jij hebt een vriend, en je wil niet aan open doen, dus geen scharrels, maar ook niet zeuren.quote:
Die weet niet of ze opera zal zingen of nietquote:
Open relatie's FTWquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mag geen scharrels van mn vriendje
Ik combineer het gewoon.. mn vriend was eerst mn scharrelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:05 schreef stbabylon het volgende:
@
[..]
jij hebt een vriend, en je wil niet aan open doen, dus geen scharrels, maar ook niet zeuren.
BTW, BIW
same here, maar het scharrelen houdt niet opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:06 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik combineer het gewoon.. mn vriend was eerst mn scharrel
Hoi
Zit er niet inquote:
Daar ben ik te jaloers voorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
same here, maar het scharrelen houdt niet opbest of two worlds.
Wrom geen man-scharrel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wil ook een scharrel! Een vrouw-scharrel
Ik zeg doen!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef Nouk84 het volgende:
Omdat ik al een vriendje heb waar ik geen genoeg van kan krijgenquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ja maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat ik al een vriendje heb waar ik geen genoeg van kan krijgen
Met een scharrel begint het ook met 1x en dan kijken of het klikt, en dan verder kijken. Mijn eerste doel is dus om te kijken of ik het met een vrouw net zo leuk vind als in mijn fantasiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja maar? Heb je dan wel tijd voor vrouwtje-scharrel?
Dat klinkt alsof je er ervaring mee hebt..quote:
IRL was het nog leuker dan in mijn fantasiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met een scharrel begint het ook met 1x en dan kijken of het klikt, en dan verder kijken. Mijn eerste doel is dus om te kijken of ik het met een vrouw net zo leuk vind als in mijn fantasie
Een nieuwe kots?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:08 schreef Catkiller het volgende:
Een nieuwe dag een nieuwevoor m'n ex
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef stbabylon het volgende:
Trouwens, die TT
WAT EEN ONGELOOFLIJK ACHTERLIJK KUTNUMMER IS DAT!
Niet echtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je er ervaring mee hebt..
Zolang je relatie met je vriend er niet onder lijdt is er niks wat het tegen kan houden, lijkt me. Dus probeer dan maar zo iemand te vindenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met een scharrel begint het ook met 1x en dan kijken of het klikt, en dan verder kijken. Mijn eerste doel is dus om te kijken of ik het met een vrouw net zo leuk vind als in mijn fantasie
Het lijkt mij ook vooral eng, idd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
IRL was het nog leuker dan in mijn fantasie. Maar ik had geluk dat die meid het snapte dat ik nerveus was en niet echt ervaring had met vrouwen, dat scheelt echt al zoveel.
Dat zal zeker schelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
IRL was het nog leuker dan in mijn fantasie. Maar ik had geluk dat die meid het snapte dat ik nerveus was en niet echt ervaring had met vrouwen, dat scheelt echt al zoveel.
Tuurlijk leidt je relatie eronder. Als je hebt afgesproken om elkaar trouw te blijven, moet je dat blijven, of samen iets delen. Als er 1 gaat rotzooien met iemand anders (of dat nou een vrouw of man is), krijg je een scheve bende.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zolang je relatie met je vriend er niet onder lijdt is er niks wat het tegen kan houden, lijkt me. Dus probeer dan maar zo iemand te vinden
heb ik ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ik welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook vooral eng, idd.
Meer dan zoenen heb ik nog nooit gedaan met een vrouw
Zoenen met een vrouw is idd anders. En spannendquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik wel. Was echt heel appart. Zelfs zoenen met een vrouw is anders met een man vind ik.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook vooral eng, idd.
Meer dan zoenen heb ik nog nooit gedaan met een vrouw
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoenen met een vrouw is idd anders. En spannend
Vrouwen prikken nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoenen met een vrouw is idd anders. En spannend
dan kun je idd nog beter n trio doen ofzo..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tuurlijk leidt je relatie eronder. Als je hebt afgesproken om elkaar trouw te blijven, moet je dat blijven, of samen iets delen. Als er 1 gaat rotzooien met iemand anders (of dat nou een vrouw of man is), krijg je een scheve bende.
Dus tsja, ook al heb ik zelf een open relatie en rotzooi ik er op los, zeg ik toch heel hypocriet wellicht, dat ik het een slecht idee vind als 1 iemand ernaast wat gaat doen. Alleen.
n heel ander soort passie ofzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:18 schreef krengetje het volgende:
[..]Maar ook intiemer vind ik.. 'anders'
We hebben inmiddels besproken dat dat ook niet de insteek (fijne woordspelingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef stbabylon het volgende:
Tuurlijk leidt je relatie eronder. Als je hebt afgesproken om elkaar trouw te blijven, moet je dat blijven, of samen iets delen. Als er 1 gaat rotzooien met iemand anders (of dat nou een vrouw of man is), krijg je een scheve bende.
Dus tsja, ook al heb ik zelf een open relatie en rotzooi ik er op los, zeg ik toch heel hypocriet wellicht, dat ik het een slecht idee vind als 1 iemand ernaast wat gaat doen. Alleen.
Anders dan de lichamelijke kant merk ik werkelijk geen verschil. Heb zeer intiem met zowel vrouwen als mannen gezoend, maar ook heel rauw en wild, met wederom beide. Het verschilt gewoon per persoon en situatie, niet qua geslacht.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:18 schreef krengetje het volgende:
[..]Maar ook intiemer vind ik.. 'anders'
Ben je niet bang dat jij of je partner opeens een scharrel tegenkomt die meer is/wordt dan een scharrel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Trio is anders ook vaak relatiekiller.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan kun je idd nog beter n trio doen ofzo..
Het is liever, ofzo. Zacht iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
n heel ander soort passie ofzo
en lekker zacht
tell me about itquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Trio is anders ook vaak relatiekiller.
Nee ok.. maar jij hebt wat dat betreft ook iets meer ervaring hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Anders dan de lichamelijke kant merk ik werkelijk geen verschil. Heb zeer intiem met zowel vrouwen als mannen gezoend, maar ook heel rauw en wild, met wederom beide. Het verschilt gewoon per persoon en situatie, niet qua geslacht.
dat is met seks net zo, alle cliche's over lief en zacht en intiem zijn gewoon waarquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Trio is anders ook vaak relatiekiller.
Maar er zijn ook mannen die lief, zacht en intiem zijn (tijdens de seks)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is met seks net zo, alle cliche's over lief en zacht en intiem zijn gewoon waar
Ben jij dat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat jij of je partner opeens een scharrel tegenkomt die meer is/wordt dan een scharrel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |