zo heel gek
Vraag hem te huwelijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef krengetje het volgende:
quote:
Oh jawel hoor.. maar om daar nou een topic voor te openen..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus je acht fokkers niet in staat een leuk idee te geven.. dus single fokkers ook niet
Nee sorry !!quote:
Alleen echte penetratie teltquote:
Leuk joh en dan in ONZ openen. Krijg je geweldige suggestiesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:15 schreef krengetje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.. maar om daar nou een topic voor te openen..
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk joh en dan in ONZ openen. Krijg je geweldige suggesties
Hey Cue!quote:
Dan maak je het toch een topic over romantische dingen doen. Zonder dat het duidelijk is dat het een vraag is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:15 schreef krengetje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.. maar om daar nou een topic voor te openen..
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hey Cue!
Nog gesport?Vertelde vandaag al in een topic, ging flink roeien, ging maar denken dat ik in shape moest zijn, voor het geval die nare Duitsers en hun Gestapo kliek weer eens zouden binnen vallen, dus roeide ik een minuut of 40 ipv 15
![]()
Goeie motivatie ....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
....., ging maar denken dat ik in shape moest zijn, voor het geval die nare Duitsers en hun Gestapo kliek weer eens zouden binnen vallen, dus roeide ik een minuut of 40 ipv 15![]()
![]()
Dat is pas fase 3quote:
Schattigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef missbehavin het volgende:
Nou Minipuber is weer terug hoor.
Hij somde in de auto op met welke meisjes hij allemaal gedanst had, maar alleen met 'haar' echt heel vaak.![]()
Op mijn vraag of hij niet bang was dat zij zou denken dat hij die andere meisjes leuker vond, kreeg ik het antwoord "Mam, ik moet goed in de markt liggen bij de meiden
"
Kleine player.
Maar om bij thuiskomst een krabbel in haar Hyves te zetten, dat durfde hij niet.
Rare vent ben jij ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hey Cue!
Nog gesport?Vertelde vandaag al in een topic, ging flink roeien, ging maar denken dat ik in shape moest zijn, voor het geval die nare Duitsers en hun Gestapo kliek weer eens zouden binnen vallen, dus roeide ik een minuut of 40 ipv 15
![]()
Je bent de moeder van Ang3l?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef missbehavin het volgende:
Hij somde in de auto op met welke meisjes hij allemaal gedanst had, maar alleen met 'haar' echt heel vaak.![]()
Op mijn vraag of hij niet bang was dat zij zou denken dat hij die andere meisjes leuker vond, kreeg ik het antwoord "Mam, ik moet goed in de markt liggen bij de meiden
"
Kleine player.
Maar om bij thuiskomst een krabbel in haar Hyves te zetten, dat durfde hij niet.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je bent de moeder van Ang3l?
quote:
Mijn zoon verteld over meiden dus echt niks aan mij he.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef missbehavin het volgende:
"
Kleine player.
Ik begin het ook te denken inderdaad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je bent de moeder van Ang3l?
En straks blijkt hij homo te zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef missbehavin het volgende:
"
Kleine player.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |