geniet van je senseotjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:00 schreef JoeBravo het volgende:
oh, het nieuws, gauw ff koffie zetten om zo min mogelijk van extraweekend te missen
SOms wil ik wel even teruglezen ja. Niet altijd en niet alles hoor, maar ca 20 posts geleden ofzo doe ik wel eens.quote:
Daar ben ik straks ookquote:
oh ok, ik ook wel es, nee ik d8 echt allesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SOms wil ik wel even teruglezen ja. Niet altijd en niet alles hoor, maar ca 20 posts geleden ofzo doe ik wel eens.
Duim zegt: datenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef mahlah het volgende:
[..]
Daar ben ik straks ook
Dat moet gevierd worden!
Waar ga jij dat vieren?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef mahlah het volgende:
[..]
Daar ben ik straks ook
Dat moet gevierd worden!
Neeehee doe het niet!!!!!quote:
Yuki is datewaardigquote:
Nee, ik ben dan wel niet 100% maar zo erg is het bij mij ook weer niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ok, ik ook wel es, nee ik d8 echt alles
dat kan verholpen worden hoorquote:
maar niet door mijquote:
aan daten ben ik niet toe, meeten is wat andersquote:
Als je mij meet, is het dan een date?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aan daten ben ik niet toe, meeten is wat anders
maar sja dat is weer die hele 'wanneer is iets een date' discussie
In TAL bijten ze niet! Hier wel!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil sommigen van jullie ook best wel meeten, Maar volgende week heb ik een TALentenjacht-Meet, voor mij wel een test of ik al sterk genoeg ben er voor..
Wat gaaf!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aan daten ben ik niet toe, meeten is wat anders
maar sja dat is weer die hele 'wanneer is iets een date' discussie
Ik date ook nietquote:
nee dan zeker nietquote:
Zal hier ook wel meevallen denk ik. Alleen voor GvsE. ben ik wel bangquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In TAL bijten ze niet! Hier wel!
even een uurtje kan geen kwaad hè?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dan zeker niet
daten is bij mij alleen met potentieeltjes
de rest is meeten
en ben nog echt niet aan daten toe
o t moet met mn liefzijn
meeten dan, needat kan vast geen kwaadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
even een uurtje kan geen kwaad hè?
Misschien blijf ik wel aan Yuki plakkenquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Misschien blijf ik wel aan Yuki plakken
Ok .. ga maar eens richting huis. De beveiliging kickt me eruitquote:
Oeh... trio date...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Misschien blijf ik wel aan Yuki plakken
wij hebben al ooit gemeet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben je me dus al die tijd aan het lijntje aan het houden?
Ik zit ook zwaar in dubio.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ok .. ga maar eens richting huis. De beveiliging kickt me eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |