Oorspronkelijk Purmerend, nu Utrecht.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij woonde toch in NH? Ik dacht dat dat iets typisch Rotterdams wasMaar voor 13,50 kapsalon lijkt me zelfs voor de grote eter iets aan de ruime kant
Nu pasquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kapsalon is gewoon overal bekend, zelfs hier in limboland
ik ben dan ook geen hondquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu pasvorig jaar kende geen hond dat daar
Kijk zo hoort hetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ha Tijntje,
Druk natuurlijk. Werken, feesten en zo.
Misschien in een van je vorige levens welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben dan ook geen hond
is hier gewoon al heel lang bekend, kweenie precies hoelang
wees dan gewoon eerlijk, mutsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:30 schreef Spirit82 het volgende:
Bankhangen, tv kijken enzo
Voetbal !! uchuchethevoiceenzouche
quote:
Als je nog niks gegeten hebt lijkt het me toch verstandig dat je iets probeert te eten, al is het maar een appel ofzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oorspronkelijk Purmerend, nu Utrecht.
Kapsalon kost iets van 7 euro, maar dat bezorgen ze dus niet want ik bestel niet genoeg om te bezorgen.
Kutrestaurant
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dit weekend twee verjaardagen, volgend weekend begint de feestweek hier en daarna nog een date.
![]()
Mijn leven wordt steeds leuker en mijn ego steeds groter.
Zoete witte wijn is lekker.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:30 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben nu zoete witte wijn aan het drinken. Ik kan het zoete alleen niet ontdekken.![]()
En waarom? Als Frankrijk-rijder moet je eigenlijk wel wijn drinken.
quote:
sorry, ik moet lachenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:32 schreef Duimelot het volgende:
omg babipangan chips is goor![]()
gun ik mezelf een bakje chips is het niet te vreten
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:32 schreef Duimelot het volgende:
omg babipangan chips is goor![]()
gun ik mezelf een bakje chips is het niet te vreten
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waren ze iets vergeten van IKEA?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezig
Pas je wel op dat je ego niet te groot wordt