Ik denk niet dat ze mij staan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:47 schreef mahlah het volgende:
[..]
het is verplicht voor iedereen die komt
Niet sexy?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:59 schreef mahlah het volgende:
[..]
Niet sexy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Je hebt een kat en wil een vriendje er bij of je hebt een vriend en wil een kat er bij?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:00 schreef Murmeli het volgende:
Thuis bij vriendje, thee, kat op schoot, voer voor mij, heerlijk!
Vriendje erbij zou op zich ook nog wel gezellig kunnen zijn
Thuis. Eten gemaakt. Staat klaar. Drinken staat klaar. Kat heeft te eten. Manlief zou ook handig zijn om samen het voer op te etenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:00 schreef Murmeli het volgende:
Thuis bij vriendje, thee, kat op schoot, voer voor mij, heerlijk!
Vriendje erbij zou op zich ook nog wel gezellig kunnen zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou d'r bijna eentje willen aanschaffen, maar heb geen geld
Technooooooo, mag ik je pin even lenen?
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:03 schreef mahlah het volgende:
[..]Oeh. Kinky.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou d'r bijna eentje willen aanschaffen, maar heb geen geld
Technooooooo, mag ik je pin even lenen?![]()
Ik ben een V&D meisje nu.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:05 schreef El_Matador het volgende:
Felicidades Myraela!
Waar ben je aangenomen?![]()
Wat is douchen toch heerlijk.En knuffelmeisje is al over 45 min hier.
Congratsquote:
Ik ben in het huis van mn vriend, samen met zijn kat. Er wachten samen o vriendjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt een kat en wil een vriendje er bij of je hebt een vriend en wil een kat er bij?
Cool, welke afdeling?quote:
Felicidades!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |