Ho even, ik heb nog geen drie scharrels geregeld.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:58 schreef stbabylon het volgende:
@RZ, als jij 3 scharrels kunt regelen, valt dat nog wel mee
Ah, vandaar dat de URL niet vertaald wordt. KPD datingtopic. Oftewel 299 mannen replies en 1 vrouw die ze uitlachtquote:
Dat vat het wel samen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat de URL niet vertaald wordt. KPD datingtopic. Oftewel 299 mannen replies en 1 vrouw die ze uitlacht![]()
Dat boeit niet.. het bestaat al, daar ging het omquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat de URL niet vertaald wordt. KPD datingtopic. Oftewel 299 mannen replies en 1 vrouw die ze uitlacht
Overdrijven om een punt te maken magquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ho even, ik heb nog geen drie scharrels geregeld.
Teveel drank? Dat bestaat niet!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef krengetje het volgende:
Ja nu ga ik k slapen denk ik.. bietje teveel drank
True truequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat boeit niet.. het bestaat al, daar ging het om
Daar weet jij natuurlijk alles vanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True true
Maarrrrrrrr er zijn meer plekken op FOK! om te scharellen
Ja was leuk, niks geworden, geen vonk, wel klikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Owh, dat zeg je valsch ende snood!!!!
Over Ang3l gesproken, hoe is zijn date gegaan, is dat bekend gemaakt?
Te weinig daarintegen wel. Had geen tijd meer om bier te kopen op Schiphol. Die pint ale op Birmingham is al uitgewerkt en dat kleine blikje Heineken in het vliegtuig deed het em ook niet echt.quote:
Heb ik een vraag gemistquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen, neem mijn vraag aan Huppel toch niet zo serieus.....
Ik weet het schat.. ik weet hetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben zo onschuldig als een klein kind op zijn eerste schooldag
Ah schade aan de ene kant, aan de andere kant, nou weet hij dat het niet eng is.... hopen we dan maar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja was leuk, niks geworden, geen vonk, wel klik
Goeie vraag!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Over waarom je in singles zit als je een vriend hebt....
Omdat flippie mij riep op msnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Over waarom je in singles zit als je een vriend hebt....
Lol ik denk dat Ang3l bij een volgende date net zo hyper en nerveus enz is hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah schade aan de ene kant, aan de andere kant, nou weet hij dat het niet eng is.... hopen we dan maar.
kleine stbabs batste zijn juf op zn 1e dagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben zo onschuldig als een klein kind op zijn eerste schooldag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |