geniet van je senseotjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:00 schreef JoeBravo het volgende:
oh, het nieuws, gauw ff koffie zetten om zo min mogelijk van extraweekend te missen
SOms wil ik wel even teruglezen ja. Niet altijd en niet alles hoor, maar ca 20 posts geleden ofzo doe ik wel eens.quote:
Daar ben ik straks ookquote:
oh ok, ik ook wel es, nee ik d8 echt allesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SOms wil ik wel even teruglezen ja. Niet altijd en niet alles hoor, maar ca 20 posts geleden ofzo doe ik wel eens.
Duim zegt: datenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef mahlah het volgende:
[..]
Daar ben ik straks ook
Dat moet gevierd worden!
Waar ga jij dat vieren?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef mahlah het volgende:
[..]
Daar ben ik straks ook
Dat moet gevierd worden!
Neeehee doe het niet!!!!!quote:
Yuki is datewaardigquote:
Nee, ik ben dan wel niet 100% maar zo erg is het bij mij ook weer niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ok, ik ook wel es, nee ik d8 echt alles
dat kan verholpen worden hoorquote:
maar niet door mijquote:
aan daten ben ik niet toe, meeten is wat andersquote:
Als je mij meet, is het dan een date?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aan daten ben ik niet toe, meeten is wat anders
maar sja dat is weer die hele 'wanneer is iets een date' discussie
In TAL bijten ze niet! Hier wel!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil sommigen van jullie ook best wel meeten, Maar volgende week heb ik een TALentenjacht-Meet, voor mij wel een test of ik al sterk genoeg ben er voor..
Wat gaaf!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aan daten ben ik niet toe, meeten is wat anders
maar sja dat is weer die hele 'wanneer is iets een date' discussie
Ik date ook nietquote:
nee dan zeker nietquote:
Zal hier ook wel meevallen denk ik. Alleen voor GvsE. ben ik wel bangquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In TAL bijten ze niet! Hier wel!
even een uurtje kan geen kwaad hè?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dan zeker niet
daten is bij mij alleen met potentieeltjes
de rest is meeten
en ben nog echt niet aan daten toe
o t moet met mn liefzijn
meeten dan, needat kan vast geen kwaadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
even een uurtje kan geen kwaad hè?
Misschien blijf ik wel aan Yuki plakkenquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Misschien blijf ik wel aan Yuki plakken
Ok .. ga maar eens richting huis. De beveiliging kickt me eruitquote:
Oeh... trio date...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Misschien blijf ik wel aan Yuki plakken
wij hebben al ooit gemeet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben je me dus al die tijd aan het lijntje aan het houden?
Ik zit ook zwaar in dubio.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ok .. ga maar eens richting huis. De beveiliging kickt me eruit
Alsof jij dat zou overlevenquote:
Daar heb ik carnaval gevierd afgelopen jaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
meeten dan, needat kan vast geen kwaad
dus iedereen die wil meeten, kom maar richting heerlen zorg ik voor wat drinken
Zolang je maar iets eet, hoe en wat maakt even niet uitquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef missbehavin het volgende:jezus Liebing, wat kan mij het nou schelen dat jij verkouden bent en je stem kwijt bent? Zo te horen heb je nog te veel stem over. Lul.
Ik had onderweg naar huis al besteld hahahaquote:
quote:
Het eten dat ik wil is bij een tent die een minimum van 13,50 hanteert.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik had onderweg naar huis al besteld hahaha
zal er dus zo wel moeten zijn
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:21 schreef Myraela het volgende:
Wil iemand een stukje pizza en mee op de bank hangen?
Oeh, wat voor eten is dat??quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het eten dat ik wil is bij een tent die een minimum van 13,50 hanteert.
Ik ben alleen, eikels
ikkequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:21 schreef Myraela het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik carnaval gevierd afgelopen jaar
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:21 schreef Myraela het volgende:
Jij woonde toch in NH? Ik dacht dat dat iets typisch Rotterdams wasquote:
Hoi RZquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:24 schreef RealZeus het volgende:
Zo accu weer vol, beste vriend was er niet.![]()
Nu hopen dat ik de komende twee weken niet weer vergeet mijn licht uit te doen.
voetbal zegt ie, stiekem gaat ie the voice kijkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef dawg het volgende:
[..]
uhu. zal er eens over nadenken
voetbal nu. adios.
Zelfs hier in Zuidlaren kent de shoarmaboer kapsalon.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij woonde toch in NH? Ik dacht dat dat iets typisch Rotterdams wasMaar voor 13,50 kapsalon lijkt me zelfs voor de grote eter iets aan de ruime kant
kapsalon is gewoon overal bekend, zelfs hier in limbolandquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij woonde toch in NH? Ik dacht dat dat iets typisch Rotterdams wasMaar voor 13,50 kapsalon lijkt me zelfs voor de grote eter iets aan de ruime kant
Oorspronkelijk Purmerend, nu Utrecht.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nu pasquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kapsalon is gewoon overal bekend, zelfs hier in limboland
ik ben dan ook geen hondquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu pasvorig jaar kende geen hond dat daar
Kijk zo hoort hetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ha Tijntje,
Druk natuurlijk. Werken, feesten en zo.
Misschien in een van je vorige levens welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben dan ook geen hond
is hier gewoon al heel lang bekend, kweenie precies hoelang
wees dan gewoon eerlijk, mutsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:30 schreef Spirit82 het volgende:
Bankhangen, tv kijken enzo
Voetbal !! uchuchethevoiceenzouche
quote:
Als je nog niks gegeten hebt lijkt het me toch verstandig dat je iets probeert te eten, al is het maar een appel ofzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oorspronkelijk Purmerend, nu Utrecht.
Kapsalon kost iets van 7 euro, maar dat bezorgen ze dus niet want ik bestel niet genoeg om te bezorgen.
Kutrestaurant
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dit weekend twee verjaardagen, volgend weekend begint de feestweek hier en daarna nog een date.
![]()
Mijn leven wordt steeds leuker en mijn ego steeds groter.
Zoete witte wijn is lekker.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:30 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben nu zoete witte wijn aan het drinken. Ik kan het zoete alleen niet ontdekken.![]()
En waarom? Als Frankrijk-rijder moet je eigenlijk wel wijn drinken.
quote:
sorry, ik moet lachenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:32 schreef Duimelot het volgende:
omg babipangan chips is goor![]()
gun ik mezelf een bakje chips is het niet te vreten
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:32 schreef Duimelot het volgende:
omg babipangan chips is goor![]()
gun ik mezelf een bakje chips is het niet te vreten
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waren ze iets vergeten van IKEA?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezig
Pas je wel op dat je ego niet te groot wordt
Yuki doet zulke dingen toch helemaal nietquote:
Het is heul niet zoet. Ik ga zo wel weer een soort kir maken. Limonadesiroop er door, maar ik moet in Frankrijk maar een keer creme de cassis kopen, dan kan ik echte kir maken.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het voelt heerlijk, al die complimenten en het besef dat er sowieso één mooie vrouw is die het wel met me kan.
Hoezo? Yuki is geen non of zo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Yuki doet zulke dingen toch helemaal niet
Vast nietquote:
Dat snap ik. Ik kreeg gisteravond een paar complimenten van het meisje van vorige week en ik ben vanmorgen vroeg glimlachend door Frankrijk , Luxemburg en België gereden.quote:
Hij is door met de palingboeren als coachquote:
Kijk dat is mooiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik kreeg gisteravond een paar complimenten van het meisje van vorige week en ik ben vanmorgen vroeg glimlachend door Frankrijk , Luxemburg en België gereden.
Dan zal hij binnenkort wel een viswinkel beginnen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is door met de palingboeren als coach
Of open er anders een topic over in TAL als dat er nog niet is.quote:
Met een ander meisje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kijk dat is mooi
En is die date met haar of een ander meisje?
Playerquote:
daarin verschil je niet veel van de meesten hierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef krengetje het volgende:
Weet niet echt iets te melden maar ben er wel
Saai hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef krengetje het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef krengetje het volgende:
Ist zo erg dan vanavond?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daarin verschil je niet veel van de meesten hier
kan je niet een telefoonnummer van je van je veroveringen aan mij gevenquote:
Dat zou ik kunnen doen maar je snapt zelf ook wel dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
kan je niet een telefoonnummer van je van je veroveringen aan mij geven
niet alleen vanavondquote:
Ik bedoel op singles gebied maak ik nooit wat meequote:
Maar een player zoals jij heeft toch meisjes genoegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen doen maar je snapt zelf ook wel dat dat niet gaat gebeuren.
.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar een player zoals jij heeft toch meisjes genoeg
Veel plezier alvast en als het niet kliktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
.
Eén van de twee heb ik nu gehad maar die wil ik vaker. En met die ander moet ik nog afwachten hoe het irl klikt.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier alvast en als het niet kliktmag ik haar nummer dan
Je buurvrouw nog beschikbaar?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:46 schreef RealZeus het volgende:
En een beetje 3FM luisteraar weet dan het antwoord al.
Ben je ze aan het verzamelen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die is volgens mij op vakantie en die wil ik ook nog in de collectie.
Ik luister daar bijna nooit naar, maar toch ben ik laatst door Lex gebeldquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:46 schreef RealZeus het volgende:
En een beetje 3FM luisteraar weet dan het antwoord al.
Dat wist ik alquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is door met de palingboeren als coach
Hij was wel okee. Ach maar dit filmpje is gewoon terug te kijken op de voh site neem ik aan. Anders dus op Youtube.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat wist ik al
Maar ik wilde hem horen zingen
Dudequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die is volgens mij op vakantie en die wil ik ook nog in de collectie.
Wel okee?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij was wel okee. Ach maar dit filmpje is gewoon terug te kijken op de voh site neem ik aan. Anders dus op Youtube.
Niet iedereen heeft er 3 tegelijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hé, iedereen heeft scharrels, nu wil ik ook. Heb nog een hoop schade in te halen.
He je kent me, ik ben niet zo snel omvergeblazen. Als ik zoiets zeg, was ie gewoon goed hoor.quote:
Ik heb er ook geen 3 tegelijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft er 3 tegelijk.
En niet iedereen heeft scharrels.
Je hebt er 2. En je wilt een 3e.quote:
Precies, ik heb geen scharrel en ik wil er ook geen. Ik ga liever voor echte liefde (Voorlopig)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hé, iedereen heeft scharrels, nu wil ik ook. Heb nog een hoop schade in te halen.
En dat is prima. Toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, ik heb geen scharrel en ik wil er ook geen. Ik ga liever voor echte liefde (Voorlopig)
Ik nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
jij hebt een vriend, en je wil niet aan open doen, dus geen scharrels, maar ook niet zeuren.quote:
Die weet niet of ze opera zal zingen of nietquote:
Open relatie's FTWquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mag geen scharrels van mn vriendje
Ik combineer het gewoon.. mn vriend was eerst mn scharrelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:05 schreef stbabylon het volgende:
@
[..]
jij hebt een vriend, en je wil niet aan open doen, dus geen scharrels, maar ook niet zeuren.
BTW, BIW
same here, maar het scharrelen houdt niet opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:06 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik combineer het gewoon.. mn vriend was eerst mn scharrel
Hoi
Zit er niet inquote:
Daar ben ik te jaloers voorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
same here, maar het scharrelen houdt niet opbest of two worlds.
Wrom geen man-scharrel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wil ook een scharrel! Een vrouw-scharrel
Ik zeg doen!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef Nouk84 het volgende:
Omdat ik al een vriendje heb waar ik geen genoeg van kan krijgenquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ja maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat ik al een vriendje heb waar ik geen genoeg van kan krijgen
Met een scharrel begint het ook met 1x en dan kijken of het klikt, en dan verder kijken. Mijn eerste doel is dus om te kijken of ik het met een vrouw net zo leuk vind als in mijn fantasiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja maar? Heb je dan wel tijd voor vrouwtje-scharrel?
Dat klinkt alsof je er ervaring mee hebt..quote:
IRL was het nog leuker dan in mijn fantasiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met een scharrel begint het ook met 1x en dan kijken of het klikt, en dan verder kijken. Mijn eerste doel is dus om te kijken of ik het met een vrouw net zo leuk vind als in mijn fantasie
Een nieuwe kots?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:08 schreef Catkiller het volgende:
Een nieuwe dag een nieuwevoor m'n ex
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef stbabylon het volgende:
Trouwens, die TT
WAT EEN ONGELOOFLIJK ACHTERLIJK KUTNUMMER IS DAT!
Niet echtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je er ervaring mee hebt..
Zolang je relatie met je vriend er niet onder lijdt is er niks wat het tegen kan houden, lijkt me. Dus probeer dan maar zo iemand te vindenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met een scharrel begint het ook met 1x en dan kijken of het klikt, en dan verder kijken. Mijn eerste doel is dus om te kijken of ik het met een vrouw net zo leuk vind als in mijn fantasie
Het lijkt mij ook vooral eng, idd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
IRL was het nog leuker dan in mijn fantasie. Maar ik had geluk dat die meid het snapte dat ik nerveus was en niet echt ervaring had met vrouwen, dat scheelt echt al zoveel.
Dat zal zeker schelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
IRL was het nog leuker dan in mijn fantasie. Maar ik had geluk dat die meid het snapte dat ik nerveus was en niet echt ervaring had met vrouwen, dat scheelt echt al zoveel.
Tuurlijk leidt je relatie eronder. Als je hebt afgesproken om elkaar trouw te blijven, moet je dat blijven, of samen iets delen. Als er 1 gaat rotzooien met iemand anders (of dat nou een vrouw of man is), krijg je een scheve bende.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zolang je relatie met je vriend er niet onder lijdt is er niks wat het tegen kan houden, lijkt me. Dus probeer dan maar zo iemand te vinden
heb ik ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ik welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook vooral eng, idd.
Meer dan zoenen heb ik nog nooit gedaan met een vrouw
Zoenen met een vrouw is idd anders. En spannendquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik wel. Was echt heel appart. Zelfs zoenen met een vrouw is anders met een man vind ik.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook vooral eng, idd.
Meer dan zoenen heb ik nog nooit gedaan met een vrouw
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoenen met een vrouw is idd anders. En spannend
Vrouwen prikken nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoenen met een vrouw is idd anders. En spannend
dan kun je idd nog beter n trio doen ofzo..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tuurlijk leidt je relatie eronder. Als je hebt afgesproken om elkaar trouw te blijven, moet je dat blijven, of samen iets delen. Als er 1 gaat rotzooien met iemand anders (of dat nou een vrouw of man is), krijg je een scheve bende.
Dus tsja, ook al heb ik zelf een open relatie en rotzooi ik er op los, zeg ik toch heel hypocriet wellicht, dat ik het een slecht idee vind als 1 iemand ernaast wat gaat doen. Alleen.
n heel ander soort passie ofzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:18 schreef krengetje het volgende:
[..]Maar ook intiemer vind ik.. 'anders'
We hebben inmiddels besproken dat dat ook niet de insteek (fijne woordspelingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef stbabylon het volgende:
Tuurlijk leidt je relatie eronder. Als je hebt afgesproken om elkaar trouw te blijven, moet je dat blijven, of samen iets delen. Als er 1 gaat rotzooien met iemand anders (of dat nou een vrouw of man is), krijg je een scheve bende.
Dus tsja, ook al heb ik zelf een open relatie en rotzooi ik er op los, zeg ik toch heel hypocriet wellicht, dat ik het een slecht idee vind als 1 iemand ernaast wat gaat doen. Alleen.
Anders dan de lichamelijke kant merk ik werkelijk geen verschil. Heb zeer intiem met zowel vrouwen als mannen gezoend, maar ook heel rauw en wild, met wederom beide. Het verschilt gewoon per persoon en situatie, niet qua geslacht.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:18 schreef krengetje het volgende:
[..]Maar ook intiemer vind ik.. 'anders'
Ben je niet bang dat jij of je partner opeens een scharrel tegenkomt die meer is/wordt dan een scharrel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Trio is anders ook vaak relatiekiller.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan kun je idd nog beter n trio doen ofzo..
Het is liever, ofzo. Zacht iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
n heel ander soort passie ofzo
en lekker zacht
tell me about itquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Trio is anders ook vaak relatiekiller.
Nee ok.. maar jij hebt wat dat betreft ook iets meer ervaring hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Anders dan de lichamelijke kant merk ik werkelijk geen verschil. Heb zeer intiem met zowel vrouwen als mannen gezoend, maar ook heel rauw en wild, met wederom beide. Het verschilt gewoon per persoon en situatie, niet qua geslacht.
dat is met seks net zo, alle cliche's over lief en zacht en intiem zijn gewoon waarquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Trio is anders ook vaak relatiekiller.
Maar er zijn ook mannen die lief, zacht en intiem zijn (tijdens de seks)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is met seks net zo, alle cliche's over lief en zacht en intiem zijn gewoon waar
Ben jij dat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat jij of je partner opeens een scharrel tegenkomt die meer is/wordt dan een scharrel?
ja maar das echt zo anders!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar er zijn ook mannen die lief, zacht en intiem zijn (tijdens de seks)
Ben ik even blij dat ik die niet kenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar er zijn ook mannen die lief, zacht en intiem zijn (tijdens de seks)
Dan doe je het toch met 2 vreemdenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:23 schreef krengetje het volgende:
Een trio zou ik echt niet kunnen.. ik zou gek worden als ik mn vriend op iemand anders zou zien..
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik die niet ken
hahahahahaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan doe je het toch met 2 vreemden![]()
geintje
Ik ben daar niet bang voor. Net wat je zegt iemand tegenkomen kan overal en idd seks hoeft helemaal niet vast te staan aan liefde.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben jij dat?
Waarop jij zegt: ik heb geen open relatie.
Waarop ik antwoord: iemand anders tegen komen kan overal. Op het werk, in de supermarkt, in de parenclub.
Iemand wordt verliefd op iemand anders of niet. Wij kopellen seks niet direct aan liefde. Daardoor is het makkelijk om eventuele kriebels te herkennen en weg te redeneren, omdat mijn vaste partner ook op lange duur leuk is
Nee vind ik niet. Het enige dat anders is is dat er een echte piemel/echte tieten in het spel zijn opeens.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar das echt zo anders!
Ik ben ook niet bangquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben daar niet bang voor. Net wat je zegt iemand tegenkomen kan overal en idd seks hoeft helemaal niet vast te staan aan liefde.
Zolang jullie maar gelukkig zijn toch.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang
We hebben goede seks (soms ook minder goede helaas) met anderen, soms met elkaar en anderen erbij, maar meestal met elkaar. Maar, we houden alleen van elkaar
Ik weet nu al dat ik er veel minder moeite mee heb om mijn vriend met een andere vrouw bezig te zien. Geniet van zijn genieten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang
We hebben goede seks (soms ook minder goede helaas) met anderen, soms met elkaar en anderen erbij, maar meestal met elkaar. Maar, we houden alleen van elkaar
Als je daar bang voor bent kun je beter geen relatie hebben, ben ik inmiddels achterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben daar niet bang voor. Net wat je zegt iemand tegenkomen kan overal en idd seks hoeft helemaal niet vast te staan aan liefde.
Hierom:quote:
En ik denk er hetzelfde overquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:23 schreef krengetje het volgende:
Een trio zou ik echt niet kunnen.. ik zou gek worden als ik mn vriend op iemand anders zou zien..
True.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je daar bang voor bent kun je beter geen relatie hebben, ben ik inmiddels achter
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben je zo lekker dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ach, ik kijk om mij heen en zie de concurrentie en weg jaloezie!
Niks mis met lekker slettebakkenquote:
jij bent ook lekker op weg andersquote:
Vodafonequote:
rustig voor de vrijdagavondquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks mis met lekker slettebakken
Het gaat z'n gangetje hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
rustig voor de vrijdagavond
hoe ist met jou?
Ik heb mn slettebaktijd achter mij gelatenquote:
Kjoewwwwwwwwww! Zie PM.quote:
Tot morgen meisje! Ik kom even een uurtje langs, goed?quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent ook lekker op weg anders
Tja, jij zou het dan met 1 (2?) persoon doen, dus loop jij niet te sletten verder hahaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mn slettebaktijd achter mij gelaten
Super!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tot morgen meisje! Ik kom even een uurtje langs, goed?
En nu film kijken![]()
Hey laat je ook nog wat voor andere overquote:
Have funquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Super!
Ik ga nu slapen, morgen een laaaaaange maar leuke dag!
Ja, wat wil je hebben?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Super!
Ik ga nu slapen, morgen een laaaaaange maar leuke dag!
Moet je zelf eens wat effort makenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey laat je ook nog wat voor andere over
Huh? Die snap ik even niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, jij zou het dan met 1 (2?) persoon doen, dus loop jij niet te sletten verder haha
Nee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey laat je ook nog wat voor andere over
Het is een Amerikaans feest, dus cadeau is niet verplicht. En ik zou het verder niet weten ook!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik ga jou morgen knuffelen
![]()
En je hebt nog steeds niet gezegd wat je voor je verjaardag wil?
Nou als jij mijn nummer 4 zou worden, dan doe JIJ het maar met 1 persoon toch? (tenzij je al iemand ziet dan met 2) dus dan valt het sletten van jou wel meequote:
Zo is het Zeus...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee.![]()
Anderen deden dat ook nooit bij mij.
Dan verzin ik zelf wat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is een Amerikaans feest, dus cadeau is niet verplicht. En ik zou het verder niet weten ook!
Oh zoooooooooquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou als jij mijn nummer 4 zou worden, dan doe JIJ het maar met 1 persoon toch? (tenzij je al iemand ziet dan met 2) dus dan valt het sletten van jou wel mee
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh zooooooooo
Maar dat vindt mijn vriendje heus niet goed
Nee snap ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh zooooooooo
Maar dat vindt mijn vriendje heus niet goed
Hoeft niet inderdaadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dat hoef je hem ook niet te vertellen.
Nu snap ik hem helemaalquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee snap ik.
Maar daarom zei ik dus 2 omdat ik niet wist of je een vriend of iets dergelijks had
Wat doe jij dan in singles?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeft niet inderdaad![]()
[..]
Nu snap ik hem helemaal![]()
Maar die heb ik dus
Ik mocht hier komen werd mij verteldquote:
Ja er zitten hier best veel niet singles volgens mij.quote:
Owh, dat zeg je valsch ende snood!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja er zitten hier best veel niet singles volgens mij.
Als die allemaal weg moeten dan blijft er een handjevol mannen en Ang3l over volgens mij
Dan doen we drie weken over een topic.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:55 schreef Cue_ het volgende:
Als hier niet-singles niet meer mogen komen.. dan is het heel rustig
maar wel goed
aah arme ang3l wordt niet als man gezienquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja er zitten hier best veel niet singles volgens mij.
Als die allemaal weg moeten dan blijft er een handjevol mannen en Ang3l over volgens mij
So? Komen dan wel weer nieuwe singles bij hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan doen we drie weken over een topic.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
So? Komen dan wel weer nieuwe singles bij hoor
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan doen we drie weken over een topic.
Netwerken. Just in case.quote:
Ho even, ik heb nog geen drie scharrels geregeld.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:58 schreef stbabylon het volgende:
@RZ, als jij 3 scharrels kunt regelen, valt dat nog wel mee
Ah, vandaar dat de URL niet vertaald wordt. KPD datingtopic. Oftewel 299 mannen replies en 1 vrouw die ze uitlachtquote:
Dat vat het wel samen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat de URL niet vertaald wordt. KPD datingtopic. Oftewel 299 mannen replies en 1 vrouw die ze uitlacht![]()
Dat boeit niet.. het bestaat al, daar ging het omquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat de URL niet vertaald wordt. KPD datingtopic. Oftewel 299 mannen replies en 1 vrouw die ze uitlacht
Overdrijven om een punt te maken magquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ho even, ik heb nog geen drie scharrels geregeld.
Teveel drank? Dat bestaat niet!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef krengetje het volgende:
Ja nu ga ik k slapen denk ik.. bietje teveel drank
True truequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat boeit niet.. het bestaat al, daar ging het om
Daar weet jij natuurlijk alles vanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True true
Maarrrrrrrr er zijn meer plekken op FOK! om te scharellen
Ja was leuk, niks geworden, geen vonk, wel klikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Owh, dat zeg je valsch ende snood!!!!
Over Ang3l gesproken, hoe is zijn date gegaan, is dat bekend gemaakt?
Te weinig daarintegen wel. Had geen tijd meer om bier te kopen op Schiphol. Die pint ale op Birmingham is al uitgewerkt en dat kleine blikje Heineken in het vliegtuig deed het em ook niet echt.quote:
Heb ik een vraag gemistquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen, neem mijn vraag aan Huppel toch niet zo serieus.....
Ik weet het schat.. ik weet hetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben zo onschuldig als een klein kind op zijn eerste schooldag
Ah schade aan de ene kant, aan de andere kant, nou weet hij dat het niet eng is.... hopen we dan maar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja was leuk, niks geworden, geen vonk, wel klik
Goeie vraag!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Over waarom je in singles zit als je een vriend hebt....
Omdat flippie mij riep op msnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Over waarom je in singles zit als je een vriend hebt....
Lol ik denk dat Ang3l bij een volgende date net zo hyper en nerveus enz is hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah schade aan de ene kant, aan de andere kant, nou weet hij dat het niet eng is.... hopen we dan maar.
kleine stbabs batste zijn juf op zn 1e dagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben zo onschuldig als een klein kind op zijn eerste schooldag
MIquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kleine stbabs batste zijn juf op zn 1e dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |