Yup.. mijn geluk dat ik dat sowieso niet wildequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan is het prima toch?
Ik heb die MSc wel nodig als ik de behandeling of het onderzoek nog in wil. Maar nu weet ik dat niet. Dus ik ga lekker een jaar werken
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Reuze schattig idd. Ze hebben voor vanavond afgesproken te gaan dansen samen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die snap ik niet.. Ik rook en drink niet en doe geen drugs, maar ik rij wel auto?
Ja ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijkquote:
WTF is normaal eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Komt meer voort uit het feit dat mensen me nogal snel kunnen/weten te benaderen en ik het met veel mensen wel kan vinden. Soort allemansvriend zeg maar![]()
Ben gewoon 'normaal' denk ik, geen skater, emo, punk of whatever.
quote:
Mooi, jammer dat ik donderdag een uitje heb met werk, anders had ik misschien wel overwogen om naar de Effenaar te gaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk![]()
Ik ben nu trouwens naar Anathema aan het luisteren. Serenades
[..]
Ah kee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijg ik nog te horen, is nog niet duidelijk nu. Volgende week vrijdag zal het wel duidelijk worden. Gewoon winkel iig.
Ja nee, heb al ge-edit, ik let niet opquote:
Volgende keer beter. Je kan helaas niet overal bij zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi, jammer dat ik donderdag een uitje heb met werk, anders had ik misschien wel overwogen om naar de Effenaar te gaan.
Je bent Alfarijder.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Komt meer voort uit het feit dat mensen me nogal snel kunnen/weten te benaderen en ik het met veel mensen wel kan vinden. Soort allemansvriend zeg maar![]()
Ben gewoon 'normaal' denk ik, geen skater, emo, punk of whatever.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, heb al ge-edit, ik let niet op
Ach ja een waarschijnlijk ga ik vrijdag al naar een ander kleinschaliger optreden, kan ook leuk zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer beter. Je kan helaas niet overal bij zijn
Toen luisden jullie ons er al in dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:49 schreef xFriendx het volgende:
Ik herinner me nog een verjaardag bij iemand (feestje dus) toen ik ook zo rond de 12 zat qua leeftijd.
Toen had men verzonnen dat jongens met meisjes gingen dansen met een ballon er tussen (de meeste dames hadden van zichzelf nog geen eigen grote ballonnen). Dat was wel cute, want als de ballon viel moest je naar de kant. Dus je moest dicht bij elkaar blijven dansen zodat die ballon tussen 2 mensen bleef zitten
quote:
Korte versie: ik trok het allemaal niet. En begon ook heel erg te twijfelen. Aan like, alles.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Yup.. mijn geluk dat ik dat sowieso niet wildeMaar waarom ben je nu gestopt dan als ik vragen mag? Sorry, dat deel heb ik totaal gemist
Wat lief!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:49 schreef xFriendx het volgende:
Ik herinner me nog een verjaardag bij iemand (feestje dus) toen ik ook zo rond de 12 zat qua leeftijd.
Toen had men verzonnen dat jongens met meisjes gingen dansen met een ballon er tussen (de meeste dames hadden van zichzelf nog geen eigen grote ballonnen). Dat was wel cute, want als de ballon viel moest je naar de kant. Dus je moest dicht bij elkaar blijven dansen zodat die ballon tussen 2 mensen bleef zitten
Dat is waar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja een waarschijnlijk ga ik vrijdag al naar een ander kleinschaliger optreden, kan ook leuk zijn.
Ik denk dat Spirit en jij elkaar wel even kunnen vinden in dat dipje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Korte versie: ik trok het allemaal niet. En begon ook heel erg te twijfelen. Aan like, alles.
Geeft niet
Ja, dat deden wij ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:49 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben jarig in november, ik sla dus november overquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat Spirit en jij elkaar wel even kunnen vinden in dat dipje.
Augustus ik, September Yuki en Oktober Spirit82. Wie volgt in November?
Mag ik in aanmerking komen voor Mei 2010 - heden?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat Spirit en jij elkaar wel even kunnen vinden in dat dipje.
Augustus ik, September Yuki en Oktober Spirit82. Wie volgt in November?
Dat kan niet. Een dipje is een dipje, geen chronische depressie en al helemaal niet een zelfverkozen depressie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:55 schreef mahlah het volgende:
[..]
Mag ik in aanmerking komen voor Mei 2010 - heden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |