quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het voelt heerlijk, al die complimenten en het besef dat er sowieso één mooie vrouw is die het wel met me kan.
Hoezo? Yuki is geen non of zo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Yuki doet zulke dingen toch helemaal niet
Vast nietquote:
Dat snap ik. Ik kreeg gisteravond een paar complimenten van het meisje van vorige week en ik ben vanmorgen vroeg glimlachend door Frankrijk , Luxemburg en België gereden.quote:
Hij is door met de palingboeren als coachquote:
Kijk dat is mooiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik kreeg gisteravond een paar complimenten van het meisje van vorige week en ik ben vanmorgen vroeg glimlachend door Frankrijk , Luxemburg en België gereden.
Dan zal hij binnenkort wel een viswinkel beginnen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is door met de palingboeren als coach
Of open er anders een topic over in TAL als dat er nog niet is.quote:
Met een ander meisje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kijk dat is mooi
En is die date met haar of een ander meisje?
Playerquote:
daarin verschil je niet veel van de meesten hierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef krengetje het volgende:
Weet niet echt iets te melden maar ben er wel
Saai hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef krengetje het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef krengetje het volgende:
Ist zo erg dan vanavond?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daarin verschil je niet veel van de meesten hier
kan je niet een telefoonnummer van je van je veroveringen aan mij gevenquote:
Dat zou ik kunnen doen maar je snapt zelf ook wel dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
kan je niet een telefoonnummer van je van je veroveringen aan mij geven
niet alleen vanavondquote:
Ik bedoel op singles gebied maak ik nooit wat meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |