Het hadden mijn woorden kunnen zijn, echt serieus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik had gistermiddag gewoon 5 telefoontjes van mn werk gemist (ben rond 11 uur naar huis gegaan). Ben er gewoon doorheen geslapenEn heb zelfs mijn email pas 1 keer gecheckt vandaag
Voor mij ook wel een teken dat ik er echt even klaar mee ben hoor. Ik ga ook tegen mn manager zeggen dat er 1 studie NU af MOET. Want het is gewoon niet te doen... maar toch... ik schaam me ervoor
Wie schreeuwt er als eerste: "PICS!"?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:18 schreef Myraela het volgende:
Hoi.
Ik heb nieuwe lingerie en jarretels gekocht.
Lekker! Valeriaan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
deze MILF heeft net iets rustgevends genomen
en gaat even op de bank liggen nu
het werkt
Ah, de kinderbijslag is nu weer op zeker?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:22 schreef Myraela het volgende:
Ik ben anders gesloopt. Shoppen is vermoeiend.
Fouten maken is menselijk, dus ook jij maakt fouten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja i know, maar ben iemand die alles kan handelen(blijkbaar niet, I know) Maar kwam er gister op kantoor achter dat ik echt een major fuck up heb gedaan/gemaakt (whatever) en dat soort fouten maak ik gewoon NIET (echt niet, ben pietje precies). Dus toen ben ik maar naar huis gegaan...
Ik heb je pin geleend.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, de kinderbijslag is nu weer op zeker?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:30 schreef mahlah het volgende:
[..]
De lingerie en jarretels of de rekening?
zoietsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker! Valeriaan?![]()
Ik rook mijn peukje op en ga douchen en wegwezen hier.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben wel aangenomen vandaag. Dus ik betaal je terug.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dat is mooi!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:32 schreef Myraela het volgende:
Tijd voor een feestje! Met hoedjes en jarretels!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:35 schreef mahlah het volgende:
[..]
Tijd voor een feestje! Met hoedjes en jarretels!
Doe jij ook jarretels aan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |