Gefeliciteerdquote:
Mooi zo!quote:
Thanksquote:
Thanksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ohja,k kon vanmiddag zo nog wegrijden
Eerst werken, misschien nog wat reizen... En dan later nog een master denk ik. Of een hele andere studie. Maar ik heb me voorgenomen daar pas in 2011 weer over na te denkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
En nu geen master doen, wat ga je dan doen? En later een master? En al plannen waar?
Is de Draaiweg wel weer open nu?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:18 schreef PeuRac het volgende:
Yeah, nu ik de bus voorlopig niet meer nodig heb, is de omleiding afgelopen
Heb je al werk, waar wil je heen reizen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerst werken, misschien nog wat reizen... En dan later nog een master denk ik. Of een hele andere studie. Maar ik heb me voorgenomen daar pas in 2011 weer over na te denken
Ja, dat had ik vanmiddag dus ook, voor jan lul die klote omweg genomen omdat ik dacht dat die nog dicht zatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is de Draaiweg wel weer open nu?
Zijn we voor niks dwars door de stad gereden
Werk aan het zoeken. Ben nog maar amper een week gestopt hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je al werk, waar wil je heen reizen?
Dus ff pauze, verstandig. Bedenk wel dat je met een bachelor alleen vrijwel niks waard bent en je echt een MSc moet hebben wil je ergens een leuke baan kunnen versieren.
De borden staan er ook gewoon nogquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat had ik vanmiddag dus ook, voor jan lul die klote omweg genomen omdat ik dacht dat die nog dicht zat
Ik heb ook alleen mn BSc en bij mij werkt het primaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werk aan het zoeken. Ben nog maar amper een week gestopt heEerst ff bijkomen van al die chaos
En reizen is een mogelijkheid... Weet nog niet OF en WAAR. Dat kan toch pas over een maand of 6, als ik geld heb
Ik weet dat een BSc alleen niet genoeg is in de meeste gevallen. Maar ik kan er nu iig mijn denkniveau mee aangeven. Dat is al iets. Ik sta nu te negatief tegenover psychologie om te zeggen dat ik daar mn master in wil doen. Maar misschien is dat over een jaar al wel weer bijgetrokken. Studeren an sich vind ik nu sowieso even niks. Heb echt even een break nodig.
En wie weet ga ik nog een HBO opleiding doen. Ik laat nu alles even open. Merk het welIk ben 22, heb nog tijd genoeg om uit te vogelen wat ik wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:25 schreef JoeBravo het volgende:
zo, daar ben ik weer.
weet alleen nog niet of ik nu in eenof een
stemming ben.
Tweede gesprek blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
De borden zijn nu wegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
De borden staan er ook gewoon nogDaarom dacht ik dat we er niet langs konden.
Faal
Klinkt wel al een heel stuk positiever dan vorige week, goed van je!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werk aan het zoeken. Ben nog maar amper een week gestopt heEerst ff bijkomen van al die chaos
En reizen is een mogelijkheid... Weet nog niet OF en WAAR. Dat kan toch pas over een maand of 6, als ik geld heb
Ik weet dat een BSc alleen niet genoeg is in de meeste gevallen. Maar ik kan er nu iig mijn denkniveau mee aangeven. Dat is al iets. Ik sta nu te negatief tegenover psychologie om te zeggen dat ik daar mn master in wil doen. Maar misschien is dat over een jaar al wel weer bijgetrokken. Studeren an sich vind ik nu sowieso even niks. Heb echt even een break nodig.
En wie weet ga ik nog een HBO opleiding doen. Ik laat nu alles even open. Merk het welIk ben 22, heb nog tijd genoeg om uit te vogelen wat ik wil
zo, daar ben ik weer.
stemming ben.
Joe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ventje wordt wel weer beter
En dat gesprek is echt helemaal![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
zo, daar ben ik weer.
stemming ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor ziek ventje,
voor 2e gesprek
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Wat voor Bsc heb jij?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen mn BSc en bij mij werkt het prima
Het is allemaal nog een beetje als een boer met kiespijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Klinkt wel al een heel stuk positiever dan vorige week, goed van je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |