In de wraps zitten ook groenten en kipquote:
In 1 week tijd ook gewoon, prutserquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:56 schreef RealZeus het volgende:![]()
![]()
![]()
Voor de tweede keer in een week mijn autolampen laten branden.![]()
Mijn zoemer is stuk maar die moet ik toch maar even maken. Nu mijn stiefvader maar even gebeld want om nou voor de tweede keer de wegenwacht er voor te bellen.
wraps.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:56 schreef Tally het volgende:
[..]
In de wraps zitten ook groenten en kipMaar bedoelde meer zal ik pasta en groenten koken met kip.
Of de kip in de wraps doen met rauwe (komkommer, tomaat, ...) groenten doen.
En ik heb hongerMaar ik moet nog een tijdje wachten
long time no see!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In 1 week tijd ook gewoon, prutser
En die TT
heb ik begin dit jaar ook 2 keer in 1 week gedaan...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:56 schreef RealZeus het volgende:![]()
![]()
![]()
Voor de tweede keer in een week mijn autolampen laten branden.![]()
Mijn zoemer is stuk
Jaaaaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef xFriendx het volgende:
Bij mij gaat overal de stroom vanaf zodra ik het contact omdraai, ideaal. Nooit gezeur met dat soort ongein.
Als ik aangereden word valt er niks te rijdenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Krea gaat een kloteweekend tegemoet.
Idem.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef xFriendx het volgende:
Bij mij gaat overal de stroom vanaf zodra ik het contact omdraai, ideaal. Nooit gezeur met dat soort ongein.
Ik zet ze evengoed wel uit. Ik dacht namelijk dat als je ze aan laat staan en je start de lampen meer te verwerken krijgen qua stroom en daardoor sneller kapot gaan. Maar je mag mij corrigeren als ik er naast zit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JaaaaMet als groot voordeel dat je lampen ook automatisch aan gaan als je start
Ik kwam moe thuis van het werk, ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In 1 week tijd ook gewoon, prutser
En die TT
Klopt!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zet ze evengoed wel uit. Ik dacht namelijk dat als je ze aan laat staan en je start de lampen meer te verwerken krijgen qua stroom en daardoor sneller kapot gaan. Maar je mag mij corrigeren als ik er naast zit.
ja dat is waar, veel buitenland enzo he? is het nog een beetje vol te houden?quote:
Ik weet het.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
heb ik begin dit jaar ook 2 keer in 1 week gedaan...
sukkel
Ik zeg: lekker boeiend!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zet ze evengoed wel uit. Ik dacht namelijk dat als je ze aan laat staan en je start de lampen meer te verwerken krijgen qua stroom en daardoor sneller kapot gaan. Maar je mag mij corrigeren als ik er naast zit.
Ik ook. Maar hubbie geeft er op het moment niet zo om. Hij vind het maar eng.quote:
Daar heb ik een hekel aan. Stel je hebt een slechte accu, dan kun je het starten zeker vergeten. En het verkort de levensduur van je lampen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JaaaaMet als groot voordeel dat je lampen ook automatisch aan gaan als je start
Neequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat is waar, veel buitenland enzo he? is het nog een beetje vol te houden?
Ik zeg wederom: lekker boeiend!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar heb ik een hekel aan. Stel je hebt een slechte accu, dan kun je het starten zeker vergeten. En het verkort de levensduur van je lampen.
Ook dan boeit het mij, ik heb een hekel aan pech hebben.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zeg wederom: lekker boeiend!!
Leasebak
Ik heb een hekel aan een auto verkrachtenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook dan boeit het mij, ik heb een hekel aan pech hebben.
Auto is van februari dit jaar en krijg tot nu toe 3x per jaar een beurt omdat ik zoveel km rijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook dan boeit het mij, ik heb een hekel aan pech hebben.
Is dit een Freudiaanse versprekeing? Ja toch niet dan wel he???quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een lekker aan een auto verkrachtenEigen auto of die van de baas
Pech hebben kan altijd gebeuren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Auto is van februari dit jaar en krijg tot nu toe 3x per jaar een beurt omdat ik zoveel km rijDus ik zie dat pech hebben niet zo snel gebeuren eigenlijk. Of denk ik nu heel krom?
Ik gok Audi.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Pech hebben kan altijd gebeuren.Wat voor merk rijd je?
Goede verkoudheid, hoofdpijn... maar normaliter zou ik hiermee gewoon blijven werken. Zit er alleen klein beetje lichtelijk doorheen. Heb mijn manager ook al gemaild dat ik een gesprek met hem wil als ik weer op kantoor ben. Dit kan zo niet langer..quote:
dat meen je niet? godverkut!quote:
hubbie geeft hoe dan ook een stuk minder om sex dan jij toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. Maar hubbie geeft er op het moment niet zo om. Hij vind het maar eng.
Het is pas falen als je tegen beter weten in blijft doorgaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Goede verkoudheid, hoofdpijn... maar normaliter zou ik hiermee gewoon blijven werken. Zit er alleen klein beetje lichtelijk doorheen. Heb mijn manager ook al gemaild dat ik een gesprek met hem wil als ik weer op kantoor ben. Dit kan zo niet langer..En kut, dit voelt echt als falen
Heb je toevallig vandaag Samz nog (scheel) gezien?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee joh, was het maar waarPeugeot 308.
Tsja, dat is een Franse auto dus dan kan het.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee joh, was het maar waarPeugeot 308.
Hmm ... ach er is niets mis met ff een pauze inlassen. En als je al nie lekker in je vel zit dan blijft iedereen sneller thuis.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Goede verkoudheid, hoofdpijn... maar normaliter zou ik hiermee gewoon blijven werken. Zit er alleen klein beetje lichtelijk doorheen. Heb mijn manager ook al gemaild dat ik een gesprek met hem wil als ik weer op kantoor ben. Dit kan zo niet langer..En kut, dit voelt echt als falen
Ja lekker moet zijn hekel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Is dit een Freudiaanse versprekeing? Ja toch niet dan wel he???
Mja, kan ik me voorstellen dat je dat als falen voelt. Dat is het niet, maar ik herinner me nog ons gesprek van een paar weken terug waaruit bleek dat je het wel redelijk normaal vond dat je dat wel allemaal zou aankunnen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar nu geef ik er ook een stuk minder om. Denk even veel als hij normaal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hubbie geeft hoe dan ook een stuk minder om sex dan jij toch?
Ja i know, maar ben iemand die alles kan handelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is pas falen als je tegen beter weten in blijft doorgaan.
jij moet door de week eens op tijd gaan slapenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:06 schreef mahlah het volgende:
Waarom voel ik me op vrijdag altijd zo bekaf?
Het is weekend ... ik wil leuke dingen doen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja i know, maar ben iemand die alles kan handelen(blijkbaar niet, I know) Maar kwam er gister op kantoor achter dat ik echt een major fuck up heb gedaan/gemaakt (whatever) en dat soort fouten maak ik gewoon NIET (echt niet, ben pietje precies). Dus toen ben ik maar naar huis gegaan...
Ah zo. Dan zou ik het even lekker rustig aan doen. En je had het toch al niet meer zo naar je zin daar?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, dat dus. Ik ben degene die "alles wel even regelt" en "ja hoor, dat kan er ook nog wel bij". Maar realiseerde me afgelopen zondag dat ik al 2 weken niet had gekookt (ik leef op boterhammen), al 3 weken niet naar de sportschool was geweest omdat ik er te moe voor was (weken van 50 uur op mn werk) en 's ochtends steeds bekaf wakker werd (savonds in bed bedenken wat de meest urgente dingen zijn die ik de volgende dag moest doen).quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mja, kan ik me voorstellen dat je dat als falen voelt. Dat is het niet, maar ik herinner me nog ons gesprek van een paar weken terug waaruit bleek dat je het wel redelijk normaal vond dat je dat wel allemaal zou aankunnen.
wel goed dat je dat gesprek hebt aangevraagd
en wellicht is het met een klein beetje minderen heel goed op te vangen!
pas in ieder geval wel goed op jezelf
Neem op tijd rust en blijf een aantal dagen thuis. Ruim je huis op, richt het opnieuw in en zorg dat je je hoofd leegmaakt van al die stress.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja i know, maar ben iemand die alles kan handelen(blijkbaar niet, I know) Maar kwam er gister op kantoor achter dat ik echt een major fuck up heb gedaan/gemaakt (whatever) en dat soort fouten maak ik gewoon NIET (echt niet, ben pietje precies). Dus toen ben ik maar naar huis gegaan...
100% herkenbaar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ik ben degene die "alles wel even regelt" en "ja hoor, dat kan er ook nog wel bij". Maar realiseerde me afgelopen zondag dat ik al 2 weken niet had gekookt (ik leef op boterhammen), al 3 weken niet naar de sportschool was geweest omdat ik er te moe voor was (weken van 50 uur op mn werk) en 's ochtends steeds bekaf wakker werd (savonds in bed bedenken wat de meest urgente dingen zijn die ik de volgende dag moest doen).
Het doet wel pijn dat te bekennen hoor... Daarom heb ik ook meteen mijn manager gemaild ipv te wachten tto volgende week. Als ik er niet over begin, dan trekt hij me wel aan mn haar...
Nee, het is een teringzooi, veel te veel uren en ik word onderbetaald. En nou laat mn lichaam me ook in de steek. Het is gewoon even K.U.T.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah zo. Dan zou ik het even lekker rustig aan doen. En je had het toch al niet meer zo naar je zin daar?
of misschien juist weinig doen om trots te zijn op jezelf.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Shit zeg, niet zozeer die fuck-up an sich, maar omdat het je nogal raakt qua gevoel. Hoop dat je snel weer iets hebt waardoor je toch weer trots bent op jezelf.
Laat het gaan, heb ik ook gedaan eind augustus en het helpt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, het is een teringzooi, veel te veel uren en ik word onderbetaald. En nou laat mn lichaam me ook in de steek. Het is gewoon even K.U.T.![]()
Thanks voor de uitlaatklep hier btwVoelt wel fijn
Haha, ik heb vandaag een berg achterstallige was gedaan, afgewassen, opgeruimd, gestofzuigd, schoongemaaktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem op tijd rust en blijf een aantal dagen thuis. Ruim je huis op, richt het opnieuw in en zorg dat je je hoofd leegmaakt van al die stress.
Serieus, het heeft mij goed geholpen en daarmee mijn omgeving nog meer.![]()
Onderken gewoon dat je niet altijd 150% kan geven.
HEEEEL goed. Dat helpt je echt! Dat heb ik in die tijd dus ook gedaan. Helemaal NIKS. Thuisblijven, beetje FOK!ken, schilderen, muziek luisteren, opruimen, rekeningen betalen, afwassen, wassen, etc.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, ik heb vandaag een berg achterstallige was gedaan, afgewassen, opgeruimd, gestofzuigd, schoongemaaktAlles waar ik me al heel lang aan ergerde maar steeds niet aan toe kwam. En geslapen... heeeeel veel geslapen...
Ja mamaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij moet door de week eens op tijd gaan slapen
Da's balen ja. Ach ja, de boog kan niet altijd gespannen staan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:12 schreef Spirit82 het volgende:
Nee, het is een teringzooi, veel te veel uren en ik word onderbetaald. En nou laat mn lichaam me ook in de steek. Het is gewoon even K.U.T.![]()
Thanks voor de uitlaatklep hier btwVoelt wel fijn
Ik had gistermiddag gewoon 5 telefoontjes van mn werk gemist (ben rond 11 uur naar huis gegaan). Ben er gewoon doorheen geslapenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
HEEEEL goed. Dat helpt je echt! Dat heb ik in die tijd dus ook gedaan. Helemaal NIKS. Thuisblijven, beetje FOK!ken, schilderen, muziek luisteren, opruimen, rekeningen betalen, afwassen, wassen, etc.
Ik krijg op eens weer energiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:18 schreef Myraela het volgende:
Hoi.
Ik heb nieuwe lingerie en jarretels gekocht.
Het hadden mijn woorden kunnen zijn, echt serieus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik had gistermiddag gewoon 5 telefoontjes van mn werk gemist (ben rond 11 uur naar huis gegaan). Ben er gewoon doorheen geslapenEn heb zelfs mijn email pas 1 keer gecheckt vandaag
Voor mij ook wel een teken dat ik er echt even klaar mee ben hoor. Ik ga ook tegen mn manager zeggen dat er 1 studie NU af MOET. Want het is gewoon niet te doen... maar toch... ik schaam me ervoor
Wie schreeuwt er als eerste: "PICS!"?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:18 schreef Myraela het volgende:
Hoi.
Ik heb nieuwe lingerie en jarretels gekocht.
Lekker! Valeriaan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
deze MILF heeft net iets rustgevends genomen
en gaat even op de bank liggen nu
het werkt
Ah, de kinderbijslag is nu weer op zeker?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:22 schreef Myraela het volgende:
Ik ben anders gesloopt. Shoppen is vermoeiend.
Fouten maken is menselijk, dus ook jij maakt fouten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb je pin geleend.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, de kinderbijslag is nu weer op zeker?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:30 schreef mahlah het volgende:
[..]
De lingerie en jarretels of de rekening?
zoietsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker! Valeriaan?![]()
Ik rook mijn peukje op en ga douchen en wegwezen hier.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben wel aangenomen vandaag. Dus ik betaal je terug.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dat is mooi!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:32 schreef Myraela het volgende:
Tijd voor een feestje! Met hoedjes en jarretels!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:35 schreef mahlah het volgende:
[..]
Tijd voor een feestje! Met hoedjes en jarretels!
Doe jij ook jarretels aan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk niet dat ze mij staan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:47 schreef mahlah het volgende:
[..]
het is verplicht voor iedereen die komt
Niet sexy?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:59 schreef mahlah het volgende:
[..]
Niet sexy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Je hebt een kat en wil een vriendje er bij of je hebt een vriend en wil een kat er bij?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:00 schreef Murmeli het volgende:
Thuis bij vriendje, thee, kat op schoot, voer voor mij, heerlijk!
Vriendje erbij zou op zich ook nog wel gezellig kunnen zijn
Thuis. Eten gemaakt. Staat klaar. Drinken staat klaar. Kat heeft te eten. Manlief zou ook handig zijn om samen het voer op te etenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:00 schreef Murmeli het volgende:
Thuis bij vriendje, thee, kat op schoot, voer voor mij, heerlijk!
Vriendje erbij zou op zich ook nog wel gezellig kunnen zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou d'r bijna eentje willen aanschaffen, maar heb geen geld
Technooooooo, mag ik je pin even lenen?
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:03 schreef mahlah het volgende:
[..]Oeh. Kinky.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou d'r bijna eentje willen aanschaffen, maar heb geen geld
Technooooooo, mag ik je pin even lenen?![]()
Ik ben een V&D meisje nu.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:05 schreef El_Matador het volgende:
Felicidades Myraela!
Waar ben je aangenomen?![]()
Wat is douchen toch heerlijk.En knuffelmeisje is al over 45 min hier.
Congratsquote:
Ik ben in het huis van mn vriend, samen met zijn kat. Er wachten samen o vriendjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt een kat en wil een vriendje er bij of je hebt een vriend en wil een kat er bij?
Cool, welke afdeling?quote:
Felicidades!quote:
Gefeliciteerdquote:
Mooi zo!quote:
Thanksquote:
Thanksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ohja,k kon vanmiddag zo nog wegrijden
Eerst werken, misschien nog wat reizen... En dan later nog een master denk ik. Of een hele andere studie. Maar ik heb me voorgenomen daar pas in 2011 weer over na te denkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
En nu geen master doen, wat ga je dan doen? En later een master? En al plannen waar?
Is de Draaiweg wel weer open nu?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:18 schreef PeuRac het volgende:
Yeah, nu ik de bus voorlopig niet meer nodig heb, is de omleiding afgelopen
Heb je al werk, waar wil je heen reizen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerst werken, misschien nog wat reizen... En dan later nog een master denk ik. Of een hele andere studie. Maar ik heb me voorgenomen daar pas in 2011 weer over na te denken
Ja, dat had ik vanmiddag dus ook, voor jan lul die klote omweg genomen omdat ik dacht dat die nog dicht zatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is de Draaiweg wel weer open nu?
Zijn we voor niks dwars door de stad gereden
Werk aan het zoeken. Ben nog maar amper een week gestopt hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je al werk, waar wil je heen reizen?
Dus ff pauze, verstandig. Bedenk wel dat je met een bachelor alleen vrijwel niks waard bent en je echt een MSc moet hebben wil je ergens een leuke baan kunnen versieren.
De borden staan er ook gewoon nogquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat had ik vanmiddag dus ook, voor jan lul die klote omweg genomen omdat ik dacht dat die nog dicht zat
Ik heb ook alleen mn BSc en bij mij werkt het primaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werk aan het zoeken. Ben nog maar amper een week gestopt heEerst ff bijkomen van al die chaos
En reizen is een mogelijkheid... Weet nog niet OF en WAAR. Dat kan toch pas over een maand of 6, als ik geld heb
Ik weet dat een BSc alleen niet genoeg is in de meeste gevallen. Maar ik kan er nu iig mijn denkniveau mee aangeven. Dat is al iets. Ik sta nu te negatief tegenover psychologie om te zeggen dat ik daar mn master in wil doen. Maar misschien is dat over een jaar al wel weer bijgetrokken. Studeren an sich vind ik nu sowieso even niks. Heb echt even een break nodig.
En wie weet ga ik nog een HBO opleiding doen. Ik laat nu alles even open. Merk het welIk ben 22, heb nog tijd genoeg om uit te vogelen wat ik wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:25 schreef JoeBravo het volgende:
zo, daar ben ik weer.
weet alleen nog niet of ik nu in eenof een
stemming ben.
Tweede gesprek blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
De borden zijn nu wegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
De borden staan er ook gewoon nogDaarom dacht ik dat we er niet langs konden.
Faal
Klinkt wel al een heel stuk positiever dan vorige week, goed van je!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werk aan het zoeken. Ben nog maar amper een week gestopt heEerst ff bijkomen van al die chaos
En reizen is een mogelijkheid... Weet nog niet OF en WAAR. Dat kan toch pas over een maand of 6, als ik geld heb
Ik weet dat een BSc alleen niet genoeg is in de meeste gevallen. Maar ik kan er nu iig mijn denkniveau mee aangeven. Dat is al iets. Ik sta nu te negatief tegenover psychologie om te zeggen dat ik daar mn master in wil doen. Maar misschien is dat over een jaar al wel weer bijgetrokken. Studeren an sich vind ik nu sowieso even niks. Heb echt even een break nodig.
En wie weet ga ik nog een HBO opleiding doen. Ik laat nu alles even open. Merk het welIk ben 22, heb nog tijd genoeg om uit te vogelen wat ik wil
zo, daar ben ik weer.
stemming ben.
Joe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ventje wordt wel weer beter
En dat gesprek is echt helemaal![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
zo, daar ben ik weer.
stemming ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor ziek ventje,
voor 2e gesprek
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Wat voor Bsc heb jij?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen mn BSc en bij mij werkt het prima
Het is allemaal nog een beetje als een boer met kiespijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Klinkt wel al een heel stuk positiever dan vorige week, goed van je!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:30 schreef missbehavin het volgende:
Of ik even kon aanmaken met het eten, want meneertje heeft anders niet genoeg tijd om zich voor te bereiden op zijn date.
Lijkt verdomme Ang3l wel
quote:
quote:
10quote:
Krijg ik nog te horen, is nog niet duidelijk nu. Volgende week vrijdag zal het wel duidelijk worden. Gewoon winkel iig.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cool, welke afdeling?
Ik ben ook 8 jaar lang V&D-man geweest.
Die wil gewoon zijn stinkende best doen voor zijn 'date', terechtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
10![]()
"Ja, en ik MOET dat shirt aan"
Yup, master was het niet, kon 9 maanden wachten als ik wilde overstappen en daar had ik geen zin in. Maar heb er met solliciteren niks van gemerkt dat ik geen MSc heb. Daarnaast vind ik dat ene jaartje master lichtelijk nietszeggend eigenlijk. Je hebt al bewezen dat je het niveau hebt, met die 3 jaar BSc.. Dus tenzij je wilt promoveren ofzo... Ik mis het niet in elk gevalquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die wil gewoon zijn stinkende best doen voor zijn 'date', terecht
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat zij eens ophoudt zo hard to get te spelen, hij is als sinds groep 7 helemaal weg van d'r.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
![]()
Ahw, vind het wel aandoenlijkLiefde
Vriendquote:
quote:
Hoiquote:
Wat lief!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat zij eens ophoudt zo hard to get te spelen, hij is als sinds groep 7 helemaal weg van d'r.
Die snap ik niet.. Ik rook en drink niet en doe geen drugs, maar ik rij wel auto?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vriend![]()
Trouwens je nick lijkt wel heel erg Emo of straight edge
Dan is het prima toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Yup, master was het niet, kon 9 maanden wachten als ik wilde overstappen en daar had ik geen zin in. Maar heb er met solliciteren niks van gemerkt dat ik geen MSc heb. Daarnaast vind ik dat ene jaartje master lichtelijk nietszeggend eigenlijk. Je hebt al bewezen dat je het niveau hebt, met die 3 jaar BSc.. Dus tenzij je wilt promoveren ofzo... Ik mis het niet in elk geval
Komt meer voort uit het feit dat mensen me nogal snel kunnen/weten te benaderen en ik het met veel mensen wel kan vinden. Soort allemansvriend zeg maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vriend![]()
Trouwens je nick lijkt wel heel erg Emo of straight edge
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat lief!!![]()
Maar wacht... Sinds groep 7? Dus nu groep 8? En hij is 10?
Vroege leerling? Klas overgeslagen?
Yup.. mijn geluk dat ik dat sowieso niet wildequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan is het prima toch?
Ik heb die MSc wel nodig als ik de behandeling of het onderzoek nog in wil. Maar nu weet ik dat niet. Dus ik ga lekker een jaar werken
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Reuze schattig idd. Ze hebben voor vanavond afgesproken te gaan dansen samen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die snap ik niet.. Ik rook en drink niet en doe geen drugs, maar ik rij wel auto?
Ja ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijkquote:
WTF is normaal eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Komt meer voort uit het feit dat mensen me nogal snel kunnen/weten te benaderen en ik het met veel mensen wel kan vinden. Soort allemansvriend zeg maar![]()
Ben gewoon 'normaal' denk ik, geen skater, emo, punk of whatever.
quote:
Mooi, jammer dat ik donderdag een uitje heb met werk, anders had ik misschien wel overwogen om naar de Effenaar te gaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk![]()
Ik ben nu trouwens naar Anathema aan het luisteren. Serenades
[..]
Ah kee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijg ik nog te horen, is nog niet duidelijk nu. Volgende week vrijdag zal het wel duidelijk worden. Gewoon winkel iig.
Ja nee, heb al ge-edit, ik let niet opquote:
Volgende keer beter. Je kan helaas niet overal bij zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi, jammer dat ik donderdag een uitje heb met werk, anders had ik misschien wel overwogen om naar de Effenaar te gaan.
Je bent Alfarijder.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Komt meer voort uit het feit dat mensen me nogal snel kunnen/weten te benaderen en ik het met veel mensen wel kan vinden. Soort allemansvriend zeg maar![]()
Ben gewoon 'normaal' denk ik, geen skater, emo, punk of whatever.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, heb al ge-edit, ik let niet op
Ach ja een waarschijnlijk ga ik vrijdag al naar een ander kleinschaliger optreden, kan ook leuk zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer beter. Je kan helaas niet overal bij zijn
Toen luisden jullie ons er al in dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:49 schreef xFriendx het volgende:
Ik herinner me nog een verjaardag bij iemand (feestje dus) toen ik ook zo rond de 12 zat qua leeftijd.
Toen had men verzonnen dat jongens met meisjes gingen dansen met een ballon er tussen (de meeste dames hadden van zichzelf nog geen eigen grote ballonnen). Dat was wel cute, want als de ballon viel moest je naar de kant. Dus je moest dicht bij elkaar blijven dansen zodat die ballon tussen 2 mensen bleef zitten
quote:
Korte versie: ik trok het allemaal niet. En begon ook heel erg te twijfelen. Aan like, alles.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Yup.. mijn geluk dat ik dat sowieso niet wildeMaar waarom ben je nu gestopt dan als ik vragen mag? Sorry, dat deel heb ik totaal gemist
Wat lief!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:49 schreef xFriendx het volgende:
Ik herinner me nog een verjaardag bij iemand (feestje dus) toen ik ook zo rond de 12 zat qua leeftijd.
Toen had men verzonnen dat jongens met meisjes gingen dansen met een ballon er tussen (de meeste dames hadden van zichzelf nog geen eigen grote ballonnen). Dat was wel cute, want als de ballon viel moest je naar de kant. Dus je moest dicht bij elkaar blijven dansen zodat die ballon tussen 2 mensen bleef zitten
Dat is waar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja een waarschijnlijk ga ik vrijdag al naar een ander kleinschaliger optreden, kan ook leuk zijn.
Ik denk dat Spirit en jij elkaar wel even kunnen vinden in dat dipje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Korte versie: ik trok het allemaal niet. En begon ook heel erg te twijfelen. Aan like, alles.
Geeft niet
Ja, dat deden wij ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:49 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben jarig in november, ik sla dus november overquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat Spirit en jij elkaar wel even kunnen vinden in dat dipje.
Augustus ik, September Yuki en Oktober Spirit82. Wie volgt in November?
Mag ik in aanmerking komen voor Mei 2010 - heden?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat Spirit en jij elkaar wel even kunnen vinden in dat dipje.
Augustus ik, September Yuki en Oktober Spirit82. Wie volgt in November?
Dat kan niet. Een dipje is een dipje, geen chronische depressie en al helemaal niet een zelfverkozen depressie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:55 schreef mahlah het volgende:
[..]
Mag ik in aanmerking komen voor Mei 2010 - heden?
Me tooquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben jarig in november, ik sla dus november over
ik doe niet aan dipjes, ik houd van groots en meeslependquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan niet. Een dipje is een dipje, geen chronische depressie en al helemaal niet een zelfverkozen depressie.
Aandachtshoerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik doe niet aan dipjes, ik houd van groots en meeslepend
That's my girlquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is allemaal nog een beetje als een boer met kiespijn![]()
Maar ik kan niet anders dan het zo zien. Als ik stil thuis ga zitten toekijken mislukt alles sowieso. Dus ik ga er weer voor... Zodra ik een beetje bijgekomen ben
Succesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:58 schreef missbehavin het volgende:
Zo, ik ga de prille liefde een handje helpen, oftewel, Minipuber naar de disco brengen.
Is dat Judgement? of heb je het over Day Six?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar.Ik ben echt benieuwd naar het nieuwe album van ze. Het oude album uit 2003 is best goed
Dat laatste had ik niet achter je gezocht.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Day Six. In 2004 heb ik ze live gezien in Dordrecht.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat Judgement? of heb je het over Day Six?
je weet nog hoe ik er vorig jaar rond deze tijd aan toe was? dat valt niet onder "dipje" imoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste had ik niet achter je gezocht.
Vind je juist extreem bedeesd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Dan claim ik, post hoc, nog even april 2009 - juni 2010. Goed?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:55 schreef mahlah het volgende:
[..]
Mag ik in aanmerking komen voor Mei 2010 - heden?
Ik heb al ruim 1.5 jaar last van dipjes (groot en klein), ben er zelf nog nooit helemaal bovenop geweest. Maar dat komt nog welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Me too![]()
Trouwens ik heb al genoeg "dipjes" gehad
Okquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan niet. Een dipje is een dipje, geen chronische depressie en al helemaal niet een zelfverkozen depressie.![]()
Okee, leukquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Day Six. In 2004 heb ik ze live gezien in Dordrecht.
Wij lijken op elkaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heel veelquote:
Dan neem ik aug 2008 - dec 2009 nog ffquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan claim ik, post hoc, nog even april 2009 - juni 2010. Goed?
Ik win dan van jou. Februari 2009 - hedenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je met andere wilt delen welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoi winnaar!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik win dan van jou. Februari 2009 - heden
Vanaf november 2008 wil ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan neem ik aug 2008 - dec 2009 nog ff
Jouw geluk neemt toe, naarmate mensen om je heen ongelukkig zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:07 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een depri mensen hier!! Ik voel me ineens een stuk beter
sadist!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:07 schreef Spirit82 het volgende:
Fijn hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:07 schreef Spirit82 het volgende:
Nee, maar dat brengt het gemiddelde van de geluksmeter omlaag zodat ik, in verhouding, een stuk minder ongelukkig lijkt te zijn dan ik in eerste instantie dacht!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:08 schreef mahlah het volgende:
[..]
Jouw geluk neemt toe, naarmate mensen om je heen ongelukkig zijn
Ik ben gelukkig niet meer zwaar depri, ik heb regelmatig mijn vrolijke momentjes, maar die slaan steeds dezelfde dag weer om in (zware) somberheid.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:07 schreef Spirit82 het volgende:
In de trand van het kan altijd ergerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maar dat brengt het gemiddelde van de geluksmeter omlaag zodat ik, in verhouding, een stuk minder ongelukkig lijkt te zijn dan ik in eerste instantie dacht!
Dat verandert niks aan je situatie... of word je gelukkig van het feit dat mensen je niet als een loser zien?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maar dat brengt het gemiddelde van de geluksmeter omlaag zodat ik, in verhouding, een stuk minder ongelukkig lijkt te zijn dan ik in eerste instantie dacht!
no mercy!quote:
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
danst een rondje om missBquote:
quote:
Wat let je om niet te gaan dansen?quote:
alleen als niemand het zietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Joe, ben je een beetje een danserd?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
no mercy!
Is het heel erg dat dit nummer mij ook direct in viel na jouw "no mercySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."?
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is het heel erg dat dit nummer mij ook direct in viel na jouw "no mercy"?
quote:
quote:
Ja nee, dan bedoel ik dansen, eruit, tussen mensen enzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat let je om niet te gaan dansen?
Liebing? Ik doe mee!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
grappig met Liebing op de achtergrond.
Zo slecht als Herman Idolsquote:
quote:
Alleen zo jammer dat ie nu al 3 keer zijn eigen naam genoemd heeft.quote:
Mensen zijn eng dus ik kan je ook niet verder helpenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, dan bedoel ik dansen, eruit, tussen mensen enzo.
Daar kun je een pilletje voor nemenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen zijn eng dus ik kan je ook niet verder helpen
Oh jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar kun je een pilletje voor nemen
Bloempjequote:
Haai Tijntje!quote:
quote:
quote:
Ik ben wel nieuwschierigquote:
quote:
quote:
Ik wil ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is veel leuker samen!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:40 schreef mahlah het volgende:
[..]
Gezellig met z'n allen!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil ook!*trekt Yuki van de bank en sleept dr de kamer rondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bier + sate + bank + tv = heerlijke combi
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
wat doe jij hierquote:
Ik moet nog etenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*trekt Yuki van de bank en sleept dr de kamer rond
Bier + sate + bank + tv = heerlijke combi
ja hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook nog, maar hoopte dat t idee me overeind zou helpen om t te makenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:30 schreef missbehavin het volgende:
Of ik even kon aanmaken met het eten, want meneertje heeft anders niet genoeg tijd om zich voor te bereiden op zijn date.
Lijkt verdomme Ang3l wel
Ja en meteen daarna begon die te zeuren over zijn kleren.quote:
Die ik nu luister is heerlijk hoor, alleen radio opname dus hij moet er om de zoveel tijd doorheen lullen met zijn engels met duits accent.quote:
Dat wordt leuk als ie straks wat ouder is. Dan kom ik met popcorn op schoot bij jou in huis zitten hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en meteen daarna begon die te zeuren over zijn kleren.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wordt leuk als ie straks wat ouder is. Dan kom ik met popcorn op schoot bij jou in huis zitten hoor
Ah, livesetje zeker? Ja, dat slappe gelul erdoorheen is altijd minder.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:49 schreef missbehavin het volgende:
Die ik nu luister is heerlijk hoor, alleen radio opname dus hij moet er om de zoveel tijd doorheen lullen met zijn engels met duits accent.
Yordi is (nog) niet zo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mag, ik vermoed ook dat het hoogst vermakelijk wordt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, livesetje zeker? Ja, dat slappe gelul erdoorheen is altijd minder.
Het begint te komen hier.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi is (nog) niet zo.
Vind alles wel best en is atm ff niet verliefd he
You lucky lucky bastardquote:
teruglezen? ben je gek?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:56 schreef Bos81 het volgende:
Gelukkig gaan jullie niet zo snel nu. Kan makkelijk teruglezen na een kwartiertje even wat anders gedaan te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |