Jouw geluk neemt toe, naarmate mensen om je heen ongelukkig zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:07 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een depri mensen hier!! Ik voel me ineens een stuk beter
sadist!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:07 schreef Spirit82 het volgende:
Fijn hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:07 schreef Spirit82 het volgende:
Nee, maar dat brengt het gemiddelde van de geluksmeter omlaag zodat ik, in verhouding, een stuk minder ongelukkig lijkt te zijn dan ik in eerste instantie dacht!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:08 schreef mahlah het volgende:
[..]
Jouw geluk neemt toe, naarmate mensen om je heen ongelukkig zijn
Ik ben gelukkig niet meer zwaar depri, ik heb regelmatig mijn vrolijke momentjes, maar die slaan steeds dezelfde dag weer om in (zware) somberheid.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:07 schreef Spirit82 het volgende:
In de trand van het kan altijd ergerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maar dat brengt het gemiddelde van de geluksmeter omlaag zodat ik, in verhouding, een stuk minder ongelukkig lijkt te zijn dan ik in eerste instantie dacht!
Dat verandert niks aan je situatie... of word je gelukkig van het feit dat mensen je niet als een loser zien?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maar dat brengt het gemiddelde van de geluksmeter omlaag zodat ik, in verhouding, een stuk minder ongelukkig lijkt te zijn dan ik in eerste instantie dacht!
no mercy!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
danst een rondje om missBquote:
quote:
Wat let je om niet te gaan dansen?quote:
alleen als niemand het zietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Joe, ben je een beetje een danserd?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
no mercy!
Is het heel erg dat dit nummer mij ook direct in viel na jouw "no mercySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."?
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is het heel erg dat dit nummer mij ook direct in viel na jouw "no mercy"?
quote:
quote:
Ja nee, dan bedoel ik dansen, eruit, tussen mensen enzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat let je om niet te gaan dansen?
Liebing? Ik doe mee!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
grappig met Liebing op de achtergrond.
Zo slecht als Herman Idolsquote:
quote:
Alleen zo jammer dat ie nu al 3 keer zijn eigen naam genoemd heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |