geniet van je senseotjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:00 schreef JoeBravo het volgende:
oh, het nieuws, gauw ff koffie zetten om zo min mogelijk van extraweekend te missen
SOms wil ik wel even teruglezen ja. Niet altijd en niet alles hoor, maar ca 20 posts geleden ofzo doe ik wel eens.quote:
Daar ben ik straks ookquote:
oh ok, ik ook wel es, nee ik d8 echt allesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SOms wil ik wel even teruglezen ja. Niet altijd en niet alles hoor, maar ca 20 posts geleden ofzo doe ik wel eens.
Duim zegt: datenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef mahlah het volgende:
[..]
Daar ben ik straks ook
Dat moet gevierd worden!
Waar ga jij dat vieren?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef mahlah het volgende:
[..]
Daar ben ik straks ook
Dat moet gevierd worden!
Neeehee doe het niet!!!!!quote:
Yuki is datewaardigquote:
Nee, ik ben dan wel niet 100% maar zo erg is het bij mij ook weer niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ok, ik ook wel es, nee ik d8 echt alles
dat kan verholpen worden hoorquote:
maar niet door mijquote:
aan daten ben ik niet toe, meeten is wat andersquote:
Als je mij meet, is het dan een date?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aan daten ben ik niet toe, meeten is wat anders
maar sja dat is weer die hele 'wanneer is iets een date' discussie
In TAL bijten ze niet! Hier wel!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil sommigen van jullie ook best wel meeten, Maar volgende week heb ik een TALentenjacht-Meet, voor mij wel een test of ik al sterk genoeg ben er voor..
Wat gaaf!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aan daten ben ik niet toe, meeten is wat anders
maar sja dat is weer die hele 'wanneer is iets een date' discussie
Ik date ook nietquote:
nee dan zeker nietquote:
Zal hier ook wel meevallen denk ik. Alleen voor GvsE. ben ik wel bangquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In TAL bijten ze niet! Hier wel!
even een uurtje kan geen kwaad hè?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dan zeker niet
daten is bij mij alleen met potentieeltjes
de rest is meeten
en ben nog echt niet aan daten toe
o t moet met mn liefzijn
meeten dan, needat kan vast geen kwaadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
even een uurtje kan geen kwaad hè?
Misschien blijf ik wel aan Yuki plakkenquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Misschien blijf ik wel aan Yuki plakken
Ok .. ga maar eens richting huis. De beveiliging kickt me eruitquote:
Oeh... trio date...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Misschien blijf ik wel aan Yuki plakken
wij hebben al ooit gemeet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben je me dus al die tijd aan het lijntje aan het houden?
Ik zit ook zwaar in dubio.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ok .. ga maar eens richting huis. De beveiliging kickt me eruit
Alsof jij dat zou overlevenquote:
Daar heb ik carnaval gevierd afgelopen jaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
meeten dan, needat kan vast geen kwaad
dus iedereen die wil meeten, kom maar richting heerlen zorg ik voor wat drinken
Zolang je maar iets eet, hoe en wat maakt even niet uitquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef missbehavin het volgende:jezus Liebing, wat kan mij het nou schelen dat jij verkouden bent en je stem kwijt bent? Zo te horen heb je nog te veel stem over. Lul.
Ik had onderweg naar huis al besteld hahahaquote:
quote:
Het eten dat ik wil is bij een tent die een minimum van 13,50 hanteert.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik had onderweg naar huis al besteld hahaha
zal er dus zo wel moeten zijn
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:21 schreef Myraela het volgende:
Wil iemand een stukje pizza en mee op de bank hangen?
Oeh, wat voor eten is dat??quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het eten dat ik wil is bij een tent die een minimum van 13,50 hanteert.
Ik ben alleen, eikels
ikkequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:21 schreef Myraela het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik carnaval gevierd afgelopen jaar
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:21 schreef Myraela het volgende:
Jij woonde toch in NH? Ik dacht dat dat iets typisch Rotterdams wasquote:
Hoi RZquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:24 schreef RealZeus het volgende:
Zo accu weer vol, beste vriend was er niet.![]()
Nu hopen dat ik de komende twee weken niet weer vergeet mijn licht uit te doen.
voetbal zegt ie, stiekem gaat ie the voice kijkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef dawg het volgende:
[..]
uhu. zal er eens over nadenken
voetbal nu. adios.
Zelfs hier in Zuidlaren kent de shoarmaboer kapsalon.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij woonde toch in NH? Ik dacht dat dat iets typisch Rotterdams wasMaar voor 13,50 kapsalon lijkt me zelfs voor de grote eter iets aan de ruime kant
kapsalon is gewoon overal bekend, zelfs hier in limbolandquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij woonde toch in NH? Ik dacht dat dat iets typisch Rotterdams wasMaar voor 13,50 kapsalon lijkt me zelfs voor de grote eter iets aan de ruime kant
Oorspronkelijk Purmerend, nu Utrecht.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nu pasquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kapsalon is gewoon overal bekend, zelfs hier in limboland
ik ben dan ook geen hondquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu pasvorig jaar kende geen hond dat daar
Kijk zo hoort hetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ha Tijntje,
Druk natuurlijk. Werken, feesten en zo.
Misschien in een van je vorige levens welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben dan ook geen hond
is hier gewoon al heel lang bekend, kweenie precies hoelang
wees dan gewoon eerlijk, mutsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:30 schreef Spirit82 het volgende:
Bankhangen, tv kijken enzo
Voetbal !! uchuchethevoiceenzouche
quote:
Als je nog niks gegeten hebt lijkt het me toch verstandig dat je iets probeert te eten, al is het maar een appel ofzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oorspronkelijk Purmerend, nu Utrecht.
Kapsalon kost iets van 7 euro, maar dat bezorgen ze dus niet want ik bestel niet genoeg om te bezorgen.
Kutrestaurant
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dit weekend twee verjaardagen, volgend weekend begint de feestweek hier en daarna nog een date.
![]()
Mijn leven wordt steeds leuker en mijn ego steeds groter.
Zoete witte wijn is lekker.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:30 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben nu zoete witte wijn aan het drinken. Ik kan het zoete alleen niet ontdekken.![]()
En waarom? Als Frankrijk-rijder moet je eigenlijk wel wijn drinken.
quote:
sorry, ik moet lachenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:32 schreef Duimelot het volgende:
omg babipangan chips is goor![]()
gun ik mezelf een bakje chips is het niet te vreten
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:32 schreef Duimelot het volgende:
omg babipangan chips is goor![]()
gun ik mezelf een bakje chips is het niet te vreten
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waren ze iets vergeten van IKEA?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezig
Pas je wel op dat je ego niet te groot wordt
Yuki doet zulke dingen toch helemaal nietquote:
Het is heul niet zoet. Ik ga zo wel weer een soort kir maken. Limonadesiroop er door, maar ik moet in Frankrijk maar een keer creme de cassis kopen, dan kan ik echte kir maken.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het voelt heerlijk, al die complimenten en het besef dat er sowieso één mooie vrouw is die het wel met me kan.
Hoezo? Yuki is geen non of zo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Yuki doet zulke dingen toch helemaal niet
Vast nietquote:
Dat snap ik. Ik kreeg gisteravond een paar complimenten van het meisje van vorige week en ik ben vanmorgen vroeg glimlachend door Frankrijk , Luxemburg en België gereden.quote:
Hij is door met de palingboeren als coachquote:
Kijk dat is mooiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik kreeg gisteravond een paar complimenten van het meisje van vorige week en ik ben vanmorgen vroeg glimlachend door Frankrijk , Luxemburg en België gereden.
Dan zal hij binnenkort wel een viswinkel beginnen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is door met de palingboeren als coach
Of open er anders een topic over in TAL als dat er nog niet is.quote:
Met een ander meisje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kijk dat is mooi
En is die date met haar of een ander meisje?
Playerquote:
daarin verschil je niet veel van de meesten hierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef krengetje het volgende:
Weet niet echt iets te melden maar ben er wel
Saai hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef krengetje het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef krengetje het volgende:
Ist zo erg dan vanavond?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daarin verschil je niet veel van de meesten hier
kan je niet een telefoonnummer van je van je veroveringen aan mij gevenquote:
Dat zou ik kunnen doen maar je snapt zelf ook wel dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
kan je niet een telefoonnummer van je van je veroveringen aan mij geven
niet alleen vanavondquote:
Ik bedoel op singles gebied maak ik nooit wat meequote:
Maar een player zoals jij heeft toch meisjes genoegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen doen maar je snapt zelf ook wel dat dat niet gaat gebeuren.
.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar een player zoals jij heeft toch meisjes genoeg
Veel plezier alvast en als het niet kliktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
.
Eén van de twee heb ik nu gehad maar die wil ik vaker. En met die ander moet ik nog afwachten hoe het irl klikt.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier alvast en als het niet kliktmag ik haar nummer dan
Je buurvrouw nog beschikbaar?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:46 schreef RealZeus het volgende:
En een beetje 3FM luisteraar weet dan het antwoord al.
Ben je ze aan het verzamelen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die is volgens mij op vakantie en die wil ik ook nog in de collectie.
Ik luister daar bijna nooit naar, maar toch ben ik laatst door Lex gebeldquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:46 schreef RealZeus het volgende:
En een beetje 3FM luisteraar weet dan het antwoord al.
Dat wist ik alquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is door met de palingboeren als coach
Hij was wel okee. Ach maar dit filmpje is gewoon terug te kijken op de voh site neem ik aan. Anders dus op Youtube.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat wist ik al
Maar ik wilde hem horen zingen
Dudequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die is volgens mij op vakantie en die wil ik ook nog in de collectie.
Wel okee?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij was wel okee. Ach maar dit filmpje is gewoon terug te kijken op de voh site neem ik aan. Anders dus op Youtube.
Niet iedereen heeft er 3 tegelijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hé, iedereen heeft scharrels, nu wil ik ook. Heb nog een hoop schade in te halen.
He je kent me, ik ben niet zo snel omvergeblazen. Als ik zoiets zeg, was ie gewoon goed hoor.quote:
Ik heb er ook geen 3 tegelijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft er 3 tegelijk.
En niet iedereen heeft scharrels.
Je hebt er 2. En je wilt een 3e.quote:
Precies, ik heb geen scharrel en ik wil er ook geen. Ik ga liever voor echte liefde (Voorlopig)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft er 3 tegelijk.
En niet iedereen heeft scharrels.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hé, iedereen heeft scharrels, nu wil ik ook. Heb nog een hoop schade in te halen.
En dat is prima. Toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, ik heb geen scharrel en ik wil er ook geen. Ik ga liever voor echte liefde (Voorlopig)
Ik nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |