quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:30 schreef missbehavin het volgende:
Of ik even kon aanmaken met het eten, want meneertje heeft anders niet genoeg tijd om zich voor te bereiden op zijn date.
Lijkt verdomme Ang3l wel
quote:
quote:
10quote:
Krijg ik nog te horen, is nog niet duidelijk nu. Volgende week vrijdag zal het wel duidelijk worden. Gewoon winkel iig.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cool, welke afdeling?
Ik ben ook 8 jaar lang V&D-man geweest.
Die wil gewoon zijn stinkende best doen voor zijn 'date', terechtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
10![]()
"Ja, en ik MOET dat shirt aan"
Yup, master was het niet, kon 9 maanden wachten als ik wilde overstappen en daar had ik geen zin in. Maar heb er met solliciteren niks van gemerkt dat ik geen MSc heb. Daarnaast vind ik dat ene jaartje master lichtelijk nietszeggend eigenlijk. Je hebt al bewezen dat je het niveau hebt, met die 3 jaar BSc.. Dus tenzij je wilt promoveren ofzo... Ik mis het niet in elk gevalquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die wil gewoon zijn stinkende best doen voor zijn 'date', terecht
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat zij eens ophoudt zo hard to get te spelen, hij is als sinds groep 7 helemaal weg van d'r.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
![]()
Ahw, vind het wel aandoenlijkLiefde
Vriendquote:
quote:
Hoiquote:
Wat lief!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat zij eens ophoudt zo hard to get te spelen, hij is als sinds groep 7 helemaal weg van d'r.
Die snap ik niet.. Ik rook en drink niet en doe geen drugs, maar ik rij wel auto?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vriend![]()
Trouwens je nick lijkt wel heel erg Emo of straight edge
Dan is het prima toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Yup, master was het niet, kon 9 maanden wachten als ik wilde overstappen en daar had ik geen zin in. Maar heb er met solliciteren niks van gemerkt dat ik geen MSc heb. Daarnaast vind ik dat ene jaartje master lichtelijk nietszeggend eigenlijk. Je hebt al bewezen dat je het niveau hebt, met die 3 jaar BSc.. Dus tenzij je wilt promoveren ofzo... Ik mis het niet in elk geval
Komt meer voort uit het feit dat mensen me nogal snel kunnen/weten te benaderen en ik het met veel mensen wel kan vinden. Soort allemansvriend zeg maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vriend![]()
Trouwens je nick lijkt wel heel erg Emo of straight edge
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat lief!!![]()
Maar wacht... Sinds groep 7? Dus nu groep 8? En hij is 10?
Vroege leerling? Klas overgeslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |