ja maar das echt zo anders!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar er zijn ook mannen die lief, zacht en intiem zijn (tijdens de seks)
Ben ik even blij dat ik die niet kenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar er zijn ook mannen die lief, zacht en intiem zijn (tijdens de seks)
Dan doe je het toch met 2 vreemdenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:23 schreef krengetje het volgende:
Een trio zou ik echt niet kunnen.. ik zou gek worden als ik mn vriend op iemand anders zou zien..
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik die niet ken
hahahahahaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan doe je het toch met 2 vreemden![]()
geintje
Ik ben daar niet bang voor. Net wat je zegt iemand tegenkomen kan overal en idd seks hoeft helemaal niet vast te staan aan liefde.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben jij dat?
Waarop jij zegt: ik heb geen open relatie.
Waarop ik antwoord: iemand anders tegen komen kan overal. Op het werk, in de supermarkt, in de parenclub.
Iemand wordt verliefd op iemand anders of niet. Wij kopellen seks niet direct aan liefde. Daardoor is het makkelijk om eventuele kriebels te herkennen en weg te redeneren, omdat mijn vaste partner ook op lange duur leuk is
Nee vind ik niet. Het enige dat anders is is dat er een echte piemel/echte tieten in het spel zijn opeens.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar das echt zo anders!
Ik ben ook niet bangquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben daar niet bang voor. Net wat je zegt iemand tegenkomen kan overal en idd seks hoeft helemaal niet vast te staan aan liefde.
Zolang jullie maar gelukkig zijn toch.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang
We hebben goede seks (soms ook minder goede helaas) met anderen, soms met elkaar en anderen erbij, maar meestal met elkaar. Maar, we houden alleen van elkaar
Ik weet nu al dat ik er veel minder moeite mee heb om mijn vriend met een andere vrouw bezig te zien. Geniet van zijn genieten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang
We hebben goede seks (soms ook minder goede helaas) met anderen, soms met elkaar en anderen erbij, maar meestal met elkaar. Maar, we houden alleen van elkaar
Als je daar bang voor bent kun je beter geen relatie hebben, ben ik inmiddels achterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben daar niet bang voor. Net wat je zegt iemand tegenkomen kan overal en idd seks hoeft helemaal niet vast te staan aan liefde.
Hierom:quote:
En ik denk er hetzelfde overquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:23 schreef krengetje het volgende:
Een trio zou ik echt niet kunnen.. ik zou gek worden als ik mn vriend op iemand anders zou zien..
True.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je daar bang voor bent kun je beter geen relatie hebben, ben ik inmiddels achter
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft er 3 tegelijk.
En niet iedereen heeft scharrels.
Ben je zo lekker dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ach, ik kijk om mij heen en zie de concurrentie en weg jaloezie!
Niks mis met lekker slettebakkenquote:
jij bent ook lekker op weg andersquote:
Vodafonequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |