wat doe jij hierquote:
Ik moet nog etenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*trekt Yuki van de bank en sleept dr de kamer rond
Bier + sate + bank + tv = heerlijke combi
ja hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook nog, maar hoopte dat t idee me overeind zou helpen om t te makenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:30 schreef missbehavin het volgende:
Of ik even kon aanmaken met het eten, want meneertje heeft anders niet genoeg tijd om zich voor te bereiden op zijn date.
Lijkt verdomme Ang3l wel
Ja en meteen daarna begon die te zeuren over zijn kleren.quote:
Die ik nu luister is heerlijk hoor, alleen radio opname dus hij moet er om de zoveel tijd doorheen lullen met zijn engels met duits accent.quote:
Dat wordt leuk als ie straks wat ouder is. Dan kom ik met popcorn op schoot bij jou in huis zitten hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en meteen daarna begon die te zeuren over zijn kleren.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wordt leuk als ie straks wat ouder is. Dan kom ik met popcorn op schoot bij jou in huis zitten hoor
Ah, livesetje zeker? Ja, dat slappe gelul erdoorheen is altijd minder.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:49 schreef missbehavin het volgende:
Die ik nu luister is heerlijk hoor, alleen radio opname dus hij moet er om de zoveel tijd doorheen lullen met zijn engels met duits accent.
Yordi is (nog) niet zo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mag, ik vermoed ook dat het hoogst vermakelijk wordt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, livesetje zeker? Ja, dat slappe gelul erdoorheen is altijd minder.
Het begint te komen hier.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi is (nog) niet zo.
Vind alles wel best en is atm ff niet verliefd he
You lucky lucky bastardquote:
teruglezen? ben je gek?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:56 schreef Bos81 het volgende:
Gelukkig gaan jullie niet zo snel nu. Kan makkelijk teruglezen na een kwartiertje even wat anders gedaan te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |